НачалоФорумКазинаHeats Casino - обща дискусия

Heats Casino - обща дискусия

 от dcharlet05
|
902 преглеждания 19 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Heats Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Внимание Heats casino е същото казино като DEl ORO!

Нямат валиден лиценз. Бягайте

Автоматичен превод:

Внимание, това е измамно казино!


След като имаха спор с тях, те просто промениха своите Условия за ползване, за да ми докажат, че греша. И се опитайте да направите всичко, за да избегнете грешките им, въпреки моите доказателства.


Абсолютно казино с червен флаг, така че сте предупредени!!


Те също работят нелегално в Холандия, но няма да ви кажат това. Всъщност те поддържат iDeal и предлагат холандска поддръжка на живо (и двете са задължителни в Холандия, единственото нещо, което им липсва, е холандски лиценз за казино).

Edited
Автоматичен превод:

Внимание Heats casino е същото казино като DEl ORO!

Нямат валиден лиценз. Бягайте

Автоматичен превод:

Имаме и информацията, включена в нашия преглед, че тези две казина са свързани; прав си

Към момента те работят под Коморските острови (Anjouan Gaming).

Имате ли някакъв опит от това казино, моля?

Автоматичен превод:

Внимание, това е измамно казино!


След като имаха спор с тях, те просто промениха своите Условия за ползване, за да ми докажат, че греша. И се опитайте да направите всичко, за да избегнете грешките им, въпреки моите доказателства.


Абсолютно казино с червен флаг, така че сте предупредени!!


Те също работят нелегално в Холандия, но няма да ви кажат това. Всъщност те поддържат iDeal и предлагат холандска поддръжка на живо (и двете са задължителни в Холандия, единственото нещо, което им липсва, е холандски лиценз за казино).

Автоматичен превод:

Наистина съжалявам, че трябва да преминете през този вид опит, но вашият специалист по разрешаване на жалби Доминика е обяснил всичко в темата ви за оплаквания :

„За съжаление, не е писано, че всички ваши сметки в други казина на същия собственик ще бъдат автоматично блокирани или самоизключени. Моля, разберете, че ако се самоизключите от едно казино, това не означава непременно, че сте защитени във всички другите свързани уебсайтове.

Имате ли подкрепящи доказателства, че казиното е променило своите правила и условия?

Бихте ли били така любезни да ми препратите исканията за закриване на акаунт, които изпратихте до казиното? Моят имейл адрес е .

За съжаление, ние не обработваме оплаквания, свързани с лицензионните разпоредби и политики. Въпреки че разбирам вашата гледна точка, за съжаление не сме в състояние да ви помогнем по този въпрос. Нашата роля е на независима онлайн казино база данни, която действа като посредник при разрешаване на спорове между играчи. Липсват ни обаче правомощията да налагаме законността на правилата. Ако целта ви е да търсите възстановяване на загубени депозити единствено на основание, че казиното няма валиден лиценз, ние не можем да ви помогнем. Във всеки преглед ние предоставяме на потребителите информация за лиценза и в крайна сметка всеки играч трябва да вземе информирано решение по отношение на своя избор на казино."

Моля, отговорете й, когато е възможно. Ще следим този случай докрай.

Автоматичен превод:
Romi

Скъпи Ромео, част от моите обяснения са в предишните страници! Тук вече няма какво да добавя, тъй като съм наел специализиран адвокат. С пожелание за добър ден. поздрави

Автоматичен превод:

Друго казино skamers, изтеглете Fe 10% от парите wtf file

Автоматичен превод:
pamelapop9105

Хей, виждам, че имаш проблеми в повече от едно казино. При тегленията на крипто очевидно трябва да изчакате и да се справите с подобни неща. Това за първи път ли ви се случва? Щом е толкова малко теглене, вероятно няма да имам нищо против, но ако беше по-голяма сума, тогава може да е по-неприятно.

Успяхте ли да изтеглите въпреки високата такса?

Автоматичен превод:

стойте настрана, измама казино. ако спечелите много, те конфискуват парите ви без причина.

Имам отворена жалба от 2 месеца, екипът за жалби на казино гурута казва, че трябва да ми върнат 15 000, които са взели от сметката ми, но искат да ми върнат само 2000 като компенсация. те никога не признаха, че са се отнесли към мен несправедливо и отлагат оплакването ми.

Автоматичен превод:
pascal79

Виждам, че Kubo е много вероятно да актуализира жалбата. Имам чувството, че казиното е свършило да говори с теб. Във всеки случай, изчакайте, моля. Нека Kubo се свърже с вас; може би той има налични новини.


Автоматичен превод:

file Когато започнах, бях щастлив и успях да спечеля 900 евро! Но преди да можете да се оттеглите, трябва да потвърдите самоличността си, което е нормално! Застрахова се до 48 часа! Също така няколко пъти в чата се казва, че е ускорено! Но нищо не се случва! После минаха 52 часа и нищо! Писах на поддръжката, няма отговор! След това в чата не получавате отговор от поддръжката!? Но от нас момичета! Тогава те казаха, че момичетата не могат да направят нищо, само подкрепата!!! Та кой е опората сега!!!??? Познавам много казина, но никога не съм имал такова объркване и твърдения, които не са верни! Единственият имейл, който получавате, са регистрационни файлове за чат! Просто сте отложени, но нищо не се случва, за съжаление! Казиното пише, че в случай, подобен на моя, играчът трябва да пише на поддръжката! Но кой е този, ако не получите отговор! Само от момичетата в чата, които също не са съпорт, както се казва! Никога не съм имал това в нито едно казино! Моля, проверете се, преди да играете, защото не мога да предвидя какъв ще бъде резултатът! Иначе казиното би било страхотно!

Edited
Автоматичен превод:
ferenzano

Хей, значи все още не си потвърден, нали? Сега чакате ли да ви проверят документите? Ако беше уикенда щях да му дам повече време, макар че виждам, че доста ще се изгубя в него, на кого да пиша, когато в чата на живо говорят доста неясно.

Въпреки това не бих бил скептичен и тъй като това е важен процес, опитайте се да запазите спокойствие и да видите какво ще се случи след това. Знаете, че ако нищо не се движи, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да издържиш?🙂

Автоматичен превод:

filefilefilefilefile Здравей Джаро! Отворих случай, можете да прочетете повече за него! https://de.casino.guru/heats-casino-die-auszahlung-des-spielers-verzogert-4 Всичко е малко объркващо! Защото получавате различни отговори на въпроси! През уикенда казват, че е заради големия брой нови играчи! Тогава днес питах за работните дни и сега това е причината и т.н. Интересува ме и информация за клиенти на играчи! Ако е така, трябва да пише работни дни! Или трябва да се комуникира така в чата! Благодаря и поздрави, Джаро! И както казах, не получавате отговор от поддръжката!!!

Edited
Автоматичен превод:
ferenzano

Бих казал също, че трябва да бъде ясно и разбираемо съобщено, така че играчът да знае какво се случва. Ако все още е нещо друго, няма да имам добро предчувствие, но нека изчакаме проверката. Ще бъде важно да бъде успешен, защото без него не можете да извадите парите.

Ако има проблем, оплакването ви ще го реши.

Ако чуете нещо ново, моля, уведомете ме, защото ми е много интересно как ще се окаже.

Успех.☘️

Автоматичен превод:

Благодаря, всичко е ясно! Най-добри пожелания!

Автоматичен превод:

Здравей Джаро, още нещо! Друга актуализация! Сега те казват, че: Нашият екип за съответствие все още не е на разположение и работното време през уикенда влияе на процеса на проверка. Въпреки че тази сутрин ми казаха, че през уикенда няма екип за съответствие!!! А преди това имаше толкова много играчи! Така че екипът не е на разположение в понеделник, нито в работни дни! Целта им е да ми заложат парите, съветват ме да го направя!!! Вижте екранна снимка! Скъпи Джаро, познавам много казина, но никога не съм имал такова преди!!!??? Тогава тя написа следното: Не забравяйте да проверите нашия RTP - това е най-доброто за годината!


Имаме играчи, които печелят двойно, пет пъти и дори десет пъти баланса си на сесия


И също така виждам, че вече сте усетили вкуса и вече сте започнали с огромни печалби 😄 filefile

Автоматичен превод:

Актуализация! Проверен съм! Максималното теглене за нови играчи е 1000 евро! Все пак има такса! Вижте снимките! Трябва да надстроите до VIP, за да теглите други суми. По-високите суми зависят от сумата, която депозирате! Получих парите веднага чрез Skrill! Поздрави, Джаро! file

Автоматичен превод:
ferenzano

Браво, радвам се. Що се отнася до таксата, виждам, че беше 20 евро, което не е ужасно. Получихте парите доста бързо, след като бяхте верифицирани, което е хубаво.

Така че ще останеш ли тук?😉

Автоматичен превод:

Да, ще го направя и ви благодаря за съдействието! Вече оставих отзиви в Casinoguru и ще продължа да го правя! приятен ден!

Автоматичен превод:
ferenzano

Ние наистина ценим това. 😉

И със сигурност се връщайте винаги, когато искате да ни разкажете за някакъв опит с това или друго казино.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини