НачалоФорумКазинаGrande Vegas Casino - обща дискусия

Grande Vegas Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от zena5755
|
14 189 преглеждания 52 отговора |
|
12 3
mmgg33441
преди 1 година

Здравей.

Означава ли, че сте депозирали успешно в казиното втори път?

Моля, въведете своя BTC портфейл за минали транзакции.

Искам да се уверя, че проблемът е решен, защото не съм напълно сигурен. Ще чакам вашия отговор.

Няма нужда да се извиняваме обаче - винаги сме готови да посъветваме - ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя в няколко казина.

И не проверявам в портфейла си дали в кое казино колко съм успял да депозирам. Ако балансът на казиното се увеличава, ние се считаме за успешни.

Не проверявам историята всеки път, когато правя депозит

Никога не съм имал увеличаване на баланса в казиното без потвърждение на депозит.

Защото казината стриктно проверяват депозитите и тегленията, нали?

Така че вярвам на казиното, което играя в това отношение.

Но затова бях подозрителен към искането за депозиране на пари с един имейл. Освен това адресът за депозит е адресът, посочен в имейла. Мога да разбера от страницата за депозит в казиното.

Единственият адрес в имейла наистина ли е казино портфейл?

Бях заподозрян в измама със заем от един отговорник.

Вярвам, че тази заявка е правилна от казиното. Мисля обаче, че трябва да бъде правилно записано в историята.

Дори да се опитам да намеря най-новата история, акаунтът ми е заключен, така че не знам кога съм депозирал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Харесвам Гранд Вегас. Жалко е, че акаунтът е заключен там. Така че вече не знам какво е, но просто изпратих парите на посочения адрес (BC1qn87H0Sjxcu8NVpr4L42TcyJ0UKLKGW6UX39A2D). Благодаря за кореспонденцията с Редка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Играя в няколко казина.

И не проверявам в портфейла си дали в кое казино колко съм успял да депозирам. Ако балансът на казиното се увеличава, ние се считаме за успешни.

Не проверявам историята всеки път, когато правя депозит

Никога не съм имал увеличаване на баланса в казиното без потвърждение на депозит.

Защото казината стриктно проверяват депозитите и тегленията, нали?

Така че вярвам на казиното, което играя в това отношение.

Но затова бях подозрителен към искането за депозиране на пари с един имейл. Освен това адресът за депозит е адресът, посочен в имейла. Мога да разбера от страницата за депозит в казиното.

Единственият адрес в имейла наистина ли е казино портфейл?

Бях заподозрян в измама със заем от един отговорник.

Вярвам, че тази заявка е правилна от казиното. Мисля обаче, че трябва да бъде правилно записано в историята.

Дори да се опитам да намеря най-новата история, акаунтът ми е заключен, така че не знам кога съм депозирал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре,

Ще повторя предложението още веднъж: Отидете в електронния си портфейл, намерете нещо, наречено подобно на „минали транзакции" или „изходящи плащания", опитайте се да намерите списъка с транзакциите, които изпращате към казината, след което проверете идентификатора на портфейла на казино Grande Vegas, за да разберете дали сте депозирали успешно в миналото.

От решаващо значение е да гарантирате, че вашият депозит е стигнал до казиното - което означава, че парите са били успешно прехвърлени не само от вашия портфейл, но и са попаднали в портфейла на получателя.

Не всички платежни транзакции са незабавни, понякога транзакцията се отхвърля от доставчика на плащания и сумата не се приспада. Когато това се случи, казиното не е предупредено незабавно, така че може да откриете, че играете с пари назаем, вместо със собствените си.

Въз основа на отговора на казиното към вас, бих казал, че моето обяснение е много вероятно.

За да избегнете допълнителни съмнения, първо проверете историята на плащанията си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Харесвам Гранд Вегас. Жалко е, че акаунтът е заключен там. Така че вече не знам какво е, но просто изпратих парите на посочения адрес (BC1qn87H0Sjxcu8NVpr4L42TcyJ0UKLKGW6UX39A2D). Благодаря за кореспонденцията с Редка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте!

Вярвам, че казиното трябва да отключи акаунта ви, след като парите пристигнат, трябва също така да ви позволи да теглите.

Както и да е, кажете ми какво се е случило с акаунта ви в казиното, моля. Бих искал да чуя, че всички проблеми са решени, знаете ли. 🙂

Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съжалявам за късния отговор.

Акаунтът е отключен за момента.

Потърсих го, но имаше запис на депозити в Grandevegas през деня, но нямаше запис на депозити в други казина.

Може би грешката беше моя.

Trust Wallet има само един регистър на паричните преводи на ден.

Вече не знам къде е адреса、、、

Автоматичен превод:
mmgg33441
преди 1 година

Изобщо няма проблем! 🙂

Изглежда този път казиното е било правилно, просто не сте имали представа, че депозитът не е успял.

Случва се. Сега знаете, че проверката на портфейла ви след всеки депозит може да ви спести някои проблеми 🙂, нали?

За съжаление, никога не съм използвал този Trust Wallet, така че не мога да дам повече съвети, но бих искал да вярвам, че трябва да има някаква налична поддръжка. Ако някога отново се затрудните, поддръжката на портфейла също може да помогне, въпреки че никога не се колебайте да ни попитате тук! 🙏🙌


Автоматичен превод:
преди 1 година

Те няма да ми възстановят сумата, след като поисках акаунтът ми да бъде закрит?

Автоматичен превод:
shanebadassmutgafuk
преди 1 година

Нямам представа - ще го направят ли?

Бих прехвърлил салдото по сметката си и след това поисках закриване на сметката, например. Ако ситуацията е по-спешна, казиното трябва да ви позволи да изтеглите баланса незабавно или скоро след това - основно без ненужно забавяне.

Но защо казиното ще ви върне парите? Възстановяването означава да ви върнем парите, които сте депозирали.

Искате ли да обясните допълнително, може би?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, те няма да ми върнат парите, които депозирах и никога не съм играл, и акаунтът ми е затворен

Автоматичен превод:
shanebadassmutgafuk
преди 1 година

Защо мислите, че казиното трябва да възстанови депозита ви? Трудно ми е да проследя мисълта и със сигурност ще имам нужда от помощ с това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тъй като аз дори не играх и ако казиното е фалирало, тези 19$ са голяма работа за тях, те не трябва да работят

Това е доста тъжен благотворителен случай.


Автоматичен превод:
shanebadassmutgafuk
преди 1 година

Е, казиното не е банка. Играчите депозират, за да играят. 🙂

Тегленето на депозит без игра не е възстановяване на средства и означава определени такси за казиното, което плаща за транзакцията. Следователно трябва да заложите депозита поне веднъж, преди тегленето да бъде разрешено.

Прочетохте ли правилата и условията, моля?

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини