ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от LD_Loading
|
49298 преглеждания 387 отговора |
|
1...9 10 11...20
Добавете пост
itninja04
преди 10 месеца

Да, и аз го виждам. Изглежда, че казиното вероятно е било на етап, в който отново е получавало лиценза си и затова е било невидимо преди няколко седмици, или казиното го е нямало. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Стига ми толкова. Ще се присъединя към съдебно дело срещу този сайт. 5 месеца чакане. Има ли интерес от други играчи да организират това?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 10 месеца

Свързахте ли се вече с Gaming Curacao с техния лицензодател?


Те са регулаторът на казиното и отговарят за поведението на Heybets.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Следя текущите оплаквания и е невероятно как се държи това казино. Те чакат до последния момент (след като таймерът бъде удължен с последните 7 дни), за да отговорят точно навреме, за да предотвратят затварянето на жалбата като неразрешена, което определено ще им навреди.


Надяваме се, че случаите ще бъдат решени, но силно се съмнявам, тъй като заложените пари са високи и не са в интерес на казиното (като моя случай, когато започнаха да лъжат).

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Е, какво наблюдение. Благодаря за бакшиша.

Ще го разгледам веднага щом намеря малко свободно време, само за да съм в крак с пистата.

Засега искам да ви пожелая страхотна и щастлива Нова година! ✨🐱‍🏍🙌

(Не съм съвсем сигурен кога ще се върна във форума.)

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Да, това е невероятно. Те чакат 2 седмици и отговарят в последния час. Вижте жалбата ми, моля, те сега твърдят, че не съм им изпратил никакви документи.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Здравей Youssf. Да, поддържам връзка с Gaming Curacao.

Автоматичен превод:
sandydock
преди 10 месеца

Моят съвет е да спрете да губите повече време в казиното. Изпратете им официална жалба и им дайте седмица или две, за да отговорят. Ако не ескалира това до Gaming Curacao, те могат да санкционират казиното и да имат повече възможности да помогнат от Casino Guru.


Начинът, по който Heybets работят тук, далеч не е справедлив и в крайна сметка те ще започнат с лъжи, надявайки се да закрият случая на жалба като разрешен или отхвърлен, така че резултатът им да остане висок.


Също така е много странно защо представителят на казиното изобщо не отговаря по тази тема, за да „сподели" своята страна на историята.


Има и две други висящи жалби и се чудя как ще свършат те, но очаквам да не е добре предвид репутацията на Heybets между лятото и сега.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Да, това е невероятно. Те чакат 2 седмици и отговарят в последния час. Вижте жалбата ми, моля, те сега твърдят, че не съм им изпратил никакви документи.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте.

Прегледах накратко вашия случай и трябва да кажа, че най-вероятно щях да почувствам същото на ваше място.

Освен всичко друго, намирам за доста глупаво да настоявам за доказателство за богатство във вашия случай. Като за 200 долара, наистина?

В моите очи това лесно може да се приеме за тактика. Дори да има някакво съмнение за възможна финансова измама, кой би опитал това с толкова ниска сума? Би било много по-разумно да изплатите печалбите и след това да затворите сметката си завинаги, за да предотвратите всякакви „измами".

Съжалявам, че трябва да преминеш през това...

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моят съвет е да спрете да губите повече време в казиното. Изпратете им официална жалба и им дайте седмица или две, за да отговорят. Ако не ескалира това до Gaming Curacao, те могат да санкционират казиното и да имат повече възможности да помогнат от Casino Guru.


Начинът, по който Heybets работят тук, далеч не е справедлив и в крайна сметка те ще започнат с лъжи, надявайки се да закрият случая на жалба като разрешен или отхвърлен, така че резултатът им да остане висок.


Също така е много странно защо представителят на казиното изобщо не отговаря по тази тема, за да „сподели" своята страна на историята.


Има и две други висящи жалби и се чудя как ще свършат те, но очаквам да не е добре предвид репутацията на Heybets между лятото и сега.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Напълно съм убеден, че екипът по жалбите разглежда всички тези случаи заедно.

Но във всеки случай не е в нашите правомощия да потвърдим или изключим възможността, че казиното умишлено удължава процеса. За разлика от официалния орган, ние нямаме инструменти да изискваме пълен достъп до документите и вътрешните файлове. 🙁

Честно казано, отбелязахте добре. Но също така е честно да споменем, че властите в Кюрасао обикновено не стигат толкова далеч, въпреки правото си да го направят.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравей Радка,


За да не обиждам екипа за оплаквания или така, но този модел е забележим в текущите оплаквания, които се подават с Heybets. Casino Guru наистина прави всичко възможно с информацията, която получава, и ако жалбата не може да бъде разрешена, това може да доведе до черни точки, които ще навредят на репутацията на казиното в тази платформа.


Както споменахте по-рано, казината наистина се грижат за репутацията си благодарение на това, че Casino Guru е толкова голяма платформа, но ако казиното започне да отлага жалбата възможно най-дълго, смятам, че няма да е добро.


Не забравяйте, жалбата ми беше затворена като неразрешена, което навреди на репутацията на казиното. Така за по-малко от 24 часа те отговориха, за да отворят отново жалбата и намалиха оспорваната сума до 55 долара с „доказателства", които са неверни. Това е, че направих няколко екранни снимки, които успях да предоставя на Вероника, така че тя повярва, че има някои нередности с доказателствата за казината. И тъй като даденото решение (да се довери на казиното да поиска от Evolution Gaming преглед на транзакцията за този ден и да не редактира това) не беше решение, на което можех да се доверя, препратих моя случай на Лицензодателя.


Наистина, базираните в Кюрасао власти не са като малтийските, но ако не разрешат този случай, винаги можете (ако е необходимо) да се обърнете към съда и да потърсите както казиното, така и техния орган отговорни за всичко, което се е случило. SBGOK постигна някои победи в случаите, когато съдът реши, че регулаторът на казиното е отговорен за поведението му.


И с двата случая от itninja04 и Dutchgambler се чудя какво ще направи казиното, тъй като и двамата играчи са посетили от ограничени държави (подобно на моя случай), тъй като казиното няма работещ блок за държава (което изглежда сега е коригирано, което прави невъзможно посещението от Холандия).


Засега щастлив екип на Casino Guru за 2024 г. и да се надяваме, че 2024 г. ще донесе повече разрешени оплаквания и доволни играчи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Честно казано, мисля, че правят това нарочно, за да избегнат плащането на тази сума на играча. Подходящо е за поведението да се отговаря възможно най-късно, имайте предвид, че на играчите те вече изобщо не отговарят...

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

За съжаление, това е нещо, което не можем да докажем. И това е точката, която не можем да преминем.

Благодаря ви за отговора. Бих искал да изпратя най-добрите си пожелания към вас, нека 2024 г. бъде добра!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Пет месеца от "Вашият акаунт вече е напълно потвърден." съобщение от heybets днес. Не получавам нито депозита, нито печалбите си, въпреки че съм изпратил всеки поискан документ. Моля, вземете това предвид, когато правите оценката на екипа на casino.guru.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 10 месеца

Значи казиното отхвърля пълно възстановяване на вашите депозити и изплащане на баланса ви в казиното?

Каква причина ви посочиха за това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Пет месеца от "Вашият акаунт вече е напълно потвърден." съобщение от heybets днес. Не получавам нито депозита, нито печалбите си, въпреки че съм изпратил всеки поискан документ. Моля, вземете това предвид, когато правите оценката на екипа на casino.guru.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Толкова съжалявам. Все още ли сте в контакт с казиното, опитвайки се да получите парите си? Имам чувството, че когато са минали 5 месеца, е доста тъжно.

Що се отнася до самата оценка, това не е нещото, от което е съставена. Въпреки това, ако жалбата ви не беше разрешена, казиното щеше да получи черни точки, които биха били от значение в този контекст.

Разочарован съм, че се стигна до тази ситуация и вие нямате парите си. От друга страна, мисля, че си научи урока и повече няма да играеш тук. 😥

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Gaming Curacao не отговаря в моя случай след моята жалба. Heybets винаги обещава, че ще ми бъде платено. 5,657 USDT сега е застрашено.

Общите ми депозити са около половината от баланса ми за залагане. Това включва измамници

file

Автоматичен превод:
Youssf
преди 10 месеца

Не ми даде никаква причина. Просто забавяне, след забавяне.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро. Вашите колеги отхвърлиха жалбата ми, защото направих два спортни залога по 100 $. Вие не обработвате оплаквания, които включват спортни залагания, въпреки че депозирах около 7000 $ на стойност btc и 6800 $ от залозите бяха в казино на живо, но не мога да получа подходящо оплакване на вашия сайт поради тези два спортни залагания от 100 $. Heybets са умни и разбраха, че могат да обърнат проблема си с мен от залагане към обвинение в „измама със спортни залагания". Не знаех, че човек може да направи някаква измама с двама губещи спортни залагания по 100$. Бих искал да подам жалба, която включва фактите по този случай.

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Gaming Curacao не отговаря в моя случай след моята жалба. Heybets винаги обещава, че ще ми бъде платено. 5,657 USDT сега е застрашено.

Общите ми депозити са около половината от баланса ми за залагане. Това включва измамници

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че веднага сте се обърнали към инстанция с вашия проблем. Кога си писал там? Понякога може да отнеме повече време, за да се свържем с вас.

Що се отнася до парите ви, защо ги нямате и от колко време продължава положението ви? Казиното има ли някаква основателна причина, поради която все още я нямате?

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
1...9 10 11...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини