НачалоФорумОбсъждане на жалбиЖалба за казиното

Жалба за казиното

7 003 преглеждания 33 отговора |
преди 1 година
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Здравейте, имам такъв проблем, че казиното анулира печалбите ми и не връща парите 900 гривни + депозити, които направих за 900. Ако някой може да помогне, ето моя имейл [email protected]

Автоматичен превод:
arin79125
преди 1 година

Здравейте, бихте ли могли да опишете ситуацията си малко повече тук във форума? Защо казиното анулира печалбите ви? Какво стана ?

Уведомете ме и ще видим дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Накратко за тази ситуация, така стояха нещата.

Направих депозити от 900 UAH от картата на приятел, защото той имаше парите ми на картата и беше наблизо, депозитите минаха и похарчих почти всички пари, но при последния депозит от 150 UAH успях да спечеля 1000 UAH, оставих 100 UAH в играта и поставих 900 за теглене.

Тегленето стана в рамките на 24 часа. След това операторът по поддръжката поиска карта и така нататък, дадох всички подробности. След още няколко часа тегленето беше напълно отменено и парите бяха върнати в игралната сметка. Отново заложих на теглене, но казиното казва, че трябва да теглите само на картата, с която е направен депозитът, така че тегля на нея.

След всички тези манипулации моите печалби са блокирани. Свързвам се с оператора за поддръжка, който отговаря следващият.

Имаме забрана да теглим към чужда карта, на което отговарям.

Но аз цяла нощ съм правил депозити с него, защо тогава не ги забраниха?

Той отговаря, добре, така работи системата.

И аз му казвам, че мога да ви дам видеозапис на собственика на картата, че той е присъствал и е дал разрешение за всички тези действия.

На което той отговаря, ние ще ви върнем депозита. Благодаря и това е.

Резултат - 900 от моите депозити - печалби 900

1800 отидоха в казиното и +150 ми върнаха депозита😥😭



Автоматичен превод:
arin79125
преди 1 година

Не попитах още нещо важно, а именно кое казино е, моля?

Що се отнася до вашата ситуация, винаги е необходимо всичко да е на ваше име и със сигурност да не депозирате от трета страна, тъй като това е забранено в повечето казина.

Въпреки това бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще я разгледа и ще види какво може да се направи.

Въпреки това не бих му дал голям шанс, защото в повечето казина не бихте могли да се справите с подобна ситуация.

Щракнете тук и опитайте да го изпратите и ще видим. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбрах, казино ротативки

Но има друг проблем с монослот казиното, вижте, имах същия проблем, имах 3000 в акаунта си, играта се срина и бях изхвърлен от акаунта си, мрежата изчезна и парите изчезнаха както от баланса ми, така и от игра

Има екранни снимки и кореспонденция с оператора

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 1 година

Всъщност ситуацията беше следната, играх в доставчика на EGT за първи път, направих депозит и спечелих 800, играта се срина и след опресняване на страницата виждам 0 на баланса, няма пари и в играта , мисля по дяволите, влизам в друга игра и се случва същото, но този път сумата вече е около 3000

Автоматичен превод:
преди 1 година

В резултат на това казиното ми взе депозитите и това, което спечелих, не се свързах с вас преди, защото не знаех, че дори е възможно да докажа, че съм прав и да взема нещо от казиното

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбрах, казино ротативки

Но има друг проблем с монослот казиното, вижте, имах същия проблем, имах 3000 в акаунта си, играта се срина и бях изхвърлен от акаунта си, мрежата изчезна и парите изчезнаха както от баланса ми, така и от игра

Има екранни снимки и кореспонденция с оператора

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

За съжаление за нас, не можах да намеря казиното, но за ваш късмет, мисля, че можете поне да опитате да подадете жалба срещу двете казина.

Предлагам ви да опитате да се запознаете по-добре с процеса, като разгледате това ръководство 👈.

Бъдете готови да сте в тясно сътрудничество с екипа, защото първата стъпка е да разберете напълно ситуацията. Малко трудно би било да докажете, че парите ви внезапно са изчезнали. Смятате ли, че можете да предоставите вашата история на игрите, моля?

Освен това споделянето на URL адреса на казиното или неактивната връзка би помогнало много.


Автоматичен превод:
преди 1 година

В резултат на това казиното ми взе депозитите и това, което спечелих, не се свързах с вас преди, защото не знаех, че дори е възможно да докажа, че съм прав и да взема нещо от казиното

Автоматичен превод:
преди 1 година

Честно казано, не мога да разбера как описаният по-горе проблем може да доведе до анулиране на баланса ви.

Мога ли да знам кое беше последното нещо, което обсъдихте с казиното при последния ви контакт, моля?

Обяснявал ли си някога какво ти се случи с поддръжката на казиното?

Само се опитвам да разбера всички свързани събития.

Така че, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

https://slotoking.ua/

Ето връзката към казиното, ако ми пишете на имейла

[email protected] Ще ви изпратя екранни снимки на кореспонденция с оператора за поддръжка на казиното

Автоматичен превод:
преди 1 година

ПОМОЩ, трябва да ми обясните как успях да намеря залог от 300 евро (спечелен с много усилия) на 20. Имах стрелката на 20 цента в определен момент, осъзнах, че се е трансформирала в 100 евро и вместо да заложа 60 цента, намерих залог от 300 евро, опитах се да отменя, но вероятно отмени 20 цента, защото 300 евро останаха в залога. Искам парите си обратно, защото това се нарича измама

Автоматичен превод:
преди 1 година

https://slotoking.ua/

Ето връзката към казиното, ако ми пишете на имейла

[email protected] Ще ви изпратя екранни снимки на кореспонденция с оператора за поддръжка на казиното

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за линка. Така че писахте ли на поддръжката на казиното какво се случва и могат ли да ви го обяснят? Имате ли новини или още не сте се преместили?

Разбира се, ако все още имате проблем, бих подавал жалбата, която ви изпратих миналия път и нашият екип ще се опита да ви помогне и да проучи цялата ситуация. Мислиш ли, че ще го направиш? Скрийншотовете ви ще са полезни и там, защото ние сме само администратори на форума и не се занимаваме с оплаквания.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Отказаха тегленето ми, защото заложих по начин, който ми дава нечестно предимство. И не можеше да разшири и да ми каже как някой изобщо прави нещо подобно. След това казаха, че съм нарушил правило, но не можаха да кажат, не ми казаха кое правило съм нарушил или къде мога да намеря тези правила file

Автоматичен превод:
kadaz6789
преди 11 месеца

Хей, виждам, че вече сте успели да подадете жалба за този проблем.

През повечето време казината просто казват неща като цяло, защото не искат играчите да знаят как да го заобиколят следващия път. От друга страна, добре е, че дойде тук и ще се опитаме да разберем какво се е случило и дано успеем да го изясним повече.

Както и да е, на спорт ли залагахте или играехте на ротативки?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Слотове не се различават от начина, по който играя обикновено, всеки път, когато задействах безплатни завъртания, увеличавах залога си и получавах безплатни завъртания на залог от 20 долара и спечелих близо 10 000. След това изиграх няколко други игри, след което изтеглих на 11 007 и отхвърлени в рамките на 5-10 минути

Автоматичен превод:
kadaz6789
преди 11 месеца

Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще успее да се свърже с казиното, за да разбере всичко относно този проблем.

Моля, уведомете ни, ако има актуализация.

Автоматичен превод:
kadaz6789
преди 11 месеца

Знам как се чувстваш приятелю, те просто не обичат да плащат, когато печелиш големи суми пари. Конфискуваха ми 13 000 австралийски долара и бях блокиран за постоянно от профила си. Престъпници.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер. Оплакването ми е за казино frumzi. Спечелих 500 евро от собствените си пари, не използвах никакви бонуси и след 3 дни, в които не получих нищо в сметката си, продължих да играя с новите си депозити. Днес се опитах да вляза, за да играя и да проверя състоянието на тегленето си, но не ми позволява да вляза, казват, че сметката ми е замразена. Говорих с поддръжката на живо и те ми казаха, че са затворили казиното си, но въпреки това тегленето ми ще бъде обработено нормално. Влязох в Wazamba, но там също пише „замразена сметка", а в поддръжката на живо ми казват, че са затворили казиното. Това лудост ли е? Влязох в Nomini и там сметката е замразена. Влязох в Leggiano и там сметката е замразена. Не, знам, че имат някаква връзка помежду си, което очевидно е така, и затвориха сметките ми. Искам да ми помогнете да си получа парите, защото е жалко. Направих няколко депозита и съм сравнително лоялен играч. Спечелил съм някои по-малки суми, които съм получавал със закъснение, но никога не са ми затваряли всички сметки в толкова много казина, а печалбите ми дори не са били от бонуси, а от моите собствени депозити.

Автоматичен превод:
Martha1995
преди 5 месеца

Приятен ден, макар че предвид обстоятелствата, изглежда, че не е бил най-добрият ден досега. 🙁

Съгласен съм; изглежда, че казиното е споделило някои подробности за вашия игрален акаунт, което е довело до закриването му. Това, което наистина усложнява подобни ситуации, е, че казината не винаги обясняват защо.

Все пак, стига да изплатят остатъка ви, предполагам, че е можело да бъде и по-зле.

Мисля, че забелязвам няколко други играчи от Гърция с току-що затворени акаунти в тези сайтове, което ме кара да мисля, че тази партньорска група ограничава услугите си до играчи от Гърция. Може би е едно от обясненията, нали? Все пак би било полезно да се получи потвърждение директно от поне едно казино.

Сигурен ли си, че не е имало нито един имейл, в който да се казва поне нещо по-конкретно, моля?

Редактирано
Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Казаха ми, че са решили да спрат казиното и когато ги попитах за състоянието на тегленето ми, ми казаха, че финансовият отдел е закъснял, но не могат да дадат възможна дата, но въпреки това не можете да намерите финансовия отдел никъде, за да ви кажат какво се случва. Абсурдно е, че не можете да получите печалбите си или трябва да чакате седмици или дори месеци. Не знам дали изобщо ще ги получа.

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини