Джаро, благодаря за отговора, само за да държим всички в течение на този продължаващ кошмар за проверка на KYC с HeyBets Casino:
19 юни: Подадена заявка за теглене
21 юни: Искани документи (паспорт и доказателство за адрес) - предоставят се същия ден
2 юли: Иска се селфи с дата и потребителско име – предоставя се същия ден
10 юли: Иска се доказателство за източник на богатство – предоставя се същия ден
18 юли: Не може да се отвори PDF, поискан е алтернативен формат - предоставен същия ден
25 юли: внезапно изискване на английски документи, банково извлечение на английски, предоставено същия ден
Повече от месец на постоянно движение напред-назад, нови заявки изскачат като удар на къртица. Всеки път отговарях незабавно, но те просто продължаваха да местят гредите. Този модел е повече от разочароващ. Ясно е, че тяхната стратегия е да забавят и усложнят процеса на теглене възможно най-много.
Jaro thanks for the reply, Just to keep everyone in the loop on this ongoing KYC verification nightmare with HeyBets Casino:
June 19: Cashout request submitted
June 21: Documents requested (passport and proof of address) - provided same day
July 2: Selfie with date and username requested - provided same day
July 10: Proof of wealth source requested - provided same day
July 18: Can't open PDF, alternative format requested - provided same day
July 25: English documents suddenly required, bank statement in English provided same day
Over a month of constant back-and-forth, new requests popping up like whack-a-mole. Each time I've responded immediately, but they just keep moving the goalposts.This pattern is beyond frustrating. It's clear their strategy is to delay and complicate the withdrawal process as much as possible.
Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод: