ФорумКазинаGrande Vegas Casino - обща дискусия

Grande Vegas Casino - обща дискусия

преди 2 години от zena5755
|
13019 преглеждания 52 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grande Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Страхотно благодаря за всички съвети с цялото - казино - парите на клиентите се изчерпват - и не е лесно - да си клиент - бях лъган толкова много пъти - и винаги е едно и също нещо - отново и отново - и винаги отнема всичко пари - кредити, монети, тъкмо започвах преди повече от 36 години - и лотарията на Орегон се премести - играх - ден и нощ - шегувам се, не спирах ($10 - $20 Grand ) месец - една вечер ходех игра на игра и теглих Общо $2173,25

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
jacksprackart
преди 2 години

Здравейте,

имаш ли скорошен опит с Grande Vegas, моля? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не, всъщност току-що отворих отново акаунта си при тях.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Здравей sting454.

Така че да се надяваме, че всичко ще бъде наред.

Какво те кара да отвориш отново акаунта си, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Исках да им дам още един шанс.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Това звучи справедливо.

🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

да, без значение какво им изпратя в каква форма, няма да ме потвърдят, така че никога да не мога да тегля. мошеници точно като casino extreme и yabby!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Никога не съм имал проблеми с проверката

Автоматичен превод:
преди 2 години

да, без значение какво им изпратя в каква форма, няма да ме потвърдят, така че никога да не мога да тегля. мошеници точно като casino extreme и yabby!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тогава каква причина са ви дали да не верифицирате акаунта? Какво не е наред с документите, които сте им изпратили?

Автоматичен превод:
преди 2 години

моят държавен идентификатор (сканиран и сниман). сметката ми за мобилен телефон и няколко пъти селфи, държащ личната ми карта до лицето. Освен това искаха изтрита с молив снимка на кредитната ми карта, която е нова за мен. не само веднъж няколко пъти. казаха, че не могат да ги прочетат. Затова ги сканирах, все още не. Ще покажа снимките, ако искате.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
chrhadden
преди 2 години

Ако тези документи не са с добро качество, тогава не бих обвинявал казиното за каквато и да е тактика за забавяне. Споделете каквото можете, но моля, не разкривайте никакви лични данни, ако е възможно.

Ако смятате, че това не е така, бих посъветвал да подадете жалба и ние ще се опитаме да помогнем:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Те бяха достатъчно добри за 3 други

Автоматичен превод:
chrhadden
преди 2 години

Да, имах казино, което иска дебитна карта, изтрита с молив, казах, че се смеят и няма да го направя. В крайна сметка изпратих това, което повечето казина искат, за снимка на моята дебитна карта със средните 6 числа, празни и гърба с липсващ CVV, което те приеха. Плюс целия този бизнес със селфита с ID, това е сигурността KYC полудя.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 2 години

Знам, че е невъзможно да се направи

Автоматичен превод:
chrhadden
преди 2 години

Ако няма начин да разрешите този проблем с казиното, можете да опитате да подадете жалбата, както предложих по-рано, за да можем да се опитаме да изясним този проблем с казиното.

ще направиш ли това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох жалба и още нищо не чух от Николас. Не мога да повярвам, че им дадох толкова висока оценка и сега те направиха това с мен. Не наруших никакво правило, софтуерът им има бъг, който наруши правилото.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Здравейте,

ето защо използваме таймера, за да ви уведомим, че все още работим по това:

file

Въпреки това винаги отнема малко повече време с грешки и проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

И така, какво се случва, когато таймерът изтече без резолюция. Добре губя печалбите си... но дали казиното запазва добрата си репутация.

Този бъг и бъг бяха само извинение да не ми плащат. Получих плащания от други предишни тегления, използвайки този безплатен купон по време на предстоящо теглене и получих плащане

Това не е ново за тях. Още едно казино, което не иска да плаща.

Депозирах над $1500 само през май. Тъпо правилно!!!...и те отказват да почетат печалбите ми от $1083.00. Те не са много умни...направете сметката. Ще ми загубят много лоялен играч. ако не ми плащат.


също така вижте последните победители на началната страница. Има много над $30 000. Възможен проблем с плащането на всички или е BS



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Скъпи Джей,

с цялото възможно уважение, помислете за жалбата от нашата гледна точка за известно време:

Ако казиното заяви, че проблемът е причинен от нарушаване на конкретно правило, вие сте се противопоставили, че е причинен от технически проблем. Трябваше да проучим и двете твърдения. Започвайки от свързване с казиното и изчакване на доказателства, дебати за всякакви нередности. Не е толкова гладко всеки ден и изисква време.

След като таймерът изтече, Nikolas ще ви актуализира допълнително или ще предостави някакво заключение.

Не знам подробности, тъй като не съм част от екипа по жалби.

Както и да е, толкова ли си сигурен, че всички тези победители са истински играчи – въпрос от любопитство. 🤔

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини