Съжалявам, че попаднахте в този капан и оценявам, че предупредихте другите.
Искрено, не съм сигурен дали казиното е постигнало някакъв напредък в обработката на жалби на играчи, но също не бих очаквал отговор. И все пак, докато някой не опита, няма да разберем. От друг ъгъл, вашата жалба ще направи „качествата" на казиното по-очевидни за останалата част от общността, дори и да не отговори. Като се има предвид, че жалбата е безплатна, бих се радвал да видя още една порция черни точки, раздадени на такова измамно казино.
Без натиск, разбира се. Това е просто идея.
I am sorry you fell into this trap, and I appreciate you alerting others.
Sincerely, I am not sure if the casino has made any headway in handling player complaints, but I would not expect a response either. Still, until someone tries, we will not know. From a different angle, your complaint will make the casino's "qualities" more apparent to the rest of the community, even if it does not reply. Considering the complaint is free of charge, I would love to see another portion of black points dealt to such a scammy casino.
No pressure, of course. It's just an idea.