Не, както се очакваше. След като проверката беше извършена, имах две опции за теглене, крипто или банков депозит. Избрах крипто. Седмица по-късно беше отхвърлен поради технически проблем. Без предупреждение, без обяснение. След това ми казаха да използвам опцията за банково теглене. Казаха ми, че съм бил поставен в края на репликата, защото бях анулирал предишно теглене. Да, точно така, претъпкват го, след което ме наказват за повторно изпращане на теглене. Направих тегленето в банка, след което ме помолиха да предоставя банкови извлечения.
Отказах, заявявайки, че съм предоставил повече от достатъчна документация и предоставяйки им банкови данни ще дам на казиното възможност за достъп до моите банкови спестявания, като се имат предвид всички документи за потвърждение, които вече бях предоставил. Казано просто, това е риск за сигурността.
Така или иначе, те забавят, намират извинения и изискват информация, която нямат право. Депозирах с cashtocode, така че защо изискват банкови данни. Депозити, направени с портфейли, според техните условия тегленията трябва да отиват в портфейл или в метода, използван за депозиране.
Вижте, имах чувството, че това казино е риск, когато се присъединих. И разбира се, мога просто да предоставя банковите данни. Но няма да го направя.
Какъв е моят регрес? Гледайте това пространство. Бил съм по този път с няколко казина. Всички те в крайна сметка плащат, ако техните картови процесори спрат да изчистват или приемат депозити или парични преводи. . Регулаторите вече приемат и действат по спорове. Не беше отдавна, те направиха всичко. Това е просто болка в задника. И прахосник на време. Но на това разчитат. Те разчитат на отказването на играчите.
Nope, as expected. After verification was done, I had two withdrawl options, crypto or bank depisit. I chose crypto. Week later it was rejected claiming technical issue. No warning, no explanation.Then told to use bank withdrawl option. Told I had been placed at end of cue because I'd canceled previous withdrawl. Yea, that's right, they stuff it up, then penalise me for resubmitting withdrawl. Did the withdrawl to bank thing, then I was asked to provide bank statements.
I refused, stating that I had provided more than sufficient documentation, and by providing them bank details would give casino the ability to access my bank saving considering all the verification documents I'd already provided. Put simply, it's a security risk.
Either way, they are stalling, making excuses and demanding information they are not entitled. I deposited with cashtocode , so why do they demand banking details. Deposits made with wallets, under their terms withdrawls should go into a wallet Or into the method used for depositing.
Look, I had a feeling this casino was a risk when I joined. And sure, I could just provide the bank details. But I won't be doing that.
What is my recourse? Watch this space. I've been down this track with couple casinos. They all eventually pay should their card processors stop clearing or accepting deposits or fund transfers. . Regulators now accept and act on disputes. Wasn't long ago they did stuff all. Its just a pain in the ass. And a time waster. But that's what they rely on. They rely on players giving up.
Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод: