ФорумКазинаGoldwin Casino - обща дискусия

Goldwin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Anonymized436
|
10143 преглеждания 73 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Crikeym8
преди 3 месеца

Така че смятам, че няма да продължите да играете там. Така ли е?🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, след всичко това, нищо не ме задържа там. хаха

Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 3 месеца

Напълно разбирам. Надявам се следващия път да имате повече късмет и бърз отговор, когато става въпрос за тегления.🤞

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих плащане към казино Goldwin чрез skrill, както съм правил много пъти, преди плащането да не бъде заредено в акаунта ми, сега изминаха повече от 24 часа, говорих директно със skrill и получих имейл за потвърждение, че парите са изпратени на този търговец но продължавам да получавам разногласия от Goldwin, които казват, че чакат отговор от skrill и е ескалиран.. колко време обикновено отнема това, за да се разреши?

Автоматичен превод:
bullendale3
преди 3 месеца

Дали е решен досега, може би? Надявам се всичко да е наред. Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не, все пак... просто ще трябва да изчакате имейл

Автоматичен превод:
bullendale3
преди 3 месеца

Този тип проблеми може да отнеме известно време, за да ви кажа истината и се надявам, че това няма да е вашият случай и скоро ще имате парите в сметката си.🙏 Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам предстоящо изплащане от 12 юни 2024 г., но за съжаление все още не съм получил никакъв отговор. Според чата ще отнеме максимум 5 работни дни, които изтекоха днес. Акаунтът е напълно проверен от 13 юни 2024 г.

Автоматичен превод:
tim80
преди 3 месеца

Опитахте ли да се свържете с поддръжката относно това забавяне? Надявам се скоро да получите обяснението. Дръжте ни в течение, за да сме готови да се намесим, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм сигурен за тези извън Австралия, но дните на чакане на банките и компаниите да намерят или потвърдят плащанията изчезнаха преди години. Трансферите и плащанията са незабавни няколко години Payid(osko) трябва да е задължително навсякъде. Незабавни транзакции към телефон, имейл или банкови сметки, компании и т.н. с незабавни фактури. Край на извиненията за големи закъснения. Проверката на депозит трябва да отнеме по-малко от минута. Не съм сигурен дали се използва само тук. Тегленията сега също трябва да са незабавни.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Да, моето теглене беше отменено днес с изявлението, че не мога да тегля в моя крипто портфейл. Сега трябваше отново да пусна банковите данни за проверка и сега отново ще отнеме до 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм сигурен за тези извън Австралия, но дните на чакане на банките и компаниите да намерят или потвърдят плащанията изчезнаха преди години. Трансферите и плащанията са незабавни няколко години Payid(osko) трябва да е задължително навсякъде. Незабавни транзакции към телефон, имейл или банкови сметки, компании и т.н. с незабавни фактури. Край на извиненията за големи закъснения. Проверката на депозит трябва да отнеме по-малко от минута. Не съм сигурен дали се използва само тук. Тегленията сега също трябва да са незабавни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добра точка!

Мисля, че забавянето обикновено идва, защото казината не обработват транзакциите сами, а препращат заявките към своите доставчици на плащания. Такива компании предоставят услуги за много други казина и може да имат свои собствени закъснения. Друго нещо, което може да влезе в този плавен процес, са допълнителни проверки, за които играчите може дори да не знаят. По-лесно е да кажеш: „Просто изчакай, моля те". вместо да обяснявам, че трансферът чака поради проверка на историята на игрите, ако ме разбирате.

От друга страна, да, след като всичко е одобрено и първоначалният превод на изплащане е иницииран от доставчика на плащания, той трябва да бъде незабавен. Просто тегленето не е само прехвърляне, то е по-скоро процес.

Това е, което научих досега. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добра точка!

Мисля, че забавянето обикновено идва, защото казината не обработват транзакциите сами, а препращат заявките към своите доставчици на плащания. Такива компании предоставят услуги за много други казина и може да имат свои собствени закъснения. Друго нещо, което може да влезе в този плавен процес, са допълнителни проверки, за които играчите може дори да не знаят. По-лесно е да кажеш: „Просто изчакай, моля те". вместо да обяснявам, че трансферът чака поради проверка на историята на игрите, ако ме разбирате.

От друга страна, да, след като всичко е одобрено и първоначалният превод на изплащане е иницииран от доставчика на плащания, той трябва да бъде незабавен. Просто тегленето не е само прехвърляне, то е по-скоро процес.

Това е, което научих досега. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Твоето място. Може би трябва да поемем всички изплащания в казиното. 1 за тях, 3 за мен. хаха

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, моето теглене беше отменено днес с изявлението, че не мога да тегля в моя крипто портфейл. Сега трябваше отново да пусна банковите данни за проверка и сега отново ще отнеме до 5 дни.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е отрицателно интересно, трябва да кажа. Доколкото мога да преценя, курсът обикновено е в обратна посока. Така че е доста изненадващо, че крипто не е опция, но банковият превод е ок.

Обзалагам се, че не ви е дадена конкретна причина, нали? Е, поне има друг начин и се надявам, че казиното ще устои на думата си.

Ако не, уведомете ни. Или по-добре, уведомете ни за всеки случай! 🤞🤞

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини