ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 1 година от LD_Loading
|
50777 преглеждания 387 отговора |
|
1...16 17 18...20
преди 2 месеца

здравейте всички Не депозирайте в този сайт. Те няма да обработят вашето теглене. Всички $$, които може да сте спечелили, са илюзия. Стой настрана. Нека нашите загуби и откраднати средства бъдат предупреждение за вас.

Автоматичен превод:
jwatkins44
преди 2 месеца

Здравей, можеш ли да ми кажеш какво ти се случи в казиното и защо нямаш парите си? Казиното взе ли го или какво? Имаха ли причина?

Моля, уведомете ме за вашата ситуация и ще видим дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро, да, опитах да изтегля различни суми от $1k-$4k, чакайки най-много седмица. мениджърският екип винаги казва, че финансовият екип се занимава с това, но те просто се смеят в гръб. в момента имам малко теглене от $1,5K, което повторих преди ден или два и все още чака. няма да мине. не съм тъп Хубавото обаче е, че тази загуба на $ няма отношение към моето благополучие.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Собствениците на Heybets са извършили предишна казино измама, наречена „Хазартни маймуни". Имената на собствениците са Марсел и Ноа. Сега сме жертви на най-новата им измама. Casinoguru, моля, разгледайте това. Трябва да сте по-строги към тази измама на казино, вие просто ги оставяте да ни измамят и просто ни казвате, че не можете да направите нищо. Все още имате много влияние и сила, трябва да се засилите за нас, играчите, които сме несправедливо измамени. Скоро трябва да има големи съдебни действия срещу тези хора. Моето теглене на 14k все още е висящо в продължение на 2 месеца и всички останали са в същата лодка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Напълно съм съгласен с изразените опасения. Изпълних стриктно всяка процедура, която те поискаха. Сега последното им искане - писмо да бъде изпратено на моя адрес - очевидно не е нищо повече от отчаян, последен опит да избегнат плащане. Всичките им предишни извинения и забавяния се провалиха, така че те прибягват до тази прозрачна тактика. Твърдо съм убеден, че това е просто още един трик за задържане на полагащите ми се средства.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Джаро, да, опитах да изтегля различни суми от $1k-$4k, чакайки най-много седмица. мениджърският екип винаги казва, че финансовият екип се занимава с това, но те просто се смеят в гръб. в момента имам малко теглене от $1,5K, което повторих преди ден или два и все още чака. няма да мине. не съм тъп Хубавото обаче е, че тази загуба на $ няма отношение към моето благополучие.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Разбирам, бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления. По-лошото е, че казиното има доста нисък индекс на безопасност и не се справя толкова добре с тях. Това нямаше да ми даде много надежда да получа парите. Що се отнася до предишните тегления, вие също не ги получихте?

Бих искал да кажа, че имаме Център за разрешаване на жалби, където ще се опитаме да помогнем, въпреки че не знам какъв ще бъде резултатът. Всичко ще зависи от случая и сътрудничеството на казиното.

Мислите ли, че бихте го направили, ако не получите парите си?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Собствениците на Heybets са извършили предишна казино измама, наречена „Хазартни маймуни". Имената на собствениците са Марсел и Ноа. Сега сме жертви на най-новата им измама. Casinoguru, моля, разгледайте това. Трябва да сте по-строги към тази измама на казино, вие просто ги оставяте да ни измамят и просто ни казвате, че не можете да направите нищо. Все още имате много влияние и сила, трябва да се засилите за нас, играчите, които сме несправедливо измамени. Скоро трябва да има големи съдебни действия срещу тези хора. Моето теглене на 14k все още е висящо в продължение на 2 месеца и всички останали са в същата лодка.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, мисля, че правим достатъчно само като показваме индекса за безопасност на казиното, който е доста нисък. Нямаме възможност да предприемем правни действия на играчи срещу казина, защото нямаме адвокати и ние самите не сме адвокати. Опитваме се да помагаме с каквото можем, но не можем да се намесваме в подобни неща.

Виждам обаче, че все още разглеждате жалбата си и тя не е приключена. Но от това, което прочетох, явно ще трябва да изчакате резултат от регулатора, на който сте писали. Не получи ли нещо, което би било подходящо за Бранислав, имам предвид отговор? Ако е така, не се колебайте да му споменете какво е необходимо тук .

Надявам се, че всичко това ще бъде решено справедливо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Напълно съм съгласен с изразените опасения. Изпълних стриктно всяка процедура, която те поискаха. Сега последното им искане - писмо да бъде изпратено на моя адрес - очевидно не е нищо повече от отчаян, последен опит да избегнат плащане. Всичките им предишни извинения и забавяния се провалиха, така че те прибягват до тази прозрачна тактика. Твърдо съм убеден, че това е просто още един трик за задържане на полагащите ми се средства.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Виждам, че сте в същата лодка. Очевидно казиното е спряло да комуникира, тъй като не дава допълнителна информация на жалбата или на нашите резолвери. Тъжно е, ако свърши така и се окаже зле. Не знам дали бих изчакал казиното да ми отговори или да ми изпрати нещо, но предполагам, че ще греша и ще се получи по-добре, отколкото очаквам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Също така наскоро спечелих около $2600. Не мислех, че ще паднат толкова ниско, но когато започнах да правя малко проучване онлайн, стана ЯСНО. Това е модел. Свързах се чрез чат на живо на 26-ти. Те ми отговориха и ме покриха със захар на 26-ти, аааа това беше последният път, когато ги чух.


Събрах множество билети за чат на живо със статуса на агентите, който се показваше онлайн, някои дори ме оставиха на седен.


Изпратени са и 2 имейла. Няма отговор. Все още не са ми поискали лична карта или нещо подобно, но вече съм загубил надежда да си получа парите.


Не може дори да тегли $1 без потвърждение от администрацията. Очевидно са ми блокирали акаунта.


Всичко, което мога да направя, е да се надявам, че не съм следващата им жертва. Ако не си получа парите скоро, 100% ще се свържа с един от моите адвокати, за да видя какво можем да направим.


$2600 са ДРЕБНИ ПАРИ! Как можете да обслужвате такова ужасно потребителско изживяване?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Анулирах предишните тегления и се опитвах да направя всичко от $200 нагоре, като се има предвид, че съм правил теглене в миналото (под $1000) без разрешение. Ще оставя текущата си заявка за теглене 14+ дни, но мисля, че няма да бъде изплатена. Не се притеснявам за това, така че не мисля да подавам заявка в център за разрешаване на жалби. Парите са незначителни за начина ми на живот. Оценявам отговорите ти Jaro. Внимание Emptor!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Също така наскоро спечелих около $2600. Не мислех, че ще паднат толкова ниско, но когато започнах да правя малко проучване онлайн, стана ЯСНО. Това е модел. Свързах се чрез чат на живо на 26-ти. Те ми отговориха и ме покриха със захар на 26-ти, аааа това беше последният път, когато ги чух.


Събрах множество билети за чат на живо със статуса на агентите, който се показваше онлайн, някои дори ме оставиха на седен.


Изпратени са и 2 имейла. Няма отговор. Все още не са ми поискали лична карта или нещо подобно, но вече съм загубил надежда да си получа парите.


Не може дори да тегли $1 без потвърждение от администрацията. Очевидно са ми блокирали акаунта.


Всичко, което мога да направя, е да се надявам, че не съм следващата им жертва. Ако не си получа парите скоро, 100% ще се свържа с един от моите адвокати, за да видя какво можем да направим.


$2600 са ДРЕБНИ ПАРИ! Как можете да обслужвате такова ужасно потребителско изживяване?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако се интересувате, можете да подадете жалба при нас, защото ако казиното не разреши проблема, индексът му за безопасност ще падне още повече. Така че играчите да имат представа къде депозират. Страхувам се, че няма да съм толкова позитивен в момента, защото все повече и повече играчи идват с този проблем. Особено когато започнат да ви игнорират и не знаете какво се случва и няма причина да не искат да ви плащат пари.

И така, какво ще правиш?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Анулирах предишните тегления и се опитвах да направя всичко от $200 нагоре, като се има предвид, че съм правил теглене в миналото (под $1000) без разрешение. Ще оставя текущата си заявка за теглене 14+ дни, но мисля, че няма да бъде изплатена. Не се притеснявам за това, така че не мисля да подавам заявка в център за разрешаване на жалби. Парите са незначителни за начина ми на живот. Оценявам отговорите ти Jaro. Внимание Emptor!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря ви за отговора.

Но тук бих казал, че може би не че тези пари не са важни за вас. Въпреки това, както споменах в предишната си публикация, ако казиното не се справи със ситуацията, то ще получи черни точки и индексът на безопасност ще бъде понижен. Ако казината имат тази форма на грижа за играчите, би било хубаво играчите също да могат да виждат такива неща.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Междувременно ми отговориха. Поисках KYC, който ще спазя, но все още нямам много надежда, че наистина ще получа парите си, стискам палци и на всички останали в същата/подобна ситуация.

Автоматичен превод:
ee98
преди 2 месеца

Така че съм любопитен дали ще успеете да го преминете успешно и дали ще получите парите. Не забравяйте да ни актуализирате тогава, моля.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За тези, които са използвали MasterCard/Visa като депозит, подайте заявка за възстановяване на плащане, за да извлечете депозитите си. Това ще нарани тези измамници, за да могат да спрат с измамите си.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Има ли някой, успял да получи теглене през последния месец?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Те просто ме призрачват напълно, не получавам тези пари LOL. Няма отговори по пощата, няма отговори за поддръжка на живо (мисля, че съм събрал около 20 билета, така че очевидно е умишлено). Обзалагам се, че ще изчакат още една седмица и след това ще ме помолят за селфи, държейки розов вибратор с личната ми карта, балансираща на главата ми

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Не е ли НЕЗАКОННО да работят с изтекъл лиценз? Лицензът на BC GAMING, който имат в долната част на страницата си, спря да предоставя услуги преди месец. На техния уебсайт ясно се посочва, че всяко използване на тяхното лого/лиценз след 18 август (мисля) е незаконно.

Автоматичен превод:
ee98
преди 2 месеца

здравей

В света има много прилични, но напълно нелицензирани казина. За този момент обаче предпочитам да запазя законността настрана и да се съсредоточа върху темата от най-голямо значение за вас: Какво ви възпира да подадете жалбата при нас? Както виждам, Джаро ти го е предложил преди около седмица.

Мисля, че би било най-добре да се съсредоточим върху възможното решение, а не просто да пишем публикации. Помислете за това, моля; това ръководство трябва да е полезно 👈

Имаме нужда от вашата инициатива, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Ще последвам казаното от теб, по-рано ме хванаха нервите. Ужасяващо е, че правят това много над 2K хаха.

Автоматичен превод:
1...16 17 18...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини