Не, те лъжат, което е вид измама, но това казино не го интересува, тъй като те искат само да покажат добра репутация, така че играчите да се присъединят към тях и да депозират пари.
Казино Гуру може да се намеси и да поиска от казино Heybets да преразгледа този резултат, тъй като е фалшив резултат, тъй като фалшифицирането е престъпление.
И тъй като жалбата е затворена като неразрешена днес, резултатът им ще падне, което е страхотна новина, така че играчите няма да бъдат предупредени срещу това измамно казино.
No they are lying which is kind of fraud, but this casino does not care as they only want to show a good reputation so players will join them and deposit money.
Casino Guru can intervene and ask Heybets casino to revise that score since it is a false score, as forgery is a felony.
And with a complaint being closed as unresolved today their score will drop which is great news so players will not be warend against this rogue casino.
Здравейте, за какво писахте на казиното? Отнася ли се за вашето теглене и жалбата ви срещу казиното? Опитахте ли да им изпратите имейл, а не просто да използвате чат на живо, за да разберете какво не е наред с вашето теглене?
Така или иначе, нашият екип ще се опита да ви помогне възможно най-добре във вашата ситуация.
Със сигурност не е хубаво да бъдете игнорирани, но ако случайно получите актуализация, уведомете ни.
Hi, about what did you write to the casino ? Does it refer to your withdrawal and your complaint against the casino ? Did you try to email them and not just use live chat to find out what's wrong with your withdrawal ?
Either way, our team will try to help you as best as they can in your situation.
It's certainly not nice to be ignored but if you happen to get an update let us know.
@Яро или @Радка
Casino Guru ще предприеме ли мерки срещу Heybets казино, тъй като те използват вашето лого за много добър резултат, докато това е невярно? Никога не трябва да се вярва на казина, които показват фалшиви лицензи или фалшиви отзиви, но това също би навредило на името на платформата Casino Guru, тъй като играчите биха помислили, че това е истинско.
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
Трябва да са мъртви. Няма друг начин да обясня защо никога не отговарят!!
They must be dead. There is no other way to explain why they never answer!!
Αυτοί πρέπει να έχουν πεθάνει. Δεν εξηγείται διαφορετικά το ότι δεν απαντούν ποτέ !!
Определено не е добър знак, подаването на жалбата беше добра стъпка, ако мога така да се изразя!
Честно казано, общата картина не е много удобна. Да се надяваме, че хората, които стоят зад това казино, осъзнават необходимостта да се обърнат към притесненията на играчите и със сигурност не говоря само за оплаквания!
🤞
Definitely not a good sign, submitting the complaint was a good step, if I may say so!
Frankly, the overall picture is not very convenient. Let's just hope the people behind this casino recognize the need to address players' concerns, and I'm certainly not speaking only about complaints!
🤞
@Яро или @Радка
Casino Guru ще предприеме ли мерки срещу Heybets казино, тъй като те използват вашето лого за много добър резултат, докато това е невярно? Никога не трябва да се вярва на казина, които показват фалшиви лицензи или фалшиви отзиви, но това също би навредило на името на платформата Casino Guru, тъй като играчите биха помислили, че това е истинско.
@Jaro or @Radka
Is Casino Guru going to take measures against Heybets casino since they are exploiting your logo for a very good score while this is false? Casinos that show fake licenses or fake reviews should never be trusted but this would also harm the name of Casino Guru platform as players would think this is real..
Здравейте.
Благодаря, че изкарахте това на преден план! Убеден съм, че никой от нас не е знаел за тази "промоционална" акция. Затова съм съгласен, че са необходими незабавни действия. Уведомяване на нашия екип за данни сега.
Надявам се, че нямате нищо против да кажа, че сте просто страхотни, ние оценяваме, че сте сред нас!
Hello.
Thanks for bringing this up to the front! I'm quite convinced none of us were aware of this "promo" action. Therefore, I agree that immediate action is required. Notifying our Data Team now.
I hope you don't mind me saying you're just great, we appreciate having you among us!
Също,
Чудя се дали Casino Guru ще вземе мерки с всички текущи жалби срещу Heybets, тъй като казиното има стратегия, при която отваря повторно жалби и след това отговаря след две седмици (само минути), преди да види жалбата да бъде затворена като неразрешена, за да поддържа жалбата е отворена, без да навреди на собствения си резултат. И все пак, казиното не полага никакви усилия за разрешаване на оплаквания, което е истински срам. Някои жалби са отворени от няколко месеца и ако погледнете в жалбата какво е направило казиното, те са дали само отговори, които не казват нищо, след това са били в повторение и т.н.
Въпреки че разбирам, че екипът на Casino Guru иска да разрешава случаите, а не да наказва казината, ние достигаме момент, в който достатъчно е достатъчно и казиното трябва да започне да разрешава нещата, вместо да го отлага с месеци, докато играчът се откаже!
Also,
I wonder if Casino Guru is going to take measures with all the on going complaints against Heybets since the casino has a strategy where it re opens complaints and then responds after two weeks (just minutes) before seeing the complaint being closed as unresolved to maintain the complaint open without harming their own score. Yet, the casino does 0 effort to resolve complaints which is a real shame. Some complaints have been open for several months and if you look in the complaint what the casino did they only gave replies that say nothing then being in repeat etc..
While I understand that Casino Guru team wants to resolve the cases and not to punish casinos we are reaching a point where enough is enough and the casino should start resolving things instead of delaying it for months until the player gives up!
Здравейте, мисля, че това е доста добра гледна точка, но както казахте, ние винаги се радваме, когато едно казино се опитва да разреши проблеми с играчи. В такива случаи, ако не успеят, жалбите пак ще бъдат затворени като неразрешени и ще получат черни точки за това. В ситуации като тази, въпреки че знам, че трябва да е разочароващо за играчите, бих им препоръчал да оставят парите си на мира и да изчакат резултата. Нашият екип за оплаквания ще оцени всичко и за съжаление понякога отнема време. Ако решат, че казиното продължава да удължава времето за отговор и винаги отговаря накрая и това не е от значение за случая, тогава определено ще има информация за това. Засега нищо не се случва и със сигурност ще има нужда от хладнокръвие за всички. 👍
Hi, I think that's a pretty good point, but as you said, we're always glad when a casino tries to solve problems with players. In cases like this, if they don't succeed, the complaints will be closed as unresolved again and they will get black points for that. In situations like this, although I know it must be frustrating for the players, I would recommend that they leave their money alone and wait for the outcome. Our complaints team will evaluate everything and unfortunately sometimes it takes time. If they decide that the casino keeps extending the time to reply and always responds at the end and it's not relevant for the case, then there will definitely be some information about that. So far, nothing is happening and a cool head will certainly be needed for everyone. 👍
Също така изглежда, че Gaming Curacao вече не е техен лицензодател, тъй като подлицензът е изтекъл според печата.
За съжаление, все още чакам решение по моя случай и се съмнявам да получа такова, което означава, че може да се наложи да се обърна към съда, за да си върна парите.
It also looks like Gaming Curacao is no longer their licensor as the sub license has been expired according to the seal.
Unfortunately, I am still waiting on a ruling on my case and doubt to get one which means that I might have to go to court to retrieve my money back.
Приятен ден и на теб.
Има вероятност казиното да е по средата на процес на придобиване на нов подлиценз. Виждал съм същата ситуация някъде другаде.
Е, това е само моята гледна точка и напълно разбирам вашата. Иска ми се да мога да кажа нещо по-точно или полезно.
Good day to you.
There is a chance the casino is in the middle of the process of acquiring a new sub-license. I've seen the same situation somewhere else.
Well, this is just my point of view, and I fully understand yours. I wish I could say something more precise or helpful.
Здравей Радка,
Това може да е възможно, но тъй като е изтекъл и липсата на отговори на тази платформа от казиното, това се чувства като дежавю на Beemcasino, което също първоначално беше много отзивчиво и след това спря да отговаря и разрешава оплаквания на тази платформа, виждайки тяхното казино курсът пада силно.
Hi Radka,
That could be possible, but since it has been expired and the lack of responses on this platform from the casino this feels like a deja vu of Beemcasino which also was at first very responsive and afterwards stopped responding and resolving complaints on this platform seeing their casino rate drop hard.
Нека не рисуваме дявола на стената и да се надяваме на положителното, въпреки че знам, че ако сте попадали в подобна ситуация и не се е получило добре, сте склонни да го видите реалистично. Надявам се, че и двамата сте прави и казиното е в процес на получаване на подлиценз и ще получите отговорите, от които се нуждаете, и парите. Но ще видим след време. 🤔🤷♂️
Let's not paint the devil on the wall and hope for the positive, although I know that if you've been in a similar situation and it didn't turn out well, you tend to see it realistically. I hope you are both right and the casino is in the process of getting a sub-license and you will get the answers you need and the money. But we will see in time. 🤔🤷♂️
Съгласен.
Но Джаро, очаквам Casino Guru да вземе мерки срещу това казино, тъй като те използват вашето лого с фалшив резултат. Това може да се разглежда като фалшификация, тъй като казиното възнамерява да привлече играчи с този резултат (тъй като индексът на безопасност на казиното никога не е бил над 8,0).
Agree.
But Jaro I do expect Casino Guru to take measures against this casino since they exploit your logo with a false score. That can be seen as forgery as the casino intend to lure players with this score(since the casino safety index was never above 8.0).
Здравейте, предадох това на нашия екип за данни и ще видим какво ще се случи. Предполагам, че подвеждащата информация ще бъде раздадена от казиното, защото те нямат перфектен рейтинг. Така че аз също силно вярвам, че играчите ще проверят прегледа на нашия сайт и ще видят, че не е вярно. Благодаря за предупреждението.
Hi, I've passed this on to our data team and we'll see what happens. I guess the misleading information will be given away by the casino because they don't have a perfect rating. So I also strongly believe that players will check the review on our site and see that it is not true. Thanks for the warning.
За съжаление, казиното не може да отговори на повече оплаквания, тъй като броят на неразрешените оплаквания се е увеличил.
Както споменахме по-рано Casino Guru трябва да се намеси и да принуди казиното да премахне фалшивата оценка от 9,2, тъй като играчите вярват, че това е реална оценка. Ако казиното наистина щеше да бъде ощетено от този фалшив резултат, те щяха да положат повече усилия за разрешаване на оплаквания на тази платформа, за да видят, че процентът им става по-висок.
За моя случай се свързах с адвокатска кантора в Кюрасао и в Холандия, за да видя какви правни възможности имам, за да си върна парите, тъй като притежателят на главния лиценз и това измамно казино не отговарят на претенциите ми.
Unfortunately, the casino is lacking to respond on more complaints as the number of unresolved complaints has increased.
As mentioned earlier Casino Guru should step in and force the casino to remove the false score of 9.2 as players do believe this is a real rating. If the casino would really be harmed by this fake score they would have done more effort to resolve complaints on this platform to see their rate become higher..
For my case I have contacted a law firm in Curacao nd in The Netherlands to see what legal options I have to retrieve my money since the master license holder and this rogue casino don't respond to my claims.
Здравейте,
Въпреки колко много бихме искали да го направим, ние просто не можем да наложим достъп до уеб страницата на казиното, за да коригираме фалшивата оценка. Бих искал да вярвам, че нашата общност разбира, че един и единствен „официален рейтинг/индекс на безопасност" на Casino Guru е представен на нашите домейни. Бих казал, че живеем в свят, в който източникът на информация е по-важен от самата информация - ако ме разбирате.
Мога ли обаче да знам коя адвокатска кантора в Кюрасао привлече интереса ви? Как върви?
Hello,
Despite how much we would love to do so, we just can't enforce access to the casino's web page to correct the false rating. I would love to believe that our community understands that one and only Casino Guru's "official rating/Safety Index" is presented on our domains. I'd say we live in a world where the source of information is more important than the information itself - if you catch my meaning.
However, may I know which Curacao law firm caught your interest? How's it going?
Здравей Радка,
В момента е твърде рано да споделям имена на адвокатски кантори и т.н., тъй като все още съм в първата фаза на целия този процес, тъй като има много начини за съдебно дело, което в момента разследвам с холандска адвокатска кантора, която помага на измамени казино играчи от казина без лицензи. И от този момент нататък ще видим дали имам повече предимства да заведа съдебно дело в Холандия или в Кюрасао.
Но въпреки моя случай ми е ясно, че това казино е измамник и трябва да се избягва, ако играчите искат да видят печалбите си изплатени. Като се има предвид голямото количество неразрешени жалби, това казино се отказа от разрешаването на спорове.
Hello Radka,
Currently it is too early to share law firm names etc. as I am still in the first phase of this whole process as there are many ways for a lawsuit which I am currently investigating with a Dutch law firm that helps duped casino players from casinos without licenses. And from that point onwards we will see if I have more benefits to file a court case in The Netherlands or in Curacao.
But despite my case, it is clear to me that this casino is rogue and should be avoided if players want to see their winnings paid out. Given the high amount of unresolved complaints this casino has given up on resolving disputes.
Ясно ми е, че трудно се смила подобно нещо, а и не бих се впечатлил.
Тъй като обаче предстои целият процес с адвокатите да се изчака, ще се радвам ако можете да ни дадете някакъв резултат или напредък след това, ако е възможно. Разбира се, всичко зависи от вас, но ако върви добре, може би ще помогне и на други играчи.
Надявам се, че ще успеете да получите справедлив резултат и всичко ще се нареди както трябва.
Ще ти стискам палци. 🤞
It's clear to me that it's hard to digest such a thing, and I wouldn't be impressed either.
However, since the whole process with the lawyers is going to be awaited, I would be glad if you could give us some result or progress afterwards, if possible. Of course it's all up to you, but if it goes well, maybe it would help other players as well.
I hope that you will be able to get a fair result and everything will work out as it should.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.