НачалоФорумКазинаHellSpin Casino - обща дискусия

HellSpin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от eramomarco
|
7 925 преглеждания 47 отговора |
|
1 2 3
Constantinos03
преди 1 година

Хей, намирам за доста странно, че ако трябва да извършите допълнителна проверка и казиното отново поиска вашия адрес, на практика ви отказват същия. Попитахте ли каква е причината за това и защо казиното иска документи, които вече са проверени?

Видях обаче, че сте успели да отворите жалба , така че нека да видим докъде ще стигне нашият екип, ако не успеете да разрешите ситуацията си.

Ако имате нещо ново, ще бъде ли възможно да ни актуализирате?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти


Имам висяща жалба с HELLSPIN с помощта на Casino Guru

Оттогава разбрах, че не са лицензирани. Не мисля, че имам надежда да съдействам отново за печалбите си, които конфискуваха.


И как могат да търгуват, ако няма лиценз, трябва да има управляващ орган, който да ги затвори или да ги глоби за несправедливост.




Автоматичен превод:
madisonguerero
преди 1 година

Здравейте, да, това е вярна информация и ние я имаме посочена на нашия уебсайт за това казино, както и че работи без лиценз.

Какъв обаче е проблемът във вашия случай и защо казиното не иска да ви плати парите? Можете ли да ни кажете малко повече за проблема?

Въпреки това, тъй като имате открита жалба , нищо не е загубено и ще видим какво може да направи нашият екип. Надявам се накрая всичко да се разреши и да сте доволни, но нека не изпреварваме и да изчакаме да видим как ще се развият нещата.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

здравейте


Моля, пригответе текущия случай с тях и имам историята на играта за моите 5000 завъртания

Както ще видите, борих се здраво, за да спечеля тези пари. Само за разхлабване. От техническа гледна точка. Свързах се с тях и казаха, че решението е окончателно

Толкова сърцераздирателно






маритес

Автоматичен превод:
madisonguerero
преди 1 година

Мисля, че такова доказателство със сигурност би било полезно в жалбата, която сте отворили. И докато все още е в ход, ще се опитам да изчакам и да видя къде ще ви отведе екипът. Искам твърдо да вярвам, че може да бъде решен. Така че нека бъдем търпеливи, докато се развива цялото това нещо.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наскоро спечелих малко пари на адско завъртане, след като напълно потвърдих сметката, поисках теглене, но се казва, че банката ми продължава да отказва тегленето, опитвам се да отворя крипто сметка, за да мога да заредя парите там и след това да изтегля то . Някакъв друг съвет?

Автоматичен превод:
pietrorusso2502
преди 7 месеца

Опитахте ли да попитате вашия доставчик на плащания за това? Проблемът наистина може да е на тяхна страна.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Значи понеже пишеш без книжка - имаш книжка или съм пиян? file

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 7 месеца

Всъщност не разбирам въпроса ви тук.🤷‍♀️ Не успяхме да намерим информация за лиценз в това казино. Бихте ли публикували връзката към мястото, където сте намерили тази информация, ако е възможно?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако цъкнеш върху картинката най-долу пише Лиценз Кюрасао или както там се казва? Или това, което пише, е без значение?

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 7 месеца

Бихте ли могли да публикувате URL адрес, където сте намерили тази информация, моля? Нашият екип за данни не можа да намери никакви лицензи в това казино, за съжаление.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Има ли специална зона, където можете да намерите лицензи? Пуснал съм снимката само там, където пише, само защото там пише, това не означава ли, че имат лиценз?

Автоматичен превод:
paclmaya
преди 6 месеца

Съжаляваме, но ако проверите информацията на нашия уебсайт, тя казва „непроверимо.". Това означава, че нашият екип за данни не можа да провери този лиценз.

file

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добър вечер, направих опит да изтегля 500€ и втори за 1500€ Направих тегленето чрез банков превод (банков превод) Получих и съответните имейли, че и двете са одобрени (също бяха идентифицирани всички документи, които бяха поискани от мен! Колко дни ще бъдат кредитирани в акаунта ми с този метод? Благодаря

Автоматичен превод:
alexis1985
преди 2 месеца

Здравейте, в такива случаи може да е индивидуално, но очаквам около 5 дни, тъй като го правите по банков път. Мисля, че това е нормално.

Въпреки това може да изникне нещо неочаквано и може да отнеме повече време, но не искам да ви тревожа от самото начало.

Трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да изпратят парите на играча, така че ако нищо не се случи в рамките на това време, ще се опитаме да ви помогнем.

Така че не забравяйте да ме държите в течение с развитието на нещата.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, в такива случаи може да е индивидуално, но очаквам около 5 дни, тъй като го правите по банков път. Мисля, че това е нормално.

Въпреки това може да изникне нещо неочаквано и може да отнеме повече време, но не искам да ви тревожа от самото начало.

Трябва да добавя, че даваме на казината 14 дни да изпратят парите на играча, така че ако нищо не се случи в рамките на това време, ще се опитаме да ви помогнем.

Така че не забравяйте да ме държите в течение с развитието на нещата.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Благодаря много всичко мина добре и нямах проблеми!!!!!

Автоматичен превод:
alexis1985
преди 2 месеца

Така че се радвам, колко време отне парите ви най-накрая да пристигнат? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Те са такива измамни артисти! Никога досега не съм изпитвал нещо подобно!!! Съветвам всички да не депозират нито цент тук!! Надявам се сайта да се затвори

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Абсолютно съмнително според мен. Условията и условията наистина споменават лимита на залога, но там няма нищо за това, че играчът сам трябва да обръща внимание на това. Не съм правил по-висок залог умишлено и само много от време на време, което също беше разрешено от казиното. Предположих, че е блокиран като в другите казина, а не че трябваше да му обърна внимание, защото липсваше известието! Заключение: конфискувано и без никакви отстъпки. Само стандартни отговори от поддръжката! На уебсайта няма лиценз! Поддръжката също не можеше и не искаше да ми каже името на лицензодателя и когато зададох въпроси за него, просто бях насочен към бележката под линия на уебсайта, където трябваше да бъде намерен! Значи няма лиценз!! Надявам се, че никой вече не играе тук и уебсайтът е затворен!! Според мен това което правят е измама!

Автоматичен превод:
pqqtby7mp2
преди 1 седмица

здравей

Вярвам, че постъпихте правилно, като подадохте жалбата си тук. Нашият екип може да проучи целия въпрос, когато дойде подходящият момент, тъй като, както е обяснено от вашия отговорник по жалби, трябва да изчакаме 14 дни, преди да можем да се намесим. Надяваме се, че казиното ще комуникира с нашия екип за жалби, така че всичко да може да бъде проверено и жалбата да достигне до най-доброто си решение.

Мога ли да попитам дали някога сте теглили пари от това казино преди или ви е за първи път?


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини