ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 1 година от LD_Loading
|
39588 преглеждания 364 отговора |
|
1...15 16 17...22
Добавете пост
Romi
преди 7 месеца

Подадох и жалба при тях тук на вашата страница. Изпратих и тях днес, четенето и естествено не дадоха никакъв отговор.


file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Фалшивите рецензии правят много, за да дадат невярна представа.


Но ако погледнете текущите оплаквания тук, ще откриете, че казиното е много бавно с разрешаването на проблеми и не отговаря често, което забавя много оплаквания.


Моят е отнесен до техния Лицензодател в очакване на отговор от него (който вече е повече от 2 месеца без резултат)

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам кои рецензии, или по-добре казано, кои сайтове имате предвид, когато казвате: „Фалшивите рецензии правят много, за да дадат невярна представа"? 🤔 Например, ние, тук в Casino Guru, винаги четем внимателно всички отзиви и нашият екип внимателно „разследва", ако мога така да нарека процеса на одобрение на отзивите, всеки един от тях. По този начин се опитваме да изключим всички фалшиви, както казвате, и да не им позволим да преминат. И поради невъзможността да се разкрият всички недостатъци на потребителските отзиви, те не са включени в индекса за безопасност на казината.

Може да има известно забавяне при разрешаването на жалби, което може да възникне поради много различни „препятствия", бих могъл да кажа. По мое мнение обаче по-важният момент е, че те наистина се разрешават в повечето случаи.

Съжалявам, че трябва да изчакате толкова дълго с жалбата си и се надявам, че тя ще бъде разрешена. 🙏

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти Защо casino.guru няма да одобри жалбата ми? Изпратих доказателство, което показва, че те умишлено са забавили процеса на проверка с 6 месеца. Постоянното доказване на проверка на богатството никога няма да свърши.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Представителите на отдела за обслужване на клиенти са измамници и изглежда малко вероятно да се окаже, че греша. Те не отговарят на чат на живо и отговорите им по имейл идват след около 10 дни. Обикновено, когато отговорят, искат нещо различно. Въпреки че първоначално акаунтът е потвърден, те по-късно искат допълнителна проверка със селфи. Следващият етап е запитване за източника на средствата. Когато изпратите този документ, те го отхвърлят, заявявайки, че трябва да е на английски. Ако изпратите друг документ на английски, например банково извлечение, те отговарят, че ще го препратят на съответния отдел и ще ви информират. Депозирал съм общо 2300 и имам около 5700 USD в моята сметка за залагания. Първоначалното искане за теглене беше направено на 6 декември. Няма актуализация през последните 10 дни.

Честно казано, щеше да е по-честно, ако просто ми блокираха достъпа до акаунта, вместо да ме мамят и заблуждават, след като са се сдобили с толкова много лични документи, които не съм споделил с друга служба.

Те са непростими.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Ако искате да отговорите на конкретна публикация или човек, опитайте следващия път да използвате бутона "отговор", моля, така че лицето, на което отговаряте, да бъде уведомено.

Виждам от думите ви, че сте преживели не много приятно изживяване в това казино и мога да разбера, че може да бъде доста поразително. Ще стискам палци вашият случай да се разреши. 🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравей Роми,


На тази платформа понякога се случва, че когато едно казино има лоша репутация, по някакъв начин случайни потребители публикуват 1/2 много добри отзиви, които в много случаи не съвпадат с оплакванията на други играчи и т.н.


Извън тази платформа виждате при измамни казина, че спамят определени сайтове за рецензии (като trustpilot например) със супер рейтинг, за да скрият ниските рецензии.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Подадох и жалба при тях тук на вашата страница. Изпратих и тях днес, четенето и естествено не дадоха никакъв отговор.


file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Geia sou. Справихте се много добре с подаването на жалба и съм сигурен, че нашият екип ще направи всичко по силите си, за да разреши проблема. Виждам, че чатът на живо не е много полезен, така че какво ще кажете да се свържете с поддръжката по имейл? Опитвали ли сте това, може би? Бих казал, че нямате какво да губите, да ги питате. Може би ще получите някои отговори. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Здравейте. Отговорът е, че не им е изпратил имейл. Току-що го направих сега. Ще информирам за всяко развитие, въпреки че не очаквам много от тях.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти Защо casino.guru няма да одобри жалбата ми? Изпратих доказателство, което показва, че те умишлено са забавили процеса на проверка с 6 месеца. Постоянното доказване на проверка на богатството никога няма да свърши.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Съжалявам, че се оказахте в тази ситуация и видях вашата жалба , която за съжаление беше отхвърлена поради спортни залагания: „Тъй като вашият случай е свързан със спортни залагания, за съжаление, ние все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания Ако все още не сте знаели това, нашият форум за оплаквания на Casino.guru се занимава само с оплаквания относно онлайн казина и онлайн казино игри. Въпреки че получихме известна информация от казиното, не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно представа за спортните залагания. Не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси, затова трябва да отхвърлим жалбата ви. Благодарим ви за разбирането." Мога да предложа три уебсайта, които имат клон, занимаващ се със спортни залагания:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви. Ако някога имате проблеми с казино игрите, ще се радваме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Роми,


На тази платформа понякога се случва, че когато едно казино има лоша репутация, по някакъв начин случайни потребители публикуват 1/2 много добри отзиви, които в много случаи не съвпадат с оплакванията на други играчи и т.н.


Извън тази платформа виждате при измамни казина, че спамят определени сайтове за рецензии (като trustpilot например) със супер рейтинг, за да скрият ниските рецензии.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей. Благодаря ви, че изяснихте това. Наистина разбирам какво имате предвид, но според мен във всяко казино може да има играчи с добър и лош опит. Възможно ли е това да е причината за тези смесени отзиви, какво смятате? 🤔 Разбираемо е, че написването на положителна рецензия е трудно за играч с оплакване за дадено казино, но разбира се знаем за усилията не само на играчите, но и на казината да подобрят цялостното впечатление, например чрез награждаване на такива прегледи. Ние сме доста различни от другите сайтове, потребителската оценка няма нищо общо с изчисляването на индекса за безопасност, именно за да не се влияе индексът за безопасност от подобни опити.

Не знам много за това как другите сайтове обработват рецензиите, честно казано, затова не мога да кажа дали грешите или прав тук. Бих искал да вярвам, че те са честни и прозрачни по същия начин, както ние винаги се опитваме да бъдем тук, в Casino Guru.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте. Отговорът е, че не им е изпратил имейл. Току-що го направих сега. Ще информирам за всяко развитие, въпреки че не очаквам много от тях.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Супер, благодаря за информацията. Ще изчакаме актуализацията.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Направих депозит на стойност 12 000$. Направих два залога на стойност 100$, правилно. Какво ще кажете за десетките хиляди, които поставих в казиното? Предполага се, че помагате на казино играчи. В моя случай вие се проваляте. Имам екранни снимки на комуникация с heybets за 6 месеца. Спортните залагания никога не са били тема (мога да ви изпратя съобщението). Само ти, casino.guru, си фокусиран върху тези два малки спортни залога. Другите сайтове за арбитри на трети страни, които изброихте, не обработват жалби с heybets. Ти си единствената ми надежда за справедлив процес.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 7 месеца

Тъжно е, че се чувствате по този начин, но ако екипът по жалбите реши, че причината за вашия проблем е свързана със спортни залагания, приемете го като факт, моля. Видях, че се опитвате да подадете жалбата много пъти и според мен трябва да се откажете.

Romi ви предостави алтернативни мрежи/форуми, фокусирани върху спортни залагания, опитайте поне тях, моля.

Защото не мога да правя нищо друго. 🙁 Аз, съжалявам.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Но жалбата ми не е насочена към спортните залагания... Вашето твърдение е невярно. Мога да ви изпратя комуникация с оператора като доказателство, ако все още не сте съгласни с мен.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сега искането от мен това.

Безопасно ли е да се предоставя информация като тази с тях?

Имат ли право да искат такова нещо?

Също така към други хора, които поискаха конкретния подкрепящ документ, какво беше продължението на дискусиите?


filefilefile

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Но жалбата ми не е насочена към спортните залагания... Вашето твърдение е невярно. Мога да ви изпратя комуникация с оператора като доказателство, ако все още не сте съгласни с мен.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Извинявай, но мнението ти едва ли е обективно. Помолихте ни за безплатна помощ, екипът прегледа случая и реши, че проблемът е свързан със спортни залагания. Съжалявам, но това е.

Най-добре би било да прехвърлите енергията си към сайтовете, които ви препоръчахме, вместо да настоявате за своята гледна точка. Моля, приемете, че не можем да ви помогнем тук.

Наистина ли вярвате, че казването „Вашето твърдение е невярно" ще ви помогне да промените този факт?


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сега искането от мен това.

Безопасно ли е да се предоставя информация като тази с тях?

Имат ли право да искат такова нещо?

Също така към други хора, които поискаха конкретния подкрепящ документ, какво беше продължението на дискусиите?


filefilefile

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, доста лесно е да се отговори.

Следвайте идеята ми: Регистрирахте се там и при регистрацията също потвърдихте, че сте прочели целия набор от правила и условия. След това играхте, така че сега е твърде късно да се спори дали казиното има правата, не мислите ли? 🙂

Въз основа на вашата история на депозити и игрова активност, всяко казино "има право" да поиска източник на средства от всеки играч, за да потвърди, че тези средства са наред и играчът е играл със собствените си средства.

Може би можете да научите повече в нашия безплатен електронен курс, фокусиран върху тази тема. Опитайте това тук 👈


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

да По тази логика, ако ми поискат снимка, на която съм гола, ще трябва да я пратя, защото приех условията, когато се регистрирах.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Досега все още не съм получил отговор/решение от Gaming Curacao относно моя текущ случай. По-рано им отне 3 месеца за отговор, надявах се, че сега ще отнеме по-малко време, но може да надвиша това време за чакане.


Освен това се страхувам, че ще отнеме повече време, тъй като те са замесени в случай на фалит от друг холандски комарджия, което може да доведе до края на 1 притежател на главен лиценз в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

да По тази логика, ако ми поискат снимка, на която съм гола, ще трябва да я пратя, защото приех условията, когато се регистрирах.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добре 🙂По същата логика използвайте този подход като причина, поради която трябва да прочетете условията, а не просто да щракнете върху „Съгласен съм" или „Прочетох T&C". Какво казваш?

Разбира се, разбирам, че може да мислите, че е по-лесно да се противопоставите на казиното, защото чувствате, че сте в правилната позиция. (Честно казано, бих казал, че не сте.) Това, което се опитвах да обясня е, че сътрудничеството винаги е най-добрият начин. Следвайте логиката, моля: ако казиното настоява за нещо, с което не сте съгласни, не бихте ли казали, че преминаването на проверката трябва да бъде ваш приоритет? След като имате парите, имате цялото време, в което искате да ги дразните.

Както и да е, както казах, доказването на доход е нещо като стандарт. Съжалявам, че не ти харесва. 🤷‍♀️

„Въз основа на вашата история на депозити и активност при игра, всяко казино „има право" да поиска източник на средства от всеки играч, за да потвърди, че тези средства са наред и играчът е играл със собствените си средства."

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Досега все още не съм получил отговор/решение от Gaming Curacao относно моя текущ случай. По-рано им отне 3 месеца за отговор, надявах се, че сега ще отнеме по-малко време, но може да надвиша това време за чакане.


Освен това се страхувам, че ще отнеме повече време, тъй като те са замесени в случай на фалит от друг холандски комарджия, което може да доведе до края на 1 притежател на главен лиценз в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О,.. като добавим текущите законодателни промени, които се случват в момента, и според мен забавянето е неизбежно. 🤦‍♀️

Автоматичен превод:
1...15 16 17...22
Отидете на страницаот 22 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още