ФорумКазинаHellSpin Casino - обща дискусия

HellSpin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от eramomarco
|
7241 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Constantinos03
преди 1 година

Хей, намирам за доста странно, че ако трябва да извършите допълнителна проверка и казиното отново поиска вашия адрес, на практика ви отказват същия. Попитахте ли каква е причината за това и защо казиното иска документи, които вече са проверени?

Видях обаче, че сте успели да отворите жалба , така че нека да видим докъде ще стигне нашият екип, ако не успеете да разрешите ситуацията си.

Ако имате нещо ново, ще бъде ли възможно да ни актуализирате?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

здрасти


Имам висяща жалба с HELLSPIN с помощта на Casino Guru

Оттогава разбрах, че не са лицензирани. Не мисля, че имам надежда да съдействам отново за печалбите си, които конфискуваха.


И как могат да търгуват, ако няма лиценз, трябва да има управляващ орган, който да ги затвори или да ги глоби за несправедливост.




Автоматичен превод:
madisonguerero
преди 11 месеца

Здравейте, да, това е вярна информация и ние я имаме посочена на нашия уебсайт за това казино, както и че работи без лиценз.

Какъв обаче е проблемът във вашия случай и защо казиното не иска да ви плати парите? Можете ли да ни кажете малко повече за проблема?

Въпреки това, тъй като имате открита жалба , нищо не е загубено и ще видим какво може да направи нашият екип. Надявам се накрая всичко да се разреши и да сте доволни, но нека не изпреварваме и да изчакаме да видим как ще се развият нещата.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

здравейте


Моля, пригответе текущия случай с тях и имам историята на играта за моите 5000 завъртания

Както ще видите, борих се здраво, за да спечеля тези пари. Само за разхлабване. От техническа гледна точка. Свързах се с тях и казаха, че решението е окончателно

Толкова сърцераздирателно






маритес

Автоматичен превод:
madisonguerero
преди 11 месеца

Мисля, че такова доказателство със сигурност би било полезно в жалбата, която сте отворили. И докато все още е в ход, ще се опитам да изчакам и да видя къде ще ви отведе екипът. Искам твърдо да вярвам, че може да бъде решен. Така че нека бъдем търпеливи, докато се развива цялото това нещо.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Наскоро спечелих малко пари на адско завъртане, след като напълно потвърдих сметката, поисках теглене, но се казва, че банката ми продължава да отказва тегленето, опитвам се да отворя крипто сметка, за да мога да заредя парите там и след това да изтегля то . Някакъв друг съвет?

Автоматичен превод:
pietrorusso2502
преди 6 месеца

Опитахте ли да попитате вашия доставчик на плащания за това? Проблемът наистина може да е на тяхна страна.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Значи понеже пишеш без книжка - имаш книжка или съм пиян? file

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 6 месеца

Всъщност не разбирам въпроса ви тук.🤷‍♀️ Не успяхме да намерим информация за лиценз в това казино. Бихте ли публикували връзката към мястото, където сте намерили тази информация, ако е възможно?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Ако цъкнеш върху картинката най-долу пише Лиценз Кюрасао или както там се казва? Или това, което пише, е без значение?

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 6 месеца

Бихте ли могли да публикувате URL адрес, където сте намерили тази информация, моля? Нашият екип за данни не можа да намери никакви лицензи в това казино, за съжаление.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Има ли специална зона, където можете да намерите лицензи? Пуснал съм снимката само там, където пише, само защото там пише, това не означава ли, че имат лиценз?

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 5 месеца

Съжаляваме, но ако проверите информацията на нашия уебсайт, тя казва „непроверимо.". Това означава, че нашият екип за данни не можа да провери този лиценз.

file

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер, направих опит да изтегля 500€ и втори за 1500€ Направих тегленето чрез банков превод (банков превод) Получих и съответните имейли, че и двете са одобрени (също бяха идентифицирани всички документи, които бяха поискани от мен! Колко дни ще бъдат кредитирани в акаунта ми с този метод? Благодаря

Автоматичен превод:
alexis1985
преди 1 месец

Здравейте, в такива случаи може да е индивидуално, но очаквам около 5 дни, тъй като го правите по банков път. Мисля, че това е нормално.

Въпреки това може да изникне нещо неочаквано и може да отнеме повече време, но не искам да ви тревожа от самото начало.

Трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да изпратят парите на играча, така че ако нищо не се случи в рамките на това време, ще се опитаме да ви помогнем.

Така че не забравяйте да ме държите в течение с развитието на нещата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, в такива случаи може да е индивидуално, но очаквам около 5 дни, тъй като го правите по банков път. Мисля, че това е нормално.

Въпреки това може да изникне нещо неочаквано и може да отнеме повече време, но не искам да ви тревожа от самото начало.

Трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да изпратят парите на играча, така че ако нищо не се случи в рамките на това време, ще се опитаме да ви помогнем.

Така че не забравяйте да ме държите в течение с развитието на нещата.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря много всичко мина добре и нямах проблеми!!!!!

Автоматичен превод:
alexis1985
преди 1 месец

Така че се радвам, колко време отне парите ви най-накрая да пристигнат? 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини