Не знам дали можете да изпратите ЛС на тази платформа, това би било лесно.
Въпреки това предлагам да се свържете с Gaming Curacao за вашата жалба, тъй като тогава казиното държеше лиценза си при тях, когато подадохте жалбата си. Или се свържете с SBGOK, който помага на измамени играчи от измамни/нечестни казина и ги изправете в съда в Кюрасао.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Тъжно е да видя, че лъжат за вашия случай, но това говори много за казиното.
Но тъй като те загубиха лиценза си, вероятно вече знаете с какъв вид казино си имате работа. Може също да искате да се свържете със SBGOK за помощ, тъй като Casino Guru не може да санкционира казината, а само да дава черни точки, които влияят на резултата на казиното тук.
Sad to see that they are lying about your case, but it does say a lot about the casino.
But since they lost their license you already know what kind of casino you are dealing with probably. You might also want to contact SBGOK for help as Casino Guru can not sanction casinos but only give black points which affect the casino score on here.
Ако мога да вляза вътре, бих препоръчал да подадете жалба. представителят на казиното изглежда някак активен, така че бих приел тази безплатна стъпка като солиден първи опит.
Надявам се, че ще се включите.
Използвайте тази връзка, за да продължите, моля: https://casino.guru/complaints/create
If I may step inside, I would recommend submitting a complaint. the casino representative seems to be somehow active, thus, I would take this free-of-charge step as a solid first attempt.
I hope you will get involved.
Use this link to proceed, please: https://casino.guru/complaints/create
Не знам дали можете да изпратите ЛС на тази платформа, това би било лесно.
Въпреки това предлагам да се свържете с Gaming Curacao за вашата жалба, тъй като тогава казиното държеше лиценза си при тях, когато подадохте жалбата си. Или се свържете с SBGOK, който помага на измамени играчи от измамни/нечестни казина и ги изправете в съда в Кюрасао.
I don't know if you can send a PM on this platform, that would be easy.
However, I suggest you contact Gaming Curacao for your complaint as back then the casino was holding their license with them when you submitted your complaint. Or contact the SBGOK which does help duped players from rogue/unfair casinos and bring them in court in Curacao.
Съжалявам, но не се поддържат ЛС. Играчите обикновено си разменят имейли. 🙏
I'm sorry, but no PMs are supported. Players usually exchange emails. 🙏
Прегледах жалбата и имайки предвид Heybets като ново казино, бих казал, че е огромна грешка да продължаваме така. Искам да кажа, разбира се, казиното има право да разследва, когато има основателна причина за това. Но от дългия разговор наистина разбирам защо сте напълно убедени, че казиното има за цел да удължава нещата ненужно. Също така се надявам, че можете да предоставите пълния разговор, защото изглежда доста странно твърдението на казиното
„Както виждам, чакаме още една стъпка като мярка за сигурност.
Чакаме селфи снимка + текуща дата и лична карта за проверка."
След около месец?
Това е тежко. Е, да видим какво следва. Дано всичко това свърши скоро!
I browsed the complaint, and considering Heybets as a fresh casino, it is a huge mistake to keep going like this, I'd say. I mean, sure, the casino has the right to investigate when there is a good reason for that. But from the lengthy conversation, I truly understand why you are quite convinced the casino aims to prolong things unnecessarily. I also hope you can provide the full conversation because it seems pretty weird the casino claimed
"As I can see we are waiting for a further step as a security measure.
We are waiting for a selfie picture + current date and ID to verify."
After a month or so?
That's heavy. Well, let's see what comes next. Hopefully, this all ends quite soon!
Вероятно е да се предприемат правни действия, тъй като направиха няколко грешки и продължават да ме игнорират, и тъй като екипът по жалбите на Casino Guru не може да обсъди правната част на моята жалба, завеждането й в съда може да бъде последно средство за възстановяване на средствата ми и с иск за обезщетение.
Но както можете да си представите, съдебните дела винаги отнемат много време и усилия, преди да получат решение, така че е за предпочитане да решите този проблем тук, в Casino Guru, тъй като това ще спести време и енергия и на двама ни.
Тъй като досега не са отговорили на жалбата ми тук, вече им изпратих друг имейл, но като се има предвид техният опит, е малко вероятно да отговорят на него.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
Това е много за съжаление, тъй като това ще направи взаимодействието по-добро и ще даде на играчите безопасно пространство за комуникация помежду си.
Радка, страхотна идея е да добавите към платформата Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Имайте предвид, че предоставих тази информация преди месец. Сега те искат източник на средства. Направих деспот, използвайки крипто, и беше около 120$. И така, какво искат от мен? Това ли е моето лично спестяване от cpyto търговия и игра в казино? Какво да им изпратя? Мисля, че го правят умишлено.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
Вероятно е да се предприемат правни действия, тъй като направиха няколко грешки и продължават да ме игнорират, и тъй като екипът по жалбите на Casino Guru не може да обсъди правната част на моята жалба, завеждането й в съда може да бъде последно средство за възстановяване на средствата ми и с иск за обезщетение.
Но както можете да си представите, съдебните дела винаги отнемат много време и усилия, преди да получат решение, така че е за предпочитане да решите този проблем тук, в Casino Guru, тъй като това ще спести време и енергия и на двама ни.
Тъй като досега не са отговорили на жалбата ми тук, вече им изпратих друг имейл, но като се има предвид техният опит, е малко вероятно да отговорят на него.
It is likely to go for legal action since they made several mistakes and keep ignoring me, and since the Complaints team of Casino Guru can not discuss on the legal part of my complaint bringing it to court could be a last resort to retrieve my funds back with a compensation claim too.
But as you can imagine lawsuits always take a lot of time and effort before getting a ruling, so it is preferred to solve this issue here on Casino Guru as that would save both of us time and energy.
Since they lack responding on my complaint here so far I already sent them another mail, but given their track record it is unlikely they will respond to it.
Хм, да, мисля, че е вярно, че в крайна сметка казиното вероятно няма да отговори на оплакването ви, но нека се изненадаме, защото все още има време. Въпреки това видях, че те са отговорили на жалбата ви в миналото, така че малко съжалявам, че няма да го направят сега. Така че ще видим как върви и ако получите отговор на имейла си или откриете нова информация, уведомете ни. Стискам палци. 🤞
Hmm, yes I think it's true that the casino will probably end up not responding to your complaint in the end, but let's be surprised, because it still has some time. However, I have seen that they have responded to your complaint in the past, so I'm a bit sorry that they won't do so now. So we'll see how it goes and if you get a reply to your email or find out any new information, let us know. Fingers crossed. 🤞
Това е много за съжаление, тъй като това ще направи взаимодействието по-добро и ще даде на играчите безопасно пространство за комуникация помежду си.
Радка, страхотна идея е да добавите към платформата Casino Guru 😉
Thats very unfortunately since that would make the interaction better and give players a safe space to communicate with each other.
Radka it is a great idea to add to the Casino Guru platform 😉
Може би някой ден ще се замислим, но засега имаме такива правила, така че всички трябва да ги спазваме. Но винаги има място за подобрение, така че може би това ще се случи с времето. 🙂
Maybe one day we will think about it, but for now we have such rules, so we all have to abide by them. But there is always room for improvement, so perhaps it will happen over time. 🙂
Имайте предвид, че предоставих тази информация преди месец. Сега те искат източник на средства. Направих деспот, използвайки крипто, и беше около 120$. И така, какво искат от мен? Това ли е моето лично спестяване от cpyto търговия и игра в казино? Какво да им изпратя? Мисля, че го правят умишлено.
Take into account that i provided that infromation a month ago. Now they are asking for source of funds. I made despoit using crypto, and it was about 120$. So what do they want from me? It is my personal saving from cpyto trading and casino playing? What should i send them? I think they are doing it intentionally.
И на мен всичко изглежда ненужно дълго и странно, но нашият екип се опитва да направи всичко по силите си, за да ви помогне и нещата да се подредят справедливо. Ще видим докъде ще стигне накрая.
Но дали сте дали на казиното това, което искат от вас? Мисля, че ако кажете, че е от вашите спестявания, ще можете да го защитите, а от друга страна мисля, че това е безполезен въпрос, защото имам чувството, че тази сума пари не би била необходима на казиното дори да обмислят.
Информирай ни.
It all seems unnecessarily long and strange to me too, but our team is trying to do everything we can to help you and get things sorted out fairly. We'll see where it goes in the end.
But have you given the casino what they want from you? I think that if you say that it is from your savings, you will be able to defend it and on the other hand I think that it is a useless question because I have a feeling that this amount of money would not be necessary for the casino to even consider.
Let us know.
Здравейте, вече се свързах с Gaming Curacao преди 1 1/2 месеца. Вероятно едно от оплакванията помогна за спирането на лиценза на heybets, надявам се да повярвам. Няма pm функция. Имате ли имейл, WhatsApp или телеграма, на които да се свържем с вас?
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Здравейте, вече се свързах с Gaming Curacao преди 1 1/2 месеца. Вероятно едно от оплакванията помогна за спирането на лиценза на heybets, надявам се да повярвам. Няма pm функция. Имате ли имейл, WhatsApp или телеграма, на които да се свържем с вас?
Hi, I have already contacted Gaming Curacao 1 1/2 month ago. Probably was one of the complaints that helped the suspension of heybets license I hope to believe. There is no pm function. Do you have an email, WhatsApp or telegram to contact you at?
Telegram или WhatsApp не се поддържат в нашия форум, така че ако искате да се свържете с нас, можете да прикачите своя имейл адрес, както споменахте. 🙂
Telegram or WhatsApp are not supported on our forum, so if you would like to contact us, you can attach your email address as you mentioned. 🙂
За да обобщим цялата тема в едно изречение: Стойте далеч и далеч от това измамно казино. 😉
Поне резултатът им спадна до 4,5, което все още е много високо за поведението им, според мен.
To sum this whole thread in one sentence: Stay far and far away from this rogue casino. 😉
At least their score dropped to 4.5 which is still way to high for their behavior I believe.
Подкрепям това. Те ще трябва да подобрят много поддръжката си. Не съм виждал оттеглянето си от 3 месеца. Не са се чували от тях от 4 седмици.
I back this. They will have to improve their support alot. Not seen my withdrawal for 3 months. Not heard from them for 4 weeks.
Малко вероятно е, тъй като наистина вярвам, че имаме работа с измамно казино.
Започнах нов чат през уебсайта им по-рано тази седмица. След като Селена отговори на първото ми съобщение с въпроса как може да ми помогне, тя започна да ме игнорира (виждам Прочетете в чата, но няма отговор).
Нямам търпение жалбата ми да бъде затворена отново като неразрешена, за да я препратя на Gaming Curacao, за да се намеси или да предприеме правни действия, ако е необходимо. Казина като тези трябва да бъдат забранени, тъй като само подвеждат играчите.
It is unlikely since I do believe we are dealing with a rogue casino.
I started a new chat through their website earlier this week. After Selena responded on my first message asking how she can help me she started to ignore me (I can see Read on the chat but no response).
Can't wait to see my complaint getting closed again as unresolved to forward it to Gaming Curacao to step in or go for legal action if needed. Casinos like these should be banned as they only dupe players.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.