Харесвам това казино.
От мен обаче се иска да депозирам поради неизвестни обстоятелства и акаунтът ми ще бъде заключен, докато не направя депозит.
Той казва: Не съм депозирал 50 USD в BTC на 4/12, така че, моля, направете депозит.
Вероятно се е случило следното 、、、.
(1) Кандидатствам за депозит в BTC
(2) Правя превод от портфейла си
(3) Те депозираха 50 USD в моята казино сметка, преди преводът да приключи.
(4) По някаква причина BTC беше анулиран без завършване на превода
Но не си спомням да съм играл без да плащам.
Има и история на BTC трансфери, която изглежда е същата сума в същия ден. (Не знам дали сега е GrandeVegasCasino.) )
На първо място, казиното трябва да потвърди депозита, преди да депозира пари в казино сметката на клиента.
Казината трябва ясно да обяснят причината, независимо дали е системна спецификация или оперативна грешка. Бих бил готов да платя, ако стане ясно, че съм играл безплатно, без да го осъзнавам.
Сегашната ситуация обаче е следната.
(1) Казиното не дава ясно обяснение,
(2) Казиното казва, Депозирайте на BTC адреса, посочен в имейла,
(3) Казиното казва, че трябва да депозирате на BTC адреса, посочен в имейла.
Поради тази ситуация подозирам измама от служители на казиното.
Бихте ли платили, ако бъдете помолени да платите с това съдържание?
I like this casino.
However, I am being asked to deposit due to unknown circumstances, and my account will be locked until I make a deposit.
He says: I haven't deposited 50USD in BTC on 4/12, so please make a deposit.
Probably, the following 、、、 happened.
(1) I apply for a deposit in BTC
(2) I make a transfer from my wallet
(3) They deposited 50 USD into my casino account before the transfer was completed.
(4) For some reason, BTC was canceled without completing the transfer
But I don't remember playing without paying.
There is also a BTC transfer history that seems to be the same amount on the same day. (I don't know if it's GrandeVegasCasino now.) )
In the first place, the casino should confirm the deposit before depositing money into the customer's casino account.
Casinos should clearly explain the cause, whether it is a system specification or an operational error. I'd be willing to pay if it becomes clear that I was playing for free without realizing it.
However, the current situation is as follows.
(1) The casino does not give a clear explanation,
(2) Casino says, Deposit to the BTC address listed in the email,
(3) Casino says ,You should deposit to the BTC address listed in the email.
Because of this situation, I suspect fraud by casino employees.
Would you pay if you were asked to pay with this content?
Автоматичен превод: