преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Heats Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Внимание Heats casino е същото казино като DEl ORO!
Нямат валиден лиценз. Бягайте
Attention Heats casino is the same casino as DEl ORO!
They don't have any valid license. Run away
Attention Heats casino est le même casino que DEl ORO !
Ils n'ont aucune licence valide. Fuyez
Внимание, това е измамно казино!
След като имаха спор с тях, те просто промениха своите Условия за ползване, за да ми докажат, че греша. И се опитайте да направите всичко, за да избегнете грешките им, въпреки моите доказателства.
Абсолютно казино с червен флаг, така че сте предупредени!!
Те също работят нелегално в Холандия, но няма да ви кажат това. Всъщност те поддържат iDeal и предлагат холандска поддръжка на живо (и двете са задължителни в Холандия, единственото нещо, което им липсва, е холандски лиценз за казино).
Warning this is a rogue casino!
After having a dispute with them they just changed their Terms of Use to prove me wrong. And try to do everything to avoid their mistakes despite my evidence.
Absolutely a red flag casino so you are warned!!
They also operate illegally in The Netherlands but wont tell you that. In fact they support iDeal and offer a Dutch Live support (both are mandatory in The Netherlands, only thing they miss is a Dutch casino license).
Имаме и информацията, включена в нашия преглед, че тези две казина са свързани; прав си
Към момента те работят под Коморските острови (Anjouan Gaming).
Имате ли някакъв опит от това казино, моля?
We have the information included in our review as well that these two casinos are related; you are right.
They operate under the Comoros (Anjouan Gaming) as of now.
Have you got any kind of experience from this casino, please?
Внимание, това е измамно казино!
След като имаха спор с тях, те просто промениха своите Условия за ползване, за да ми докажат, че греша. И се опитайте да направите всичко, за да избегнете грешките им, въпреки моите доказателства.
Абсолютно казино с червен флаг, така че сте предупредени!!
Те също работят нелегално в Холандия, но няма да ви кажат това. Всъщност те поддържат iDeal и предлагат холандска поддръжка на живо (и двете са задължителни в Холандия, единственото нещо, което им липсва, е холандски лиценз за казино).
Warning this is a rogue casino!
After having a dispute with them they just changed their Terms of Use to prove me wrong. And try to do everything to avoid their mistakes despite my evidence.
Absolutely a red flag casino so you are warned!!
They also operate illegally in The Netherlands but wont tell you that. In fact they support iDeal and offer a Dutch Live support (both are mandatory in The Netherlands, only thing they miss is a Dutch casino license).
Наистина съжалявам, че трябва да преминете през този вид опит, но вашият специалист по разрешаване на жалби Доминика е обяснил всичко в темата ви за оплаквания :
„За съжаление, не е писано, че всички ваши сметки в други казина на същия собственик ще бъдат автоматично блокирани или самоизключени. Моля, разберете, че ако се самоизключите от едно казино, това не означава непременно, че сте защитени във всички другите свързани уебсайтове.
Имате ли подкрепящи доказателства, че казиното е променило своите правила и условия?
Бихте ли били така любезни да ми препратите исканията за закриване на акаунт, които изпратихте до казиното? Моят имейл адрес е .
За съжаление, ние не обработваме оплаквания, свързани с лицензионните разпоредби и политики. Въпреки че разбирам вашата гледна точка, за съжаление не сме в състояние да ви помогнем по този въпрос. Нашата роля е на независима онлайн казино база данни, която действа като посредник при разрешаване на спорове между играчи. Липсват ни обаче правомощията да налагаме законността на правилата. Ако целта ви е да търсите възстановяване на загубени депозити единствено на основание, че казиното няма валиден лиценз, ние не можем да ви помогнем. Във всеки преглед ние предоставяме на потребителите информация за лиценза и в крайна сметка всеки играч трябва да вземе информирано решение по отношение на своя избор на казино."
Моля, отговорете й, когато е възможно. Ще следим този случай докрай.
I am really sorry that you have to go through this kind of experience, but your complaint resolver Dominika has explained everything in your complaint thread:
"Unfortunately, it’s not written that all your accounts in other casinos of the same owner will be blocked or self-excluded automatically. Please understand that if you self-exclude yourself from one casino it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites.
Do you have any supporting evidence that the casino has changed its terms and conditions?
Would you be so kind as to forward me the account closure requests that you sent to the casino? My email address is dominika.l@casino.guru.
Regrettably, we do not handle complaints related to licensing regulations and policies. While I understand your perspective, unfortunately, we are not in a position to provide assistance in this matter. Our role is that of an independent online casino database that acts as a mediator in resolving players' disputes. However, we lack the authority to enforce the legality of rules. If your aim is to seek a refund of lost deposits solely on the grounds that the casino lacks a valid license, we are unable to assist you. In each review, we provide users with license information, and it ultimately falls on each player to make an informed decision regarding their choice of casino."
Please provide your reply to her whenever possible. We will keep an eye on this case until the end.
Скъпи Ромео, част от моите обяснения са в предишните страници! Тук вече няма какво да добавя, тъй като съм наел специализиран адвокат. С пожелание за добър ден. поздрави
Dear Romeo, part of my explanations are in the previous pages! Now I have nothing more to add here, since I have hired a specialized lawyer. Wishing you a good day. Kind regards
Cher Roméo, une partie de mes explications sont dans les pages précédentes ! Maintenant je n'ai plus rien à ajouter ici, puisque j'ai engagé un avocat spécialisé. En vous souhaitant une bonne journée. Cordialement
Хей, виждам, че имаш проблеми в повече от едно казино. При тегленията на крипто очевидно трябва да изчакате и да се справите с подобни неща. Това за първи път ли ви се случва? Щом е толкова малко теглене, вероятно няма да имам нищо против, но ако беше по-голяма сума, тогава може да е по-неприятно.
Успяхте ли да изтеглите въпреки високата такса?
Hey, I see you have issues in more than one casino. With crypto withdrawals you obviously have to wait and deal with such things. Is this the first time this has happened to you? As long as it's such a small withdrawal I probably wouldn't mind so much but if it was a larger amount then it might be more unpleasant.
Did you manage to withdraw despite the high fee?
стойте настрана, измама казино. ако спечелите много, те конфискуват парите ви без причина.
Имам отворена жалба от 2 месеца, екипът за жалби на казино гурута казва, че трябва да ми върнат 15 000, които са взели от сметката ми, но искат да ми върнат само 2000 като компенсация. те никога не признаха, че са се отнесли към мен несправедливо и отлагат оплакването ми.
stay away, fraud casino. if you win big they confiscate your money without any reason.
I have an open complaint for 2 months, casino gurus comlaint team says that they should give me back the 15000 they took from my account, but they only want to give me back 2000 as an compensation. they never admited that they treated me unfair and they stall my complaint.
Виждам, че Kubo е много вероятно да актуализира жалбата. Имам чувството, че казиното е свършило да говори с теб. Във всеки случай, изчакайте, моля. Нека Kubo се свърже с вас; може би той има налични новини.
I see Kubo is very likely about to update the complaint. I got the feeling the casino was done talking to you. In any case, hold on, please. Let Kubo get back to you; perhaps he has some news available.
Когато започнах, бях щастлив и успях да спечеля 900 евро! Но преди да можете да се оттеглите, трябва да потвърдите самоличността си, което е нормално! Застрахова се до 48 часа! Също така няколко пъти в чата се казва, че е ускорено! Но нищо не се случва! После минаха 52 часа и нищо! Писах на поддръжката, няма отговор! След това в чата не получавате отговор от поддръжката!? Но от нас момичета! Тогава те казаха, че момичетата не могат да направят нищо, само подкрепата!!! Та кой е опората сега!!!??? Познавам много казина, но никога не съм имал такова объркване и твърдения, които не са верни! Единственият имейл, който получавате, са регистрационни файлове за чат! Просто сте отложени, но нищо не се случва, за съжаление! Казиното пише, че в случай, подобен на моя, играчът трябва да пише на поддръжката! Но кой е този, ако не получите отговор! Само от момичетата в чата, които също не са съпорт, както се казва! Никога не съм имал това в нито едно казино! Моля, проверете се, преди да играете, защото не мога да предвидя какъв ще бъде резултатът! Иначе казиното би било страхотно!
When I started I was happy and was able to win 900 euros! But before you can withdraw you have to verify your identity, which is normal! It is insured within 48 hours! It is also said several times in the chat that it is accelerated! But nothing happens! Then 52 hours have passed and nothing! I wrote to support, no answer! Then in the chat you get no answer from support!? But from us girls! Then they said that the girls can't do anything, only the support!!! So who is the support now!!!??? I know a lot of casinos but I've never had such confusion and statements that are not true! The only email you get are chat logs! You are just put off but nothing happens, unfortunately! The casino writes that in a case similar to mine the player should write to support! But who is that if you don't get an answer! Only from the girls in the chat who aren't support either, as they say! I've never had that at any casino! Please verify yourself before you play because I can't predict what the outcome will be! Otherwise, the casino would be great!
Als ich Angefangen habe war ich zufrieden konnte 900Euro Gewinnen! Doch Bevor man Auszahlen kann muss man sich Verifizieren was Normal ist! Es wird Versichert Innerhalb von 48 Stunden! Es wird auch Gesagt Mehrmals es wird Beschleunigt im Chat immer wieder! Aber Nichts Passiert! Dann 52 Stunden Vorbei auch nichts! Habe Support Geschrieben Keine Antwort! Im Chat dann, man Bekommt vom Support keine Antwort!? Sondern von uns Mädchen! Dann wurde Gesagt das die Mädchen nichts machen können sondern nur der Support!!! Also wär ist Jetzt der Support!!!??? Also ich kenne viele Casinos aber das hatte ich noch nie solche Verwirrungen und Aussagen die dann nicht Stimmen! Die Einzige E-mail die man Bekommt sind Chatprotokolle! Man wird nur Vertröstet doch es kommt nichts raus Leider! Das Casino Schreibt bei einem Gleichen Fall wie meiner der Spieler solle den Support Schreiben! Doch wer ist das wenn man keine Antwort Bekommt!? Nur von den Mädchen im Chat die auch kein Support sind wie sie Sagen! Das hatte ich noch bei keinem Casino! Bitte Verifiziert euch Bevor Ihr Spielt denn Ich kann nicht Sagen was Raus kommt! Ansonsten wäre das Casino ja schön!
Хей, значи все още не си потвърден, нали? Сега чакате ли да ви проверят документите? Ако беше уикенда щях да му дам повече време, макар че виждам, че доста ще се изгубя в него, на кого да пиша, когато в чата на живо говорят доста неясно.
Въпреки това не бих бил скептичен и тъй като това е важен процес, опитайте се да запазите спокойствие и да видите какво ще се случи след това. Знаете, че ако нищо не се движи, можете да ни уведомите и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Мислиш ли, че можеш да издържиш?🙂
Hey, so you're still not verified, yes? Are you waiting for your documents to be checked now? If it was the weekend I would give it some more time, although I can see that I would get quite lost in it, who should I write to when they speak in the live chat quite vaguely.
However, I would not be skeptical and since this is an important process try to stay calm and see what happens next. You know that if nothing moves, you can let us know and we will try to help you.
Do you think you can hold out?🙂
Здравей Джаро! Отворих случай, можете да прочетете повече за него! https://de.casino.guru/heats-casino-die-auszahlung-des-spielers-verzogert-4 Всичко е малко объркващо! Защото получавате различни отговори на въпроси! През уикенда казват, че е заради големия брой нови играчи! Тогава днес питах за работните дни и сега това е причината и т.н. Интересува ме и информация за клиенти на играчи! Ако е така, трябва да пише работни дни! Или трябва да се комуникира така в чата! Благодаря и поздрави, Джаро! И както казах, не получавате отговор от поддръжката!!!
Hello Jaro! I've opened a case, you can read more about it! https://de.casino.guru/heats-casino-die-auszahlung-des-spielers-verzogert-4 It's all a bit confusing! Because you get different answers to questions! At the weekend they say it's because of the large number of new players! Then today I asked about the working days and now that's the reason, etc. I'm also interested in information for player customers! If that's the case, it should say working days! Or it should be communicated that way in the chat! Thanks and kind regards, Jaro! And as I said, you don't get an answer from support!!!
Hallo Jaro! Habe den Fall eröffnet du kannst Genaueres Nachlesen! https://de.casino.guru/heats-casino-die-auszahlung-des-spielers-verzogert-4 Es ist Ein wenig Verwirrend das ganze! Da man bei Fragen Verschiedene Antworten bekommt! Am Wochenende Sagen sie es ist wegen der Vielen neuen Spieler! Dann habe ich Heute Nachgefragt wegen den Werktagen Jetzt ist das der Grund usw..... Mir geht es auch um Infos für Spieler Kunden! Wenn das der Fall ist Sollte dabei Stehen an Werktagen! Oder es auch im Chat so Mitgeteilt werden! Danke und Liebe Grüße Jaro! Und wie Gesagt vom Support Bekommt man keine Antwort!!!
Бих казал също, че трябва да бъде ясно и разбираемо съобщено, така че играчът да знае какво се случва. Ако все още е нещо друго, няма да имам добро предчувствие, но нека изчакаме проверката. Ще бъде важно да бъде успешен, защото без него не можете да извадите парите.
Ако има проблем, оплакването ви ще го реши.
Ако чуете нещо ново, моля, уведомете ме, защото ми е много интересно как ще се окаже.
Успех.☘️
I would also say that it should be clearly and understandably communicated so that the player knows what is going on. If it's still something else I wouldn't have a good feeling but let's wait for the verification. It will be important for it to be successful because without it you can't get the money out.
If there is a problem, your complaint will hopefully solve it.
If you hear anything new, please let me know because I'm quite interested in how it turns out.
Good luck.☘️
Благодаря, всичко е ясно! Най-добри пожелания!
Thanks, everything's clear! Best regards!
Danke Alles Klar! Liebe Grüße!
Здравей Джаро, още нещо! Друга актуализация! Сега те казват, че: Нашият екип за съответствие все още не е на разположение и работното време през уикенда влияе на процеса на проверка. Въпреки че тази сутрин ми казаха, че през уикенда няма екип за съответствие!!! А преди това имаше толкова много играчи! Така че екипът не е на разположение в понеделник, нито в работни дни! Целта им е да ми заложат парите, съветват ме да го направя!!! Вижте екранна снимка! Скъпи Джаро, познавам много казина, но никога не съм имал такова преди!!!??? Тогава тя написа следното: Не забравяйте да проверите нашия RTP - това е най-доброто за годината!
Имаме играчи, които печелят двойно, пет пъти и дори десет пъти баланса си на сесия
И също така виждам, че вече сте усетили вкуса и вече сте започнали с огромни печалби 😄
Hello Jaro, one more thing! Another update! Now they're saying that: Our compliance team isn't available yet and the weekend opening hours affect the verification process. Although I was told this morning that there isn't a compliance team on the weekend!!! And before that, there were so many players! So the team isn't available on Mondays, working days either! Their goal is to gamble away my money, they're advising me to do it!!! See screenshot! Dear Jaro, I know a lot of casinos but I've never had this before!!!??? Then she wrote the following: Don't forget to check our RTP - it's the best of the year!
We have players winning double, five times and even ten times their balance per session
And I also see that you have already gotten a taste and have already started with huge winnings 😄
Hallo Jaro eines noch! Wieder ein Update! Jetzt wird Gesagt das : Unser Compliance-Team ist noch nicht verfügbar und die Öffnungszeiten am Wochenende beeinträchtigen den Verifizierungsprozess. Obwohl mir Heute Früh Gesagt wurde am Wochenende gibt es kein: Compliance-Team!!! Und Davor Eben die vielen Spieler! Also das Team ist auch Montag-Werktag nicht Verfügbar! Ihr Ziel ist es mein Geld zu Verspielen sie Raten mir Dazu!!! Siehe Screenshot! Lieber Jaro ich kenne viele Casinos aber das hatte ich noch nie!!!??? Dann schrieb sie Folgendes: Vergesst nicht, unseren RTP zu überprüfen – er ist der beste dieses Jahres!
Wir haben Spieler, die pro Sitzung das Doppelte, das Fünffache und sogar das Zehnfache ihres Guthabens gewinnen
Und ich sehe auch, dass ihr schon einen Vorgeschmack bekommen habt und bereits mit riesigen Gewinnen begonnen habt 😄
Актуализация! Проверен съм! Максималното теглене за нови играчи е 1000 евро! Все пак има такса! Вижте снимките! Трябва да надстроите до VIP, за да теглите други суми. По-високите суми зависят от сумата, която депозирате! Получих парите веднага чрез Skrill! Поздрави, Джаро!
Update! I'm verified! The maximum withdrawal for new players is 1,000 euros! However, there's a fee! See the pictures! You have to upgrade to VIP to withdraw other amounts. Higher amounts depend on how much you deposit! I received the money immediately via Skrill! Best regards, Jaro!
Update! Bin Verifiziert! Die Maximale Abhebung für neue Spieler ist 1000 Euro! Es wird aber eine Gebühr Verlangt! Siehe den Bildern! Man muss als VIP Aufsteigen um andere Beträge Abzuheben Höhere! Je Nachdem wieviel man Einzahlt! Habe Geld sofort Erhalten Skrill! Liebe Grüße Jaro!
Браво, радвам се. Що се отнася до таксата, виждам, че беше 20 евро, което не е ужасно. Получихте парите доста бързо, след като бяхте верифицирани, което е хубаво.
Така че ще останеш ли тук?😉
Well done, I'm delighted. As for the fee, I see it was €20, which is not terrible. You got the money pretty quickly after you were verified which is nice.
So are you going to stay here?😉
Да, ще го направя и ви благодаря за съдействието! Вече оставих отзиви в Casinoguru и ще продължа да го правя! приятен ден!
Yes, I will, and thank you for your cooperation! I've already left reviews on Casinoguru, and I'll continue to do so! Have a nice day!
Ja das werde ich und Ich Danke dir für dein Mitwirken! Und bei Casinoguru habe ich ja schon Bewertungen Abgegeben, auch das werde ich Weiterhin Tun! Wünsche dir einen schönen Tag!
Ние наистина ценим това. 😉
И със сигурност се връщайте винаги, когато искате да ни разкажете за някакъв опит с това или друго казино.
We truly appreciate that. 😉
And surely come back whenever you'd like to tell us about any experience with this or other casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.