НачалоФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 15)

 от LD_Loading
|
68 934 преглеждания 398 отговора |
|
1...14 15 16...20

file

Не отговарят 15 дни

Автоматичен превод:
is13

Не, те лъжат, което е вид измама, но това казино не го интересува, тъй като те искат само да покажат добра репутация, така че играчите да се присъединят към тях и да депозират пари.


Казино Гуру може да се намеси и да поиска от казино Heybets да преразгледа този резултат, тъй като е фалшив резултат, тъй като фалшифицирането е престъпление.


И тъй като жалбата е затворена като неразрешена днес, резултатът им ще падне, което е страхотна новина, така че играчите няма да бъдат предупредени срещу това измамно казино.

Edited
Автоматичен превод:

file

Не отговарят 15 дни

Автоматичен превод:

Здравейте, за какво писахте на казиното? Отнася ли се за вашето теглене и жалбата ви срещу казиното? Опитахте ли да им изпратите имейл, а не просто да използвате чат на живо, за да разберете какво не е наред с вашето теглене?

Така или иначе, нашият екип ще се опита да ви помогне възможно най-добре във вашата ситуация.

Със сигурност не е хубаво да бъдете игнорирани, но ако случайно получите актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro

Изпращам имейл всеки ден

Автоматичен превод:

@Яро или @Радка


Casino Guru ще предприеме ли мерки срещу Heybets казино, тъй като те използват вашето лого за много добър резултат, докато това е невярно? Никога не трябва да се вярва на казина, които показват фалшиви лицензи или фалшиви отзиви, но това също би навредило на името на платформата Casino Guru, тъй като играчите биха помислили, че това е истинско.

Автоматичен превод:
is13

Трябва да са мъртви. Няма друг начин да обясня защо никога не отговарят!!

file

Автоматичен превод:

Изпращам имейл всеки ден

Автоматичен превод:

Определено не е добър знак, подаването на жалбата беше добра стъпка, ако мога така да се изразя!

Честно казано, общата картина не е много удобна. Да се надяваме, че хората, които стоят зад това казино, осъзнават необходимостта да се обърнат към притесненията на играчите и със сигурност не говоря само за оплаквания!

🤞

Автоматичен превод:

@Яро или @Радка


Casino Guru ще предприеме ли мерки срещу Heybets казино, тъй като те използват вашето лого за много добър резултат, докато това е невярно? Никога не трябва да се вярва на казина, които показват фалшиви лицензи или фалшиви отзиви, но това също би навредило на името на платформата Casino Guru, тъй като играчите биха помислили, че това е истинско.

Автоматичен превод:

Здравейте.

Благодаря, че изкарахте това на преден план! Убеден съм, че никой от нас не е знаел за тази "промоционална" акция. Затова съм съгласен, че са необходими незабавни действия. Уведомяване на нашия екип за данни сега.

Надявам се, че нямате нищо против да кажа, че сте просто страхотни, ние оценяваме, че сте сред нас!


Автоматичен превод:

Също,


Чудя се дали Casino Guru ще вземе мерки с всички текущи жалби срещу Heybets, тъй като казиното има стратегия, при която отваря повторно жалби и след това отговаря след две седмици (само минути), преди да види жалбата да бъде затворена като неразрешена, за да поддържа жалбата е отворена, без да навреди на собствения си резултат. И все пак, казиното не полага никакви усилия за разрешаване на оплаквания, което е истински срам. Някои жалби са отворени от няколко месеца и ако погледнете в жалбата какво е направило казиното, те са дали само отговори, които не казват нищо, след това са били в повторение и т.н.


Въпреки че разбирам, че екипът на Casino Guru иска да разрешава случаите, а не да наказва казината, ние достигаме момент, в който достатъчно е достатъчно и казиното трябва да започне да разрешава нещата, вместо да го отлага с месеци, докато играчът се откаже!

Автоматичен превод:
Youssf

Здравейте, мисля, че това е доста добра гледна точка, но както казахте, ние винаги се радваме, когато едно казино се опитва да разреши проблеми с играчи. В такива случаи, ако не успеят, жалбите пак ще бъдат затворени като неразрешени и ще получат черни точки за това. В ситуации като тази, въпреки че знам, че трябва да е разочароващо за играчите, бих им препоръчал да оставят парите си на мира и да изчакат резултата. Нашият екип за оплаквания ще оцени всичко и за съжаление понякога отнема време. Ако решат, че казиното продължава да удължава времето за отговор и винаги отговаря накрая и това не е от значение за случая, тогава определено ще има информация за това. Засега нищо не се случва и със сигурност ще има нужда от хладнокръвие за всички. 👍

Автоматичен превод:

Също така изглежда, че Gaming Curacao вече не е техен лицензодател, тъй като подлицензът е изтекъл според печата.


За съжаление, все още чакам решение по моя случай и се съмнявам да получа такова, което означава, че може да се наложи да се обърна към съда, за да си върна парите.

Автоматичен превод:
Youssf

Приятен ден и на теб.

Има вероятност казиното да е по средата на процес на придобиване на нов подлиценз. Виждал съм същата ситуация някъде другаде.

Е, това е само моята гледна точка и напълно разбирам вашата. Иска ми се да мога да кажа нещо по-точно или полезно.

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,


Това може да е възможно, но тъй като е изтекъл и липсата на отговори на тази платформа от казиното, това се чувства като дежавю на Beemcasino, което също първоначално беше много отзивчиво и след това спря да отговаря и разрешава оплаквания на тази платформа, виждайки тяхното казино курсът пада силно.

Автоматичен превод:
Youssf

Нека не рисуваме дявола на стената и да се надяваме на положителното, въпреки че знам, че ако сте попадали в подобна ситуация и не се е получило добре, сте склонни да го видите реалистично. Надявам се, че и двамата сте прави и казиното е в процес на получаване на подлиценз и ще получите отговорите, от които се нуждаете, и парите. Но ще видим след време. 🤔🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Jaro

Съгласен.


Но Джаро, очаквам Casino Guru да вземе мерки срещу това казино, тъй като те използват вашето лого с фалшив резултат. Това може да се разглежда като фалшификация, тъй като казиното възнамерява да привлече играчи с този резултат (тъй като индексът на безопасност на казиното никога не е бил над 8,0).

Автоматичен превод:
Youssf

Здравейте, предадох това на нашия екип за данни и ще видим какво ще се случи. Предполагам, че подвеждащата информация ще бъде раздадена от казиното, защото те нямат перфектен рейтинг. Така че аз също силно вярвам, че играчите ще проверят прегледа на нашия сайт и ще видят, че не е вярно. Благодаря за предупреждението.

Автоматичен превод:

За съжаление, казиното не може да отговори на повече оплаквания, тъй като броят на неразрешените оплаквания се е увеличил.


Както споменахме по-рано Casino Guru трябва да се намеси и да принуди казиното да премахне фалшивата оценка от 9,2, тъй като играчите вярват, че това е реална оценка. Ако казиното наистина щеше да бъде ощетено от този фалшив резултат, те щяха да положат повече усилия за разрешаване на оплаквания на тази платформа, за да видят, че процентът им става по-висок.


За моя случай се свързах с адвокатска кантора в Кюрасао и в Холандия, за да видя какви правни възможности имам, за да си върна парите, тъй като притежателят на главния лиценз и това измамно казино не отговарят на претенциите ми.

Автоматичен превод:
Youssf

Здравейте,

Въпреки колко много бихме искали да го направим, ние просто не можем да наложим достъп до уеб страницата на казиното, за да коригираме фалшивата оценка. Бих искал да вярвам, че нашата общност разбира, че един и единствен „официален рейтинг/индекс на безопасност" на Casino Guru е представен на нашите домейни. Бих казал, че живеем в свят, в който източникът на информация е по-важен от самата информация - ако ме разбирате.

Мога ли обаче да знам коя адвокатска кантора в Кюрасао привлече интереса ви? Как върви?



Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка,


В момента е твърде рано да споделям имена на адвокатски кантори и т.н., тъй като все още съм в първата фаза на целия този процес, тъй като има много начини за съдебно дело, което в момента разследвам с холандска адвокатска кантора, която помага на измамени казино играчи от казина без лицензи. И от този момент нататък ще видим дали имам повече предимства да заведа съдебно дело в Холандия или в Кюрасао.


Но въпреки моя случай ми е ясно, че това казино е измамник и трябва да се избягва, ако играчите искат да видят печалбите си изплатени. Като се има предвид голямото количество неразрешени жалби, това казино се отказа от разрешаването на спорове.

Edited
Автоматичен превод:
Youssf

Ясно ми е, че трудно се смила подобно нещо, а и не бих се впечатлил.

Тъй като обаче предстои целият процес с адвокатите да се изчака, ще се радвам ако можете да ни дадете някакъв резултат или напредък след това, ако е възможно. Разбира се, всичко зависи от вас, но ако върви добре, може би ще помогне и на други играчи.

Надявам се, че ще успеете да получите справедлив резултат и всичко ще се нареди както трябва.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
1...14 15 16...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини