Вярвам и знам, че никога няма да получа моите 500 евро
I believe and know that I will never get my 500 euros
Ich glaube und weiß, dass ich meine 500 Euro nie bekommen werde
здравей
За мен изглежда, че казиното не приема картата Maestro като опция за теглене. Но това е само мое предположение. Бихте ли копирали и поставили текста от екранната снимка направо в новата публикация, за да мога да го прочета на английски, искам да съм сигурен какво се случва.
Благодаря ти.
Hi,
To me it seems that the casino is not accepting the Maestro card as a withdrawal option. But it is just my guess. Would you copy and paste the text from the screenshot right into the new post so I can read that in English, I want to be sure what is going on.
Thank you.
не може да се копира..вчера дадох iban и bic, но пак ми казаха, че не мога да платя..даже си снимах банковата карта, което е грешка..нищо от моите 500 евро, само които съм използвал същата карта за плащане. Никакви връзки
it can't be copied..yesterday i gave iban and bic but they say again i can't pay..i even took a picture of my bank card which is a mistake..none of my 500 euros only that i have used the same card to pay. No connections
es kann nicht kopiert werden..gestern habe ich Iban und Bic gegeben, aber sie sagen wieder, dass ich nicht bezahlen kann..ich habe sogar meine Bankkarte fotografiert, was ein Fehler ist..nichts von meinen 500 Euro, nur das Ich habe dieselbe Karte zum Bezahlen verwendet. Keine Verbindungen
Здрасти,
Бих искал да разбера какъв е бил проблемът и как е решен, от друга страна се радвам да видя толкова бързо решение. 🙂
Насладете се на печалбите!
Има ли още нещо, което бихте искали да споделите за казиното?
Hi there,
I would love to understand what the issue was and how it was solved, on the other hand, I'm happy to see such a quick resolution. 🙂
Enjoy the winnings!
Is there anything else you would like to share about the casino?
Беше проблем, защото чаках пари за двама души и след това те не можаха да захранят сметката ми и накрая успяха, защото продължих да им изпращам съобщения
It was a problem because I was waiting for money for two people and then they couldn't fund my account and in the end they succeeded because I kept texting them
Es war ein Problem, weil ich auf Geld für zwei Leute gewartet habe und sie dann nicht auf mein Konto einzahlen konnten und am Ende hatten sie Erfolg, weil ich ihnen immer wieder geschrieben habe
Това не е най-доброто мнение, защото едва си върнах парите... така че не го препоръчвам на тези, които са нервни... Не бих играл там отново само заради дългото чакане на парите и прочие.
It's not the best opinion because I hardly got my money back... so I don't recommend it for those who are nervous... I wouldn't play there again just because of the long wait for the money and stuff.
Es ist nicht die beste Meinung, weil ich mein Geld kaum zurückbekommen habe ... also ich empfehle es nicht für diejenigen, die dünne Nerven haben ... Ich würde dort nicht mehr spielen, nur wegen des langen Wartens auf das Geld und so.
Беше проблем, защото чаках пари за двама души и след това те не можаха да захранят сметката ми и накрая успяха, защото продължих да им изпращам съобщения
It was a problem because I was waiting for money for two people and then they couldn't fund my account and in the end they succeeded because I kept texting them
Es war ein Problem, weil ich auf Geld für zwei Leute gewartet habe und sie dann nicht auf mein Konto einzahlen konnten und am Ende hatten sie Erfolg, weil ich ihnen immer wieder geschrieben habe
Здрасти,
чакахте пари за двама души? Опасявам се, че функцията за автоматичен превод не е в най-добра форма 😀.
Както и да е, бяхте упорити и спечелихте печалбите - това е важното!
Hi there,
you were waiting for money for two people? I fear that the auto-translate feature is not in the best shape 😀.
Anyway, you were persistent and got the winnings - that's what counts!
Играх отново и получих 3000 евро и още чакам.. Не разбирам защо времето за чакане е толкова дълго.. Поисках 3 пъти за 500 евро и те просто пишат отново, че е дълго време за чакане
I played again and got 3,000 euros and still waiting.. I don't understand why the waiting time is so long.. I asked 3 times for 500 euros and they just write again that it's a long waiting time
Ich habe noch einmal gespielt und 3.000 Euro bekommen und warte immer noch.. Ich verstehe nicht, warum die Wartezeit so lang ist.. Ich habe dreimal um 500 Euro gebeten und sie schreiben einfach wieder, dass es eine lange Wartezeit ist
Играх отново и получих 3000 евро и още чакам.. Не разбирам защо времето за чакане е толкова дълго.. Поисках 3 пъти за 500 евро и те просто пишат отново, че е дълго време за чакане
I played again and got 3,000 euros and still waiting.. I don't understand why the waiting time is so long.. I asked 3 times for 500 euros and they just write again that it's a long waiting time
Ich habe noch einmal gespielt und 3.000 Euro bekommen und warte immer noch.. Ich verstehe nicht, warum die Wartezeit so lang ist.. Ich habe dreimal um 500 Euro gebeten und sie schreiben einfach wieder, dass es eine lange Wartezeit ist
Здравейте,
Първо - моите поздравления 🙂!
И така, казиното постоянно ви пише нещо, нали? Какво пише?
Имаш ли някакво обяснение?
Поправете ме, ако греша, но и преди сте имали същото забавяне, така че няма да се изненадам толкова, ако се случи отново. Не казвам, че закъснението е добре, но вие сте платили веднъж преди, нали?
Кажи ми.
Hello,
First - my congratulations 🙂!
So, the casino is constantly writing something to you, isn't it? What does it say?
Do you have any explanation?
Correct me if I'm wrong but you experienced just the same delay before, so I would not be so surprised if it's happening again. Not saying the delay is good, but you were paid once before, weren't you?
Let me know.
Да, направих и тогава ми платиха 500 евро, а сега чакам 3000 евро.. и продължавам да получавам същите имейли.
Yes I did and they paid me 500 euros then and now I'm waiting for 3000 euros.. and I keep getting the same emails.
Das habe ich, ja, und sie haben mir damals 500 Euro bezahlt, und jetzt warte ich auf 3000 Euro.. und ich bekomme immer die gleichen E-Mails.
Благодарим ви, че се свързахте с екипа за поддръжка на клиенти. Опасявам се, че всички германски агенти не са на разположение в момента, но за мен ще бъде удоволствие да ви помогна днес!
Щастлив съм да потвърдя, че вашето теглене е на опашка за обработка от нашия финансов отдел.
Ние се стремим да обработваме заявки за теглене за около 3 работни дни, от следващия ден, в който е направена заявката, или от деня на последното обработено теглене.
Моля, имайте предвид, че тази времева рамка изключва почивните дни и официалните празници. След като тегленето бъде обработено, трябва да получите имейл от финансовия отдел.
Моля, обърнете внимание, че банковите преводи и преводите с кредитни карти могат да бъдат забавени до 3-5 работни дни.
Ако имате допълнителен въпрос, не се колебайте да се свържете с нас отново в чата на живо или по имейл и ние ще се радваме да ви помогнем
Thank you for contacting Customer Support Team. I am afraid all German agents are not available at the moment, but It will be my pleasure to help you today!
I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.
We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.
Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department.
Please note that bank and credit card transfers can be delayed by up to 3-5 working days.
If you have any additional question don't hesitate to contact us back in live chat or via email and we will be glad to help you
утре е уикенд и финансовият им отдел няма да работи..пиша им през цялото време и те винаги отговарят по един и същи начин..първо загубих много пари и чак след това ги получих и сега трябва да чакам. .не е честно с тях последно бях на 8 или чаках 9 дни за 500 евро сега за 3000 кой знае колко се чака и какво да правя
tomorrow is the weekend and their finance department won't be working..I write to them all the time and they always reply the same way..first I lost a lot of money and only then got it and now I have to wait..it's not fair with them, the last time I was 8 or I waited 9 days for 500 euros and now for 3000, who knows how long the wait is and what I should do
Влязох в казиното и виждам, че ми върнаха всичко по сметката .. 2544 евро .. Не знам защо пак го направиха
I entered the casino and I see that they returned everything to my account .. 2544 euros .. I don't know why they did it again
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.