ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от LD_Loading
|
39908 преглеждания 364 отговора |
|
1...9 10 11...22
Добавете пост
Youssf
преди 10 месеца

Не ми се ядосвай, моля те.

Въпросът ми идва от несигурността и смятам, че е по-добре да ви попитам директно, вместо просто да оставя темата. Просто се надявам, че наистина можете да го докажете, тъй като е посочено в жалбата - това е всичко.

Вие сте член на тази общност от доста време. Аз лично си спомням много разумни разговори по няколко теми, включително ограничени държави, така че знам, че сте доста добре информиран по темата.

Мога да ви уверя, че нямам намерение да се съмнявам в вас. Така че, ако сте останали с такова впечатление, не е било умишлено.

За да избегна допълнителен стрес, ще изчакам решението на жалбата. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей Радка,


Честно казано, изобщо не съм ядосан 😅 (може би на казиното, както трябва) какво имах предвид с „Знам правилно!" че съм напълно съгласен с вас, че жалбата е толкова голяма, за съжаление все още без решение.


Наистина моите оплаквания са донякъде свързани с тяхната ограничена политика за страната и в момента все още много казина рекламират (от партньори или уебсайтове), за да бъдат допуснати тук и не винаги това е вярно.


И наистина вярвам, че ако хазартната индустрия беше справедлива и прозрачна, щеше да е много по-малка, но с по-високи отзиви и ставки, тъй като играчите наистина щяха да се насладят на играта си и нямаше да се чувстват измамени или да бъдат игнорирани от обслужването на клиентите на казиното.


Ако съм ви оставил впечатлението, че съм ви ядосан, това е напълно погрешно, току-що отговорих на въпроса ви, което е разбираемо, тъй като виждате колко голямо е оплакването, мога да си представя, че е трудно да се навакса и разбере всичко (особено когато в казиното липсват отговори на моето съдържание..).


Засега се чудя какво може да направи Вероника, за да ми помогне и дали ще успее да получи повече информация от това казино относно моята жалба, защото в момента се страхувам, че няма да мога да разреша това в Casino Guru, което за съжаление е така.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, опитвам се да получа някои отговори относно изплащане, което поисках преди 3 дни. Не се опитвам да се оплаквам, просто получавам отговори, защото никой от VIP поддръжката (получих платинен статус поради може би история на игри на други места), нито техният онлайн чат не отговаря или ми дава любезен отговор, освен „оставихме бележка за финанси'... Като се има предвид това, ето историята:


Регистрирах се на 14.11.2023 г., направих бонус за мач, депозиран приблизително $300 в LTC, те съвпаднаха и продължиха да играят някои Gates of Olympus, бях прецакан (от Гейтс) от $300 бонус покупка, така че моят VIP домакин ме изрита това, което той нарича $50 пари в брой, предполагам, че това означава без изисквания за игра или преобръщане и продължете напред.


Продължавам да удрям хубав бонус от $3k и решавам да играя нещо друго, докато говоря с моя хост в Telegram. Споменах бонуса и той поздрави и т.н., попитах го за способността ми да тегля и той каза, че ще бъде просто и незабавно (запомнете това). Но че трябваше да играя над $20 000.. обикновено не бих взел бонус като този, но ще призная, че го направих, защото AI имаше $300 за губене, а BI беше прочел, че те не преобръщат друг форум, но това беше очевидна грешка в тази част с плакатите и аз, че не го проверих... отново няма вреда, няма фал.


Продължих да унищожа изискването за 20k и в рамките на около час бях готов да осребря 11k от печалбите си. В този момент, за да не оставя впечатлението, че съм изчезнал завинаги, направих теглене за 10 000 и играх с остатъка за малко бързо губене, отново без вреда, без фал.


През този ден бях почти в постоянен контакт с моя домакин, питах го за състоянието на изплащането, какво трябва да очаквам и т.н... според него всичко беше праскови и сметана и трябваше да приключа. Доверих се на думата му и продължих за деня и вечерта.


На следващия ден нямаше средства, протегнах ръка за поддръжка, защото статусът на моя домакин в Telegram беше, че е вкъщи и се почувствах грубо да го притеснявам там. Поддръжката ми каза, че е оставил бележка за финанси и че скоро ще получа средства...това беше последният път, когато поддръжката отговори на моите заявки за чат, сега всички те са оставени на четене (корекция...както и аз докато пиша това... поддръжката ми каза „На опашка е, не се притеснявай", но беше мълчалива, когато ми изпрати отговор, когато (незабавно) отговорих, питайки какво означава на опашка)


Отново, просто търся подкрепа и разяснение по този въпрос...Наистина бих искал да знам деня, в който мога да очаквам средствата ми да пристигнат. Това е всичко и нито за секунда не смятам, че това е твърде голямо искане.

Автоматичен превод:
Публикация на Youssf е изтрит
itninja04
преди 10 месеца

Историята на Heybets е, че те не отговарят и не изплащат. Просто направете малко проучване на отзивите на Heybets тук и Trustpilot ще откриете, че Heybets е много зле в отговора на своите играчи и изплащанията обикновено са голяма работа за това казино или те го забавят колкото могат по различни причини.


Някои случаи се решават чрез подаване на жалба на тази платформа, тъй като изглежда, че казиното комуникира с Casino Guru.

Автоматичен превод:
itninja04
преди 10 месеца

Боя се, че никой извън казиното не може да ви даде точна дата. Съжалявам. Освен това, това е доста ново и малко казино, така че отнема време, за да се докаже неговата безопасност и недостатъци. Като се има предвид отзивите на потребителите, изглежда, че трябва да работят върху своите качества - прегледайте тук .

Ако се борите повече от 14 пълни дни, моля, използвайте тази връзка, за да изпратите гореспоменатата жалба: https://casino.guru/complaints/create


Въпреки че се надявам, че няма да ви трябва. 🤞🤞


Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Благодаря ви за приноса, Youssf! Прочетох (набързо) рецензии и за съжаление прочетох само добри...мисля, че видях това, което исках да видя. Работя в сферата на киберсигурността и се сблъсквам с подобни ситуации твърде често, не е нещо, на което трябваше да си падам... Приписвам го до късна вечер, отегчен, търсейки да изкарам допълнителни $$$.


Що се отнася до търсенето на решение, Heybets наистина не знае до каква степен ще отида, за да възстановя тези средства, нито какви ресурси имам, за да помогна на този фронт. Всичко, което мога да кажа, не бих искал да съм на тяхно място през следващите няколко седмици!

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Благодаря ти Радка за прозрението и оценявам обратната връзка! Както споменах по-горе, разработвам други средства за правна защита, но ще взема под внимание раздела за оплаквания.


Ще кажа, че наистина намирам за странно, че отговарят само на жалби, подадени през същия този уебсайт... кара ви да се чудите защо е така. Каква сила има casino.guru? И защо не ги избухнат тук като казино без репутация?

Автоматичен превод:
itninja04
преди 9 месеца

В същата лодка като теб, itninja04. Имате ли начин да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ти Радка за прозрението и оценявам обратната връзка! Както споменах по-горе, разработвам други средства за правна защита, но ще взема под внимание раздела за оплаквания.


Ще кажа, че наистина намирам за странно, че отговарят само на жалби, подадени през същия този уебсайт... кара ви да се чудите защо е така. Каква сила има casino.guru? И защо не ги избухнат тук като казино без репутация?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбира се, това зависи само от вас.

Вашето безпокойство звучи разумно; напротив, не бих казал, че е странно. Само помислете, че успяхме да изградим най-сложната общност и най-големия международен форум в ръка с това, също така количеството на подадените жалби нараства с времето. Всеки път, когато преглеждаме нови казина или стари казина, които по някакъв начин сме пропуснали в миналото, идеята да уведомим ръководството за нас е доста ясна. Процесът на оценка на казиното е обяснен напълно и ние също така изразяваме още в началото, че игнорирането на оплакванията на играчите ще доведе до по-нисък индекс на безопасност, тъй като е част от изчислението.

Разгледайте това ръководство, за да научите повече за последствията, ако нямате нищо против.

В определен момент съм убеден, особено едно ново казино, не би искало да изпрати грешно послание към останалата част от общността.

Следователно, далеч не казвам, че притежаваме някаква суперсила; всъщност е точно обратното, но ние се опитваме да направим най-доброто за безопасността на играча. Чрез кристално ясни принципи на справедливост е излишно да казваме:

https://casino.guru/fair-gambling


Знаете ли, че новосъздадено казино никога няма да получи най-високия индекс за безопасност? Това е така, защото не е имало достатъчно време да се докажат качествата му, което разглеждаме като потенциален риск.

Е, колкото повече играчи идват тук, за да подадат жалба, толкова по-голям е шансът за независима проверка на възможните жалби.

Понякога дори играчите правят грешки. Друг добър момент, който трябва да спомена, е, че се стремим да бъдем неутрални и справедливи във всичко, което правим.

Пропуснах ли нещо? Надявам се, че не съм 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей Радка, дано си добре. Защото честно казано губя надежда с Heybets. Вижте жалбата ми, моля. Очевидно е, че умишлено ми бавят тегленето възможно най-дълго. Първо чакат 14 дни и тогава отговарят. Сега те искат източник на богатство за депозит от 120 USD. Имам парите си от крипто търговия и други тегления в казина. И аз попитах какво да им дам в този случай. И сега те просто ми изпратиха своето клише, без всъщност да изпратят това, което поисках. Както вероятно знаете, това е много трудно официално доказателство, че съм спечелил от крипто. Искам да кажа, че съм опустошен. И аз не знам какво да правя


Автоматичен превод:
sandydock
преди 9 месеца

Съжалявам за ситуацията, в която се намираш.

Виждам обаче, че жалбата се проточи доста дълго време. Предполагам, че казиното не ви е дало алтернатива, която можете да предоставите като документ за вашия източник на богатство.

Въпреки това жалбата все още е отворена и ние ще се опитаме да ви помогнем. Надявам се, че можем да разрешим това.

Автоматичен превод:
sandydock
преди 9 месеца

Здравей Сандидок,


Добре дошли в клуба, може би можете да подадете жалба до Gaming Curacao? Това е лицензодателят на Heybets и може да наложи санкции срещу тях, тъй като Casino Guru може само да посредничи.


Гледайки моята жалба, Heybets правеше всичко възможно, за да я затвори и когато тя беше затворена като неразрешена, което им даваше черни точки, те я отвориха отново почти веднага и актуализираха сумата с фалшиви твърдения за моя баланс.

Автоматичен превод:
itninja04
преди 9 месеца

Вероятно ще трябва да отидете до техния лицензодател или съд в Кюрасао, за да си върнете средствата обратно, казиното няма да ви сътрудничи, ако разгледате текущите оплаквания и сте на доверителен пилот.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Сандидок,


Добре дошли в клуба, може би можете да подадете жалба до Gaming Curacao? Това е лицензодателят на Heybets и може да наложи санкции срещу тях, тъй като Casino Guru може само да посредничи.


Гледайки моята жалба, Heybets правеше всичко възможно, за да я затвори и когато тя беше затворена като неразрешена, което им даваше черни точки, те я отвориха отново почти веднага и актуализираха сумата с фалшиви твърдения за моя баланс.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, съжалявам, че се включвам, но имахте ли някаква актуализация от лицензиращия орган? Виждам, че жалбата ви е в „Изчакване на решение" на статуса на регулатора. Възможно ли е да ни уведомите, когато имате нещо ново?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро,


Понастоящем няма актуализации, може да отнеме няколко седмици, преди да получите актуализация от Лицензодателя, тъй като те се нуждаят от известно време, за да проучат и това зависи и от натоварването им.


Веднага щом имам повече информация, разбира се, ще я публикувам.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 9 месеца

Youssf, не съм сигурен дали четем едни и същи оплаквания, но голяма част от тях са решени, но е просто въпрос на време.


Като се има предвид това, вчера отговорих на Радка и споменах, че имаме други средства за защита 😉и ако не мога да разреша спора чрез Casino Guru, тогава ще се ангажираме с Heybets чрез други средства. Не мога да говоря за конкретни неща в открит форум, но нека просто кажем, че е страхотно да имаш семейство, което работи в Държавния департамент и има лиценз да практикува право в някои карибски нации и Близкия изток.


Искам да добавя актуализация и тук, казиното се свърза днес (14-ия ден [странно как работи това]) и поиска повече документация, на която отговорих с исканата документация. Да видим с какво ще ме нападнат след това.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
itninja04
преди 9 месеца

Зависи как гледате на случаите, но се надявам, че вашият случай ще бъде решен бързо без никакви проблеми 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Джаро,


Понастоящем няма актуализации, може да отнеме няколко седмици, преди да получите актуализация от Лицензодателя, тъй като те се нуждаят от известно време, за да проучат и това зависи и от натоварването им.


Веднага щом имам повече информация, разбира се, ще я публикувам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбирам, вероятно попитах твърде рано. Както и да е, благодаря ви за обратната връзка и се надявам, че ще получите съответните новини от лицензиращия орган и всичко ще бъде решено справедливо.

Ще чакам актуализация.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Youssf, не съм сигурен дали четем едни и същи оплаквания, но голяма част от тях са решени, но е просто въпрос на време.


Като се има предвид това, вчера отговорих на Радка и споменах, че имаме други средства за защита 😉и ако не мога да разреша спора чрез Casino Guru, тогава ще се ангажираме с Heybets чрез други средства. Не мога да говоря за конкретни неща в открит форум, но нека просто кажем, че е страхотно да имаш семейство, което работи в Държавния департамент и има лиценз да практикува право в някои карибски нации и Близкия изток.


Искам да добавя актуализация и тук, казиното се свърза днес (14-ия ден [странно как работи това]) и поиска повече документация, на която отговорих с исканата документация. Да видим с какво ще ме нападнат след това.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Забелязах, че просто чакате оттеглянето си, което все още е висящо според вашите оплаквания . Чудя се кога ще го получиш. Въпреки това успешно ли сте верифицирани или все още не сте успели?

Автоматичен превод:
1...9 10 11...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини