ФорумОбсъждане на жалбиЖалба за казиното

Жалба за казиното

преди 6 месеца от arin79125
|
1777 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца

Здравейте, имам такъв проблем, че казиното анулира печалбите ми и не връща парите 900 гривни + депозити, които направих за 900. Ако някой може да помогне, ето моя имейл arin79125@gmail.com

Автоматичен превод:
arin79125
преди 6 месеца

Здравейте, бихте ли могли да опишете ситуацията си малко повече тук във форума? Защо казиното анулира печалбите ви? Какво стана ?

Уведомете ме и ще видим дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Накратко за тази ситуация, така стояха нещата.

Направих депозити от 900 UAH от картата на приятел, защото той имаше парите ми на картата и беше наблизо, депозитите минаха и похарчих почти всички пари, но при последния депозит от 150 UAH успях да спечеля 1000 UAH, оставих 100 UAH в играта и поставих 900 за теглене.

Тегленето стана в рамките на 24 часа. След това операторът по поддръжката поиска карта и така нататък, дадох всички подробности. След още няколко часа тегленето беше напълно отменено и парите бяха върнати в игралната сметка. Отново заложих на теглене, но казиното казва, че трябва да теглите само на картата, с която е направен депозитът, така че тегля на нея.

След всички тези манипулации моите печалби са блокирани. Свързвам се с оператора за поддръжка, който отговаря следващият.

Имаме забрана да теглим към чужда карта, на което отговарям.

Но аз цяла нощ съм правил депозити с него, защо тогава не ги забраниха?

Той отговаря, добре, така работи системата.

И аз му казвам, че мога да ви дам видеозапис на собственика на картата, че той е присъствал и е дал разрешение за всички тези действия.

На което той отговаря, ние ще ви върнем депозита. Благодаря и това е.

Резултат - 900 от моите депозити - печалби 900

1800 отидоха в казиното и +150 ми върнаха депозита😥😭



Автоматичен превод:
arin79125
преди 6 месеца

Не попитах още нещо важно, а именно кое казино е, моля?

Що се отнася до вашата ситуация, винаги е необходимо всичко да е на ваше име и със сигурност да не депозирате от трета страна, тъй като това е забранено в повечето казина.

Въпреки това бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще я разгледа и ще види какво може да се направи.

Въпреки това не бих му дал голям шанс, защото в повечето казина не бихте могли да се справите с подобна ситуация.

Щракнете тук и опитайте да го изпратите и ще видим. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбрах, казино ротативки

Но има друг проблем с монослот казиното, вижте, имах същия проблем, имах 3000 в акаунта си, играта се срина и бях изхвърлен от акаунта си, мрежата изчезна и парите изчезнаха както от баланса ми, така и от игра

Има екранни снимки и кореспонденция с оператора

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всъщност ситуацията беше следната, играх в доставчика на EGT за първи път, направих депозит и спечелих 800, играта се срина и след опресняване на страницата виждам 0 на баланса, няма пари и в играта , мисля по дяволите, влизам в друга игра и се случва същото, но този път сумата вече е около 3000

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В резултат на това казиното ми взе депозитите и това, което спечелих, не се свързах с вас преди, защото не знаех, че дори е възможно да докажа, че съм прав и да взема нещо от казиното

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбрах, казино ротативки

Но има друг проблем с монослот казиното, вижте, имах същия проблем, имах 3000 в акаунта си, играта се срина и бях изхвърлен от акаунта си, мрежата изчезна и парите изчезнаха както от баланса ми, така и от игра

Има екранни снимки и кореспонденция с оператора

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте,

За съжаление за нас, не можах да намеря казиното, но за ваш късмет, мисля, че можете поне да опитате да подадете жалба срещу двете казина.

Предлагам ви да опитате да се запознаете по-добре с процеса, като разгледате това ръководство 👈.

Бъдете готови да сте в тясно сътрудничество с екипа, защото първата стъпка е да разберете напълно ситуацията. Малко трудно би било да докажете, че парите ви внезапно са изчезнали. Смятате ли, че можете да предоставите вашата история на игрите, моля?

Освен това споделянето на URL адреса на казиното или неактивната връзка би помогнало много.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

В резултат на това казиното ми взе депозитите и това, което спечелих, не се свързах с вас преди, защото не знаех, че дори е възможно да докажа, че съм прав и да взема нещо от казиното

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Честно казано, не мога да разбера как описаният по-горе проблем може да доведе до анулиране на баланса ви.

Мога ли да знам кое беше последното нещо, което обсъдихте с казиното при последния ви контакт, моля?

Обяснявал ли си някога какво ти се случи с поддръжката на казиното?

Само се опитвам да разбера всички свързани събития.

Така че, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

https://slotoking.ua/

Ето връзката към казиното, ако ми пишете на имейла

arin79125@gmail.com Ще ви изпратя екранни снимки на кореспонденция с оператора за поддръжка на казиното

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

ПОМОЩ, трябва да ми обясните как успях да намеря залог от 300 евро (спечелен с много усилия) на 20. Имах стрелката на 20 цента в определен момент, осъзнах, че се е трансформирала в 100 евро и вместо да заложа 60 цента, намерих залог от 300 евро, опитах се да отменя, но вероятно отмени 20 цента, защото 300 евро останаха в залога. Искам парите си обратно, защото това се нарича измама

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

https://slotoking.ua/

Ето връзката към казиното, ако ми пишете на имейла

arin79125@gmail.com Ще ви изпратя екранни снимки на кореспонденция с оператора за поддръжка на казиното

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря за линка. Така че писахте ли на поддръжката на казиното какво се случва и могат ли да ви го обяснят? Имате ли новини или още не сте се преместили?

Разбира се, ако все още имате проблем, бих подавал жалбата, която ви изпратих миналия път и нашият екип ще се опита да ви помогне и да проучи цялата ситуация. Мислиш ли, че ще го направиш? Скрийншотовете ви ще са полезни и там, защото ние сме само администратори на форума и не се занимаваме с оплаквания.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини