Здравей Радка,
Честно казано, не ме изненадва, че лицензът им беше спрян, като се има предвид техният опит в отговарянето и разрешаването на жалби с играчи. Както споменахме тук по-рано, те отказват да отговарят на имейли/чатове на играчи, но отговарят само на вашата платформа, което е поне нещо. Възможно е да са нарушили лицензионните си правила или други проблеми, поради които Gaming Curacao е спрял лиценза си.
Тъй като техният лиценз е спрян, аз наистина вярвам, че екипът на Casino Guru трябва да актуализира прегледа на казиното и оценката, за да даде на играчите най-точната информация за това казино.
PS: Вече препратих заявка до съответния екип, но ако и вие я препратите, те може да я актуализират може би по-рано.
Hi Radka,
To be honest it does not surprise me their license got suspended given their track record on replying and resolving complaints with players. As mentioned here earlier they refuse to respond on players mails/chats but only respond on your platform which is at least something. And it could be that they broke their license rules or other problems why Gaming Curacao suspended their license.
Since their license is suspended I do believe that the Casino Guru Team should update the review of the casino and score to give players the most accurate info about this casino.
PS: I already forwarded a request to the relevant team, but if you forward it too they might update it maybe earlier.
Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод: