Здравей Радка,
За да не обиждам екипа за оплаквания или така, но този модел е забележим в текущите оплаквания, които се подават с Heybets. Casino Guru наистина прави всичко възможно с информацията, която получава, и ако жалбата не може да бъде разрешена, това може да доведе до черни точки, които ще навредят на репутацията на казиното в тази платформа.
Както споменахте по-рано, казината наистина се грижат за репутацията си благодарение на това, че Casino Guru е толкова голяма платформа, но ако казиното започне да отлага жалбата възможно най-дълго, смятам, че няма да е добро.
Не забравяйте, жалбата ми беше затворена като неразрешена, което навреди на репутацията на казиното. Така за по-малко от 24 часа те отговориха, за да отворят отново жалбата и намалиха оспорваната сума до 55 долара с „доказателства", които са неверни. Това е, че направих няколко екранни снимки, които успях да предоставя на Вероника, така че тя повярва, че има някои нередности с доказателствата за казината. И тъй като даденото решение (да се довери на казиното да поиска от Evolution Gaming преглед на транзакцията за този ден и да не редактира това) не беше решение, на което можех да се доверя, препратих моя случай на Лицензодателя.
Наистина, базираните в Кюрасао власти не са като малтийските, но ако не разрешат този случай, винаги можете (ако е необходимо) да се обърнете към съда и да потърсите както казиното, така и техния орган отговорни за всичко, което се е случило. SBGOK постигна някои победи в случаите, когато съдът реши, че регулаторът на казиното е отговорен за поведението му.
И с двата случая от itninja04 и Dutchgambler се чудя какво ще направи казиното, тъй като и двамата играчи са посетили от ограничени държави (подобно на моя случай), тъй като казиното няма работещ блок за държава (което изглежда сега е коригирано, което прави невъзможно посещението от Холандия).
Засега щастлив екип на Casino Guru за 2024 г. и да се надяваме, че 2024 г. ще донесе повече разрешени оплаквания и доволни играчи.
Hi Radka,
Not to offend the Complaints team or so, but this pattern is notable in the current complaints that are on going with Heybets. Casino Guru is indeed doing the best it can with the info they get and if a complaint can't be resolved this could result in black points that will harm the casino reputation on this platform.
As you mentioned earlier casinos do care about their reputation thanks to Casino Guru being such a big platform, but if a casino starts delaying a complaint as long as possible they are not up to any good I believe.
Don't forget, my complaint was closed as unresolved which harmed the casino reputation. So in less then 24 hours they responded to re open the complaint and dropped the disputed amount to 55 bucks with 'evidence' that is false. It is that I made some screenshots that I was able to provide to Veronika so she believed there are some irregularities with the casinos evidence. And as the given solution (to trust the casino to ask Evolution Gaming for a transaction overview of that day and not edit this) was not a solution I could trust on I forwarded my case to the Licensor.
Indeed, the Curacao based authorities are not like Maltese but if they do not solve this case you can always (if needed) go to court and hold both the casino and their authority responsible for everything occurred. The SBGOK did made some wins in cases where the court ruled that the regulator of the casino is responsible for its behavior.
And with the two cases from itninja04 and Dutchgambler I wonder what the casino will do, since both players visited from restricted countries (similar to my case) as the casino had no working country block (which seems now to be fixed making it impossible to visit from The Netherlands).
For now Happy 2024 Casino Guru team, and lets hope 2024 will bring more resolved complaints and happy players.
Автоматичен превод: