ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 1 година от LD_Loading
|
50809 преглеждания 387 отговора |
|
1...5 6 7...20
Youssf
преди 1 година

Здравей Youssf. Heybets държат средствата ми заключени вече три месеца. Как мога да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
Orde0
преди 1 година

същия проблем

Автоматичен превод:
Orde0
преди 1 година

Не знам дали можете да изпратите ЛС на тази платформа, това би било лесно.


Въпреки това предлагам да се свържете с Gaming Curacao за вашата жалба, тъй като тогава казиното държеше лиценза си при тях, когато подадохте жалбата си. Или се свържете с SBGOK, който помага на измамени играчи от измамни/нечестни казина и ги изправете в съда в Кюрасао.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
sandydock
преди 1 година

Тъжно е да видя, че лъжат за вашия случай, но това говори много за казиното.


Но тъй като те загубиха лиценза си, вероятно вече знаете с какъв вид казино си имате работа. Може също да искате да се свържете със SBGOK за помощ, тъй като Casino Guru не може да санкционира казината, а само да дава черни точки, които влияят на резултата на казиното тук.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Youssf. Heybets държат средствата ми заключени вече три месеца. Как мога да се свържа с вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако мога да вляза вътре, бих препоръчал да подадете жалба. представителят на казиното изглежда някак активен, така че бих приел тази безплатна стъпка като солиден първи опит.

Надявам се, че ще се включите.

Използвайте тази връзка, за да продължите, моля: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам дали можете да изпратите ЛС на тази платформа, това би било лесно.


Въпреки това предлагам да се свържете с Gaming Curacao за вашата жалба, тъй като тогава казиното държеше лиценза си при тях, когато подадохте жалбата си. Или се свържете с SBGOK, който помага на измамени играчи от измамни/нечестни казина и ги изправете в съда в Кюрасао.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но не се поддържат ЛС. Играчите обикновено си разменят имейли. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

същия проблем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Прегледах жалбата и имайки предвид Heybets като ново казино, бих казал, че е огромна грешка да продължаваме така. Искам да кажа, разбира се, казиното има право да разследва, когато има основателна причина за това. Но от дългия разговор наистина разбирам защо сте напълно убедени, че казиното има за цел да удължава нещата ненужно. Също така се надявам, че можете да предоставите пълния разговор, защото изглежда доста странно твърдението на казиното

„Както виждам, чакаме още една стъпка като мярка за сигурност.

Чакаме селфи снимка + текуща дата и лична карта за проверка."

След около месец?

Това е тежко. Е, да видим какво следва. Дано всичко това свърши скоро!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Вероятно е да се предприемат правни действия, тъй като направиха няколко грешки и продължават да ме игнорират, и тъй като екипът по жалбите на Casino Guru не може да обсъди правната част на моята жалба, завеждането й в съда може да бъде последно средство за възстановяване на средствата ми и с иск за обезщетение.


Но както можете да си представите, съдебните дела винаги отнемат много време и усилия, преди да получат решение, така че е за предпочитане да решите този проблем тук, в Casino Guru, тъй като това ще спести време и енергия и на двама ни.


Тъй като досега не са отговорили на жалбата ми тук, вече им изпратих друг имейл, но като се има предвид техният опит, е малко вероятно да отговорят на него.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това е много за съжаление, тъй като това ще направи взаимодействието по-добро и ще даде на играчите безопасно пространство за комуникация помежду си.


Радка, страхотна идея е да добавите към платформата Casino Guru 😉

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Имайте предвид, че предоставих тази информация преди месец. Сега те искат източник на средства. Направих деспот, използвайки крипто, и беше около 120$. И така, какво искат от мен? Това ли е моето лично спестяване от cpyto търговия и игра в казино? Какво да им изпратя? Мисля, че го правят умишлено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вероятно е да се предприемат правни действия, тъй като направиха няколко грешки и продължават да ме игнорират, и тъй като екипът по жалбите на Casino Guru не може да обсъди правната част на моята жалба, завеждането й в съда може да бъде последно средство за възстановяване на средствата ми и с иск за обезщетение.


Но както можете да си представите, съдебните дела винаги отнемат много време и усилия, преди да получат решение, така че е за предпочитане да решите този проблем тук, в Casino Guru, тъй като това ще спести време и енергия и на двама ни.


Тъй като досега не са отговорили на жалбата ми тук, вече им изпратих друг имейл, но като се има предвид техният опит, е малко вероятно да отговорят на него.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, да, мисля, че е вярно, че в крайна сметка казиното вероятно няма да отговори на оплакването ви, но нека се изненадаме, защото все още има време. Въпреки това видях, че те са отговорили на жалбата ви в миналото, така че малко съжалявам, че няма да го направят сега. Така че ще видим как върви и ако получите отговор на имейла си или откриете нова информация, уведомете ни. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е много за съжаление, тъй като това ще направи взаимодействието по-добро и ще даде на играчите безопасно пространство за комуникация помежду си.


Радка, страхотна идея е да добавите към платформата Casino Guru 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би някой ден ще се замислим, но засега имаме такива правила, така че всички трябва да ги спазваме. Но винаги има място за подобрение, така че може би това ще се случи с времето. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имайте предвид, че предоставих тази информация преди месец. Сега те искат източник на средства. Направих деспот, използвайки крипто, и беше около 120$. И така, какво искат от мен? Това ли е моето лично спестяване от cpyto търговия и игра в казино? Какво да им изпратя? Мисля, че го правят умишлено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

И на мен всичко изглежда ненужно дълго и странно, но нашият екип се опитва да направи всичко по силите си, за да ви помогне и нещата да се подредят справедливо. Ще видим докъде ще стигне накрая.

Но дали сте дали на казиното това, което искат от вас? Мисля, че ако кажете, че е от вашите спестявания, ще можете да го защитите, а от друга страна мисля, че това е безполезен въпрос, защото имам чувството, че тази сума пари не би била необходима на казиното дори да обмислят.

Информирай ни.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Здравейте, вече се свързах с Gaming Curacao преди 1 1/2 месеца. Вероятно едно от оплакванията помогна за спирането на лиценза на heybets, надявам се да повярвам. Няма pm функция. Имате ли имейл, WhatsApp или телеграма, на които да се свържем с вас?

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Изпратих ви имейл сега🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, вече се свързах с Gaming Curacao преди 1 1/2 месеца. Вероятно едно от оплакванията помогна за спирането на лиценза на heybets, надявам се да повярвам. Няма pm функция. Имате ли имейл, WhatsApp или телеграма, на които да се свържем с вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Telegram или WhatsApp не се поддържат в нашия форум, така че ако искате да се свържете с нас, можете да прикачите своя имейл адрес, както споменахте. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравейте, това беше предназначено за „Youssf" 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

За да обобщим цялата тема в едно изречение: Стойте далеч и далеч от това измамно казино. 😉


Поне резултатът им спадна до 4,5, което все още е много високо за поведението им, според мен.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Подкрепям това. Те ще трябва да подобрят много поддръжката си. Не съм виждал оттеглянето си от 3 месеца. Не са се чували от тях от 4 седмици.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 1 година

Малко вероятно е, тъй като наистина вярвам, че имаме работа с измамно казино.


Започнах нов чат през уебсайта им по-рано тази седмица. След като Селена отговори на първото ми съобщение с въпроса как може да ми помогне, тя започна да ме игнорира (виждам Прочетете в чата, но няма отговор).


Нямам търпение жалбата ми да бъде затворена отново като неразрешена, за да я препратя на Gaming Curacao, за да се намеси или да предприеме правни действия, ако е необходимо. Казина като тези трябва да бъдат забранени, тъй като само подвеждат играчите.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини