преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grande Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Страхотно благодаря за всички съвети с цялото - казино - парите на клиентите се изчерпват - и не е лесно - да си клиент - бях лъган толкова много пъти - и винаги е едно и също нещо - отново и отново - и винаги отнема всичко пари - кредити, монети, тъкмо започвах преди повече от 36 години - и лотарията на Орегон се премести - играх - ден и нощ - шегувам се, не спирах ($10 - $20 Grand ) месец - една вечер ходех игра на игра и теглих Общо $2173,25
Awesome thank you for all the heads up with the whole - casino - doin customers money's all ffd up -and it's not easy - being the customer- I've been lied to so many times- and it's always the same thing- over and over- and it always takes everything money - credits, coins, I was just starting out over 36 yrs.ago - and the Oregon lottery moved in - I played - day n night - I kid you not I was pulling over ( $10 - $20 Grand ) a month -one night I went game to game to game and I cashed out Total $2173.25
Здравейте,
имаш ли скорошен опит с Grande Vegas, моля? 🙂
Hello,
do you have any more recent experiences with the Grande Vegas, please? 🙂
Не, всъщност току-що отворих отново акаунта си при тях.
No I actually just reopened my account with them.
Здравей sting454.
Така че да се надяваме, че всичко ще бъде наред.
Какво те кара да отвориш отново акаунта си, чудя се?
Hello sting454.
So let's hope that everything will be in order.
What makes you reopen your account I wonder?
Това звучи справедливо.
🙂
That sounds fair.
🙂
да, без значение какво им изпратя в каква форма, няма да ме потвърдят, така че никога да не мога да тегля. мошеници точно като casino extreme и yabby!
yeah,they no matter what i send them in what form,will not verify me so i can never withdrawal.crooks just like casino extreme and yabby!
да, без значение какво им изпратя в каква форма, няма да ме потвърдят, така че никога да не мога да тегля. мошеници точно като casino extreme и yabby!
yeah,they no matter what i send them in what form,will not verify me so i can never withdrawal.crooks just like casino extreme and yabby!
моят държавен идентификатор (сканиран и сниман). сметката ми за мобилен телефон и няколко пъти селфи, държащ личната ми карта до лицето. Освен това искаха изтрита с молив снимка на кредитната ми карта, която е нова за мен. не само веднъж няколко пъти. казаха, че не могат да ги прочетат. Затова ги сканирах, все още не. Ще покажа снимките, ако искате.
my pa state id (scanned and photographed).my cell phone bill and several of times selfie holding my id next to face. Also they wanted a pencil rubbed picture of my credit card ,which is a new one to me. not just once several times.the said they couldnt read them.so i scanned them ,still no.ill show the pics if you want.
Ако тези документи не са с добро качество, тогава не бих обвинявал казиното за каквато и да е тактика за забавяне. Споделете каквото можете, но моля, не разкривайте никакви лични данни, ако е възможно.
Ако смятате, че това не е така, бих посъветвал да подадете жалба и ние ще се опитаме да помогнем:
https://casino.guru/complaints/create
If those documents are not of good quality then I'd not blame the casino for any delay tactics. Share what you can, but please do not expose any personal data, if possible.
If you think this is not the case, I would advise submitting a complaint and we will try to help:
https://casino.guru/complaints/create
Да, имах казино, което иска дебитна карта, изтрита с молив, казах, че се смеят и няма да го направя. В крайна сметка изпратих това, което повечето казина искат, за снимка на моята дебитна карта със средните 6 числа, празни и гърба с липсващ CVV, което те приеха. Плюс целия този бизнес със селфита с ID, това е сигурността KYC полудя.
Yeah I had a casino which wanted a pencil rubbed traced debit card I said they were having a laugh and I wasn’t going to do it. In the end I sent what most casinos ask for a photo of my debit card with the middle 6 numbers blanked out and the back with the CVV missing which they accepted. Plus all that selfie business with ID it’s security KYC gone mad.
Ако няма начин да разрешите този проблем с казиното, можете да опитате да подадете жалбата, както предложих по-рано, за да можем да се опитаме да изясним този проблем с казиното.
ще направиш ли това?
If there is no way to solve this issue with the casino, you may try to submit the complaint, as I previously suggested so we can try to clarify this issue with the casino.
Will you do that?
Подадох жалба и още нищо не чух от Николас. Не мога да повярвам, че им дадох толкова висока оценка и сега те направиха това с мен. Не наруших никакво правило, софтуерът им има бъг, който наруши правилото.
I did submit a complaint and I heard nothing yet from Nikolas. I can't believe I gave them such a high rating and now they did this to me. I broke no rule their software has a glitch that broke the rule.
Здравейте,
ето защо използваме таймера, за да ви уведомим, че все още работим по това:
Въпреки това винаги отнема малко повече време с грешки и проблеми.
Hello,
that's why we use the timer, to let you know that we're still working on that:
It's always a little more time-consuming with the bugs and glitches though.
И така, какво се случва, когато таймерът изтече без резолюция. Добре губя печалбите си... но дали казиното запазва добрата си репутация.
Този бъг и бъг бяха само извинение да не ми плащат. Получих плащания от други предишни тегления, използвайки този безплатен купон по време на предстоящо теглене и получих плащане
Това не е ново за тях. Още едно казино, което не иска да плаща.
Депозирах над $1500 само през май. Тъпо правилно!!!...и те отказват да почетат печалбите ми от $1083.00. Те не са много умни...направете сметката. Ще ми загубят много лоялен играч. ако не ми плащат.
също така вижте последните победители на началната страница. Има много над $30 000. Възможен проблем с плащането на всички или е BS
So what happens when the timer runs out with no resolution. OK I lose my winnings.. but does the casino keep its good reputation status.
That bug and glitch was just an excuse not to pay me. I received payments from other previous withdrawals using that free coupon during a pending withdrawal and got paid
This is not new to them. Another casino that doesn't want to pay.
I deposited over $1500 in May alone. Dumb right!!!...and they refuse to honor my winnings of $1083.00. They aren't to smart..do the math. They will lose me a very loyal player. if I don't get paid.
also look at the recent winners on the home page. There are many over $30,000 . Possible trouble paying everyone or is it B.S.
Скъпи Джей,
с цялото възможно уважение, помислете за жалбата от нашата гледна точка за известно време:
Ако казиното заяви, че проблемът е причинен от нарушаване на конкретно правило, вие сте се противопоставили, че е причинен от технически проблем. Трябваше да проучим и двете твърдения. Започвайки от свързване с казиното и изчакване на доказателства, дебати за всякакви нередности. Не е толкова гладко всеки ден и изисква време.
След като таймерът изтече, Nikolas ще ви актуализира допълнително или ще предостави някакво заключение.
Не знам подробности, тъй като не съм част от екипа по жалби.
Както и да е, толкова ли си сигурен, че всички тези победители са истински играчи – въпрос от любопитство. 🤔
Dear Jay,
with all the possible respect, think about the complaint from our perspective for a while:
If the casino stated that the problem is caused by breaching a specific rule, you opposed that it's caused by a technical glitch. We had to investigate both statements. Starting by getting in touch with the casino and waiting for any prooves, debates on any irregularities. It's not so smooth each day and requires time.
After the timer runs out, Nikolas will update you further or will provide some conclusion.
I do not know the details since I'm not part of the Complaint Team.
Anyway, are you so sure that all those winners are real players - just a question out of curiosity. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.