НачалоФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 18)

 от LD_Loading
|
70 019 преглеждания 398 отговора |
|
1...17 18 1920
Radka

Сега проблемът - не са минали 2 седмици от първоначалната ми заявка за теглене. Минаха точно 11 дни, въпреки че те игнорираха всеки един от моите билети за чат на живо и имейли по този въпрос. Снимка на документи за самоличност и някои сметки, представени преди много дни. Сега ли да подам жалба или да изчакам да минат 14-те дни? Освен това, да спомена, първоначалното теглене беше отменено, защото се опитах да изтегля различни суми няколко пъти. Акаунтът обаче е заключен и никакви тегления/бакшиши няма да преминат без „потвърждение от администратора". И да не говорим за резултата, който имат тук... Съмнявам се, че дават af*ck.

Автоматичен превод:
ee98

Ако смятате, че не води до никъде, със сигурност не се колебайте да подадете жалба по всяко време. Правилно е да дадем на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето, но можете да го подадете по всяко време и нашият екип за оплаквания ще ви информира за всяко по-нататъшно развитие.

Автоматичен превод:
Romi

Добре, има смисъл. Ще продължа и ще го направя.

Автоматичен превод:

Роми колко струва един адвокат? Можем да съберем всички желаещи и да предприемем надлежни съдебни действия, 3 месеца ме будалкат или да ми дадете пълните имена на собствениците, за да намерим друг начин...

Автоматичен превод:
puzzimazzi

Имате ли нещо против да споделите социална платформа, за да мога да се свържа с вас? Не мисля, че мога да пращам лични съобщения тук.

Правих някои изследвания. Дължат ми $2,5K.

Edited
Автоматичен превод:

Добре, има смисъл. Ще продължа и ще го направя.

Автоматичен превод:

Радвам се, че успяхте, любопитно ми е как ще стане. Чувствайте се свободни да ме уведомите, ако откриете нещо ново.

Автоматичен превод:
Jaro

Проверявайте го винаги, когато имате време. Те просто ме помолиха за още снимки и оставиха съобщенията ми на seen. Пак ме навиват хаха.

Автоматичен превод:

Роми колко струва един адвокат? Можем да съберем всички желаещи и да предприемем надлежни съдебни действия, 3 месеца ме будалкат или да ми дадете пълните имена на собствениците, за да намерим друг начин...

Автоматичен превод:

Здравейте, не знам колко струва един адвокат, трябва да се свържете с него, за да знаете какво да очаквате.

Що се отнася до контактите, ние не ги публикуваме, но мисля, че някои неща могат да се намерят в интернет. Както и да е, нямаме пълните имена на собствениците. 😕

Автоматичен превод:

Момчета, нека създадем групов чат в телеграма и да обсъдим това. Ще предприема и правни действия.

Автоматичен превод:
danny1234

Страхотна идея. Искате ли моята дръжка на Telegram?

Автоматичен превод:

да, споделете го тук


Автоматичен превод:

Проверявайте го винаги, когато имате време. Те просто ме помолиха за още снимки и оставиха съобщенията ми на seen. Пак ме навиват хаха.

Автоматичен превод:

Със сигурност не е нещо, което бих искал да изпитам сам. Казината не трябва да се управляват така и наистина съм любопитен да видя накъде отиват нещата. Бих се радвал, ако ситуацията има положителен изход, но няма да се хвърлям в ръце и да чакам да видя как ще свърши.

Автоматичен превод:

Можем да поканим всички, които имат проблеми с тези измамници и да заведем съвместно дело с корав адвокат.

Автоматичен превод:

да, моля, споделете вашите потребителски имена в telegram

Автоматичен превод:
puzzimazzi

Звучи добре. Освен ако Дани не отговори до утре вечер европейско време, аз сам ще създам група в Telegram.

Автоматичен превод:

здравейте всички Аз съм с вас, момчета, чакам оттегляне от 1,5 години и все още игнорирам. можете ли да си представите

Но сега намерих казино гуру и heybets просто отговориха, че съм изчезнал и тегленето беше отменено. но им изпратих всички документи, те ме игнорираха и тегленето не е отменено и виси от началото на годината


Автоматичен превод:
vadibur

здравейте

Честно казано, всичко това ми изглежда като голямо недоразумение между вас и казиното. Особено ако те кажат, че сте били неотзивчиви и вие кажете същото за тях.

Това, което всъщност идва на ум е, че понякога имейлите от онлайн казина завършват в папката за спам на имейлите. Може би това също може да е така.🤔

Разбирате ли смисъла ми?

Просто се надявам, че сега, след като подадете жалбата си, когато казиното е отговорило и членовете на екипа ни работят усилено, за да разрешат проблема, всичко ще бъде обяснено.🤞


Автоматичен превод:
Romi

Разбира се, проверих спама и всички ресурси, защото можете да си представите колко са ми необходими тези пари, тъй като съм от Украйна.

Ти си последната ми надежда да видя парите си! Благодарен съм, че ми помогнахте и heybets отговори, което ми дава още една надежда. Между другото, ще отговоря на цялата комуникация на вашия колега и той ще провери всичко сам.

Чакам повече от 1,5 години и вярвам, че този нов случай ще се реши много по-бързо

Автоматичен превод:
vadibur

Надяваме се, че наистина ще можем да помогнем; само имайте предвид, че онлайн хазартът трябва да се приема като хоби и нищо повече. И затова изобщо не трябва да разчитате на печалбите от него.

Автоматичен превод:
Romi

Може ли някой да провери отворената ми жалба? От известно време не съм получавал отговор.

Автоматичен превод:
1...17 18 1920
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини