НачалоФорумКазинаHellSpin Casino - обща дискусия

HellSpin Casino - обща дискусия (страница 2)

 от eramomarco
|
10 766 преглеждания 63 отговора |
|
1 2 34
Constantinos03

Хей, намирам за доста странно, че ако трябва да извършите допълнителна проверка и казиното отново поиска вашия адрес, на практика ви отказват същия. Попитахте ли каква е причината за това и защо казиното иска документи, които вече са проверени?

Видях обаче, че сте успели да отворите жалба , така че нека да видим докъде ще стигне нашият екип, ако не успеете да разрешите ситуацията си.

Ако имате нещо ново, ще бъде ли възможно да ни актуализирате?

Автоматичен превод:

здрасти


Имам висяща жалба с HELLSPIN с помощта на Casino Guru

Оттогава разбрах, че не са лицензирани. Не мисля, че имам надежда да съдействам отново за печалбите си, които конфискуваха.


И как могат да търгуват, ако няма лиценз, трябва да има управляващ орган, който да ги затвори или да ги глоби за несправедливост.




Автоматичен превод:
madisonguerero

Здравейте, да, това е вярна информация и ние я имаме посочена на нашия уебсайт за това казино, както и че работи без лиценз.

Какъв обаче е проблемът във вашия случай и защо казиното не иска да ви плати парите? Можете ли да ни кажете малко повече за проблема?

Въпреки това, тъй като имате открита жалба , нищо не е загубено и ще видим какво може да направи нашият екип. Надявам се накрая всичко да се разреши и да сте доволни, но нека не изпреварваме и да изчакаме да видим как ще се развият нещата.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro

здравейте


Моля, пригответе текущия случай с тях и имам историята на играта за моите 5000 завъртания

Както ще видите, борих се здраво, за да спечеля тези пари. Само за разхлабване. От техническа гледна точка. Свързах се с тях и казаха, че решението е окончателно

Толкова сърцераздирателно






маритес

Автоматичен превод:
madisonguerero

Мисля, че такова доказателство със сигурност би било полезно в жалбата, която сте отворили. И докато все още е в ход, ще се опитам да изчакам и да видя къде ще ви отведе екипът. Искам твърдо да вярвам, че може да бъде решен. Така че нека бъдем търпеливи, докато се развива цялото това нещо.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Наскоро спечелих малко пари на адско завъртане, след като напълно потвърдих сметката, поисках теглене, но се казва, че банката ми продължава да отказва тегленето, опитвам се да отворя крипто сметка, за да мога да заредя парите там и след това да изтегля то . Някакъв друг съвет?

Автоматичен превод:
pietrorusso2502

Опитахте ли да попитате вашия доставчик на плащания за това? Проблемът наистина може да е на тяхна страна.🤷‍♀️

Автоматичен превод:

Значи понеже пишеш без книжка - имаш книжка или съм пиян? file

Автоматичен превод:
paclmaya

Всъщност не разбирам въпроса ви тук.🤷‍♀️ Не успяхме да намерим информация за лиценз в това казино. Бихте ли публикували връзката към мястото, където сте намерили тази информация, ако е възможно?

Автоматичен превод:

Ако цъкнеш върху картинката най-долу пише Лиценз Кюрасао или както там се казва? Или това, което пише, е без значение?

Автоматичен превод:
paclmaya

Бихте ли могли да публикувате URL адрес, където сте намерили тази информация, моля? Нашият екип за данни не можа да намери никакви лицензи в това казино, за съжаление.🤷‍♀️

Автоматичен превод:

Има ли специална зона, където можете да намерите лицензи? Пуснал съм снимката само там, където пише, само защото там пише, това не означава ли, че имат лиценз?

Автоматичен превод:
paclmaya

Съжаляваме, но ако проверите информацията на нашия уебсайт, тя казва „непроверимо.". Това означава, че нашият екип за данни не можа да провери този лиценз.

file

Автоматичен превод:

Добър вечер, направих опит да изтегля 500€ и втори за 1500€ Направих тегленето чрез банков превод (банков превод) Получих и съответните имейли, че и двете са одобрени (също бяха идентифицирани всички документи, които бяха поискани от мен! Колко дни ще бъдат кредитирани в акаунта ми с този метод? Благодаря

Автоматичен превод:
alexis1985

Здравейте, в такива случаи може да е индивидуално, но очаквам около 5 дни, тъй като го правите по банков път. Мисля, че това е нормално.

Въпреки това може да изникне нещо неочаквано и може да отнеме повече време, но не искам да ви тревожа от самото начало.

Трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да изпратят парите на играча, така че ако нищо не се случи в рамките на това време, ще се опитаме да ви помогнем.

Така че не забравяйте да ме държите в течение с развитието на нещата.

Автоматичен превод:

Здравейте, в такива случаи може да е индивидуално, но очаквам около 5 дни, тъй като го правите по банков път. Мисля, че това е нормално.

Въпреки това може да изникне нещо неочаквано и може да отнеме повече време, но не искам да ви тревожа от самото начало.

Трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да изпратят парите на играча, така че ако нищо не се случи в рамките на това време, ще се опитаме да ви помогнем.

Така че не забравяйте да ме държите в течение с развитието на нещата.

Автоматичен превод:

Благодаря много всичко мина добре и нямах проблеми!!!!!

Автоматичен превод:
alexis1985

Така че се радвам, колко време отне парите ви най-накрая да пристигнат? 🙂

Автоматичен превод:

Те са такива измамни артисти! Никога досега не съм изпитвал нещо подобно!!! Съветвам всички да не депозират нито цент тук!! Надявам се сайта да се затвори

Автоматичен превод:

Абсолютно съмнително според мен. Условията и условията наистина споменават лимита на залога, но там няма нищо за това, че играчът сам трябва да обръща внимание на това. Не съм правил по-висок залог умишлено и само много от време на време, което също беше разрешено от казиното. Предположих, че е блокиран като в другите казина, а не че трябваше да му обърна внимание, защото липсваше известието! Заключение: конфискувано и без никакви отстъпки. Само стандартни отговори от поддръжката! На уебсайта няма лиценз! Поддръжката също не можеше и не искаше да ми каже името на лицензодателя и когато зададох въпроси за него, просто бях насочен към бележката под линия на уебсайта, където трябваше да бъде намерен! Значи няма лиценз!! Надявам се, че никой вече не играе тук и уебсайтът е затворен!! Според мен това което правят е измама!

Автоматичен превод:
pqqtby7mp2

здравей

Вярвам, че постъпихте правилно, като подадохте жалбата си тук. Нашият екип може да проучи целия въпрос, когато дойде подходящият момент, тъй като, както е обяснено от вашия отговорник по жалби, трябва да изчакаме 14 дни, преди да можем да се намесим. Надяваме се, че казиното ще комуникира с нашия екип за жалби, така че всичко да може да бъде проверено и жалбата да достигне до най-доброто си решение.

Мога ли да попитам дали някога сте теглили пари от това казино преди или ви е за първи път?


Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини