ФорумКазинаGrande Vegas Casino - обща дискусия

Grande Vegas Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от zena5755
|
13051 преглеждания 52 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Radka
преди 2 години

Здравейте, имам доказателство за друго предстоящо теглене в Grande Vegas със същия талон, който ми беше даден чрез входящата ми кутия и аз го изиграх и получих печалбите си. Изпратих ги на Николас. Казиното стъпи на пръсти на това. Те казаха, че съм нарушил правило, но те нарушиха собственото си правило още през 04/01/2022, когато ми платиха от друго чакащо теглене със същия игран купон. Мисля, че просто искат да се откажа и да продължа напред. Няма да се случи, докато не получа заплата за победата си.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Здрасти!

Това звучи много интересно. Надявам се, че ще отговорят чрез нишката за оплаквания, искам да видя тяхното обяснение - може да е грешка или техническа грешка?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация. След всичко, което се случи, продължих да депозирам и да играя тук, но за съжаление продължих да губя. Реших да закрия акаунта си поради недостъпни бонуси за мен. Оттегляне на влошаване и постоянни загуби.

Трябва да е забавно и вълнуващо. Защо да се притеснявате, ако не е.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, идвам с тази публикация, за да ви информирам, че забавят проверката на акаунта ми, първоначално дават 3-5 работни дни за проверка, което вече е твърде много! И след като изпратите всичко правилно, те ви молят да го изпратите отново и трябва да изчакаме още 3-5 дни... Никога не съм виждал казино от този тип, поддръжката е перфектна, те са добре обмислени стоки, но частта за проверка на документи е ужасна. Вторник приключва края на втория опит и май пак ще откажат. Можете ли да ми помогнете по някакъв начин?

Автоматичен превод:
Kaafelay
преди 2 години

Здравейте.

Първата проверка е много сложен процес, така че понякога може да отнеме дори няколко седмици, за да я преминете напълно. Това силно зависи от способността ви да предоставите на казиното всички необходими документи. Има ли някакъв конкретен документ, който ви е трудно да предоставите, моля? Може ли казиното да каже какво не е наред с тези вече изпратени документи?



Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация. След всичко, което се случи, продължих да депозирам и да играя тук, но за съжаление продължих да губя. Реших да закрия акаунта си поради недостъпни бонуси за мен. Оттегляне на влошаване и постоянни загуби.

Трябва да е забавно и вълнуващо. Защо да се притеснявате, ако не е.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

така че да се надяваме, че ще намерите повече късмет и забавление някъде другаде. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Харесвам това казино. Днес ще играя. Дават добър бонус за депозит.

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

Късмет!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Харесвам това казино. Днес ще играя. Дават добър бонус за депозит.

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, бонусът всъщност изглежда доста добър, прилага ли се някакво правило за максимално изплащане?

Все пак не ми харесва, че ограничават прогресивните печалби от джакпота.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не. Няма ограничения в условията на бонуса.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 2 години

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нова победа за Grande Vegas.


Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Е, бих казал, че преводът отново не е прецизен. 😁

Трябваше да е „Още една победа в Гранд Вегас", бих казал.

Поздравления за малкия джакпот! 👏👏🙌

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Това написах 😁

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Мислех така 😁, но автоматичният преводач промени целия смисъл 😀, така че звучи сякаш отново сте се изгубили. 😁


Е, понякога се случва. 🤯🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

ВНИМАНИЕ! Въпросното казино позволява изискването на последователни безплатни бонуси без предварително блокиране, което е в контраст с техните собствени правила и условия. Това поведение трябва да се счита за измамно, тъй като заблуждава играча да може да използва тези бонуси по изключителен начин, когато, от друга страна, в случай на печалба, тегленето се отказва и отменя.

Автоматичен превод:
Nemokid
преди 2 години

Има такъв грях зад тях, те, като всяко казино, не са много доволни от победите на играчите, но въпреки това изплащат печалбите. Играя там от 2017 г. и вече съм проучил всички клопки на това казино. Печеленето и получаването на печалба е възможно, ако следвате и познавате техните правила. Вярвам, че в някои отношения те са много по-добри от други казина с по-висок рейтинг.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Харесвам това казино.

От мен обаче се иска да депозирам поради неизвестни обстоятелства и акаунтът ми ще бъде заключен, докато не направя депозит.

Той казва: Не съм депозирал 50 USD в BTC на 4/12, така че, моля, направете депозит.

Вероятно се е случило следното 、、、.

(1) Кандидатствам за депозит в BTC

(2) Правя превод от портфейла си

(3) Те депозираха 50 USD в моята казино сметка, преди преводът да приключи.

(4) По някаква причина BTC беше анулиран без завършване на превода

Но не си спомням да съм играл без да плащам.

Има и история на BTC трансфери, която изглежда е същата сума в същия ден. (Не знам дали сега е GrandeVegasCasino.) )

На първо място, казиното трябва да потвърди депозита, преди да депозира пари в казино сметката на клиента.

Казината трябва ясно да обяснят причината, независимо дали е системна спецификация или оперативна грешка. Бих бил готов да платя, ако стане ясно, че съм играл безплатно, без да го осъзнавам.

Сегашната ситуация обаче е следната.

(1) Казиното не дава ясно обяснение,

(2) Казиното казва, Депозирайте на BTC адреса, посочен в имейла,

(3) Казиното казва, че трябва да депозирате на BTC адреса, посочен в имейла.

Поради тази ситуация подозирам измама от служители на казиното.

Бихте ли платили, ако бъдете помолени да платите с това съдържание?

Автоматичен превод:
mmgg3344
преди 1 година

Здравей.

Позволете ми първо малко рекапитулация, за да се уверя, че разбирам правилно основните точки - поправете ме, ако греша.

Депозирахте 50 USD в BTC, сумата беше добавена към баланса на акаунта ви, така че започнахте да играете.

Сега казиното твърди, че тегленето не е обработено правилно, следователно трябва да депозирате дадената стойност от 50 USD в BTC.

Начинът, по който аз го виждам, решаващият момент е във вашия крипто портфейл. Можете ли да видите оригиналната транзакция от 4/12 във вашия крипто портфейл – приспадната ли е сумата от портфейла ви?

Ако е така, незабавно предоставете тази информация на казиното.

Ако НЕ, транзакцията вероятно е била отхвърлена в миналото, което означава, че сте играли с пари "назаем".

Следователно трябва да депозирате сега.

Звучи ли разбираемо, моля?

Кажи ми

Автоматичен превод:
преди 1 година

Онзи ден си помислих да играя в казино с криптовалута. Въпреки това, когато се опитах да депозирам в някои казина, получих грешка при прах и не можах да депозирам. Имаше толкова много прахови грешки, че ги помня. Grande Vegas обикновено обработва преводи и получава пари много бързо. Не знам как работи, но е много бързо от другите казина. Спомням си обаче, че в този ден лентата за напредъка не се промени завинаги на завършване след изпращане. Не мога да се сдържа, затова мисля, че го направих отново. Вторият път лентата за напредъка се промени на завършване. Изпратеният BTC адрес е както следва. bc1qumcavhec4mt82vgl9cy73f4t95y8sz0mv884m4

Това е всичко, което помня. И първо се извинявам за липсата на знания за BTC

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини