Сега искането от мен това.
Безопасно ли е да се предоставя информация като тази с тях?
Имат ли право да искат такова нещо?
Също така към други хора, които поискаха конкретния подкрепящ документ, какво беше продължението на дискусиите?
Now the request from me this.
Is safe to provide informations like this with them ?
Do they have the right to ask for such a thing?
Also to other people who asked for the specific supporting document, what was the continuation of the discussions?
Е, доста лесно е да се отговори.
Следвайте идеята ми: Регистрирахте се там и при регистрацията също потвърдихте, че сте прочели целия набор от правила и условия. След това играхте, така че сега е твърде късно да се спори дали казиното има правата, не мислите ли? 🙂
Въз основа на вашата история на депозити и игрова активност, всяко казино "има право" да поиска източник на средства от всеки играч, за да потвърди, че тези средства са наред и играчът е играл със собствените си средства.
Може би можете да научите повече в нашия безплатен електронен курс, фокусиран върху тази тема. Опитайте това тук 👈
Well, it's quite easy to answer.
Follow my idea: You registered there, and upon registration, you also confirmed that you read the whole set of terms and conditions. After that, you played, so now it's far too late to debate whether the casino has the rights, don't you think? 🙂
Based on your deposit history and playing activity, each casino "has the right" to ask a source of funds from any player to confirm those funds were alright and the player has played with his own funds.
Maybe you can learn more in our free e-course focused on this topic. Try that here 👈
да По тази логика, ако ми поискат снимка, на която съм гола, ще трябва да я пратя, защото приех условията, когато се регистрирах.
Yes! By this logic, if they ask me for a picture of me being naked I will have to send it because I accepted the terms when I signed up.
Μάλιστα! Με αυτή τη λογική, αν μου ζητήσουν φωτογραφία που να είμαι γυμνός θα πρέπει να τη στείλω γιατί αποδέχτηκα τους όρους όταν έκανα εγγραφή.
Досега все още не съм получил отговор/решение от Gaming Curacao относно моя текущ случай. По-рано им отне 3 месеца за отговор, надявах се, че сега ще отнеме по-малко време, но може да надвиша това време за чакане.
Освен това се страхувам, че ще отнеме повече време, тъй като те са замесени в случай на фалит от друг холандски комарджия, което може да доведе до края на 1 притежател на главен лиценз в Кюрасао.
So far I still got no answer/ruling from Gaming Curacao about my ongoing case. Earlier it took them 3 months for a answer, I was hoping it would take less time now but I might exceed that waiting time.
Also, I am afraid that it will take longer since they are involved in a bankrupcy case from another Dutch gambler which might result in the end of 1 Master License Holder in Curacao.
да По тази логика, ако ми поискат снимка, на която съм гола, ще трябва да я пратя, защото приех условията, когато се регистрирах.
Yes! By this logic, if they ask me for a picture of me being naked I will have to send it because I accepted the terms when I signed up.
Μάλιστα! Με αυτή τη λογική, αν μου ζητήσουν φωτογραφία που να είμαι γυμνός θα πρέπει να τη στείλω γιατί αποδέχτηκα τους όρους όταν έκανα εγγραφή.
Добре 🙂По същата логика използвайте този подход като причина, поради която трябва да прочетете условията, а не просто да щракнете върху „Съгласен съм" или „Прочетох T&C". Какво казваш?
Разбира се, разбирам, че може да мислите, че е по-лесно да се противопоставите на казиното, защото чувствате, че сте в правилната позиция. (Честно казано, бих казал, че не сте.) Това, което се опитвах да обясня е, че сътрудничеството винаги е най-добрият начин. Следвайте логиката, моля: ако казиното настоява за нещо, с което не сте съгласни, не бихте ли казали, че преминаването на проверката трябва да бъде ваш приоритет? След като имате парите, имате цялото време, в което искате да ги дразните.
Както и да е, както казах, доказването на доход е нещо като стандарт. Съжалявам, че не ти харесва. 🤷♀️
„Въз основа на вашата история на депозити и активност при игра, всяко казино „има право" да поиска източник на средства от всеки играч, за да потвърди, че тези средства са наред и играчът е играл със собствените си средства."
Good one 🙂By the same logic, use this approach as the reason why you need to read the terms and not just click on "I agree" or "I read T&C". What do you say?
Of course, I understand you may think it's easier to oppose the casino because you feel you are in the right position. (Frankly, I'd say you are not.) What I was trying to explain is that cooperation is always the best way. Follow the logic, please: if the casino insists on something you disagree with, wouldn't you say that passing the verification should be your priority? Once you have the money, you have all the time you want to tease them.
Anyway, as I said, proof of income is sort of a standard. I'm sorry you don't like it. 🤷♀️
"Based on your deposit history and playing activity, each casino "has the right" to ask a source of funds from any player to confirm those funds were alright and the player has played with his own funds."
Досега все още не съм получил отговор/решение от Gaming Curacao относно моя текущ случай. По-рано им отне 3 месеца за отговор, надявах се, че сега ще отнеме по-малко време, но може да надвиша това време за чакане.
Освен това се страхувам, че ще отнеме повече време, тъй като те са замесени в случай на фалит от друг холандски комарджия, което може да доведе до края на 1 притежател на главен лиценз в Кюрасао.
So far I still got no answer/ruling from Gaming Curacao about my ongoing case. Earlier it took them 3 months for a answer, I was hoping it would take less time now but I might exceed that waiting time.
Also, I am afraid that it will take longer since they are involved in a bankrupcy case from another Dutch gambler which might result in the end of 1 Master License Holder in Curacao.
О,.. като добавим текущите законодателни промени, които се случват в момента, и според мен забавянето е неизбежно. 🤦♀️
Oh,.. add the ongoing legislative changes happening right now, and in my opinion, the delay is inevitable. 🤦♀️
На първо място, 98% от моя обем е за казино с heybets.io и вие помагате на играчи с проблеми, свързани с казиното. Вие (casino.guru) изглежда смятате, че проблемът е в 200 USD в спортните залагания. Както беше посочено по-рано, моят случай с heybets е свързан с проверка, а не със спортни залагания или игра в казино. Ето защо казвам, че твърдението ви е невярно, защото не е взело предвид последните събития. Случаят се премести от жалбата, подадена през юли 2023 г. „Всички сме еднакви, но някои си приличат повече от другите". Изглежда уместно да пиша, тъй като не си приличам като другите тук във форума. Ограбен посред бял ден и никой не реагира.
First of all, 98 % of my volume is on casino with heybets.io and you are helping players with casino releated problems. You (casino.guru) seem to think it is the 200 usd in sportsbetting which is the issue. As stated previously, my case with heybets is in regards to verification, not sportsbetting or casino play. That is why I say your statement is false, because it has not taken recent events into account. The case have moved on from the complaint submitted July 2023. " We are all alike, but some are more alike than others". Seems relevant to write as I am not as alike as others here in the forum. Robbed in broad daylight and no one reacts.
Със съдебното дело и евентуално възникване на повече искове (тъй като ще се присъединят повече измамени играчи), което ще доведе до по-голямо натоварване за тях.
И ако бъдат обявени в несъстоятелност, ще стане само по-трудно 😕
With the courtcase and possible more claims to arise (as more duped players will join) which will lead to a higher workload for them.
And if they get declared bankrupt it will only become harder 😕
На първо място, 98% от моя обем е за казино с heybets.io и вие помагате на играчи с проблеми, свързани с казиното. Вие (casino.guru) изглежда смятате, че проблемът е в 200 USD в спортните залагания. Както беше посочено по-рано, моят случай с heybets е свързан с проверка, а не със спортни залагания или игра в казино. Ето защо казвам, че твърдението ви е невярно, защото не е взело предвид последните събития. Случаят се премести от жалбата, подадена през юли 2023 г. „Всички сме еднакви, но някои си приличат повече от другите". Изглежда уместно да пиша, тъй като не си приличам като другите тук във форума. Ограбен посред бял ден и никой не реагира.
First of all, 98 % of my volume is on casino with heybets.io and you are helping players with casino releated problems. You (casino.guru) seem to think it is the 200 usd in sportsbetting which is the issue. As stated previously, my case with heybets is in regards to verification, not sportsbetting or casino play. That is why I say your statement is false, because it has not taken recent events into account. The case have moved on from the complaint submitted July 2023. " We are all alike, but some are more alike than others". Seems relevant to write as I am not as alike as others here in the forum. Robbed in broad daylight and no one reacts.
Здравейте
Наистина се надявах да не се стигне дотук, но позволете ми да споделя какво разбрахме, когато казвате
"Всички си приличаме, но някои си приличат повече от другите" наистина сте много близки. 🙁
Според вътрешна информация, „играчът е бил блокиран поради измамна дейност при спортни залагания (маркирана от доставчика BETBY)"
Има още и като допълнителен специален знак сме убедени, че не използвате нашата платформа за оплаквания добросъвестно. Но те уважавам като член и няма да споделям повече подробности, което те поставя в не много прилична светлина.
Освен това, аз и никой друг не сме запознати с най-новите събития, които споменахте, но във всеки случай това няма да промени факта, че последната жалба срещу Heybets беше приключена поради спортни залагания. 🤷♀️
Ако смятате, че трябва да актуализирате информацията, моля, поискайте жалбата да бъде отворена отново.
Не сме запознати с оплаквания, свързани с казино, наскоро подадени срещу същото казино от вас.
И така, има ли нещо, с което мога да ви помогна, може би?
Hey there.
I was truly hoping it wouldn't come to this, but allow me to share what we found out when you're saying
" We are all alike, but some are more alike than others" you are quite close indeed. 🙁
According to internal information, "the player was blocked due to sports betting fraudulent activity (flagged by provider BETBY)"
There's more, and as an additional special sign, we are convinced you're not using our complaint platform in good faith. But I respect you as a member, and won't share further details, which puts you in a not very decent light.
Aside from that, I and no one else are familiar with the most recent events you mentioned, but in any case, it won't change the fact that the latest complaint against Heybets was closed due to sports betting. 🤷♀️
If you feel you need to update information, ask for the complaint to be reopened, please.
We are not aware of any casino-related complaint recently submitted against the same casino by you.
So, is there anything I can help you with, perhaps?
Трябва да прочетете малко Джордж Оруел, за да разберете моя цитат. Недооценен писател според мен.
Изпратих нова жалба срещу heybets.io на 09.02.2024 г. Не съм чувал никакви новини по въпроса.
„измамна дейност при спортни залагания (маркирана от доставчика BETBY)". Заложих на цена, която беше по-висока, отколкото би трябвало да бъде (според мен). Логиката на всеки спортен залог, поставен от всеки залагащ между другото. Съвсем очевидно е, че не сте участвали в играта на спортни залагания. Аз съм добър в спортните залагания (харесва ми да мисля) и направих залог в пазарна ниша, където другите смятаха, че цената също е ниска. Спортният доставчик е решил да го маркира като измамник поради това. Известно е, че Betby е спортна книга за най-ниските казина в Кюрасао. Това, което казват, че е измама, не мога да го взема на сериозно.
И така, какво съм направил погрешно тук, ако мога да попитам? И да, това е, което се случи по отношение на спортните залози в heybets.io.
Тъжен съм, че казвате „Има още и като допълнителен специален знак, ние сме убедени, че не използвате нашата платформа за оплаквания добросъвестно. Но аз ви уважавам като член и няма да споделям повече подробности, което поставя ти в не много прилична светлина." Вярвам, че всички оплаквания, които изпратих до casino.guru, ще спечелят в IBAS. Моля, споделете подробности. Нямам проблем с него.
You should read some George Orwell to understand my quote. An underrated writer in my opinion.
I sent a new complaint against heybets.io the 09.02.2024. I have not heard any news regarding it.
"sports betting fraudulent activity (flagged by provider BETBY)". I placed a bet on a price which was higher than it should be (in my opinion). The logic of every sportsbet placed by every bettor btw. It is quite apparant that you have not been in the sportsbetting game. I am good at sportsbetting (I like to think) and placed a bet in a niche market where others thought the price was off too. The sportsprovider has decided to flag it as fradulent due to this. Betby is known to be a sportsbook for bottom tier curacao casinos. What they say is fraudulent I cant really take seriously.
So, what have I done wrong here, if I might ask? And yes, this is was what transpired in regards to the sportsbets at heybets.io.
I am sad that you say "There's more, and as an additional special sign, we are convinced you're not using our complaint platform in good faith. But I respect you as a member, and won't share further details, which puts you in a not very decent light." I beleive all the complaints I have sent to casino.guru would win in IBAS. Please share the details. I have no issue with it.
Благодаря за препоръката, вече прочетох една негова книга в училище. Той не е толкова лош автор.
Що се отнася до оплакването ви от датата, имам чувството, че става въпрос за спортни залагания и мисля, че затова няма да мине в крайна сметка. Тъй като не сме запознати с проблема, е трудно да преценим дали сте направили нещо нередно или не.
Опитвали ли сте обаче да подадете жалба в сайтове за спортни залагания? Може би там ще е по-смислено и ще могат да ви помогнат. Бих могъл също да ви дам някои връзки към такива сайтове, ако се интересувате.
Thanks for the recommendation, I've already read one book by him at school. He's not such a bad author.
As for your complaint from the date, I have the feeling that it is all about sports betting and I think that is why it will not pass in the end. As we are not familiar with the issue, it is difficult to assess whether or not you have done something wrong.
However, have you tried to file a complaint on any sites dealing with sports betting ? Maybe there it would be more meaningful and they would be able to help you. I could also give you some links to such sites if you are interested.
Здравей Радка. Моля, вижте жалбата ми отново. Аз съм шокиран. Casino беше зададен въпроса от казино гуру. И какво са направили?
Чакаха 3 седмици и сега ме питат за документи (сега не знам какви) и дори не са отговорили на въпроса ви.
Толкова е очевидно, че го правят умишлено. Моля, вижте друго оплакване. Чакат 2-3 седмици и отговарят в последния момент
Hi Radka. Please look at my complaint again. I am shocked. Casino was asked by casino guru the question. And what have they done?
They waited for 3 weeks, and now ask me for documents ( i do not now which one) and they even have not replied to your question.
It is so obvious that they are doing it intentionally. Look please at other complaint. They wait for 2-3 weeks, and reply at the last moment
Бих искал да го направя, но вие сте единствената служба за оплаквания, на която отговарят. Ако можете да намерите друг, ще се радвам да го използвам (опитах предишния свързан).
Както казах, спортните залагания не са основният проблем тук. Мога да изпращам съобщения с heybets, за да можете да видите сами. Те никога не са се свързвали директно с мен, казвайки, че съм направил нещо нередно. Не в спорта. Не в казино. Те знаят, че могат да се измъкнат, като изпуснат думата „спорт", а вие няма да направите нищо. Едва съм докоснал спортния тотализатор.
Would love to do so, but you are the only complaint service they respond to. If you could find any other I would love to use it (I have tried the previous linked).
As I said, sportbetting is not the main issue here. I can send communications with heybets so you can see for yourself. They have never contacted me directly saying I have done any wrongdoing. Not in sports. Not in casino. They know they can get away with dropping the word "sports", and you will not do anything. I have barely touched the sportsbook.
Те точно това правят. Те постоянно намират начини да избягват да дават печалбите на света без никакво оправдание. Казино гуруто може да следва същата тактика и да ги притиска, като ги пита неща за това защо не оправдават забавянето на отговорите си и изплащането на печалбите. Казиното heybets има специфични тактики за систематично избягване на изплащането на печалби на своите играчи и това трябва да спре. Не може така да краде парите на хората без причина и причина.
Казино гуру, хората ви вярват, че ще им помогнете да решат проблема си, защото вие сте най-полезният и организиран. Не можете да се съсредоточите върху спортните залагания, тъй като самият heybets няма с какво да обиди играчите, той просто го използва като защита, защото знае, че няма да се ангажирате, за да се подхлъзнете и да злоупотребите с парите на клиентите.
That's exactly what they do. They constantly find ways to avoid giving the profits to the world without any justification. The casino guru can follow the same tactic and pressure them by asking them things about why they don't justify delaying their answers and paying out the winnings. heybets casino has specific tactics to systematically avoid paying winnings to its players and this must stop. He can't steal people's money like that without reason and reason.
Casino guru, people trust you to help them solve their problem because you are the most helpful and organized. You can not focus on sports betting since heybets itself does not have anything to offend the players, it simply uses it as a defense because it knows that you will not engage in order to slip and abuse the customers' money.
Ακριβώς αυτό κάνουν. Βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αποφεύγουν να δώσουν τα κέρδη στον κόσμο χωρίς καμία αιτιολογία. Το casino guru μπορεί να ακολουθήσει την ίδια τακτική και να τους πιέσει ρωτώντας τους πράγματα σχετικά με το γιατί δεν αιτιολογούν την καθυστέρηση των απαντήσεων τους και την πληρωμή των κερδών. Το casino heybets έχει συγκεκριμένες τακτικές για να αποφεύγει συστηματικά να πληρώνει τα κέρδη στους παίχτες του και αυτό πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί να κλέβει έτσι απροκάλυπτα τα λεφτά του κόσμου χωρίς λόγο και αιτία.
Casino guru, ο κόσμος σας εμπιστεύεται ώστε να τον βοηθήσετε να λύσει το πρόβλημα του γιατί είστε οι πιο εξυπηρετικοί και οργανωμένοι. Μπορείτε να μην εστιάζεται στα αθλητικά στοιχήματα εφόσον το ίδιο το heybets δεν έχει να προσάψει κάτι στους παίχτες, απλά το χρησιμοποεί σαν άμυνα επειδή ξέρει ότι δε θα ασχοληθείτε εσείς με σκοπό να ξεγλιστρήσει και να καταχραστεί τα λεφτά των πελατών.
Здравей Радка. Моля, вижте жалбата ми отново. Аз съм шокиран. Casino беше зададен въпроса от казино гуру. И какво са направили?
Чакаха 3 седмици и сега ме питат за документи (сега не знам какви) и дори не са отговорили на въпроса ви.
Толкова е очевидно, че го правят умишлено. Моля, вижте друго оплакване. Чакат 2-3 седмици и отговарят в последния момент
Hi Radka. Please look at my complaint again. I am shocked. Casino was asked by casino guru the question. And what have they done?
They waited for 3 weeks, and now ask me for documents ( i do not now which one) and they even have not replied to your question.
It is so obvious that they are doing it intentionally. Look please at other complaint. They wait for 2-3 weeks, and reply at the last moment
Видях отговора на казиното, но все пак вероятно ще трябва да доставите документите на казиното. Това продължава от 5 месеца, което е изключително дълго време, бих казал, така че в този случай бих сътрудничил, за да се разреши възможно най-бързо.
Въпреки това казвате, че не знаете какви документи трябва да изпратите на казиното? Опитахте ли да ги попитате за това или не го пише в някой имейл?
I've seen the casino's reply, but you'll probably need to deliver the documents to the casino anyway. This has been going on for 5 months, which is an extremely long time I would say, so in this case I would cooperate to get it resolved as quickly as possible.
Nevertheless, you say you don't know what documents you have to send to the casino ? Did you try to ask them about it, or is it not written in some email ?
Бих искал да го направя, но вие сте единствената служба за оплаквания, на която отговарят. Ако можете да намерите друг, ще се радвам да го използвам (опитах предишния свързан).
Както казах, спортните залагания не са основният проблем тук. Мога да изпращам съобщения с heybets, за да можете да видите сами. Те никога не са се свързвали директно с мен, казвайки, че съм направил нещо нередно. Не в спорта. Не в казино. Те знаят, че могат да се измъкнат, като изпуснат думата „спорт", а вие няма да направите нищо. Едва съм докоснал спортния тотализатор.
Would love to do so, but you are the only complaint service they respond to. If you could find any other I would love to use it (I have tried the previous linked).
As I said, sportbetting is not the main issue here. I can send communications with heybets so you can see for yourself. They have never contacted me directly saying I have done any wrongdoing. Not in sports. Not in casino. They know they can get away with dropping the word "sports", and you will not do anything. I have barely touched the sportsbook.
Да, видях какви връзки вече са ви предлагали и за съжаление нямам други.
Що се отнася до вашия проблем, според предишния ви отговор също имах чувството, че е свързан основно със спортни залагания. Трябва да разберете, че ако това е основната причина, поради която искате да подадете жалба, ще бъдете отхвърлени. Ако това не е така, можете да опитате да подадете жалба, но ако екипът прецени, че отново е същото, жалбата ще бъде отхвърлена.
Не знам какво друго да добавя, защото мисля, че винаги всичко ви е било добре обяснено.
Yes I have seen what links have already been offered to you and unfortunately I have no other.
As far as your problem is concerned, according to your previous answer I also had the feeling that it was mainly related to sports betting. You have to understand that if that is the main reason why you want to file a complaint, you will be rejected. If that is not the case you can try to submit a complaint, but if the team evaluates that it was the same thing again, the complaint will be rejected.
I don't know what else to add because I think everything has always been well explained to you throughout.
Те точно това правят. Те постоянно намират начини да избягват да дават печалбите на света без никакво оправдание. Казино гуруто може да следва същата тактика и да ги притиска, като ги пита неща за това защо не оправдават забавянето на отговорите си и изплащането на печалбите. Казиното heybets има специфични тактики за систематично избягване на изплащането на печалби на своите играчи и това трябва да спре. Не може така да краде парите на хората без причина и причина.
Казино гуру, хората ви вярват, че ще им помогнете да решат проблема си, защото вие сте най-полезният и организиран. Не можете да се съсредоточите върху спортните залагания, тъй като самият heybets няма с какво да обиди играчите, той просто го използва като защита, защото знае, че няма да се ангажирате, за да се подхлъзнете и да злоупотребите с парите на клиентите.
That's exactly what they do. They constantly find ways to avoid giving the profits to the world without any justification. The casino guru can follow the same tactic and pressure them by asking them things about why they don't justify delaying their answers and paying out the winnings. heybets casino has specific tactics to systematically avoid paying winnings to its players and this must stop. He can't steal people's money like that without reason and reason.
Casino guru, people trust you to help them solve their problem because you are the most helpful and organized. You can not focus on sports betting since heybets itself does not have anything to offend the players, it simply uses it as a defense because it knows that you will not engage in order to slip and abuse the customers' money.
Ακριβώς αυτό κάνουν. Βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αποφεύγουν να δώσουν τα κέρδη στον κόσμο χωρίς καμία αιτιολογία. Το casino guru μπορεί να ακολουθήσει την ίδια τακτική και να τους πιέσει ρωτώντας τους πράγματα σχετικά με το γιατί δεν αιτιολογούν την καθυστέρηση των απαντήσεων τους και την πληρωμή των κερδών. Το casino heybets έχει συγκεκριμένες τακτικές για να αποφεύγει συστηματικά να πληρώνει τα κέρδη στους παίχτες του και αυτό πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί να κλέβει έτσι απροκάλυπτα τα λεφτά του κόσμου χωρίς λόγο και αιτία.
Casino guru, ο κόσμος σας εμπιστεύεται ώστε να τον βοηθήσετε να λύσει το πρόβλημα του γιατί είστε οι πιο εξυπηρετικοί και οργανωμένοι. Μπορείτε να μην εστιάζεται στα αθλητικά στοιχήματα εφόσον το ίδιο το heybets δεν έχει να προσάψει κάτι στους παίχτες, απλά το χρησιμοποεί σαν άμυνα επειδή ξέρει ότι δε θα ασχοληθείτε εσείς με σκοπό να ξεγλιστρήσει και να καταχραστεί τα λεφτά των πελατών.
Мисля, че нашият отбор се опитва да направи колкото е възможно повече, за да помогне на играчите. Трябва обаче да осъзнаем, че ако се установи, че случаят е свързан със спортни залагания, ние нямаме възможност да оценим правилно такива случаи. Ако казиното го използва като защитен механизъм, тогава всичко ще бъде определено в жалба . Така че твърдо вярвам, че всичко ще бъде честно за вас и ще стискам палци.
I think our team is trying to do as much as possible to try to help players. However, we have to realize that if it is found that the case is related to sports betting, we have no possibility to evaluate such cases correctly. If the casino is using it as a defence mechanism, then it will all be determined in a complaint. So I firmly believe that everything will be fair for you and I will keep my fingers crossed.
Със сигурност вършите много добра работа, просто от вас зависи да принудите още повече такива измамни компании, които кликват върху нас, за да изиграем няколко залога, защото знаят, че не ги управлявате. Ако видите, те отговориха незабавно на жалбата ми, когато вашият представител им се обади, а след това на по-конкретен въпрос не са отговорили от 3 дни.
You are certainly doing a very good job, it's just that it's up to you to force even more such scam companies who click on us to play a few bets because they know you don't manage them. If you see they responded immediately to my complaint when your representative called them and then to a more specific question they have not responded for 3 days.
Σίγουρα κάνετε πολύ καλή δουλειά απλώς είναι στο χέρι σας να ζορίσετε κι άλλο τέτοιου είδους εταιρίες απατεώνες που πατάνε στο παίξαμε κάποια λίγο στοιχήματα επειδή ξέρουν ότι δε τα διαχειρίζεστε. Αν δείτε απάντησαν αμέσως στο παράπονο μου όταν ο εκπρόσωπός σας τους κάλεσε και μετά σε πιο συγκεκριμένη ερώτηση του δεν εχουν απαντήσει εδώ και 3 μέρες.
Честно казано, ние нямаме власт да принуждаваме казината да правят каквото и да било. Винаги се опитваме да се свържем с казино въз основа на фактите, ако жалбата е основателна и има много казина, които не сътрудничат и не реагират, например. Така че мисля, че докато казиното отговаря на оплакването ви и се опитва да разреши ситуацията ви, може да е на прав път. Но все още не искам да изпреварвам, така че ще изчакаме и ще видим как ще се развие всичко това.
Надявам се да мине добре.
Frankly, we have no power to force casinos to do anything. We always try to contact a casino based on the facts if a complaint is justified and there are many casinos that are uncooperative and unresponsive, for example. So I think that as long as the casino responds to your complaint and tries to resolve your situation, it might be on the right track. But I don't want to get ahead of myself yet, so we'll wait and see how this all turns out.
I hope it goes well.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.