ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от LD_Loading
|
49516 преглеждания 387 отговора |
|
1...7 8 9...20
Добавете пост
sandydock
преди 11 месеца

Здравей Сандидок,


Добре дошли в клуба, може би можете да подадете жалба до Gaming Curacao? Това е лицензодателят на Heybets и може да наложи санкции срещу тях, тъй като Casino Guru може само да посредничи.


Гледайки моята жалба, Heybets правеше всичко възможно, за да я затвори и когато тя беше затворена като неразрешена, което им даваше черни точки, те я отвориха отново почти веднага и актуализираха сумата с фалшиви твърдения за моя баланс.

Автоматичен превод:
itninja04
преди 11 месеца

Вероятно ще трябва да отидете до техния лицензодател или съд в Кюрасао, за да си върнете средствата обратно, казиното няма да ви сътрудничи, ако разгледате текущите оплаквания и сте на доверителен пилот.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Сандидок,


Добре дошли в клуба, може би можете да подадете жалба до Gaming Curacao? Това е лицензодателят на Heybets и може да наложи санкции срещу тях, тъй като Casino Guru може само да посредничи.


Гледайки моята жалба, Heybets правеше всичко възможно, за да я затвори и когато тя беше затворена като неразрешена, което им даваше черни точки, те я отвориха отново почти веднага и актуализираха сумата с фалшиви твърдения за моя баланс.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, съжалявам, че се включвам, но имахте ли някаква актуализация от лицензиращия орган? Виждам, че жалбата ви е в „Изчакване на решение" на статуса на регулатора. Възможно ли е да ни уведомите, когато имате нещо ново?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро,


Понастоящем няма актуализации, може да отнеме няколко седмици, преди да получите актуализация от Лицензодателя, тъй като те се нуждаят от известно време, за да проучат и това зависи и от натоварването им.


Веднага щом имам повече информация, разбира се, ще я публикувам.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Youssf, не съм сигурен дали четем едни и същи оплаквания, но голяма част от тях са решени, но е просто въпрос на време.


Като се има предвид това, вчера отговорих на Радка и споменах, че имаме други средства за защита 😉и ако не мога да разреша спора чрез Casino Guru, тогава ще се ангажираме с Heybets чрез други средства. Не мога да говоря за конкретни неща в открит форум, но нека просто кажем, че е страхотно да имаш семейство, което работи в Държавния департамент и има лиценз да практикува право в някои карибски нации и Близкия изток.


Искам да добавя актуализация и тук, казиното се свърза днес (14-ия ден [странно как работи това]) и поиска повече документация, на която отговорих с исканата документация. Да видим с какво ще ме нападнат след това.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
itninja04
преди 11 месеца

Зависи как гледате на случаите, но се надявам, че вашият случай ще бъде решен бързо без никакви проблеми 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро,


Понастоящем няма актуализации, може да отнеме няколко седмици, преди да получите актуализация от Лицензодателя, тъй като те се нуждаят от известно време, за да проучат и това зависи и от натоварването им.


Веднага щом имам повече информация, разбира се, ще я публикувам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбирам, вероятно попитах твърде рано. Както и да е, благодаря ви за обратната връзка и се надявам, че ще получите съответните новини от лицензиращия орган и всичко ще бъде решено справедливо.

Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Youssf, не съм сигурен дали четем едни и същи оплаквания, но голяма част от тях са решени, но е просто въпрос на време.


Като се има предвид това, вчера отговорих на Радка и споменах, че имаме други средства за защита 😉и ако не мога да разреша спора чрез Casino Guru, тогава ще се ангажираме с Heybets чрез други средства. Не мога да говоря за конкретни неща в открит форум, но нека просто кажем, че е страхотно да имаш семейство, което работи в Държавния департамент и има лиценз да практикува право в някои карибски нации и Близкия изток.


Искам да добавя актуализация и тук, казиното се свърза днес (14-ия ден [странно как работи това]) и поиска повече документация, на която отговорих с исканата документация. Да видим с какво ще ме нападнат след това.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Забелязах, че просто чакате оттеглянето си, което все още е висящо според вашите оплаквания . Чудя се кога ще го получиш. Въпреки това успешно ли сте верифицирани или все още не сте успели?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро, можеш ли да ми помогнеш да подам жалба до Gaming Curacao?

Защото виждам, че оплакването в Casino.guru няма смисъл. Ти, колега Томас, не виждаш, че те умишлено не искат да ми платят печалбата. И Casino сега ще чака 2 седмици за преглед на документите ми. И Томас ми каза, че изпращам документ, който не е в списъка, предоставен от казиното. Но мисля, че това е техен проблем, че не познават всички източници на богатство.

Автоматичен превод:
sandydock
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че тъй като Томас е специалист по оплаквания, той знае какво прави най-добре. Бих ви посъветвал да проявите търпение известно време, защото виждам, че всички се опитвате да разрешите тази ситуация и Томас сега пита казиното дали могат да го проверят. Ако това не работи и жалбата не може да бъде разрешена, тогава бих препоръчал да се свържете с властите, въпреки че от това, което виждам, казиното няма лиценз. Възможно ли е да се изчака развитието на оплакването?

Автоматичен превод:
sandydock
преди 11 месеца

Знаете ли, въз основа на последната актуализация, мисля, че си струва да изчакате отговора на казиното:

„Разбирам мисълта ти, sandydock. Сега предлагам да попиташ казиното дали предоставеният от теб документ е достатъчен, за да завършиш проверката.

Уважаеми казино Heybets,

Можете ли да потвърдите дали вече можете да потвърдите играча?"

Просто защото лицензиращият орган на Кюрасао обикновено не ни пречи. Освен това, само си представете, че процесът ще започне отначало; на всички въпроси ще трябва да се отговори отново и представителите на казиното ще трябва да се съсредоточат върху двете оплаквания.

Освен това, мога ли да знам къде намерихте лицензираното казино? Доколкото виждам, няма лиценз. Виж това .

И на валидатора липсва зелената дебелина, вероятно защото не е активен.

" За да проверите валидността на лиценз за Gaming Curacao (365 / JAZ) , най-лесният начин е да щракнете върху валидатора на уебсайта. Това обикновено се показва като малко лого, което може да се кликне."

За съжаление не може да се направи:

file

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Добро утро, снабдих казиното с всичко, което поискаха, но все още няма изплащане. Казиното също не отговори на жалбата, освен в първия ден, когато ме помоли за повече информация, на която им изпратих това, което директно поискаха, заедно с допълнителни (благодарение на този форум научих, че могат/ще поискат тези) документи като банкови извлечения и разплащателни корита.


Стискам палци за скорошно решение...тези средства биха ни били полезни с предстоящия празничен сезон.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Радка, случайно имам по-стара версия на тяхната страница, държа я отворена от моята заявка за теглене... така че беше готова, когато трябваше да отговоря.


Така че между 11/14 (когато за първи път посетих страницата) и сега връзката е изчезнала от това лого. Преди това ви насочваше тук: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Което е връзката към техния лиценз, който беше спрян. Фактът, че премахнаха връзката, но запазиха логото, е малко обезпокоителен и съм сигурен, че е 100% против указанията на Gaming Curacao... Мисля, че може да им се стори интересно, че спрян лицензодател работи под техен флаг без подходящите идентификационни данни. .

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, снабдих казиното с всичко, което поискаха, но все още няма изплащане. Казиното също не отговори на жалбата, освен в първия ден, когато ме помоли за повече информация, на която им изпратих това, което директно поискаха, заедно с допълнителни (благодарение на този форум научих, че могат/ще поискат тези) документи като банкови извлечения и разплащателни корита.


Стискам палци за скорошно решение...тези средства биха ни били полезни с предстоящия празничен сезон.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Според това, което видях, документите трябва да са наред и да, сега чакате оттеглянето си. Любопитно ми е как ще стане накрая и твърдо вярвам, че ще е добре. Ако имате някаква актуализация, уведомете ни със сигурност. Ще чакам и стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Радка, случайно имам по-стара версия на тяхната страница, държа я отворена от моята заявка за теглене... така че беше готова, когато трябваше да отговоря.


Така че между 11/14 (когато за първи път посетих страницата) и сега връзката е изчезнала от това лого. Преди това ви насочваше тук: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=95ecb1b9ed965bcb7832d7d6429d9a73&rlh=373be54e7345476ea0b6f27862c70276


Което е връзката към техния лиценз, който беше спрян. Фактът, че премахнаха връзката, но запазиха логото, е малко обезпокоителен и съм сигурен, че е 100% против указанията на Gaming Curacao... Мисля, че може да им се стори интересно, че спрян лицензодател работи под техен флаг без подходящите идентификационни данни. .

file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

О, да, ние също го забелязахме и затова Радка написа публикация, в която по принцип също говори за това, че казиното няма лиценз.

Според това, което всички виждаме, то е спряно и тъй като не ви пренасочва никъде или ви изхвърля, че валидаторът е спрян, казиното е загубило лиценза си. Браво, че забелязахте това. 👍

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Странно е, че в промоционалните си имейли, които продължават да ми изпращат, споменават Antillephone като техен лицензодател. Така че се чудя дали това беше предишният им лицензодател или новият?


Джаро и Радка,


Бихте ли позволили на екипа на казиното да разгледа това с представителите на казиното/притежателите на лиценз?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Здравейте,

Опитах, въпреки че не съм част от нашия специализиран екип за данни, затова преди това попитах играча.

Може би можете да ми помогнете малко. Този лиценз за Антилефнон истинският валидатор ли е - този върху който може да се щракне със зелена дебелина, моля?

Е, според мен най-доброто нещо, което можем да опитаме, е да препратим една от тези промоции тук: data@casino.guru

Мисля, че е безсмислено да питате казиното директно без него. 😉 Надявам се, че ме разбирате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Така че текущото лого на уебсайта (което не работи) е от Gaming Curacao (365/JAZ), което е текущият им лицензодател, мисля? Или спрян, което няма да ме изненада, като се има предвид техният опит да отговарят на играчите.


Но в имейлите, изпратени от казиното за бонуси и други сделки, те споменават, че Antillephone (8048/JAZ) е техният лицензодател, което е доста странно.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 11 месеца

Съгласен съм, че ситуацията не е съвсем ясна.

Но това е първият път, когато чувам, че промоционалните имейли съдържат лицензна маркировка на Antillephone. Можете ли да поставите екранната снимка на такъв имейл? Ще го препратя на колегата от екипа.

Според мен казиното не е лицензирано; в противен случай валидаторът ще работи. Надявам се, че казиното е в процес на получаване на лиценз, вместо да се преструва, че вече има такъв. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

file


Те споменават тук Antillephone като лицензодател.


Но ако едно казино лъже за своя лиценз, то не е нищо друго освен мошеник и трябва да се избягва на всяка цена.


По-рано имаха лиценз, мисля, но не знам какво е положението сега.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
1...7 8 9...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини