Играя в няколко казина.
И не проверявам в портфейла си дали в кое казино колко съм успял да депозирам. Ако балансът на казиното се увеличава, ние се считаме за успешни.
Не проверявам историята всеки път, когато правя депозит
Никога не съм имал увеличаване на баланса в казиното без потвърждение на депозит.
Защото казината стриктно проверяват депозитите и тегленията, нали?
Така че вярвам на казиното, което играя в това отношение.
Но затова бях подозрителен към искането за депозиране на пари с един имейл. Освен това адресът за депозит е адресът, посочен в имейла. Мога да разбера от страницата за депозит в казиното.
Единственият адрес в имейла наистина ли е казино портфейл?
Бях заподозрян в измама със заем от един отговорник.
Вярвам, че тази заявка е правилна от казиното. Мисля обаче, че трябва да бъде правилно записано в историята.
Дори да се опитам да намеря най-новата история, акаунтът ми е заключен, така че не знам кога съм депозирал.
I play in several casinos.
And I don't check in my wallet whether I succeeded in depositing how much at which casino. If the casino balance is increasing, we are considered successful.
I don't check the history every time I make a deposit
I've never had a casino balance increase without a deposit being confirmed.
Because casinos strictly check deposits and withdrawals, right?
So I trust the casino I play in that regard.
But that's why I was suspicious of the request to deposit money with a single email. Moreover, the deposit address is the address listed in the email. I can find out from the casino deposit page.
Is the only address in the email really a casino wallet?
I was suspected of a loan scam by one person in charge.
I believe if this request is correctly from the casino. However, I think it must be correctly recorded in the history.
Even if I try to find the latest history, my account is locked, so I don't know when I have deposited.
Автоматичен превод: