ФорумКазинаGoldwin Casino - обща дискусия

Goldwin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Anonymized436
|
6519 преглеждания 55 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Doobz
преди 8 месеца

Здравейте

Мога ли да предложа смяна на езика, може би? Може да си струва вместо това да опитате да пишете на оригиналния или майчиния си език, за да избегнете ново недоразумение. Целият този спор е безсмислен и няма нищо общо с хазарта, стана лична тема, която не ме интересува.

Приятно прекарване!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Английският ми върши перфектна работа и всичко, което написах, е напълно ясно Радка. Съгласен съм, приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имах достатъчно късмет да спечеля два пъти досега, 1800-2k. Първо изплащане след 5 работни дни. Този път се чувствам като ограбен. Кандидатствах на 26 март и нищо не се случва. Поддръжката няма помощ, само стандартен отговор. Няма да чакам повече наличност, както в понеделник вечерта, когато се оплача.

Автоматичен превод:
nataschahohmann4
преди 1 месец

Здравейте, каза ли казиното някаква конкретна причина, поради която все още нямате парите си? Предполагам, че вече сте имали потвърдена сметка тук, когато сте теглили в миналото. Какъв изглежда е проблемът?

Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако не го направят, можете да подадете жалба до нас и ние ще видим какво можем да направим.

Ако случайно нещо се промени, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Да, напълно съм проверен. Не ми се дава причина. Просто не се обработва. Утре стават 14 дни. Те все още очакват от мен да бъда търпелив. Но предполагам, че това е дали ще отменя тегленето и ще продължа да играя. Което със сигурност няма да направя

Автоматичен превод:
nataschahohmann4
преди 1 месец

Този човек, който го управлява, не е законен и измамник. Подайте жалба до Кюрасао Gaming Authority и те ще го накарат да плати, но може да отнеме известно време. Притеснявайте го с това, говорете лично и му кажете какво има. Не можем да позволим на бъгове като този малък крадец да откраднат парите ни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, напълно съм проверен. Не ми се дава причина. Просто не се обработва. Утре стават 14 дни. Те все още очакват от мен да бъда търпелив. Но предполагам, че това е дали ще отменя тегленето и ще продължа да играя. Което със сигурност няма да направя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей. Току-що видях оплакването ви и най-накрая прочетох актуализацията за получаването на парите. Така че поздравления. Отне ли повече от 14 дни накрая и разбрахте ли каква е причината за това забавяне?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

С goldwin съм може би 12 месеца, но никога не съм играл наистина.

Както и да е, спечелих $50 000 плюс, при $2000 седмичното теглене ще отнеме 8 месеца за получаване. Страницата за преглед на казино гуру казва $5000pw или 20000 на месец. Изглежда, че това е грешно.


Колко дълго аз твърде дълго? Оппс, сега съм до $76 000, това са 9 месеца.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Честито! Насладете се на Sweet!

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

С goldwin съм може би 12 месеца, но никога не съм играл наистина.

Както и да е, спечелих $50 000 плюс, при $2000 седмичното теглене ще отнеме 8 месеца за получаване. Страницата за преглед на казино гуру казва $5000pw или 20000 на месец. Изглежда, че това е грешно.


Колко дълго аз твърде дълго? Оппс, сега съм до $76 000, това са 9 месеца.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Честита победа! Имате ли друга информация за нас относно максималното теглене, може би? Винаги се радваме, ако можем да получим новини от играчите.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Да, след това, което можеше да бъде труден процес на проверка, сега чакаме тегленето да бъде обработено. Обзалагам се, че ме чакат да върна всичко обратно. Все пак ограничението от $2000 на седмица е малко шега.

Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 2 седмици

Надяваме се, че ще можете да изтеглите парите без никакви проблеми. Моля, дръжте ни в течение за процеса.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Не, както се очакваше. След като проверката беше извършена, имах две опции за теглене, крипто или банков депозит. Избрах крипто. Седмица по-късно беше отхвърлен поради технически проблем. Без предупреждение, без обяснение. След това ми казаха да използвам опцията за банково теглене. Казаха ми, че съм бил поставен в края на репликата, защото бях анулирал предишно теглене. Да, точно така, претъпкват го, след което ме наказват за повторно изпращане на теглене. Направих тегленето в банка, след което ме помолиха да предоставя банкови извлечения.

Отказах, заявявайки, че съм предоставил повече от достатъчна документация и предоставяйки им банкови данни ще дам на казиното възможност за достъп до моите банкови спестявания, като се имат предвид всички документи за потвърждение, които вече бях предоставил. Казано просто, това е риск за сигурността.

Така или иначе, те забавят, намират извинения и изискват информация, която нямат право. Депозирах с cashtocode, така че защо изискват банкови данни. Депозити, направени с портфейли, според техните условия тегленията трябва да отиват в портфейл или в метода, използван за депозиране.


Вижте, имах чувството, че това казино е риск, когато се присъединих. И разбира се, мога просто да предоставя банковите данни. Но няма да го направя.


Какъв е моят регрес? Гледайте това пространство. Бил съм по този път с няколко казина. Всички те в крайна сметка плащат, ако техните картови процесори спрат да изчистват или приемат депозити или парични преводи. . Регулаторите вече приемат и действат по спорове. Не беше отдавна, те направиха всичко. Това е просто болка в задника. И прахосник на време. Но на това разчитат. Те разчитат на отказването на играчите.












Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 1 седмица

Здравейте, в цялата тази ваша ситуация реших да ви посъветвам да подадете жалба при нас, ако имате подобен проблем.

Вероятно обаче ще трябва да работите с казиното, за да потвърдите допълнителния документ, ако можете да теглите само чрез банков превод. Алтернативата вероятно е да изчакате, докато техническите проблеми с криптовалутата бъдат разрешени, и да опитате да теглите, като я използвате отново.

Странно е, ако трябваше да чакате доста дълго време за удостоверяване и сега отново имате проблеми.

И така, какви са следващите ви стъпки?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Това е 3-ти път, когато получавам по-долу. Всеки път друго извинение.

.........................

Моля, имайте предвид, че тегленето ви е неуспешно поради технически причини

причини и сумата е върната обратно във вашия баланс.


Моля, инициирайте ново теглене и ние ще го обработим възможно най-скоро.


Извиняваме се за неудобството, което може да сме причинили.


Поздрави,

Финансов екип


......................

Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 3 дни

Хм, затова споменах оплакването в предишния си отговор. Даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо, независимо дали около теглене или KYC, и да изпратят на играча парите. Тъй като във вашия случай това не се е случило, няма да чакам повече и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако проявявате интерес.

Просто щракнете върху тази връзка, за да отворите жалба .

Бих казал, че ако все още е друга причина и не можете да направите теглене, това би било разумна стъпка.

Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини