преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HellSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички,
Аз съм Марко и не мога да тегля парите си в казино HellSpin. Винаги ми отказват всички методи за теглене (кредитна карта, електронен портфейл и крипто).
Салдото ми е огромно и се притеснявам за това.
Можете ли да ми помогнете да разреша този проблем, моля?
С Най-Добри Пожелания,
Марко
Hello everyone,
I'm Marco and I can't withdraw my money on HellSpin casino. They always reject me all methods of cashout (credit card, E-wallet and Crypto).
My balance is huge and i'm worried about it.
Can you help me to solve this problem please?
Best regards,
marco
здрасти
изпратихте ли документите за проверка? Първо ги изпратете, изчакайте няколко дни, за да бъдат завършени. Ако те не обработят след проверката, подайте жалбата в casinoguru.
Hi
did you sent the documents for verification? First send them wait for few days to be completed. If they don’t process after the verification lodge the complaint in casinoguru.
Здравейте всички,
Аз съм Марко и не мога да тегля парите си в казино HellSpin. Винаги ми отказват всички методи за теглене (кредитна карта, електронен портфейл и крипто).
Салдото ми е огромно и се притеснявам за това.
Можете ли да ми помогнете да разреша този проблем, моля?
С Най-Добри Пожелания,
Марко
Hello everyone,
I'm Marco and I can't withdraw my money on HellSpin casino. They always reject me all methods of cashout (credit card, E-wallet and Crypto).
My balance is huge and i'm worried about it.
Can you help me to solve this problem please?
Best regards,
marco
Ако акаунтът ви все още не е потвърден, страхувам се, че всички тегления ще приключат като анулирани.
Не се изненадвайте обаче, ако казиното блокира акаунта ви, понякога това се случва, ако KYC проверката или проверката за сигурност се задействат.
Уведомете ни как върви, моля.
If your account has not been verified yet, all withdrawals will end up as canceled, I'm afraid.
Do not be surprised if the casino will block your account though, it sometimes happens if the KYC verification or security check is triggered.
Let us know how it's going, please.
Започнах да играя в Hell Spin Casino за първи път тази седмица. Заложих 20 евро и спечелих нещо. Исках да осребря печалбите си, но сега казиното се намесва. Беше ми поискано банково извлечение, където може да се види транзакцията, което издадох от банката вместо мен и качих доказателство за транзакцията. С номер на сметка, дата и час на депозиране и сумата, но документите ми постоянно се отхвърлят и следователно сумата не се изплаща. Ежедневният контакт с поддръжката не винаги води до едни и същи твърдения. какво ме съветвате
I started playing at Hell Spin Casino for the first time this week. I bet 20 euros and won something. I wanted to cash out my winnings but now the casino is interfering. I was asked for a bank statement where the transaction can be seen, which I had the bank issue for me and uploaded proof of the transaction. With account number, date and time of deposit and the amount but my documents are constantly rejected and the amount is therefore not paid out. Daily contact with support doesn't always bring the same statements. what do you advise me
Ich habe in dieser Woche zum erstenmal angefangen bei Hell Spin Casino zu spielen. ich habe 20 Euro eingesetzt und etwas gewonnen. Ich wollte mir meinen Gewinn auszahlen lassen aber jetzt stellt das Casino sich quer. Man wollte von mir einen Kontoauszug wo die Transaktion zu sehen ist den habe ich mir extra von der Bank ausstellen lassen, und habe einen Nachweis hochgeladen von der Transaktion. Mit Kontonummer, Datum und Uhrzeit der Einzahlung und dem Betrag aber meine Unterlagen werden ständig abgelehnt und der Betrag somit nicht ausgezahlt. Täglicher Kontakt mit dem Support bringen nichts immer dieselben Aussagen. Was ratet ihr mir.
Здравейте,
Бих казал, че трябва да получите съвет от казиното в момента. От решаващо значение е да научите защо документът продължава да отхвърля, има ли шанс пълното ви име и адрес да липсват в извлечението?
Какви извлечения сте получили от казиното досега?
Hello,
I'd say that you should get some advice from the casino at the moment. It's crucial to learn why the document keeps rejecting, any chance that your full name and address are missing on the statement?
What statements have you got from the casino so far?
Е, това си помислих и аз отначало, така че накарах моята банка да отпечата допълнително извлечение от сметката с продажбите, където е транзакцията и където е името, адресът, номерът на сметката, и също така създадох доказателство за транзакцията, където всичко за транзакцията е на него, име, дата, час, сума и номер на сметката и винаги се отхвърля. Единственото ми обяснение е, че това е обща сметка със съпруга ми и тъй като и двете ни имена са в нея, разбира се, но не мога да променя това и мисля, че когато сте женени от 30 години, е нормално да имате съвместна сметка.
Well, that's what I thought too at first, so I had my bank print out an extra account statement with the sales where the transaction is on it and where the name, address, account number is on it and I also created a transaction proof where everything about the transaction is on it, name , date time amount and account number and always defy rejected. My only explanation is that it's a joint account with my husband and since both of our names are on it, of course, but I can't change that and I think when you've been married for 30 years, it's normal to have a joint account.
Also das dachte ich zunächst auch also habe ich mir von meiner Bank extra einen Kontoauszug ausdrucken lassen mit den Umsätzen wo die Transaktion drauf ist und wo oben Name Anschrift Kontonummer drauf stehen und zusätzlich habe ich noch einen Transaktionsnachweis erstellt wo alles von der Transaktion drauf steht Name , Datum Uhrzeit Betrag und Kontonummer und trotzen immer abgelehnt. Meine einzige Erklärung das es ein Gemeinschaftskonto mit meinem Mann ist und da natürlich unsere beiden Namen drauf stehen , aber das kann ich ja nicht ändern und ich denke wenn man 30 Jahre verheiratet ist, ist es ja normal das man ein Gemeinschaftskontonto hat.
Като обяснение винаги има едно и също име и липсват датата и сумата на транзакцията, но това не е така. Всичко е в доказателството за транзакция🤷♀️
As an explanation, there is always the same name and the date and amount of the transaction are missing, but that's not the case. It's all on the proof of transaction🤷♀️
Als Erklärung gibt es immer dasselbe Name und Datum sowie Betrag der Transaktion fehlen, aber dem ist ja nicht so. Steht alles auf dem Transaktionsnachweis drauf🤷♀️
Здравей, Гет.
Е, сега съм напълно сигурен, че без правилното обяснение от казиното не можем да разберем какво вероятно не е наред. Съгласен съм, че наличието на обща банкова сметка е съвсем нормално за двама женени хора, така че ме кара да мисля, че може би на казиното му липсва подходящ опит как да се справи с това - сега само предполагам.
Свързвате ли се с поддръжката, моля? Ако смятате, че казиното не е в състояние да обясни какво не е наред, страхувам се, че мога само да препоръчам да подадете жалба.
Открих също, че според последния ни преглед, казиното не приема играчи от Германия. Коя държава на пребиваване посочихте във формуляра за регистрация, моля?
Благодаря ви предварително.
Hello, Gett.
Well, now I'm quite sure that without the proper explanation from the casino, we are not able to figure out what is possibly wrong. I agree that having a shared bank account is quite normal for two married people, so it makes me think that maybe the casino is lacking proper experience on how to deal with this - just guessing now.
Are you in touch with the support, please? If you feel that the casino is not able to explain what is wrong, I fear that I can only recommend submitting a complaint.
I also found that according to our latest review, the casino does not accept players from Germany. Which country of residence did you state in the registration form, please?
Thank you in advance.
Искате ли да обясните какво не е наред?
Ако само репутацията не падне толкова ниско, проверихте ли го?
Можете да го направите тук .
Care to explain what is wrong?
If only the reputation would not drop so low, did you check it?
You can do so here.
здрасти
Бях лоялен клиент на Hell Spin Casino и играх почти година и потвърдих първоначално, когато се регистрирах за първи път, така че получавах печалбите си и играех добре, докато внезапно не заключиха акаунта ми. В момента не шофирам, така че имам карта за доказване на възрастта на Южна Австралия, която е валиден документ за самоличност в моя щат. Въпреки това не изисква дата на изтичане. И когато първоначално потвърдих, обясних ситуацията си и те одобриха акаунта ми, но сега няма да отключат акаунта ми (той е заключен към страницата с документи и не мога да щракна върху нищо, освен да качвам документи.) Те казаха, че не го правят приемат идентификация с изтичане, но очевидно могат, защото са го правили преди. Толкова съм ядосан на услугата на това казино, защото използвах тези машини за нисък залог, за да ми помогнат с безпокойството си и сега дори не мога да възпроизведа това, което имам в акаунта си и не мога да го проверя, така че това е почти 200 долара загуба за мен. Дори не мисля, че ще ги използвам в бъдеще, толкова е досадно, като се има предвид, че вече съм изтеглил Hlhundreds преди и сега тези глупости.
Hi
I have been a loyal customer to Hell Spin Casino and have played for almost a year and verified originally when I first signed up so I was receiving my winnings and playing fine until suddenly they locked my account. I don't currently drive so I have a South Australian Proof of Age card which is a valid ID in my state. However it doesn't require a expiry date. And when I originally verified I explained my situation and they approved my account, but now they won't unlock my account (it's locked to the documents page and I can't click on anything excpet upload documents.) They said they don't accept identification with expiry but obviously they can cos they done it before. I am so angry with the service of this casino because I used theses low bet machines for helping with my anxiety and now I can't even play back what I have on my account and can't verify it so that's a nearly 200 dollar loss for me. I don't even think I will use them in the future it's so annoying considering I've already withdrew Hlhundreds before and now this crap.
Здрасти,
Може лесно да се каже, че казиното не е в състояние да разреши съвсем обичайна ситуация, което не е добре, особено ако вземем предвид ниската му репутация . За мен изглежда, че казиното не иска да помогне, затова е добре, че подадохте жалбата .
Да се надяваме, че все пак персоналът ще съдейства.🤞
Hi there,
One could easily say that the casino is not capable of solving a quite usual situation, which is not good especially if we take its low reputation into the consideration. To me, it seems that the casino does not care to help, hence it's good that you created the complaint.
Let's just hope that the staff will cooperate after all.🤞
Виждам, че си намерил пътя. 👌
Искате ли да обясните проблема си и тук във форума?
I see you found the way. 👌
Care to explain your issue here on the forum as well?
Имам проблем с намирането на правилния документ за това
качете доказателство за обща банкова сметка, където можем да видим двете ви имена и номера на картата на една екранна снимка."
Разгледах, но онлайн банкирането не показва номера на картата ви, а само банковата ви сметка
Im having trouble finding the right document for this
upload proof of joint bank account, where we can see your both names and card number on one screenshot."
I’ve looked but online banking doesn’t show your card number only your bank account
Зависи от опциите на банката, бих казал.
Според мен, особено предплатените карти или подобни видове, просто не съдържат името на притежателя. Така че най-добрият вариант би бил да се свържете с казиното. Обяснете ситуацията на поддръжката.
Опитвали ли сте това, може би? Какво научихте от тях?
It depends on the bank options, I'd say.
The way I see it, especially pre-paid cards, or similar kinds, simply do not possess the holder's name. So the best option would be to get in touch with the casino. Explain the situation to the support.
Have you tried that, perhaps? What did you learn from them?
Депозирах няколко депозита с течение на времето и всъщност започнах да печеля, стигнах до 8500 и след това те автоматично пуснаха акаута ми, докато изсъхне.... ясно, че ако 208 пъти подред е направен залог от 50, тогава очевидно сте изиграли акаунта на някого, така че не не трябва да го плащам.... нищо друго, освен измет и пайове, всичко, което хората от поддръжката правят, е да отговарят с, моля, препратете го, име, бла бла, виш IV, направено няколко пъти и това е всичко, с което отговарят... там, по дяволите, откъсват кучета
I deposited several deposit over time an actually began to win got up to 8500 an then they auto played my acc until dry.... clearly if 208 times in a row 50 bet was made then U clearly have played someone's acc so U don't have to pay it.... nothing but scum an pies all the support ppls do is replying with please forward it name an blah blah whish IV done several times an that's all they reply with.... there fuckn ripping off dogs
О, това наистина е силно обвинение. Можете ли да го докажете по някакъв начин? Сигурни ли сте, че някой друг не е получил достъп до вашия акаунт вместо това?
Е, предлагам да подадете жалба, но бъдете готови за подобни въпроси. Нямам намерение да казвам, че такава ситуация не може да възникне; просто без доказателства обикновено няма разследване.
Ще оставя избора на вас, разбира се. https://casino.guru/complaints/create
Oh, this is truly a strong accusation. Can you prove that somehow? Are you sure someone else has not gained access to your account instead?
Well, I would suggest submitting a complaint, but be ready for similar questions. I do not intend to say such a situation can't occur; it's just that without proof, there is usually no investigation.
I'll leave the choice to you, of course. https://casino.guru/complaints/create
внимавай с компанията, която ще върти! Направих теглене за първи път, поискаха верификация, приеха всичко, лична карта, карта и адрес, а при второто теглене пак поискаха верификация, казаха ми, че обикновено я искат за последен път! Преди три дни изтеглих малка сума от 35 евро и това беше направено веднага, вчера отидох да изтегля 150 евро и те отново поискаха адрес и не приемат същото доказателство, което са получили отново, и анулират тегленето, което правят така че можете да играете всичко отново ВНИМАНИЕ
be careful with the company he'll spin! I made a withdrawal for the first time, they asked for verification, they accepted everything, ID, card and address, and on the second withdrawal, they again asked for verification, they told me that they typically ask for it one last time! Three days ago I withdrew a small amount of €35 and it was done immediately yesterday I went to withdraw €150 and they ask for an address again and they don't accept the same proof they had received again and they cancel the withdrawal they do it so you can play everything again ATTENTION
προσοχη με την εταιρία he’ll spin ! Έκανα πρώτη φορά ανάληψη ζήτησαν επαλήθευση δέχτηκαν τα πάντα ταυτότητα κάρτα και διεύθυνση και στην δεύτερη ανάληψη ξανά ζήτησαν επαλήθευση μου είπαν ότι το ζητάνε τυπικά τελευταία φορά ! Πριν τρεις μέρες έκανα ανάληψη ένα μικρό ποσό 35€ και έγινε άμεσα χθες πήγα να κάνω ανάληψη 150€ και ζητάνε διεύθυνση ξανά και δεν δέχονται το ίδιο αποδεικτικό που είχαν δεχτη ξανά και ακυρώνουν την ανάληψη το κάνουν για να τα ξανα παίξεις όλα ΠΡΟΣΟΧΗ
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.