Също така наскоро спечелих около $2600. Не мислех, че ще паднат толкова ниско, но когато започнах да правя малко проучване онлайн, стана ЯСНО. Това е модел. Свързах се чрез чат на живо на 26-ти. Те ми отговориха и ме покриха със захар на 26-ти, аааа това беше последният път, когато ги чух.
Събрах множество билети за чат на живо със статуса на агентите, който се показваше онлайн, някои дори ме оставиха на седен.
Изпратени са и 2 имейла. Няма отговор. Все още не са ми поискали лична карта или нещо подобно, но вече съм загубил надежда да си получа парите.
Не може дори да тегли $1 без потвърждение от администрацията. Очевидно са ми блокирали акаунта.
Всичко, което мога да направя, е да се надявам, че не съм следващата им жертва. Ако не си получа парите скоро, 100% ще се свържа с един от моите адвокати, за да видя какво можем да направим.
$2600 са ДРЕБНИ ПАРИ! Как можете да обслужвате такова ужасно потребителско изживяване?
I have also recently won around $2,600. Didn’t think they’d stoop this low but when I started doing a little bit of research online it is CLEAR. This is a pattern. I reached out via live chat on the 26th. They replied and sugar coated me on the 26th, aaaand that was the last time I’ve heard from them.
Raised multiple live chat tickets with the agents status being displayed online, some even leaving me on seen.
2 emails sent out aswell. No reply. They have not asked for ID or anything yet, but I have already lost the hopes of getting my money.
Cannot even withdraw $1 without administration confirmation. Obviously they’ve locked my account.
All I can do is hope that I am not their next victim. If I do not get my money soon I will 100% be reaching out to one of my lawyers to see what we can do.
$2,600 is PETTY MONEY! How can you serve such a terrible user experience?
Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод: