ФорумКазинаHellSpin Casino - обща дискусия

HellSpin Casino - обща дискусия

преди 2 години от eramomarco
|
6987 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HellSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте всички,

Аз съм Марко и не мога да тегля парите си в казино HellSpin. Винаги ми отказват всички методи за теглене (кредитна карта, електронен портфейл и крипто).

Салдото ми е огромно и се притеснявам за това.

Можете ли да ми помогнете да разреша този проблем, моля?

С Най-Добри Пожелания,

Марко

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти


изпратихте ли документите за проверка? Първо ги изпратете, изчакайте няколко дни, за да бъдат завършени. Ако те не обработят след проверката, подайте жалбата в casinoguru.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички,

Аз съм Марко и не мога да тегля парите си в казино HellSpin. Винаги ми отказват всички методи за теглене (кредитна карта, електронен портфейл и крипто).

Салдото ми е огромно и се притеснявам за това.

Можете ли да ми помогнете да разреша този проблем, моля?

С Най-Добри Пожелания,

Марко

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако акаунтът ви все още не е потвърден, страхувам се, че всички тегления ще приключат като анулирани.

Не се изненадвайте обаче, ако казиното блокира акаунта ви, понякога това се случва, ако KYC проверката или проверката за сигурност се задействат.

Уведомете ни как върви, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Започнах да играя в Hell Spin Casino за първи път тази седмица. Заложих 20 евро и спечелих нещо. Исках да осребря печалбите си, но сега казиното се намесва. Беше ми поискано банково извлечение, където може да се види транзакцията, което издадох от банката вместо мен и качих доказателство за транзакцията. С номер на сметка, дата и час на депозиране и сумата, но документите ми постоянно се отхвърлят и следователно сумата не се изплаща. Ежедневният контакт с поддръжката не винаги води до едни и същи твърдения. какво ме съветвате

Автоматичен превод:
Gett
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че трябва да получите съвет от казиното в момента. От решаващо значение е да научите защо документът продължава да отхвърля, има ли шанс пълното ви име и адрес да липсват в извлечението?

Какви извлечения сте получили от казиното досега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, това си помислих и аз отначало, така че накарах моята банка да отпечата допълнително извлечение от сметката с продажбите, където е транзакцията и където е името, адресът, номерът на сметката, и също така създадох доказателство за транзакцията, където всичко за транзакцията е на него, име, дата, час, сума и номер на сметката и винаги се отхвърля. Единственото ми обяснение е, че това е обща сметка със съпруга ми и тъй като и двете ни имена са в нея, разбира се, но не мога да променя това и мисля, че когато сте женени от 30 години, е нормално да имате съвместна сметка.

Автоматичен превод:
Gett
преди 1 година

Като обяснение винаги има едно и също име и липсват датата и сумата на транзакцията, но това не е така. Всичко е в доказателството за транзакция🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Gett
преди 1 година

Здравей, Гет.

Е, сега съм напълно сигурен, че без правилното обяснение от казиното не можем да разберем какво вероятно не е наред. Съгласен съм, че наличието на обща банкова сметка е съвсем нормално за двама женени хора, така че ме кара да мисля, че може би на казиното му липсва подходящ опит как да се справи с това - сега само предполагам.

Свързвате ли се с поддръжката, моля? Ако смятате, че казиното не е в състояние да обясни какво не е наред, страхувам се, че мога само да препоръчам да подадете жалба.


Открих също, че според последния ни преглед, казиното не приема играчи от Германия. Коя държава на пребиваване посочихте във формуляра за регистрация, моля?


Благодаря ви предварително.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Най-лошото казино някога...

Автоматичен превод:
Vitorafael
преди 1 година

Искате ли да обясните какво не е наред?

Ако само репутацията не падне толкова ниско, проверихте ли го?

Можете да го направите тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти

Бях лоялен клиент на Hell Spin Casino и играх почти година и потвърдих първоначално, когато се регистрирах за първи път, така че получавах печалбите си и играех добре, докато внезапно не заключиха акаунта ми. В момента не шофирам, така че имам карта за доказване на възрастта на Южна Австралия, която е валиден документ за самоличност в моя щат. Въпреки това не изисква дата на изтичане. И когато първоначално потвърдих, обясних ситуацията си и те одобриха акаунта ми, но сега няма да отключат акаунта ми (той е заключен към страницата с документи и не мога да щракна върху нищо, освен да качвам документи.) Те казаха, че не го правят приемат идентификация с изтичане, но очевидно могат, защото са го правили преди. Толкова съм ядосан на услугата на това казино, защото използвах тези машини за нисък залог, за да ми помогнат с безпокойството си и сега дори не мога да възпроизведа това, което имам в акаунта си и не мога да го проверя, така че това е почти 200 долара загуба за мен. Дори не мисля, че ще ги използвам в бъдеще, толкова е досадно, като се има предвид, че вече съм изтеглил Hlhundreds преди и сега тези глупости.

Автоматичен превод:
bevansaunders89
преди 1 година

Здрасти,

Може лесно да се каже, че казиното не е в състояние да разреши съвсем обичайна ситуация, което не е добре, особено ако вземем предвид ниската му репутация . За мен изглежда, че казиното не иска да помогне, затова е добре, че подадохте жалбата .

Да се надяваме, че все пак персоналът ще съдейства.🤞

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казино Hellspin се опитва да открадне паричните ми печалби, как да докладвам това на CasinoGuru за подаване на жалба?

Автоматичен превод:
drunk85fun
преди 1 година

Виждам, че си намерил пътя. 👌

Искате ли да обясните проблема си и тук във форума?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблем с намирането на правилния документ за това


качете доказателство за обща банкова сметка, където можем да видим двете ви имена и номера на картата на една екранна снимка."

Разгледах, но онлайн банкирането не показва номера на картата ви, а само банковата ви сметка

Автоматичен превод:
n6z2k5r5zm
преди 1 година

Зависи от опциите на банката, бих казал.

Според мен, особено предплатените карти или подобни видове, просто не съдържат името на притежателя. Така че най-добрият вариант би бил да се свържете с казиното. Обяснете ситуацията на поддръжката.

Опитвали ли сте това, може би? Какво научихте от тях?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирах няколко депозита с течение на времето и всъщност започнах да печеля, стигнах до 8500 и след това те автоматично пуснаха акаута ми, докато изсъхне.... ясно, че ако 208 пъти подред е направен залог от 50, тогава очевидно сте изиграли акаунта на някого, така че не не трябва да го плащам.... нищо друго, освен измет и пайове, всичко, което хората от поддръжката правят, е да отговарят с, моля, препратете го, име, бла бла, виш IV, направено няколко пъти и това е всичко, с което отговарят... там, по дяволите, откъсват кучета

Автоматичен превод:
docsback82
преди 1 година

О, това наистина е силно обвинение. Можете ли да го докажете по някакъв начин? Сигурни ли сте, че някой друг не е получил достъп до вашия акаунт вместо това?

Е, предлагам да подадете жалба, но бъдете готови за подобни въпроси. Нямам намерение да казвам, че такава ситуация не може да възникне; просто без доказателства обикновено няма разследване.

Ще оставя избора на вас, разбира се. https://casino.guru/complaints/create


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

внимавай с компанията, която ще върти! Направих теглене за първи път, поискаха верификация, приеха всичко, лична карта, карта и адрес, а при второто теглене пак поискаха верификация, казаха ми, че обикновено я искат за последен път! Преди три дни изтеглих малка сума от 35 евро и това беше направено веднага, вчера отидох да изтегля 150 евро и те отново поискаха адрес и не приемат същото доказателство, което са получили отново, и анулират тегленето, което правят така че можете да играете всичко отново ВНИМАНИЕ

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини