ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 1 година от LD_Loading
|
39685 преглеждания 364 отговора |
|
1...19 20 2122
Добавете пост
преди 3 седмици

Собствениците на Heybets са извършили предишна казино измама, наречена „Хазартни маймуни". Имената на собствениците са Марсел и Ноа. Сега сме жертви на най-новата им измама. Casinoguru, моля, разгледайте това. Трябва да сте по-строги към тази измама на казино, вие просто ги оставяте да ни измамят и просто ни казвате, че не можете да направите нищо. Все още имате много влияние и сила, трябва да се засилите за нас, играчите, които сме несправедливо измамени. Скоро трябва да има големи съдебни действия срещу тези хора. Моето теглене на 14k все още е висящо в продължение на 2 месеца и всички останали са в същата лодка.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Напълно съм съгласен с изразените опасения. Изпълних стриктно всяка процедура, която те поискаха. Сега последното им искане - писмо да бъде изпратено на моя адрес - очевидно не е нищо повече от отчаян, последен опит да избегнат плащане. Всичките им предишни извинения и забавяния се провалиха, така че те прибягват до тази прозрачна тактика. Твърдо съм убеден, че това е просто още един трик за задържане на полагащите ми се средства.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Здравей Джаро, да, опитах да изтегля различни суми от $1k-$4k, чакайки най-много седмица. мениджърският екип винаги казва, че финансовият екип се занимава с това, но те просто се смеят в гръб. в момента имам малко теглене от $1,5K, което повторих преди ден или два и все още чака. няма да мине. не съм тъп Хубавото обаче е, че тази загуба на $ няма отношение към моето благополучие.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Разбирам, бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления. По-лошото е, че казиното има доста нисък индекс на безопасност и не се справя толкова добре с тях. Това нямаше да ми даде много надежда да получа парите. Що се отнася до предишните тегления, вие също не ги получихте?

Бих искал да кажа, че имаме Център за разрешаване на жалби, където ще се опитаме да помогнем, въпреки че не знам какъв ще бъде резултатът. Всичко ще зависи от случая и сътрудничеството на казиното.

Мислите ли, че бихте го направили, ако не получите парите си?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Собствениците на Heybets са извършили предишна казино измама, наречена „Хазартни маймуни". Имената на собствениците са Марсел и Ноа. Сега сме жертви на най-новата им измама. Casinoguru, моля, разгледайте това. Трябва да сте по-строги към тази измама на казино, вие просто ги оставяте да ни измамят и просто ни казвате, че не можете да направите нищо. Все още имате много влияние и сила, трябва да се засилите за нас, играчите, които сме несправедливо измамени. Скоро трябва да има големи съдебни действия срещу тези хора. Моето теглене на 14k все още е висящо в продължение на 2 месеца и всички останали са в същата лодка.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Е, мисля, че правим достатъчно само като показваме индекса за безопасност на казиното, който е доста нисък. Нямаме възможност да предприемем правни действия на играчи срещу казина, защото нямаме адвокати и ние самите не сме адвокати. Опитваме се да помагаме с каквото можем, но не можем да се намесваме в подобни неща.

Виждам обаче, че все още разглеждате жалбата си и тя не е приключена. Но от това, което прочетох, явно ще трябва да изчакате резултат от регулатора, на който сте писали. Не получи ли нещо, което би било подходящо за Бранислав, имам предвид отговор? Ако е така, не се колебайте да му споменете какво е необходимо тук .

Надявам се, че всичко това ще бъде решено справедливо.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Напълно съм съгласен с изразените опасения. Изпълних стриктно всяка процедура, която те поискаха. Сега последното им искане - писмо да бъде изпратено на моя адрес - очевидно не е нищо повече от отчаян, последен опит да избегнат плащане. Всичките им предишни извинения и забавяния се провалиха, така че те прибягват до тази прозрачна тактика. Твърдо съм убеден, че това е просто още един трик за задържане на полагащите ми се средства.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Виждам, че сте в същата лодка. Очевидно казиното е спряло да комуникира, тъй като не дава допълнителна информация на жалбата или на нашите резолвери. Тъжно е, ако свърши така и се окаже зле. Не знам дали бих изчакал казиното да ми отговори или да ми изпрати нещо, но предполагам, че ще греша и ще се получи по-добре, отколкото очаквам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Също така наскоро спечелих около $2600. Не мислех, че ще паднат толкова ниско, но когато започнах да правя малко проучване онлайн, стана ЯСНО. Това е модел. Свързах се чрез чат на живо на 26-ти. Те ми отговориха и ме покриха със захар на 26-ти, аааа това беше последният път, когато ги чух.


Събрах множество билети за чат на живо със статуса на агентите, който се показваше онлайн, някои дори ме оставиха на седен.


Изпратени са и 2 имейла. Няма отговор. Все още не са ми поискали лична карта или нещо подобно, но вече съм загубил надежда да си получа парите.


Не може дори да тегли $1 без потвърждение от администрацията. Очевидно са ми блокирали акаунта.


Всичко, което мога да направя, е да се надявам, че не съм следващата им жертва. Ако не си получа парите скоро, 100% ще се свържа с един от моите адвокати, за да видя какво можем да направим.


$2600 са ДРЕБНИ ПАРИ! Как можете да обслужвате такова ужасно потребителско изживяване?

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Анулирах предишните тегления и се опитвах да направя всичко от $200 нагоре, като се има предвид, че съм правил теглене в миналото (под $1000) без разрешение. Ще оставя текущата си заявка за теглене 14+ дни, но мисля, че няма да бъде изплатена. Не се притеснявам за това, така че не мисля да подавам заявка в център за разрешаване на жалби. Парите са незначителни за начина ми на живот. Оценявам отговорите ти Jaro. Внимание Emptor!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Също така наскоро спечелих около $2600. Не мислех, че ще паднат толкова ниско, но когато започнах да правя малко проучване онлайн, стана ЯСНО. Това е модел. Свързах се чрез чат на живо на 26-ти. Те ми отговориха и ме покриха със захар на 26-ти, аааа това беше последният път, когато ги чух.


Събрах множество билети за чат на живо със статуса на агентите, който се показваше онлайн, някои дори ме оставиха на седен.


Изпратени са и 2 имейла. Няма отговор. Все още не са ми поискали лична карта или нещо подобно, но вече съм загубил надежда да си получа парите.


Не може дори да тегли $1 без потвърждение от администрацията. Очевидно са ми блокирали акаунта.


Всичко, което мога да направя, е да се надявам, че не съм следващата им жертва. Ако не си получа парите скоро, 100% ще се свържа с един от моите адвокати, за да видя какво можем да направим.


$2600 са ДРЕБНИ ПАРИ! Как можете да обслужвате такова ужасно потребителско изживяване?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ако се интересувате, можете да подадете жалба при нас, защото ако казиното не разреши проблема, индексът му за безопасност ще падне още повече. Така че играчите да имат представа къде депозират. Страхувам се, че няма да съм толкова позитивен в момента, защото все повече и повече играчи идват с този проблем. Особено когато започнат да ви игнорират и не знаете какво се случва и няма причина да не искат да ви плащат пари.

И така, какво ще правиш?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Анулирах предишните тегления и се опитвах да направя всичко от $200 нагоре, като се има предвид, че съм правил теглене в миналото (под $1000) без разрешение. Ще оставя текущата си заявка за теглене 14+ дни, но мисля, че няма да бъде изплатена. Не се притеснявам за това, така че не мисля да подавам заявка в център за разрешаване на жалби. Парите са незначителни за начина ми на живот. Оценявам отговорите ти Jaro. Внимание Emptor!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Благодаря ви за отговора.

Но тук бих казал, че може би не че тези пари не са важни за вас. Въпреки това, както споменах в предишната си публикация, ако казиното не се справи със ситуацията, то ще получи черни точки и индексът на безопасност ще бъде понижен. Ако казината имат тази форма на грижа за играчите, би било хубаво играчите също да могат да виждат такива неща.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 седмици

Междувременно ми отговориха. Поисках KYC, който ще спазя, но все още нямам много надежда, че наистина ще получа парите си, стискам палци и на всички останали в същата/подобна ситуация.

Автоматичен превод:
ee98
преди 3 седмици

Така че съм любопитен дали ще успеете да го преминете успешно и дали ще получите парите. Не забравяйте да ни актуализирате тогава, моля.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

За тези, които са използвали MasterCard/Visa като депозит, подайте заявка за възстановяване на плащане, за да извлечете депозитите си. Това ще нарани тези измамници, за да могат да спрат с измамите си.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Има ли някой, успял да получи теглене през последния месец?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Те просто ме призрачват напълно, не получавам тези пари LOL. Няма отговори по пощата, няма отговори за поддръжка на живо (мисля, че съм събрал около 20 билета, така че очевидно е умишлено). Обзалагам се, че ще изчакат още една седмица и след това ще ме помолят за селфи, държейки розов вибратор с личната ми карта, балансираща на главата ми

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Не е ли НЕЗАКОННО да работят с изтекъл лиценз? Лицензът на BC GAMING, който имат в долната част на страницата си, спря да предоставя услуги преди месец. На техния уебсайт ясно се посочва, че всяко използване на тяхното лого/лиценз след 18 август (мисля) е незаконно.

Автоматичен превод:
ee98
преди 2 седмици

здравей

В света има много прилични, но напълно нелицензирани казина. За този момент обаче предпочитам да запазя законността настрана и да се съсредоточа върху темата от най-голямо значение за вас: Какво ви възпира да подадете жалбата при нас? Както виждам, Джаро ти го е предложил преди около седмица.

Мисля, че би било най-добре да се съсредоточим върху възможното решение, а не просто да пишем публикации. Помислете за това, моля; това ръководство трябва да е полезно 👈

Имаме нужда от вашата инициатива, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Ще последвам казаното от теб, по-рано ме хванаха нервите. Ужасяващо е, че правят това много над 2K хаха.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 седмици

Сега проблемът - не са минали 2 седмици от първоначалната ми заявка за теглене. Минаха точно 11 дни, въпреки че те игнорираха всеки един от моите билети за чат на живо и имейли по този въпрос. Снимка на документи за самоличност и някои сметки, представени преди много дни. Сега ли да подам жалба или да изчакам да минат 14-те дни? Освен това, да спомена, първоначалното теглене беше отменено, защото се опитах да изтегля различни суми няколко пъти. Акаунтът обаче е заключен и никакви тегления/бакшиши няма да преминат без „потвърждение от администратора". И да не говорим за резултата, който имат тук... Съмнявам се, че дават af*ck.

Автоматичен превод:
ee98
преди 1 седмица

Ако смятате, че не води до никъде, със сигурност не се колебайте да подадете жалба по всяко време. Правилно е да дадем на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето, но можете да го подадете по всяко време и нашият екип за оплаквания ще ви информира за всяко по-нататъшно развитие.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Добре, има смисъл. Ще продължа и ще го направя.

Автоматичен превод:
1...19 20 2122
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още