ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 1 година от LD_Loading
|
39643 преглеждания 364 отговора |
|
1...16 17 18...22
Добавете пост
Radka
преди 6 месеца

На първо място, 98% от моя обем е за казино с heybets.io и вие помагате на играчи с проблеми, свързани с казиното. Вие (casino.guru) изглежда смятате, че проблемът е в 200 USD в спортните залагания. Както беше посочено по-рано, моят случай с heybets е свързан с проверка, а не със спортни залагания или игра в казино. Ето защо казвам, че твърдението ви е невярно, защото не е взело предвид последните събития. Случаят се премести от жалбата, подадена през юли 2023 г. „Всички сме еднакви, но някои си приличат повече от другите". Изглежда уместно да пиша, тъй като не си приличам като другите тук във форума. Ограбен посред бял ден и никой не реагира.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Със съдебното дело и евентуално възникване на повече искове (тъй като ще се присъединят повече измамени играчи), което ще доведе до по-голямо натоварване за тях.


И ако бъдат обявени в несъстоятелност, ще стане само по-трудно 😕

Автоматичен превод:
Youssf
преди 6 месеца

Въпреки скръбния му тон, съгласен съм, че има смисъл - честно казано...

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

На първо място, 98% от моя обем е за казино с heybets.io и вие помагате на играчи с проблеми, свързани с казиното. Вие (casino.guru) изглежда смятате, че проблемът е в 200 USD в спортните залагания. Както беше посочено по-рано, моят случай с heybets е свързан с проверка, а не със спортни залагания или игра в казино. Ето защо казвам, че твърдението ви е невярно, защото не е взело предвид последните събития. Случаят се премести от жалбата, подадена през юли 2023 г. „Всички сме еднакви, но някои си приличат повече от другите". Изглежда уместно да пиша, тъй като не си приличам като другите тук във форума. Ограбен посред бял ден и никой не реагира.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

Наистина се надявах да не се стигне дотук, но позволете ми да споделя какво разбрахме, когато казвате

"Всички си приличаме, но някои си приличат повече от другите" наистина сте много близки. 🙁

Според вътрешна информация, „играчът е бил блокиран поради измамна дейност при спортни залагания (маркирана от доставчика BETBY)"

Има още и като допълнителен специален знак сме убедени, че не използвате нашата платформа за оплаквания добросъвестно. Но те уважавам като член и няма да споделям повече подробности, което те поставя в не много прилична светлина.

Освен това, аз и никой друг не сме запознати с най-новите събития, които споменахте, но във всеки случай това няма да промени факта, че последната жалба срещу Heybets беше приключена поради спортни залагания. 🤷‍♀️

Ако смятате, че трябва да актуализирате информацията, моля, поискайте жалбата да бъде отворена отново.

Не сме запознати с оплаквания, свързани с казино, наскоро подадени срещу същото казино от вас.

И така, има ли нещо, с което мога да ви помогна, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Трябва да прочетете малко Джордж Оруел, за да разберете моя цитат. Недооценен писател според мен.


Изпратих нова жалба срещу heybets.io на 09.02.2024 г. Не съм чувал никакви новини по въпроса.


„измамна дейност при спортни залагания (маркирана от доставчика BETBY)". Заложих на цена, която беше по-висока, отколкото би трябвало да бъде (според мен). Логиката на всеки спортен залог, поставен от всеки залагащ между другото. Съвсем очевидно е, че не сте участвали в играта на спортни залагания. Аз съм добър в спортните залагания (харесва ми да мисля) и направих залог в пазарна ниша, където другите смятаха, че цената също е ниска. Спортният доставчик е решил да го маркира като измамник поради това. Известно е, че Betby е спортна книга за най-ниските казина в Кюрасао. Това, което казват, че е измама, не мога да го взема на сериозно.

И така, какво съм направил погрешно тук, ако мога да попитам? И да, това е, което се случи по отношение на спортните залози в heybets.io.

Тъжен съм, че казвате „Има още и като допълнителен специален знак, ние сме убедени, че не използвате нашата платформа за оплаквания добросъвестно. Но аз ви уважавам като член и няма да споделям повече подробности, което поставя ти в не много прилична светлина." Вярвам, че всички оплаквания, които изпратих до casino.guru, ще спечелят в IBAS. Моля, споделете подробности. Нямам проблем с него.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 6 месеца

Благодаря за препоръката, вече прочетох една негова книга в училище. Той не е толкова лош автор.

Що се отнася до оплакването ви от датата, имам чувството, че става въпрос за спортни залагания и мисля, че затова няма да мине в крайна сметка. Тъй като не сме запознати с проблема, е трудно да преценим дали сте направили нещо нередно или не.

Опитвали ли сте обаче да подадете жалба в сайтове за спортни залагания? Може би там ще е по-смислено и ще могат да ви помогнат. Бих могъл също да ви дам някои връзки към такива сайтове, ако се интересувате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Здравей Радка. Моля, вижте жалбата ми отново. Аз съм шокиран. Casino беше зададен въпроса от казино гуру. И какво са направили?

Чакаха 3 седмици и сега ме питат за документи (сега не знам какви) и дори не са отговорили на въпроса ви.

Толкова е очевидно, че го правят умишлено. Моля, вижте друго оплакване. Чакат 2-3 седмици и отговарят в последния момент

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Бих искал да го направя, но вие сте единствената служба за оплаквания, на която отговарят. Ако можете да намерите друг, ще се радвам да го използвам (опитах предишния свързан).


Както казах, спортните залагания не са основният проблем тук. Мога да изпращам съобщения с heybets, за да можете да видите сами. Те никога не са се свързвали директно с мен, казвайки, че съм направил нещо нередно. Не в спорта. Не в казино. Те знаят, че могат да се измъкнат, като изпуснат думата „спорт", а вие няма да направите нищо. Едва съм докоснал спортния тотализатор.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 6 месеца

Те точно това правят. Те постоянно намират начини да избягват да дават печалбите на света без никакво оправдание. Казино гуруто може да следва същата тактика и да ги притиска, като ги пита неща за това защо не оправдават забавянето на отговорите си и изплащането на печалбите. Казиното heybets има специфични тактики за систематично избягване на изплащането на печалби на своите играчи и това трябва да спре. Не може така да краде парите на хората без причина и причина.

Казино гуру, хората ви вярват, че ще им помогнете да решат проблема си, защото вие сте най-полезният и организиран. Не можете да се съсредоточите върху спортните залагания, тъй като самият heybets няма с какво да обиди играчите, той просто го използва като защита, защото знае, че няма да се ангажирате, за да се подхлъзнете и да злоупотребите с парите на клиентите.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Радка. Моля, вижте жалбата ми отново. Аз съм шокиран. Casino беше зададен въпроса от казино гуру. И какво са направили?

Чакаха 3 седмици и сега ме питат за документи (сега не знам какви) и дори не са отговорили на въпроса ви.

Толкова е очевидно, че го правят умишлено. Моля, вижте друго оплакване. Чакат 2-3 седмици и отговарят в последния момент

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Видях отговора на казиното, но все пак вероятно ще трябва да доставите документите на казиното. Това продължава от 5 месеца, което е изключително дълго време, бих казал, така че в този случай бих сътрудничил, за да се разреши възможно най-бързо.

Въпреки това казвате, че не знаете какви документи трябва да изпратите на казиното? Опитахте ли да ги попитате за това или не го пише в някой имейл?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих искал да го направя, но вие сте единствената служба за оплаквания, на която отговарят. Ако можете да намерите друг, ще се радвам да го използвам (опитах предишния свързан).


Както казах, спортните залагания не са основният проблем тук. Мога да изпращам съобщения с heybets, за да можете да видите сами. Те никога не са се свързвали директно с мен, казвайки, че съм направил нещо нередно. Не в спорта. Не в казино. Те знаят, че могат да се измъкнат, като изпуснат думата „спорт", а вие няма да направите нищо. Едва съм докоснал спортния тотализатор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, видях какви връзки вече са ви предлагали и за съжаление нямам други.

Що се отнася до вашия проблем, според предишния ви отговор също имах чувството, че е свързан основно със спортни залагания. Трябва да разберете, че ако това е основната причина, поради която искате да подадете жалба, ще бъдете отхвърлени. Ако това не е така, можете да опитате да подадете жалба, но ако екипът прецени, че отново е същото, жалбата ще бъде отхвърлена.

Не знам какво друго да добавя, защото мисля, че винаги всичко ви е било добре обяснено.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те точно това правят. Те постоянно намират начини да избягват да дават печалбите на света без никакво оправдание. Казино гуруто може да следва същата тактика и да ги притиска, като ги пита неща за това защо не оправдават забавянето на отговорите си и изплащането на печалбите. Казиното heybets има специфични тактики за систематично избягване на изплащането на печалби на своите играчи и това трябва да спре. Не може така да краде парите на хората без причина и причина.

Казино гуру, хората ви вярват, че ще им помогнете да решат проблема си, защото вие сте най-полезният и организиран. Не можете да се съсредоточите върху спортните залагания, тъй като самият heybets няма с какво да обиди играчите, той просто го използва като защита, защото знае, че няма да се ангажирате, за да се подхлъзнете и да злоупотребите с парите на клиентите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мисля, че нашият отбор се опитва да направи колкото е възможно повече, за да помогне на играчите. Трябва обаче да осъзнаем, че ако се установи, че случаят е свързан със спортни залагания, ние нямаме възможност да оценим правилно такива случаи. Ако казиното го използва като защитен механизъм, тогава всичко ще бъде определено в жалба . Така че твърдо вярвам, че всичко ще бъде честно за вас и ще стискам палци.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Със сигурност вършите много добра работа, просто от вас зависи да принудите още повече такива измамни компании, които кликват върху нас, за да изиграем няколко залога, защото знаят, че не ги управлявате. Ако видите, те отговориха незабавно на жалбата ми, когато вашият представител им се обади, а след това на по-конкретен въпрос не са отговорили от 3 дни.

Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 6 месеца

Честно казано, ние нямаме власт да принуждаваме казината да правят каквото и да било. Винаги се опитваме да се свържем с казино въз основа на фактите, ако жалбата е основателна и има много казина, които не сътрудничат и не реагират, например. Така че мисля, че докато казиното отговаря на оплакването ви и се опитва да разреши ситуацията ви, може да е на прав път. Но все още не искам да изпреварвам, така че ще изчакаме и ще видим как ще се развие всичко това.

Надявам се да мине добре.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

9.2 Вярно ли е?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Не отговарят 15 дни

Автоматичен превод:
is13
преди 6 месеца

Не, те лъжат, което е вид измама, но това казино не го интересува, тъй като те искат само да покажат добра репутация, така че играчите да се присъединят към тях и да депозират пари.


Казино Гуру може да се намеси и да поиска от казино Heybets да преразгледа този резултат, тъй като е фалшив резултат, тъй като фалшифицирането е престъпление.


И тъй като жалбата е затворена като неразрешена днес, резултатът им ще падне, което е страхотна новина, така че играчите няма да бъдат предупредени срещу това измамно казино.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

file

Не отговарят 15 дни

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, за какво писахте на казиното? Отнася ли се за вашето теглене и жалбата ви срещу казиното? Опитахте ли да им изпратите имейл, а не просто да използвате чат на живо, за да разберете какво не е наред с вашето теглене?

Така или иначе, нашият екип ще се опита да ви помогне възможно най-добре във вашата ситуация.

Със сигурност не е хубаво да бъдете игнорирани, но ако случайно получите актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Изпращам имейл всеки ден

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

@Яро или @Радка


Casino Guru ще предприеме ли мерки срещу Heybets казино, тъй като те използват вашето лого за много добър резултат, докато това е невярно? Никога не трябва да се вярва на казина, които показват фалшиви лицензи или фалшиви отзиви, но това също би навредило на името на платформата Casino Guru, тъй като играчите биха помислили, че това е истинско.

Автоматичен превод:
1...16 17 18...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още