ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 20)

преди 1 година от LD_Loading
|
51205 преглеждания 387 отговора |
|
1...19 20
преди 3 седмици

Бърза информация за моята ситуация, те спряха да отговарят, тъй като жалбата на казино гуру не беше разрешена. Те също така блокираха възможността ми да използвам чат на живо и изтриха ВСИЧКИ мои предишни разговори в чат на живо.

Автоматичен превод:
ee98
преди 3 седмици

О, това е лошо. Въпреки че не е шокиращо, има смисъл, че ще бъдете игнорирани, ако казиното реши да пренебрегне жалбата, тъй като ще се притеснявате за това, питайки чрез чата.

Честно казано, някои казина по-късно разкриват истинската си същност, така че съжалявам, че това се случва отново. Разбира се, благодаря ви за усилията!

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

честно казано е учудващо как им е позволено да правят това, без да бъдат вкарани в затвора за много години, те просто крадат пари. не им ли стига, че казино индустрията прави отвратителни печалби lool.

Автоматичен превод:
ee98
преди 3 седмици

За съжаление, не е в нашата компетентност да направим повече от това, което нашият екип за оплаквания вече е опитал във вашата жалба. Наистина е тъжно обаче.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Разбира се, не ме разбирайте погрешно, оценявам всичко, което предложихте. все още съм ядосан, но просто ще го преодолея. няма да позволя малко пари да изпържат нервите ми хаха, благодаря отново за помощта, която предложихте!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Проблемът надхвърля просто неплащането на играчи (само оплакванията тук възлизат на над $100K откраднати средства). Те също участват в безкраен KYC тормоз, карайки играчите да губят прекалено много време с платени преводи на документи, изисквайки месеци на допълнителна документация и в крайна сметка, когато е ясно, че играчът е легитимен, те прибягват до последната си тактика: твърдейки, че ще изпратят писмо за потвърждение който никога не пристига. Подобно поведение е недопустимо и престъпно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Разбира се, не ме разбирайте погрешно, оценявам всичко, което предложихте. все още съм ядосан, но просто ще го преодолея. няма да позволя малко пари да изпържат нервите ми хаха, благодаря отново за помощта, която предложихте!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Страхотно решение, със сигурност.

Ако има нещо, за което имате нужда от нашата помощ, знаете, че ние сме тук за вас. 😉

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Проблемът надхвърля просто неплащането на играчи (само оплакванията тук възлизат на над $100K откраднати средства). Те също участват в безкраен KYC тормоз, карайки играчите да губят прекалено много време с платени преводи на документи, изисквайки месеци на допълнителна документация и в крайна сметка, когато е ясно, че играчът е легитимен, те прибягват до последната си тактика: твърдейки, че ще изпратят писмо за потвърждение който никога не пристига. Подобно поведение е недопустимо и престъпно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Надявам се, че всеки ще забележи ниския индекс на безопасност на това казино и наистина ще бъде внимателен.🙏

Автоматичен превод:
1...19 20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини