ФорумКазинаHeybets Casino - обща дискусия

Heybets Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 1 година от LD_Loading
|
20806 преглеждания 299 отговора |
|
1...13 14 15
Добавете пост
преди 2 месеца

Сега искането от мен това.

Безопасно ли е да се предоставя информация като тази с тях?

Имат ли право да искат такова нещо?

Също така към други хора, които поискаха конкретния подкрепящ документ, какво беше продължението на дискусиите?


filefilefile

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Е, доста лесно е да се отговори.

Следвайте идеята ми: Регистрирахте се там и при регистрацията също потвърдихте, че сте прочели целия набор от правила и условия. След това играхте, така че сега е твърде късно да се спори дали казиното има правата, не мислите ли? 🙂

Въз основа на вашата история на депозити и игрова активност, всяко казино "има право" да поиска източник на средства от всеки играч, за да потвърди, че тези средства са наред и играчът е играл със собствените си средства.

Може би можете да научите повече в нашия безплатен електронен курс, фокусиран върху тази тема. Опитайте това тук 👈


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

да По тази логика, ако ми поискат снимка, на която съм гола, ще трябва да я пратя, защото приех условията, когато се регистрирах.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Досега все още не съм получил отговор/решение от Gaming Curacao относно моя текущ случай. По-рано им отне 3 месеца за отговор, надявах се, че сега ще отнеме по-малко време, но може да надвиша това време за чакане.


Освен това се страхувам, че ще отнеме повече време, тъй като те са замесени в случай на фалит от друг холандски комарджия, което може да доведе до края на 1 притежател на главен лиценз в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

да По тази логика, ако ми поискат снимка, на която съм гола, ще трябва да я пратя, защото приех условията, когато се регистрирах.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добре 🙂По същата логика използвайте този подход като причина, поради която трябва да прочетете условията, а не просто да щракнете върху „Съгласен съм" или „Прочетох T&C". Какво казваш?

Разбира се, разбирам, че може да мислите, че е по-лесно да се противопоставите на казиното, защото чувствате, че сте в правилната позиция. (Честно казано, бих казал, че не сте.) Това, което се опитвах да обясня е, че сътрудничеството винаги е най-добрият начин. Следвайте логиката, моля: ако казиното настоява за нещо, с което не сте съгласни, не бихте ли казали, че преминаването на проверката трябва да бъде ваш приоритет? След като имате парите, имате цялото време, в което искате да ги дразните.

Както и да е, както казах, доказването на доход е нещо като стандарт. Съжалявам, че не ти харесва. 🤷‍♀️

„Въз основа на вашата история на депозити и активност при игра, всяко казино „има право" да поиска източник на средства от всеки играч, за да потвърди, че тези средства са наред и играчът е играл със собствените си средства."

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Досега все още не съм получил отговор/решение от Gaming Curacao относно моя текущ случай. По-рано им отне 3 месеца за отговор, надявах се, че сега ще отнеме по-малко време, но може да надвиша това време за чакане.


Освен това се страхувам, че ще отнеме повече време, тъй като те са замесени в случай на фалит от друг холандски комарджия, което може да доведе до края на 1 притежател на главен лиценз в Кюрасао.

https://www.curacaochronicle.com/post/main/dutch-gambler-files-for-bankruptcy-of-curacaoan-gaming-license-holder/

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

О,.. като добавим текущите законодателни промени, които се случват в момента, и според мен забавянето е неизбежно. 🤦‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

На първо място, 98% от моя обем е за казино с heybets.io и вие помагате на играчи с проблеми, свързани с казиното. Вие (casino.guru) изглежда смятате, че проблемът е в 200 USD в спортните залагания. Както беше посочено по-рано, моят случай с heybets е свързан с проверка, а не със спортни залагания или игра в казино. Ето защо казвам, че твърдението ви е невярно, защото не е взело предвид последните събития. Случаят се премести от жалбата, подадена през юли 2023 г. „Всички сме еднакви, но някои си приличат повече от другите". Изглежда уместно да пиша, тъй като не си приличам като другите тук във форума. Ограбен посред бял ден и никой не реагира.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Със съдебното дело и евентуално възникване на повече искове (тъй като ще се присъединят повече измамени играчи), което ще доведе до по-голямо натоварване за тях.


И ако бъдат обявени в несъстоятелност, ще стане само по-трудно 😕

Автоматичен превод:
Youssf
преди 2 месеца

Въпреки скръбния му тон, съгласен съм, че има смисъл - честно казано...

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На първо място, 98% от моя обем е за казино с heybets.io и вие помагате на играчи с проблеми, свързани с казиното. Вие (casino.guru) изглежда смятате, че проблемът е в 200 USD в спортните залагания. Както беше посочено по-рано, моят случай с heybets е свързан с проверка, а не със спортни залагания или игра в казино. Ето защо казвам, че твърдението ви е невярно, защото не е взело предвид последните събития. Случаят се премести от жалбата, подадена през юли 2023 г. „Всички сме еднакви, но някои си приличат повече от другите". Изглежда уместно да пиша, тъй като не си приличам като другите тук във форума. Ограбен посред бял ден и никой не реагира.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте

Наистина се надявах да не се стигне дотук, но позволете ми да споделя какво разбрахме, когато казвате

"Всички си приличаме, но някои си приличат повече от другите" наистина сте много близки. 🙁

Според вътрешна информация, „играчът е бил блокиран поради измамна дейност при спортни залагания (маркирана от доставчика BETBY)"

Има още и като допълнителен специален знак сме убедени, че не използвате нашата платформа за оплаквания добросъвестно. Но те уважавам като член и няма да споделям повече подробности, което те поставя в не много прилична светлина.

Освен това, аз и никой друг не сме запознати с най-новите събития, които споменахте, но във всеки случай това няма да промени факта, че последната жалба срещу Heybets беше приключена поради спортни залагания. 🤷‍♀️

Ако смятате, че трябва да актуализирате информацията, моля, поискайте жалбата да бъде отворена отново.

Не сме запознати с оплаквания, свързани с казино, наскоро подадени срещу същото казино от вас.

И така, има ли нещо, с което мога да ви помогна, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Трябва да прочетете малко Джордж Оруел, за да разберете моя цитат. Недооценен писател според мен.


Изпратих нова жалба срещу heybets.io на 09.02.2024 г. Не съм чувал никакви новини по въпроса.


„измамна дейност при спортни залагания (маркирана от доставчика BETBY)". Заложих на цена, която беше по-висока, отколкото би трябвало да бъде (според мен). Логиката на всеки спортен залог, поставен от всеки залагащ между другото. Съвсем очевидно е, че не сте участвали в играта на спортни залагания. Аз съм добър в спортните залагания (харесва ми да мисля) и направих залог в пазарна ниша, където другите смятаха, че цената също е ниска. Спортният доставчик е решил да го маркира като измамник поради това. Известно е, че Betby е спортна книга за най-ниските казина в Кюрасао. Това, което казват, че е измама, не мога да го взема на сериозно.

И така, какво съм направил погрешно тук, ако мога да попитам? И да, това е, което се случи по отношение на спортните залози в heybets.io.

Тъжен съм, че казвате „Има още и като допълнителен специален знак, ние сме убедени, че не използвате нашата платформа за оплаквания добросъвестно. Но аз ви уважавам като член и няма да споделям повече подробности, което поставя ти в не много прилична светлина." Вярвам, че всички оплаквания, които изпратих до casino.guru, ще спечелят в IBAS. Моля, споделете подробности. Нямам проблем с него.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 2 месеца

Благодаря за препоръката, вече прочетох една негова книга в училище. Той не е толкова лош автор.

Що се отнася до оплакването ви от датата, имам чувството, че става въпрос за спортни залагания и мисля, че затова няма да мине в крайна сметка. Тъй като не сме запознати с проблема, е трудно да преценим дали сте направили нещо нередно или не.

Опитвали ли сте обаче да подадете жалба в сайтове за спортни залагания? Може би там ще е по-смислено и ще могат да ви помогнат. Бих могъл също да ви дам някои връзки към такива сайтове, ако се интересувате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Здравей Радка. Моля, вижте жалбата ми отново. Аз съм шокиран. Casino беше зададен въпроса от казино гуру. И какво са направили?

Чакаха 3 седмици и сега ме питат за документи (сега не знам какви) и дори не са отговорили на въпроса ви.

Толкова е очевидно, че го правят умишлено. Моля, вижте друго оплакване. Чакат 2-3 седмици и отговарят в последния момент

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Бих искал да го направя, но вие сте единствената служба за оплаквания, на която отговарят. Ако можете да намерите друг, ще се радвам да го използвам (опитах предишния свързан).


Както казах, спортните залагания не са основният проблем тук. Мога да изпращам съобщения с heybets, за да можете да видите сами. Те никога не са се свързвали директно с мен, казвайки, че съм направил нещо нередно. Не в спорта. Не в казино. Те знаят, че могат да се измъкнат, като изпуснат думата „спорт", а вие няма да направите нищо. Едва съм докоснал спортния тотализатор.

Автоматичен превод:
Orde0
преди 2 месеца

Те точно това правят. Те постоянно намират начини да избягват да дават печалбите на света без никакво оправдание. Казино гуруто може да следва същата тактика и да ги притиска, като ги пита неща за това защо не оправдават забавянето на отговорите си и изплащането на печалбите. Казиното heybets има специфични тактики за систематично избягване на изплащането на печалби на своите играчи и това трябва да спре. Не може така да краде парите на хората без причина и причина.

Казино гуру, хората ви вярват, че ще им помогнете да решат проблема си, защото вие сте най-полезният и организиран. Не можете да се съсредоточите върху спортните залагания, тъй като самият heybets няма с какво да обиди играчите, той просто го използва като защита, защото знае, че няма да се ангажирате, за да се подхлъзнете и да злоупотребите с парите на клиентите.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Радка. Моля, вижте жалбата ми отново. Аз съм шокиран. Casino беше зададен въпроса от казино гуру. И какво са направили?

Чакаха 3 седмици и сега ме питат за документи (сега не знам какви) и дори не са отговорили на въпроса ви.

Толкова е очевидно, че го правят умишлено. Моля, вижте друго оплакване. Чакат 2-3 седмици и отговарят в последния момент

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Видях отговора на казиното, но все пак вероятно ще трябва да доставите документите на казиното. Това продължава от 5 месеца, което е изключително дълго време, бих казал, така че в този случай бих сътрудничил, за да се разреши възможно най-бързо.

Въпреки това казвате, че не знаете какви документи трябва да изпратите на казиното? Опитахте ли да ги попитате за това или не го пише в някой имейл?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Бих искал да го направя, но вие сте единствената служба за оплаквания, на която отговарят. Ако можете да намерите друг, ще се радвам да го използвам (опитах предишния свързан).


Както казах, спортните залагания не са основният проблем тук. Мога да изпращам съобщения с heybets, за да можете да видите сами. Те никога не са се свързвали директно с мен, казвайки, че съм направил нещо нередно. Не в спорта. Не в казино. Те знаят, че могат да се измъкнат, като изпуснат думата „спорт", а вие няма да направите нищо. Едва съм докоснал спортния тотализатор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, видях какви връзки вече са ви предлагали и за съжаление нямам други.

Що се отнася до вашия проблем, според предишния ви отговор също имах чувството, че е свързан основно със спортни залагания. Трябва да разберете, че ако това е основната причина, поради която искате да подадете жалба, ще бъдете отхвърлени. Ако това не е така, можете да опитате да подадете жалба, но ако екипът прецени, че отново е същото, жалбата ще бъде отхвърлена.

Не знам какво друго да добавя, защото мисля, че винаги всичко ви е било добре обяснено.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те точно това правят. Те постоянно намират начини да избягват да дават печалбите на света без никакво оправдание. Казино гуруто може да следва същата тактика и да ги притиска, като ги пита неща за това защо не оправдават забавянето на отговорите си и изплащането на печалбите. Казиното heybets има специфични тактики за систематично избягване на изплащането на печалби на своите играчи и това трябва да спре. Не може така да краде парите на хората без причина и причина.

Казино гуру, хората ви вярват, че ще им помогнете да решат проблема си, защото вие сте най-полезният и организиран. Не можете да се съсредоточите върху спортните залагания, тъй като самият heybets няма с какво да обиди играчите, той просто го използва като защита, защото знае, че няма да се ангажирате, за да се подхлъзнете и да злоупотребите с парите на клиентите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Мисля, че нашият отбор се опитва да направи колкото е възможно повече, за да помогне на играчите. Трябва обаче да осъзнаем, че ако се установи, че случаят е свързан със спортни залагания, ние нямаме възможност да оценим правилно такива случаи. Ако казиното го използва като защитен механизъм, тогава всичко ще бъде определено в жалба . Така че твърдо вярвам, че всичко ще бъде честно за вас и ще стискам палци.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Със сигурност вършите много добра работа, просто от вас зависи да принудите още повече такива измамни компании, които кликват върху нас, за да изиграем няколко залога, защото знаят, че не ги управлявате. Ако видите, те отговориха незабавно на жалбата ми, когато вашият представител им се обади, а след това на по-конкретен въпрос не са отговорили от 3 дни.

Автоматичен превод:
gerasimoskioukas
преди 2 месеца

Честно казано, ние нямаме власт да принуждаваме казината да правят каквото и да било. Винаги се опитваме да се свържем с казино въз основа на фактите, ако жалбата е основателна и има много казина, които не сътрудничат и не реагират, например. Така че мисля, че докато казиното отговаря на оплакването ви и се опитва да разреши ситуацията ви, може да е на прав път. Но все още не искам да изпреварвам, така че ще изчакаме и ще видим как ще се развие всичко това.

Надявам се да мине добре.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file

9.2 Вярно ли е?

Автоматичен превод:
1...13 14 15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини