здравейте
Честно казано, всичко това ми изглежда като голямо недоразумение между вас и казиното. Особено ако те кажат, че сте били неотзивчиви и вие кажете същото за тях.
Това, което всъщност идва на ум е, че понякога имейлите от онлайн казина завършват в папката за спам на имейлите. Може би това също може да е така.🤔
Разбирате ли смисъла ми?
Просто се надявам, че сега, след като подадете жалбата си, когато казиното е отговорило и членовете на екипа ни работят усилено, за да разрешат проблема, всичко ще бъде обяснено.🤞
Hello there.
To tell you the truth, all this seems to me like big misunderstanding between you and the casino. Especially if they say that you have been unresponsive and you say the same about them.
What actually comes to mind is that sometimes the emails from online casinos finish in the spam folder of the emails. Maybe this could also be the case.🤔
Do you get my meaning?
I just hope that now, after submitting your complaint, where the casino has responded and our team members are working hard to get it solved, everything will be explained.🤞
Автоматичен превод: