ФорумКазинаGreatWin Casino - обща дискусия

GreatWin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Lisaaa
|
16245 преглеждания 151 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
22kunqu
преди 1 година

Вярвам и знам, че никога няма да получа моите 500 евро

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

здравей

За мен изглежда, че казиното не приема картата Maestro като опция за теглене. Но това е само мое предположение. Бихте ли копирали и поставили текста от екранната снимка направо в новата публикация, за да мога да го прочета на английски, искам да съм сигурен какво се случва.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

не може да се копира..вчера дадох iban и bic, но пак ми казаха, че не мога да платя..даже си снимах банковата карта, което е грешка..нищо от моите 500 евро, само които съм използвал същата карта за плащане. Никакви връзки

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих парите си след много имейли. Вие бяхте успешни

Автоматичен превод:
Oluja
преди 1 година

Здрасти,

Бих искал да разбера какъв е бил проблемът и как е решен, от друга страна се радвам да видя толкова бързо решение. 🙂

Насладете се на печалбите!

Има ли още нещо, което бихте искали да споделите за казиното?



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Беше проблем, защото чаках пари за двама души и след това те не можаха да захранят сметката ми и накрая успяха, защото продължих да им изпращам съобщения

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какви са вашите мнения за това казино?

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Това не е най-доброто мнение, защото едва си върнах парите... така че не го препоръчвам на тези, които са нервни... Не бих играл там отново само заради дългото чакане на парите и прочие.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Беше проблем, защото чаках пари за двама души и след това те не можаха да захранят сметката ми и накрая успяха, защото продължих да им изпращам съобщения

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

чакахте пари за двама души? Опасявам се, че функцията за автоматичен превод не е в най-добра форма 😀.

Както и да е, бяхте упорити и спечелихте печалбите - това е важното!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Играх отново и получих 3000 евро и още чакам.. Не разбирам защо времето за чакане е толкова дълго.. Поисках 3 пъти за 500 евро и те просто пишат отново, че е дълго време за чакане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Поисках първото плащане в неделя, след това понеделник и вторник.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да се изчака катастрофа

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играх отново и получих 3000 евро и още чакам.. Не разбирам защо времето за чакане е толкова дълго.. Поисках 3 пъти за 500 евро и те просто пишат отново, че е дълго време за чакане

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Първо - моите поздравления 🙂!

И така, казиното постоянно ви пише нещо, нали? Какво пише?

Имаш ли някакво обяснение?

Поправете ме, ако греша, но и преди сте имали същото забавяне, така че няма да се изненадам толкова, ако се случи отново. Не казвам, че закъснението е добре, но вие сте платили веднъж преди, нали?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, направих и тогава ми платиха 500 евро, а сега чакам 3000 евро.. и продължавам да получавам същите имейли.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година


Благодарим ви, че се свързахте с екипа за поддръжка на клиенти. Опасявам се, че всички германски агенти не са на разположение в момента, но за мен ще бъде удоволствие да ви помогна днес!

Щастлив съм да потвърдя, че вашето теглене е на опашка за обработка от нашия финансов отдел.

Ние се стремим да обработваме заявки за теглене за около 3 работни дни, от следващия ден, в който е направена заявката, или от деня на последното обработено теглене.

Моля, имайте предвид, че тази времева рамка изключва почивните дни и официалните празници. След като тегленето бъде обработено, трябва да получите имейл от финансовия отдел.

Моля, обърнете внимание, че банковите преводи и преводите с кредитни карти могат да бъдат забавени до 3-5 работни дни.

Ако имате допълнителен въпрос, не се колебайте да се свържете с нас отново в чата на живо или по имейл и ние ще се радваме да ви помогнем

Автоматичен превод:
преди 1 година

Каза всеки ден ..чакам чакам

Автоматичен превод:
преди 1 година

утре е уикенд и финансовият им отдел няма да работи..пиша им през цялото време и те винаги отговарят по един и същи начин..първо загубих много пари и чак след това ги получих и сега трябва да чакам. .не е честно с тях последно бях на 8 или чаках 9 дни за 500 евро сега за 3000 кой знае колко се чака и какво да правя

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Влязох в казиното и виждам, че ми върнаха всичко по сметката .. 2544 евро .. Не знам защо пак го направиха

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини