НачалоФорумКазинаGrande Vegas Casino - обща дискусия

Grande Vegas Casino - обща дискусия

 от zena5755
|
15 535 преглеждания 52 отговора |
|
1 23
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grande Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Страхотно благодаря за всички съвети с цялото - казино - парите на клиентите се изчерпват - и не е лесно - да си клиент - бях лъган толкова много пъти - и винаги е едно и също нещо - отново и отново - и винаги отнема всичко пари - кредити, монети, тъкмо започвах преди повече от 36 години - и лотарията на Орегон се премести - играх - ден и нощ - шегувам се, не спирах ($10 - $20 Grand ) месец - една вечер ходех игра на игра и теглих Общо $2173,25

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
jacksprackart

Здравейте,

имаш ли скорошен опит с Grande Vegas, моля? 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Не, всъщност току-що отворих отново акаунта си при тях.

Автоматичен превод:
zena5755

Здравей sting454.

Така че да се надяваме, че всичко ще бъде наред.

Какво те кара да отвориш отново акаунта си, чудя се?

Автоматичен превод:

Исках да им дам още един шанс.

Автоматичен превод:
zena5755

Това звучи справедливо.

🙂

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

да, без значение какво им изпратя в каква форма, няма да ме потвърдят, така че никога да не мога да тегля. мошеници точно като casino extreme и yabby!

Автоматичен превод:

Никога не съм имал проблеми с проверката

Автоматичен превод:

да, без значение какво им изпратя в каква форма, няма да ме потвърдят, така че никога да не мога да тегля. мошеници точно като casino extreme и yabby!

Автоматичен превод:

Тогава каква причина са ви дали да не верифицирате акаунта? Какво не е наред с документите, които сте им изпратили?

Автоматичен превод:

моят държавен идентификатор (сканиран и сниман). сметката ми за мобилен телефон и няколко пъти селфи, държащ личната ми карта до лицето. Освен това искаха изтрита с молив снимка на кредитната ми карта, която е нова за мен. не само веднъж няколко пъти. казаха, че не могат да ги прочетат. Затова ги сканирах, все още не. Ще покажа снимките, ако искате.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
chrhadden

Ако тези документи не са с добро качество, тогава не бих обвинявал казиното за каквато и да е тактика за забавяне. Споделете каквото можете, но моля, не разкривайте никакви лични данни, ако е възможно.

Ако смятате, че това не е така, бих посъветвал да подадете жалба и ние ще се опитаме да помогнем:

https://casino.guru/complaints/create



Автоматичен превод:
Radka

Те бяха достатъчно добри за 3 други

Автоматичен превод:
chrhadden

Да, имах казино, което иска дебитна карта, изтрита с молив, казах, че се смеят и няма да го направя. В крайна сметка изпратих това, което повечето казина искат, за снимка на моята дебитна карта със средните 6 числа, празни и гърба с липсващ CVV, което те приеха. Плюс целия този бизнес със селфита с ID, това е сигурността KYC полудя.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Anonymized417

Знам, че е невъзможно да се направи

Автоматичен превод:
chrhadden

Ако няма начин да разрешите този проблем с казиното, можете да опитате да подадете жалбата, както предложих по-рано, за да можем да се опитаме да изясним този проблем с казиното.

ще направиш ли това?

Автоматичен превод:

Подадох жалба и още нищо не чух от Николас. Не мога да повярвам, че им дадох толкова висока оценка и сега те направиха това с мен. Не наруших никакво правило, софтуерът им има бъг, който наруши правилото.

Автоматичен превод:
zena5755

Здравейте,

ето защо използваме таймера, за да ви уведомим, че все още работим по това:

file

Въпреки това винаги отнема малко повече време с грешки и проблеми.

Автоматичен превод:

И така, какво се случва, когато таймерът изтече без резолюция. Добре губя печалбите си... но дали казиното запазва добрата си репутация.

Този бъг и бъг бяха само извинение да не ми плащат. Получих плащания от други предишни тегления, използвайки този безплатен купон по време на предстоящо теглене и получих плащане

Това не е ново за тях. Още едно казино, което не иска да плаща.

Депозирах над $1500 само през май. Тъпо правилно!!!...и те отказват да почетат печалбите ми от $1083.00. Те не са много умни...направете сметката. Ще ми загубят много лоялен играч. ако не ми плащат.


също така вижте последните победители на началната страница. Има много над $30 000. Възможен проблем с плащането на всички или е BS



Редактиран от автора
Автоматичен превод:
zena5755

Скъпи Джей,

с цялото възможно уважение, помислете за жалбата от нашата гледна точка за известно време:

Ако казиното заяви, че проблемът е причинен от нарушаване на конкретно правило, вие сте се противопоставили, че е причинен от технически проблем. Трябваше да проучим и двете твърдения. Започвайки от свързване с казиното и изчакване на доказателства, дебати за всякакви нередности. Не е толкова гладко всеки ден и изисква време.

След като таймерът изтече, Nikolas ще ви актуализира допълнително или ще предостави някакво заключение.

Не знам подробности, тъй като не съм част от екипа по жалби.

Както и да е, толкова ли си сигурен, че всички тези победители са истински играчи – въпрос от любопитство. 🤔

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини