ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 1 година от LD_Loading
|
49508 преглеждания 387 отговора |
|
1...14 15 16...20
Добавете пост
преди 8 месеца

file

Не отговарят 15 дни

Автоматичен превод:
is13
преди 8 месеца

Не, те лъжат, което е вид измама, но това казино не го интересува, тъй като те искат само да покажат добра репутация, така че играчите да се присъединят към тях и да депозират пари.


Казино Гуру може да се намеси и да поиска от казино Heybets да преразгледа този резултат, тъй като е фалшив резултат, тъй като фалшифицирането е престъпление.


И тъй като жалбата е затворена като неразрешена днес, резултатът им ще падне, което е страхотна новина, така че играчите няма да бъдат предупредени срещу това измамно казино.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Не отговарят 15 дни

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, за какво писахте на казиното? Отнася ли се за вашето теглене и жалбата ви срещу казиното? Опитахте ли да им изпратите имейл, а не просто да използвате чат на живо, за да разберете какво не е наред с вашето теглене?

Така или иначе, нашият екип ще се опита да ви помогне възможно най-добре във вашата ситуация.

Със сигурност не е хубаво да бъдете игнорирани, но ако случайно получите актуализация, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Изпращам имейл всеки ден

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

@Яро или @Радка


Casino Guru ще предприеме ли мерки срещу Heybets казино, тъй като те използват вашето лого за много добър резултат, докато това е невярно? Никога не трябва да се вярва на казина, които показват фалшиви лицензи или фалшиви отзиви, но това също би навредило на името на платформата Casino Guru, тъй като играчите биха помислили, че това е истинско.

Автоматичен превод:
is13
преди 7 месеца

Трябва да са мъртви. Няма друг начин да обясня защо никога не отговарят!!

file

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Изпращам имейл всеки ден

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Определено не е добър знак, подаването на жалбата беше добра стъпка, ако мога така да се изразя!

Честно казано, общата картина не е много удобна. Да се надяваме, че хората, които стоят зад това казино, осъзнават необходимостта да се обърнат към притесненията на играчите и със сигурност не говоря само за оплаквания!

🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

@Яро или @Радка


Casino Guru ще предприеме ли мерки срещу Heybets казино, тъй като те използват вашето лого за много добър резултат, докато това е невярно? Никога не трябва да се вярва на казина, които показват фалшиви лицензи или фалшиви отзиви, но това също би навредило на името на платформата Casino Guru, тъй като играчите биха помислили, че това е истинско.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте.

Благодаря, че изкарахте това на преден план! Убеден съм, че никой от нас не е знаел за тази "промоционална" акция. Затова съм съгласен, че са необходими незабавни действия. Уведомяване на нашия екип за данни сега.

Надявам се, че нямате нищо против да кажа, че сте просто страхотни, ние оценяваме, че сте сред нас!


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Също,


Чудя се дали Casino Guru ще вземе мерки с всички текущи жалби срещу Heybets, тъй като казиното има стратегия, при която отваря повторно жалби и след това отговаря след две седмици (само минути), преди да види жалбата да бъде затворена като неразрешена, за да поддържа жалбата е отворена, без да навреди на собствения си резултат. И все пак, казиното не полага никакви усилия за разрешаване на оплаквания, което е истински срам. Някои жалби са отворени от няколко месеца и ако погледнете в жалбата какво е направило казиното, те са дали само отговори, които не казват нищо, след това са били в повторение и т.н.


Въпреки че разбирам, че екипът на Casino Guru иска да разрешава случаите, а не да наказва казината, ние достигаме момент, в който достатъчно е достатъчно и казиното трябва да започне да разрешава нещата, вместо да го отлага с месеци, докато играчът се откаже!

Автоматичен превод:
Youssf
преди 7 месеца

Здравейте, мисля, че това е доста добра гледна точка, но както казахте, ние винаги се радваме, когато едно казино се опитва да разреши проблеми с играчи. В такива случаи, ако не успеят, жалбите пак ще бъдат затворени като неразрешени и ще получат черни точки за това. В ситуации като тази, въпреки че знам, че трябва да е разочароващо за играчите, бих им препоръчал да оставят парите си на мира и да изчакат резултата. Нашият екип за оплаквания ще оцени всичко и за съжаление понякога отнема време. Ако решат, че казиното продължава да удължава времето за отговор и винаги отговаря накрая и това не е от значение за случая, тогава определено ще има информация за това. Засега нищо не се случва и със сигурност ще има нужда от хладнокръвие за всички. 👍

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Също така изглежда, че Gaming Curacao вече не е техен лицензодател, тъй като подлицензът е изтекъл според печата.


За съжаление, все още чакам решение по моя случай и се съмнявам да получа такова, което означава, че може да се наложи да се обърна към съда, за да си върна парите.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 7 месеца

Приятен ден и на теб.

Има вероятност казиното да е по средата на процес на придобиване на нов подлиценз. Виждал съм същата ситуация някъде другаде.

Е, това е само моята гледна точка и напълно разбирам вашата. Иска ми се да мога да кажа нещо по-точно или полезно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей Радка,


Това може да е възможно, но тъй като е изтекъл и липсата на отговори на тази платформа от казиното, това се чувства като дежавю на Beemcasino, което също първоначално беше много отзивчиво и след това спря да отговаря и разрешава оплаквания на тази платформа, виждайки тяхното казино курсът пада силно.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 7 месеца

Нека не рисуваме дявола на стената и да се надяваме на положителното, въпреки че знам, че ако сте попадали в подобна ситуация и не се е получило добре, сте склонни да го видите реалистично. Надявам се, че и двамата сте прави и казиното е в процес на получаване на подлиценз и ще получите отговорите, от които се нуждаете, и парите. Но ще видим след време. 🤔🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Съгласен.


Но Джаро, очаквам Casino Guru да вземе мерки срещу това казино, тъй като те използват вашето лого с фалшив резултат. Това може да се разглежда като фалшификация, тъй като казиното възнамерява да привлече играчи с този резултат (тъй като индексът на безопасност на казиното никога не е бил над 8,0).

Автоматичен превод:
Youssf
преди 7 месеца

Здравейте, предадох това на нашия екип за данни и ще видим какво ще се случи. Предполагам, че подвеждащата информация ще бъде раздадена от казиното, защото те нямат перфектен рейтинг. Така че аз също силно вярвам, че играчите ще проверят прегледа на нашия сайт и ще видят, че не е вярно. Благодаря за предупреждението.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление, казиното не може да отговори на повече оплаквания, тъй като броят на неразрешените оплаквания се е увеличил.


Както споменахме по-рано Casino Guru трябва да се намеси и да принуди казиното да премахне фалшивата оценка от 9,2, тъй като играчите вярват, че това е реална оценка. Ако казиното наистина щеше да бъде ощетено от този фалшив резултат, те щяха да положат повече усилия за разрешаване на оплаквания на тази платформа, за да видят, че процентът им става по-висок.


За моя случай се свързах с адвокатска кантора в Кюрасао и в Холандия, за да видя какви правни възможности имам, за да си върна парите, тъй като притежателят на главния лиценз и това измамно казино не отговарят на претенциите ми.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 6 месеца

Здравейте,

Въпреки колко много бихме искали да го направим, ние просто не можем да наложим достъп до уеб страницата на казиното, за да коригираме фалшивата оценка. Бих искал да вярвам, че нашата общност разбира, че един и единствен „официален рейтинг/индекс на безопасност" на Casino Guru е представен на нашите домейни. Бих казал, че живеем в свят, в който източникът на информация е по-важен от самата информация - ако ме разбирате.

Мога ли обаче да знам коя адвокатска кантора в Кюрасао привлече интереса ви? Как върви?



Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Здравей Радка,


В момента е твърде рано да споделям имена на адвокатски кантори и т.н., тъй като все още съм в първата фаза на целия този процес, тъй като има много начини за съдебно дело, което в момента разследвам с холандска адвокатска кантора, която помага на измамени казино играчи от казина без лицензи. И от този момент нататък ще видим дали имам повече предимства да заведа съдебно дело в Холандия или в Кюрасао.


Но въпреки моя случай ми е ясно, че това казино е измамник и трябва да се избягва, ако играчите искат да видят печалбите си изплатени. Като се има предвид голямото количество неразрешени жалби, това казино се отказа от разрешаването на спорове.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Youssf
преди 6 месеца

Ясно ми е, че трудно се смила подобно нещо, а и не бих се впечатлил.

Тъй като обаче предстои целият процес с адвокатите да се изчака, ще се радвам ако можете да ни дадете някакъв резултат или напредък след това, ако е възможно. Разбира се, всичко зависи от вас, но ако върви добре, може би ще помогне и на други играчи.

Надявам се, че ще успеете да получите справедлив резултат и всичко ще се нареди както трябва.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
1...14 15 16...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини