Видях, че казиното е поискало да отвори отново вашата жалба и се надявам, че нещата ще бъдат решени. Това продължава достатъчно дълго и мисля, че всички бихме могли да стигнем до някакъв последователен край. Но важното е явно какъв е краят. Надявам се щастлива. Не забравяйте да ни уведомите, ако имате нещо ново.
I saw that the casino has asked to reopen your complaint and I hope that things will be resolved. It's been going on long enough and I think we could all get to some kind of coherent end. But the important thing is obviously what end. I hope a happy one. Be sure to let us know if you have anything new.
Здравей Джаро,
Те отвориха отново жалбата ми, но досега няма отговор. Но наистина се съмнявам, че този случай ще бъде решен в Casino Guru, тъй като те дори отказаха моята спорна сума от $55,17, което е истинска шега.
И тъй като те продължават да игнорират моите чатове, имейли и съобщения в Telegram, не виждам никакъв шанс това да се оправи с добро решение.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Опитах това казино, тъй като получих бонус до 1k със съответстващ депозит. След като изпробвах игри в моята юрисдикция, разбрах, че игрите не допринасят за изискването за залог. Затова се опитах да анулирам бонуса, но сега моите ~900 USD депозирани ETH са изчезнали. Опитах се да се свържа с поддръжката, но не мога да получа отговор.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Здравей Джаро,
Те отвориха отново жалбата ми, но досега няма отговор. Но наистина се съмнявам, че този случай ще бъде решен в Casino Guru, тъй като те дори отказаха моята спорна сума от $55,17, което е истинска шега.
И тъй като те продължават да игнорират моите чатове, имейли и съобщения в Telegram, не виждам никакъв шанс това да се оправи с добро решение.
Hi Jaro,
They did re open my complaint but lacks any response so far. But I really doubt this case will get resolved on Casino Guru since they even dropped my disputed amount of $55.17 which is a real joke.
And since they keep ignoring my chats, mails and Telegram messages I do not see any chance to get this sorted out with a good solution at all.
Толкова съжалявам. Видях в жалбата, че сумата значително е намаляла това, което казиното е готово да плати.
Въпреки това също е тъжно, когато казиното не ви отговори, но по всички признаци вероятно ще си остане така.
Както и да е, Вероника се нуждае от отговор на оплакването си, така че би ли било възможно да й отговоря? Можете да го направите тук .
Още веднъж съжалявам за начина, по който нещата изглежда се развиват, но изглежда, че не можем да направим нищо повече.
I'm so sorry. I saw in the complaint that the amount has significantly decreased what the casino is willing to pay.
However, it's also sad when the casino doesn't respond to you, but by all indications it will probably stay that way.
Anyway, Veronica needs an answer to her complaint, so would it be possible to reply to her ? You can do so here.
Once again, I am sorry about the way things seem to be turning out, but it looks like there is nothing more we can do.
Опитах това казино, тъй като получих бонус до 1k със съответстващ депозит. След като изпробвах игри в моята юрисдикция, разбрах, че игрите не допринасят за изискването за залог. Затова се опитах да анулирам бонуса, но сега моите ~900 USD депозирани ETH са изчезнали. Опитах се да се свържа с поддръжката, но не мога да получа отговор.
I tried this casino as I had received a bonus of up to 1k with a matching deposit. After trying out games in my jurisdiction, I realized that the games didn't contribute to the wager requirement. Hence, I tried to cancel the bonus but now my ~900 USD of deposited ETH is gone. Have tried contacting support but am not able to obtain a reply.
Здравейте, това е неприятна ситуация. Това означава ли, че 900 от реалните ви пари са изчезнали? Що се отнася до отговора на казиното, все още не сте го получили?
Както и да е, виждам, че имате оплакване , така че ще видим докъде ще ни отведе.
Hi, that's an unpleasant situation. Does that mean 900 of your real money is gone? As far as the casino's response, you haven't gotten one yet?
Anyway, I see you have a complaint, so we'll see where it leads us.
Здравей Джаро,
Това е безумно, съжалявам, имаме работа с измамно казино, което е много очевидно. Вероника отказва да сподели доказателствата, които е получила от казиното, така че не мога да докажа противното, докато не разбера какви фалшиви доказателства е изпратило това казино.
Всичко, на което мога да се надявам, е, че Вероника отделя време, за да разбере моята ситуация и работи като истински посредник, който е неутрален, в противен случай се опасявам, че Casino Guru не може да ми помогне, а само да съдейства на казината, тъй като крайният резултат ще бъде, че дори жалбата ми да бъде затворена нерешени, те едва ще получат черни точки в този случай, така че репутацията им ще остане в безопасност, докато са измамници и нечестни.
Hello Jaro,
This is insane sorry, we are dealing with a rogue casino here that's very obvious. Veronika refuses to share the evidence she got from the casino so I can not proof otherwise until I know what fake evidence this casino has sent.
All I can hope is that Veronika takes time to understand my situation and does work like a real mediator that is neutral otherwise I am afraid Casino Guru can not help me but only assist casinos as the final result would be that even if my complaint gets closed unresolved they will barely get black points in this case so their reputation will remain safe while they are rogue and unfair.
Здравей!
Жалбата е толкова голяма, че просто не можах да я прочета в цялата й дължина. Но намерих това:
„Сега имам доказателство, че казиното позволява депозити от страна с ограничения, като улеснява холандските банки, но тегленията не са възможни, което потвърждава моите предишни твърдения"
Можете ли да обясните, моля? Предполагам, че това е най-важната част, така че няма да навреди, нали?
Благодаря
Hello there!
The complaint is so huge that I just could not read it at its full length. But I found this:
"Now I have proof that the casino allows deposits from a restricted country by facilitating Dutch banks but withdrawals are not possible which confirms my earlier claims"
Can you explain, please? I guess this is the most important part, so it would not hurt, right?
Thanks
Знам нали!
Основният проблем е, че аз обяснявам всичко и т.н., а казиното не отговаря или избягва отговорите, или отговорите на въпроси им отговарят.
Имам предвид, че мога да потвърдя твърденията си. Heybets има ограничена политика за някои държави, но позволява депозити от същата държава. Даден е пример Холандия. Трябваше да не мога да се регистрирам и да се присъединя, но успях да се присъединя и да депозирам от холандска банкова сметка и да играя. Ако имате ограничения за някои държави, странно е, че приемате плащания от същата ограничена държава. Освен това, когато се опитах да изтегля пари, това беше неуспешно и поддръжката не реагира.
Това потвърждава моето твърдение, че това казино обича да взема пари, но отказва да плати, а това е несправедливо. Ако дадено казино не изплаща към ограничена държава, е справедливо и легитимно да издадете пълно възстановяване на всички (загубени) депозити, сякаш никога не сте играли, и да размахвате баланса на казиното.
Както и да е, те са измамно казино, тъй като твърдят, че сега имам само $55 и не мога да видя доказателствата или твърденията им и им липсват отговори в нишката за оплакване...
I know right!
The main issue is that I am explaining everything etc. and the casino does nit answer or avoid answers or reply to questions suits them.
What I mean is that I can confirm my claims. Heybets has a restricted policy for some countries but allow deposits from that same country. Example given The Netherlands. I should be unable to register and join but I was able to join and deposit from a Dutch bank account and play. If you have some countries restricted it is weird that you accept payments from that same restricted country. And further when I tried to withdraw money this was unsuccesful and Support does not respond.
That confirms my claim that this casino does like to take money but refuse to pay out, and that is unfair. If a casino does nit pay out towards a restricted country it is only fair and legitimate to issue a full refund of all (lost) deposits as if you never played and wave the casino balance.
Anyway they are a rogue casino as they claim now I have only $55 and I can not see the evidence or their claims and they lack replies in the complaint thread…
Не ми се ядосвай, моля те.
Въпросът ми идва от несигурността и смятам, че е по-добре да ви попитам директно, вместо просто да оставя темата. Просто се надявам, че наистина можете да го докажете, тъй като е посочено в жалбата - това е всичко.
Вие сте член на тази общност от доста време. Аз лично си спомням много разумни разговори по няколко теми, включително ограничени държави, така че знам, че сте доста добре информиран по темата.
Мога да ви уверя, че нямам намерение да се съмнявам в вас. Така че, ако сте останали с такова впечатление, не е било умишлено.
За да избегна допълнителен стрес, ще изчакам решението на жалбата. 🙏
Don't get mad at me, please.
My question comes from the uncertainty, and I feel it's better to ask you directly rather than just let the topic go. I just hope you can actually prove that since it is stated in the complaint - that is all.
You've been a member of this community for quite some time. I personally recall many sensible conversations on several subjects, including restricted countries, thus, I know you are quite well-informed on the subject.
I can assure you that I have no intention of doubting you. So, if you got such an impression, it was not intentional.
To avoid further stress, I'll wait for the complaint resolution. 🙏
Здравей Радка,
Честно казано, изобщо не съм ядосан 😅 (може би на казиното, както трябва) какво имах предвид с „Знам правилно!" че съм напълно съгласен с вас, че жалбата е толкова голяма, за съжаление все още без решение.
Наистина моите оплаквания са донякъде свързани с тяхната ограничена политика за страната и в момента все още много казина рекламират (от партньори или уебсайтове), за да бъдат допуснати тук и не винаги това е вярно.
И наистина вярвам, че ако хазартната индустрия беше справедлива и прозрачна, щеше да е много по-малка, но с по-високи отзиви и ставки, тъй като играчите наистина щяха да се насладят на играта си и нямаше да се чувстват измамени или да бъдат игнорирани от обслужването на клиентите на казиното.
Ако съм ви оставил впечатлението, че съм ви ядосан, това е напълно погрешно, току-що отговорих на въпроса ви, което е разбираемо, тъй като виждате колко голямо е оплакването, мога да си представя, че е трудно да се навакса и разбере всичко (особено когато в казиното липсват отговори на моето съдържание..).
Засега се чудя какво може да направи Вероника, за да ми помогне и дали ще успее да получи повече информация от това казино относно моята жалба, защото в момента се страхувам, че няма да мога да разреша това в Casino Guru, което за съжаление е така.
Hi Radka,
To be honest I am not mad at all 😅 (maybe on the casino as I should) what I meant with 'I know right!' that I fully agree with you that the complaint is being so huge, unfortunately still without a solution.
Indeed my complaints has some to do with their restricted country policy and currently still many casinos advertise (by affiliates or websites) to be allowed in here and not always this is a true thing.
And I do believe if the gambling industry was fair and transparant it would be much smaller but having higher reviews and rates as players would really go to enjoy their play and not feel duped or get ignored by casino customer services.
If I did give you the impression I am mad at you that is totally wrong I just replied on your question which is understandable as you can see how huge the complaint is I can imagine that it is hard to catch up and understand everything (especially when the casino lacks answers on my content..).
For now I wonder what Veronika can do to assist me and if she manage to get more info out of this casino regarding my complaint, because currently I am afraid I wont be able to get this resolved on Casino Guru which is unfortunately.
Здравейте, опитвам се да получа някои отговори относно изплащане, което поисках преди 3 дни. Не се опитвам да се оплаквам, просто получавам отговори, защото никой от VIP поддръжката (получих платинен статус поради може би история на игри на други места), нито техният онлайн чат не отговаря или ми дава любезен отговор, освен „оставихме бележка за финанси'... Като се има предвид това, ето историята:
Регистрирах се на 14.11.2023 г., направих бонус за мач, депозиран приблизително $300 в LTC, те съвпаднаха и продължиха да играят някои Gates of Olympus, бях прецакан (от Гейтс) от $300 бонус покупка, така че моят VIP домакин ме изрита това, което той нарича $50 пари в брой, предполагам, че това означава без изисквания за игра или преобръщане и продължете напред.
Продължавам да удрям хубав бонус от $3k и решавам да играя нещо друго, докато говоря с моя хост в Telegram. Споменах бонуса и той поздрави и т.н., попитах го за способността ми да тегля и той каза, че ще бъде просто и незабавно (запомнете това). Но че трябваше да играя над $20 000.. обикновено не бих взел бонус като този, но ще призная, че го направих, защото AI имаше $300 за губене, а BI беше прочел, че те не преобръщат друг форум, но това беше очевидна грешка в тази част с плакатите и аз, че не го проверих... отново няма вреда, няма фал.
Продължих да унищожа изискването за 20k и в рамките на около час бях готов да осребря 11k от печалбите си. В този момент, за да не оставя впечатлението, че съм изчезнал завинаги, направих теглене за 10 000 и играх с остатъка за малко бързо губене, отново без вреда, без фал.
През този ден бях почти в постоянен контакт с моя домакин, питах го за състоянието на изплащането, какво трябва да очаквам и т.н... според него всичко беше праскови и сметана и трябваше да приключа. Доверих се на думата му и продължих за деня и вечерта.
На следващия ден нямаше средства, протегнах ръка за поддръжка, защото статусът на моя домакин в Telegram беше, че е вкъщи и се почувствах грубо да го притеснявам там. Поддръжката ми каза, че е оставил бележка за финанси и че скоро ще получа средства...това беше последният път, когато поддръжката отговори на моите заявки за чат, сега всички те са оставени на четене (корекция...както и аз докато пиша това... поддръжката ми каза „На опашка е, не се притеснявай", но беше мълчалива, когато ми изпрати отговор, когато (незабавно) отговорих, питайки какво означава на опашка)
Отново, просто търся подкрепа и разяснение по този въпрос...Наистина бих искал да знам деня, в който мога да очаквам средствата ми да пристигнат. Това е всичко и нито за секунда не смятам, че това е твърде голямо искане.
Hello, trying to get some answers on a payout that I requested 3 days ago. I'm not trying to complain, simply get answers because no one from VIP support (I was give Platinum status due to may gaming history at other locations) nor their online chat is responding or giving me an kind answer except 'we left a note for finance'.... That being said, here's the story:
I signed up on 11/14/2023, did a match bonus deposited approx $300 in LTC, they matched and went on to play some Gates of Olympus, get screwed (by Gates) out of a $300 bonus buy so my VIP host kicks me what he's calling $50 cash, I assume this means no playth-through or rollover requirements and move on.
I proceed to hit a nice $3k bonus and decide to play something else all while talking to my host on Telegram. I mentioned the bonus and he gave congrats etc, I asked him about my ability to withdrawal and he stated it'll be simple, and instant (remember this). But that I had to play through over $20,000..normally I'd not have taken a bonus like this, but I'll admit I did because A I had the $300 to lose and B I had read that they don't do roll over on another forum, but that was an obvious mistake on that posters part and me for not checking on it...again no harm, no foul.
I proceed to annihilate the 20k requirement and within about an hour or so I was ready to cash out 11k from my winnings. At which point as to not give the impression I was gone for ever, I did a withdrawal for 10k, and played with the rest for a bit promptly loosing, again no harm, no foul.
During that day I had been in pretty much constant contact with my host, asking him about the payout status, what I should expects etc...according to him, everything was peaches and creme and I should be getting by close of business. I trusted his word, and went on about my day an evening.
The following day, no funds, reach out to support because my host's status on Telegram was he was at home and I felt rude bothering him there. Support told me that he had left a note for finance and that I'd be getting funds shortly...that was the last time support has answered my chat requests, they now are all left on read (correction...as I am writing this...support told me "It's in queue don't worry" but has been mum on sending me a response when I (instantly) replied asking what in queue meant)
Again, I am just looking for support, and clarification on this...I'd really like to know the day I can expect my funds arrive. That's it, and not for one second do I feel that is too big of an ask.
Историята на Heybets е, че те не отговарят и не изплащат. Просто направете малко проучване на отзивите на Heybets тук и Trustpilot ще откриете, че Heybets е много зле в отговора на своите играчи и изплащанията обикновено са голяма работа за това казино или те го забавят колкото могат по различни причини.
Някои случаи се решават чрез подаване на жалба на тази платформа, тъй като изглежда, че казиното комуникира с Casino Guru.
The track record of Heybets is that they do not respond and do not payout. Just do some research on Heybets reviews on here and Trustpilot you will find that Heybets is very bad in responding to its players and payouts tend to be a big deal for this casino or they delay it as long as they can for various reasons.
Some cases are being solved by filing a complaint on this platform as the casino seems to communicate with Casino Guru.
Боя се, че никой извън казиното не може да ви даде точна дата. Съжалявам. Освен това, това е доста ново и малко казино, така че отнема време, за да се докаже неговата безопасност и недостатъци. Като се има предвид отзивите на потребителите, изглежда, че трябва да работят върху своите качества - прегледайте тук .
Ако се борите повече от 14 пълни дни, моля, използвайте тази връзка, за да изпратите гореспоменатата жалба: https://casino.guru/complaints/create
Въпреки че се надявам, че няма да ви трябва. 🤞🤞
I fear no one outside the casino can give you a precise date. I'm sorry. Additionally, this is a rather new and small casino, so it takes time to prove its safety and cons. Given the user feedback, it seems they should work on their qualities - browse here.
If you struggle longer than 14 full days, please use this link to submit the aforementioned complaint: https://casino.guru/complaints/create
Though I hope you won't need it. 🤞🤞
Благодаря ви за приноса, Youssf! Прочетох (набързо) рецензии и за съжаление прочетох само добри...мисля, че видях това, което исках да видя. Работя в сферата на киберсигурността и се сблъсквам с подобни ситуации твърде често, не е нещо, на което трябваше да си падам... Приписвам го до късна вечер, отегчен, търсейки да изкарам допълнителни $$$.
Що се отнася до търсенето на решение, Heybets наистина не знае до каква степен ще отида, за да възстановя тези средства, нито какви ресурси имам, за да помогна на този фронт. Всичко, което мога да кажа, не бих искал да съм на тяхно място през следващите няколко седмици!
Thank you for your input Youssf! I did (quickly) read reviews, and unfortunately only read good ones...I think I saw what I wanted to see. I work in cyber security and deal with situations like this far too often, not something I should have fell for...I chalk it up to late night, bored, looking to make some extra $$$.
As far as seeking resolution, Heybets really doesn't know to what extent I will go to recoup these funds, nor what resources I have to aide on that front. All I can say, I would hate to be in their shoes over the next few weeks!
Благодаря ти Радка за прозрението и оценявам обратната връзка! Както споменах по-горе, разработвам други средства за правна защита, но ще взема под внимание раздела за оплаквания.
Ще кажа, че наистина намирам за странно, че отговарят само на жалби, подадени през същия този уебсайт... кара ви да се чудите защо е така. Каква сила има casino.guru? И защо не ги избухнат тук като казино без репутация?
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
В същата лодка като теб, itninja04. Имате ли начин да се свържа с вас?
In the same boat as you, itninja04. Do you have some way I can contact you?
Благодаря ти Радка за прозрението и оценявам обратната връзка! Както споменах по-горе, разработвам други средства за правна защита, но ще взема под внимание раздела за оплаквания.
Ще кажа, че наистина намирам за странно, че отговарят само на жалби, подадени през същия този уебсайт... кара ви да се чудите защо е така. Каква сила има casino.guru? И защо не ги избухнат тук като казино без репутация?
Thank you Radka for the insight, and I appreciate your feedback! As mentioned above I've got other remedies in the works, but will take note to the complaint section.
I will say that I do find it odd that they only respond to complaints filed through this very website...makes you wonder why that is. What power does casino.guru wield? And why are they not blasting them on here as a non-reputable casino?
Разбира се, това зависи само от вас.
Вашето безпокойство звучи разумно; напротив, не бих казал, че е странно. Само помислете, че успяхме да изградим най-сложната общност и най-големия международен форум в ръка с това, също така количеството на подадените жалби нараства с времето. Всеки път, когато преглеждаме нови казина или стари казина, които по някакъв начин сме пропуснали в миналото, идеята да уведомим ръководството за нас е доста ясна. Процесът на оценка на казиното е обяснен напълно и ние също така изразяваме още в началото, че игнорирането на оплакванията на играчите ще доведе до по-нисък индекс на безопасност, тъй като е част от изчислението.
Разгледайте това ръководство, за да научите повече за последствията, ако нямате нищо против.
В определен момент съм убеден, особено едно ново казино, не би искало да изпрати грешно послание към останалата част от общността.
Следователно, далеч не казвам, че притежаваме някаква суперсила; всъщност е точно обратното, но ние се опитваме да направим най-доброто за безопасността на играча. Чрез кристално ясни принципи на справедливост е излишно да казваме:
https://casino.guru/fair-gambling
Знаете ли, че новосъздадено казино никога няма да получи най-високия индекс за безопасност? Това е така, защото не е имало достатъчно време да се докажат качествата му, което разглеждаме като потенциален риск.
Е, колкото повече играчи идват тук, за да подадат жалба, толкова по-голям е шансът за независима проверка на възможните жалби.
Понякога дори играчите правят грешки. Друг добър момент, който трябва да спомена, е, че се стремим да бъдем неутрални и справедливи във всичко, което правим.
Пропуснах ли нещо? Надявам се, че не съм 🙂
Sure thing, it is up to your sole decision.
Your concern sounds reasonable; on the contrary, I would not say it is odd. Just consider that we've managed to build the most complex community and the biggest international forum in hand with that, also, the amount of submitted complaints has grown over time. Every time we review new casinos or old casinos we somehow missed in the past, the idea of letting the management know about us is pretty straightforward. The process of evaluating the casino is explained in full, and we also express right from the beginning that ignoring players' complaints will result in a lower safety index since it is part of the calculation.
Mind this guide to learn more about the consequences if you don't mind.
At a certain point, I'm convinced, especially a new casino, would not want to send the wrong message to the rest of the community.
Thus, I'm far from saying we hold some superpower; it's actually quite the opposite, yet we try to make the best for the player's safety out of it. Through crystal clear principles of fairness, it is needless to say:
https://casino.guru/fair-gambling
Did you know that a freshly established casino will never get the top safety index? It's because there hasn't been enough time to prove its qualities, which we view as a potential risk.
Well, the more players who come here to submit a complaint, the better the chance for an independent check-through of the possible complaints.
Sometimes, even players make mistakes. Another good point I should mention is that we aim to be neutral and fair in whatever we do.
Did I miss anything? I hope I didn't 🙂
Здравей Радка, дано си добре. Защото честно казано губя надежда с Heybets. Вижте жалбата ми, моля. Очевидно е, че умишлено ми бавят тегленето възможно най-дълго. Първо чакат 14 дни и тогава отговарят. Сега те искат източник на богатство за депозит от 120 USD. Имам парите си от крипто търговия и други тегления в казина. И аз попитах какво да им дам в този случай. И сега те просто ми изпратиха своето клише, без всъщност да изпратят това, което поисках. Както вероятно знаете, това е много трудно официално доказателство, че съм спечелил от крипто. Искам да кажа, че съм опустошен. И аз не знам какво да правя
Hello Radka, hope you are fine. Because honestly i am losing my hope with Heybets. Look at my complaint please. It is obvious that they are intentionally delaying my withdrawal for as long as possible. First they wait 14 days and then answer. Now they are asking for source of wealth for 120 usd deposit. I have my money from crypto trading and other casinos withdrawals. And i have asked what sould i give them in this case. And now they just have send me their cliche, without actually sending what i have asked for. As you probably know it it very hard officialy proof that i have earned from crypto. I mean i devasteted. And i do not know that to do
Съжалявам за ситуацията, в която се намираш.
Виждам обаче, че жалбата се проточи доста дълго време. Предполагам, че казиното не ви е дало алтернатива, която можете да предоставите като документ за вашия източник на богатство.
Въпреки това жалбата все още е отворена и ние ще се опитаме да ви помогнем. Надявам се, че можем да разрешим това.
I'm sorry for the situation you've got yourself into.
However, I see that the complaint has been dragging on for quite a long time. I assume that the casino did not give you an alternative that you can provide as a document to your source of wealth.
Nevertheless, the complaint is still open and we will try to help you. I hope we can resolve this.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.