преди 4 месеца
Така че смятам, че няма да продължите да играете там. Така ли е?🤔
So I reckon you are not going to continue playing there. Is that right?🤔
0
Така че смятам, че няма да продължите да играете там. Така ли е?🤔
So I reckon you are not going to continue playing there. Is that right?🤔
Напълно разбирам. Надявам се следващия път да имате повече късмет и бърз отговор, когато става въпрос за тегления.🤞
Completely understand. I hope next time you will have more luck and a prompt response when it comes to withdrawals.🤞
Направих плащане към казино Goldwin чрез skrill, както съм правил много пъти, преди плащането да не бъде заредено в акаунта ми, сега изминаха повече от 24 часа, говорих директно със skrill и получих имейл за потвърждение, че парите са изпратени на този търговец но продължавам да получавам разногласия от Goldwin, които казват, че чакат отговор от skrill и е ескалиран.. колко време обикновено отнема това, за да се разреши?
I made a payment to Goldwin casino via skrill as I have many times before the payment was not loaded onto my account it has now been over 24 hours I have spoken directly to skrill and received a confirmation email that the money has been sent to that merchant but I keep getting the runaround from Goldwin saying they're waiting for a response from skrill and it's been escalated.. how long should this usually take to resolve?
Дали е решен досега, може би? Надявам се всичко да е наред. Моля, уведомете ни.
Has it been solved by now, perhaps? I hope everything is okay. Please let us know.
Не, все пак... просто ще трябва да изчакате имейл
No still the..you will just have to wait for an email
Този тип проблеми може да отнеме известно време, за да ви кажа истината и се надявам, че това няма да е вашият случай и скоро ще имате парите в сметката си.🙏 Дръжте ни в течение, моля.
This kind of issues could take some time to tell you the truth, and I hope it won't be your case and you will have the money in your account soon.🙏 Keep us informed, please.
Здравейте, имам предстоящо изплащане от 12 юни 2024 г., но за съжаление все още не съм получил никакъв отговор. Според чата ще отнеме максимум 5 работни дни, които изтекоха днес. Акаунтът е напълно проверен от 13 юни 2024 г.
Hi, I have had a payout pending since June 12th, 2024, but unfortunately I haven't received any response yet. According to the chat, it will take a maximum of 5 working days, which are over today. The account has been fully verified since June 13th, 2024.
Moin, habe seit dem 12.06.2024 eine auszahlung laufen leider bis heute keine rückmeldung bekommen laut chat maximal 5 Werktage, diese sind heute vorbei. Konto ist seit 13.06.2024 voll verifiziert.
Опитахте ли да се свържете с поддръжката относно това забавяне? Надявам се скоро да получите обяснението. Дръжте ни в течение, за да сме готови да се намесим, ако е необходимо.
Have you tried to contact support regarding this delay? I hope you will soon get the explanation. Keep us updated so we can be ready to step in if needed.
Не съм сигурен за тези извън Австралия, но дните на чакане на банките и компаниите да намерят или потвърдят плащанията изчезнаха преди години. Трансферите и плащанията са незабавни няколко години Payid(osko) трябва да е задължително навсякъде. Незабавни транзакции към телефон, имейл или банкови сметки, компании и т.н. с незабавни фактури. Край на извиненията за големи закъснения. Проверката на депозит трябва да отнеме по-малко от минута. Не съм сигурен дали се използва само тук. Тегленията сега също трябва да са незабавни.
Not sure about those outside of Australia, but the days of waiting on banks and companies to locate or verify payments went out the door years ago. Transfers and payments have been instant several years Payid(osko) should be mandatory everywhere. Instant transactions to phone, email or bank accounts, companies, and so on with instant invoices. No more excuses for long delays. Verifying a deposit should take less than a min. Not sure if it's only used over here. Withdrawls now days should also be instant.
Да, моето теглене беше отменено днес с изявлението, че не мога да тегля в моя крипто портфейл. Сега трябваше отново да пусна банковите данни за проверка и сега отново ще отнеме до 5 дни.
Yes, my withdrawal was canceled today with the statement that I cannot withdraw to my crypto wallet. Now I had to release the bank details again for verification and now it will take up to 5 days again.
Ja meine Auszahlung wurde heute abgebrochen mit der Aussage das ich nicht auf meine Crypto Wallet auszahlen kann. Nun musste ich die Bankdaten wiederum zur Verifikation freigeben und jetzt soll es wieder bis zu 5 Tage dauern.
Не съм сигурен за тези извън Австралия, но дните на чакане на банките и компаниите да намерят или потвърдят плащанията изчезнаха преди години. Трансферите и плащанията са незабавни няколко години Payid(osko) трябва да е задължително навсякъде. Незабавни транзакции към телефон, имейл или банкови сметки, компании и т.н. с незабавни фактури. Край на извиненията за големи закъснения. Проверката на депозит трябва да отнеме по-малко от минута. Не съм сигурен дали се използва само тук. Тегленията сега също трябва да са незабавни.
Not sure about those outside of Australia, but the days of waiting on banks and companies to locate or verify payments went out the door years ago. Transfers and payments have been instant several years Payid(osko) should be mandatory everywhere. Instant transactions to phone, email or bank accounts, companies, and so on with instant invoices. No more excuses for long delays. Verifying a deposit should take less than a min. Not sure if it's only used over here. Withdrawls now days should also be instant.
Добра точка!
Мисля, че забавянето обикновено идва, защото казината не обработват транзакциите сами, а препращат заявките към своите доставчици на плащания. Такива компании предоставят услуги за много други казина и може да имат свои собствени закъснения. Друго нещо, което може да влезе в този плавен процес, са допълнителни проверки, за които играчите може дори да не знаят. По-лесно е да кажеш: „Просто изчакай, моля те". вместо да обяснявам, че трансферът чака поради проверка на историята на игрите, ако ме разбирате.
От друга страна, да, след като всичко е одобрено и първоначалният превод на изплащане е иницииран от доставчика на плащания, той трябва да бъде незабавен. Просто тегленето не е само прехвърляне, то е по-скоро процес.
Това е, което научих досега. 🤷♀️
Good point!
I think the delay usually comes because casinos do not handle transactions on their own, but forward the requests to their payment providers. Such companies provide services for many other casinos and may have their own delays. Another thing that can step into this smooth process are additional checks that players may not be even aware of. It's easier to say, "Just wait for it, please." rather than explain that the transfer is waiting due to a gaming history check, if you catch my meaning.
On the other hand, yes, once all has been approved and the initial payout transfer is initiated by the payment provider, it should be instant. It's just that withdrawal is not only the transfer is, it's more of a process.
This is what I have learned so far. 🤷♀️
Добра точка!
Мисля, че забавянето обикновено идва, защото казината не обработват транзакциите сами, а препращат заявките към своите доставчици на плащания. Такива компании предоставят услуги за много други казина и може да имат свои собствени закъснения. Друго нещо, което може да влезе в този плавен процес, са допълнителни проверки, за които играчите може дори да не знаят. По-лесно е да кажеш: „Просто изчакай, моля те". вместо да обяснявам, че трансферът чака поради проверка на историята на игрите, ако ме разбирате.
От друга страна, да, след като всичко е одобрено и първоначалният превод на изплащане е иницииран от доставчика на плащания, той трябва да бъде незабавен. Просто тегленето не е само прехвърляне, то е по-скоро процес.
Това е, което научих досега. 🤷♀️
Good point!
I think the delay usually comes because casinos do not handle transactions on their own, but forward the requests to their payment providers. Such companies provide services for many other casinos and may have their own delays. Another thing that can step into this smooth process are additional checks that players may not be even aware of. It's easier to say, "Just wait for it, please." rather than explain that the transfer is waiting due to a gaming history check, if you catch my meaning.
On the other hand, yes, once all has been approved and the initial payout transfer is initiated by the payment provider, it should be instant. It's just that withdrawal is not only the transfer is, it's more of a process.
This is what I have learned so far. 🤷♀️
Да, моето теглене беше отменено днес с изявлението, че не мога да тегля в моя крипто портфейл. Сега трябваше отново да пусна банковите данни за проверка и сега отново ще отнеме до 5 дни.
Yes, my withdrawal was canceled today with the statement that I cannot withdraw to my crypto wallet. Now I had to release the bank details again for verification and now it will take up to 5 days again.
Ja meine Auszahlung wurde heute abgebrochen mit der Aussage das ich nicht auf meine Crypto Wallet auszahlen kann. Nun musste ich die Bankdaten wiederum zur Verifikation freigeben und jetzt soll es wieder bis zu 5 Tage dauern.
Това е отрицателно интересно, трябва да кажа. Доколкото мога да преценя, курсът обикновено е в обратна посока. Така че е доста изненадващо, че крипто не е опция, но банковият превод е ок.
Обзалагам се, че не ви е дадена конкретна причина, нали? Е, поне има друг начин и се надявам, че казиното ще устои на думата си.
Ако не, уведомете ни. Или по-добре, уведомете ни за всеки случай! 🤞🤞
That's negatively interesting, I must say. As far as I can tell, the course is normally quite in the opposite direction. So it's quite surpring the crypto is not an option, but banking transfer is ok.
I bet no concrete reason has been given to you, has it? Well, at least there is another way, and I hope the casino will stand up to its word.
If not, let us know. Or better, let us know in any case! 🤞🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.