ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от LD_Loading
|
39847 преглеждания 364 отговора |
|
1...7 8 9...22
Добавете пост
преди 10 месеца

Въпреки че страницата на казиното не е актуализирана, опасявам се, че казиното няма да комуникира повече поради загубата на лиценз, така че няма опция да се свържете с Gaming Curacao за спорове. Само правни действия ще бъдат възможни, ако случаите тук не бъдат решени.


Казиното също няма отговор на висящите тук жалби в продължение на +/- две седмици. Надяваме се, че казиното ще предприеме стъпките за разрешаване на тези оплаквания, в противен случай очаквам с нетърпение новия им резултат тук.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Съгласете се и с това. Не ми плащат 1,5 месеца. Казино гуру можеш ли да ги добавиш в черния списък?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Въпреки че страницата на казиното не е актуализирана, опасявам се, че казиното няма да комуникира повече поради загубата на лиценз, така че няма опция да се свържете с Gaming Curacao за спорове. Само правни действия ще бъдат възможни, ако случаите тук не бъдат решени.


Казиното също няма отговор на висящите тук жалби в продължение на +/- две седмици. Надяваме се, че казиното ще предприеме стъпките за разрешаване на тези оплаквания, в противен случай очаквам с нетърпение новия им резултат тук.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, да, също така забелязах, че казиното не обработва някои оплаквания в момента, което е жалко. Също така ще се радвам, ако това се промени и те реагират и се опитат да разрешат ситуацията.

Що се отнася до правните действия, мислили ли сте да предприемете такива?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Съгласете се и с това. Не ми плащат 1,5 месеца. Казино гуру можеш ли да ги добавиш в черния списък?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, забелязах, че имате оплакване , на което казиното отговори преди няколко седмици, но сега не се е случило, което е голямо разочарование. Мислех, че щом успеят, дори ще завършат цялата жалба и ще се опитат да я разрешат. Таймерът обаче все още е удължен със 7 дни, така че ще видим дали нещо ще се промени.

Що се отнася до черните списъци, ние не поставяме казина в тях, ние просто търсим подходящи черни списъци, където може да се намират.

Както и да е, надявам се, че всичко ще се реши и ще се развие добре, въпреки че съм малко скептичен. Късмет.

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
Youssf
преди 10 месеца

Здравей Youssf. Heybets държат средствата ми заключени вече три месеца. Как мога да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 10 месеца

същия проблем

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
Orde0
преди 10 месеца

Не знам дали можете да изпратите ЛС на тази платформа, това би било лесно.


Въпреки това предлагам да се свържете с Gaming Curacao за вашата жалба, тъй като тогава казиното държеше лиценза си при тях, когато подадохте жалбата си. Или се свържете с SBGOK, който помага на измамени играчи от измамни/нечестни казина и ги изправете в съда в Кюрасао.



Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
sandydock
преди 10 месеца

Тъжно е да видя, че лъжат за вашия случай, но това говори много за казиното.


Но тъй като те загубиха лиценза си, вероятно вече знаете с какъв вид казино си имате работа. Може също да искате да се свържете със SBGOK за помощ, тъй като Casino Guru не може да санкционира казината, а само да дава черни точки, които влияят на резултата на казиното тук.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Youssf. Heybets държат средствата ми заключени вече три месеца. Как мога да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако мога да вляза вътре, бих препоръчал да подадете жалба. представителят на казиното изглежда някак активен, така че бих приел тази безплатна стъпка като солиден първи опит.

Надявам се, че ще се включите.

Използвайте тази връзка, за да продължите, моля: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не знам дали можете да изпратите ЛС на тази платформа, това би било лесно.


Въпреки това предлагам да се свържете с Gaming Curacao за вашата жалба, тъй като тогава казиното държеше лиценза си при тях, когато подадохте жалбата си. Или се свържете с SBGOK, който помага на измамени играчи от измамни/нечестни казина и ги изправете в съда в Кюрасао.



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Съжалявам, но не се поддържат ЛС. Играчите обикновено си разменят имейли. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

същия проблем

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Прегледах жалбата и имайки предвид Heybets като ново казино, бих казал, че е огромна грешка да продължаваме така. Искам да кажа, разбира се, казиното има право да разследва, когато има основателна причина за това. Но от дългия разговор наистина разбирам защо сте напълно убедени, че казиното има за цел да удължава нещата ненужно. Също така се надявам, че можете да предоставите пълния разговор, защото изглежда доста странно твърдението на казиното

„Както виждам, чакаме още една стъпка като мярка за сигурност.

Чакаме селфи снимка + текуща дата и лична карта за проверка."

След около месец?

Това е тежко. Е, да видим какво следва. Дано всичко това свърши скоро!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Вероятно е да се предприемат правни действия, тъй като направиха няколко грешки и продължават да ме игнорират, и тъй като екипът по жалбите на Casino Guru не може да обсъди правната част на моята жалба, завеждането й в съда може да бъде последно средство за възстановяване на средствата ми и с иск за обезщетение.


Но както можете да си представите, съдебните дела винаги отнемат много време и усилия, преди да получат решение, така че е за предпочитане да решите този проблем тук, в Casino Guru, тъй като това ще спести време и енергия и на двама ни.


Тъй като досега не са отговорили на жалбата ми тук, вече им изпратих друг имейл, но като се има предвид техният опит, е малко вероятно да отговорят на него.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Това е много за съжаление, тъй като това ще направи взаимодействието по-добро и ще даде на играчите безопасно пространство за комуникация помежду си.


Радка, страхотна идея е да добавите към платформата Casino Guru 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Имайте предвид, че предоставих тази информация преди месец. Сега те искат източник на средства. Направих деспот, използвайки крипто, и беше около 120$. И така, какво искат от мен? Това ли е моето лично спестяване от cpyto търговия и игра в казино? Какво да им изпратя? Мисля, че го правят умишлено.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Вероятно е да се предприемат правни действия, тъй като направиха няколко грешки и продължават да ме игнорират, и тъй като екипът по жалбите на Casino Guru не може да обсъди правната част на моята жалба, завеждането й в съда може да бъде последно средство за възстановяване на средствата ми и с иск за обезщетение.


Но както можете да си представите, съдебните дела винаги отнемат много време и усилия, преди да получат решение, така че е за предпочитане да решите този проблем тук, в Casino Guru, тъй като това ще спести време и енергия и на двама ни.


Тъй като досега не са отговорили на жалбата ми тук, вече им изпратих друг имейл, но като се има предвид техният опит, е малко вероятно да отговорят на него.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хм, да, мисля, че е вярно, че в крайна сметка казиното вероятно няма да отговори на оплакването ви, но нека се изненадаме, защото все още има време. Въпреки това видях, че те са отговорили на жалбата ви в миналото, така че малко съжалявам, че няма да го направят сега. Така че ще видим как върви и ако получите отговор на имейла си или откриете нова информация, уведомете ни. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Това е много за съжаление, тъй като това ще направи взаимодействието по-добро и ще даде на играчите безопасно пространство за комуникация помежду си.


Радка, страхотна идея е да добавите към платформата Casino Guru 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Може би някой ден ще се замислим, но засега имаме такива правила, така че всички трябва да ги спазваме. Но винаги има място за подобрение, така че може би това ще се случи с времето. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имайте предвид, че предоставих тази информация преди месец. Сега те искат източник на средства. Направих деспот, използвайки крипто, и беше около 120$. И така, какво искат от мен? Това ли е моето лично спестяване от cpyto търговия и игра в казино? Какво да им изпратя? Мисля, че го правят умишлено.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

И на мен всичко изглежда ненужно дълго и странно, но нашият екип се опитва да направи всичко по силите си, за да ви помогне и нещата да се подредят справедливо. Ще видим докъде ще стигне накрая.

Но дали сте дали на казиното това, което искат от вас? Мисля, че ако кажете, че е от вашите спестявания, ще можете да го защитите, а от друга страна мисля, че това е безполезен въпрос, защото имам чувството, че тази сума пари не би била необходима на казиното дори да обмислят.

Информирай ни.

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
1...7 8 9...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини