ФорумКазинаGoldwin Casino - обща дискусия

Goldwin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Anonymized436
|
11056 преглеждания 73 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
Anonymized652
преди 1 година

Здравейте

Мога ли да предложа смяна на езика, може би? Може да си струва вместо това да опитате да пишете на оригиналния или майчиния си език, за да избегнете ново недоразумение. Целият този спор е безсмислен и няма нищо общо с хазарта, стана лична тема, която не ме интересува.

Приятно прекарване!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Английският ми върши перфектна работа и всичко, което написах, е напълно ясно Радка. Съгласен съм, приятен ден!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Имах достатъчно късмет да спечеля два пъти досега, 1800-2k. Първо изплащане след 5 работни дни. Този път се чувствам като ограбен. Кандидатствах на 26 март и нищо не се случва. Поддръжката няма помощ, само стандартен отговор. Няма да чакам повече наличност, както в понеделник вечерта, когато се оплача.

Автоматичен превод:
nataschahohmann4
преди 7 месеца

Здравейте, каза ли казиното някаква конкретна причина, поради която все още нямате парите си? Предполагам, че вече сте имали потвърдена сметка тук, когато сте теглили в миналото. Какъв изглежда е проблемът?

Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако не го направят, можете да подадете жалба до нас и ние ще видим какво можем да направим.

Ако случайно нещо се промени, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Да, напълно съм проверен. Не ми се дава причина. Просто не се обработва. Утре стават 14 дни. Те все още очакват от мен да бъда търпелив. Но предполагам, че това е дали ще отменя тегленето и ще продължа да играя. Което със сигурност няма да направя

Автоматичен превод:
nataschahohmann4
преди 7 месеца

Този човек, който го управлява, не е законен и измамник. Подайте жалба до Кюрасао Gaming Authority и те ще го накарат да плати, но може да отнеме известно време. Притеснявайте го с това, говорете лично и му кажете какво има. Не можем да позволим на бъгове като този малък крадец да откраднат парите ни.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, напълно съм проверен. Не ми се дава причина. Просто не се обработва. Утре стават 14 дни. Те все още очакват от мен да бъда търпелив. Но предполагам, че това е дали ще отменя тегленето и ще продължа да играя. Което със сигурност няма да направя

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей. Току-що видях оплакването ви и най-накрая прочетох актуализацията за получаването на парите. Така че поздравления. Отне ли повече от 14 дни накрая и разбрахте ли каква е причината за това забавяне?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

С goldwin съм може би 12 месеца, но никога не съм играл наистина.

Както и да е, спечелих $50 000 плюс, при $2000 седмичното теглене ще отнеме 8 месеца за получаване. Страницата за преглед на казино гуру казва $5000pw или 20000 на месец. Изглежда, че това е грешно.


Колко дълго аз твърде дълго? Оппс, сега съм до $76 000, това са 9 месеца.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Честито! Насладете се на Sweet!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

С goldwin съм може би 12 месеца, но никога не съм играл наистина.

Както и да е, спечелих $50 000 плюс, при $2000 седмичното теглене ще отнеме 8 месеца за получаване. Страницата за преглед на казино гуру казва $5000pw или 20000 на месец. Изглежда, че това е грешно.


Колко дълго аз твърде дълго? Оппс, сега съм до $76 000, това са 9 месеца.


https://casino.guru/goldwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Честита победа! Имате ли друга информация за нас относно максималното теглене, може би? Винаги се радваме, ако можем да получим новини от играчите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, след това, което можеше да бъде труден процес на проверка, сега чакаме тегленето да бъде обработено. Обзалагам се, че ме чакат да върна всичко обратно. Все пак ограничението от $2000 на седмица е малко шега.

Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 6 месеца

Надяваме се, че ще можете да изтеглите парите без никакви проблеми. Моля, дръжте ни в течение за процеса.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, както се очакваше. След като проверката беше извършена, имах две опции за теглене, крипто или банков депозит. Избрах крипто. Седмица по-късно беше отхвърлен поради технически проблем. Без предупреждение, без обяснение. След това ми казаха да използвам опцията за банково теглене. Казаха ми, че съм бил поставен в края на репликата, защото бях анулирал предишно теглене. Да, точно така, претъпкват го, след което ме наказват за повторно изпращане на теглене. Направих тегленето в банка, след което ме помолиха да предоставя банкови извлечения.

Отказах, заявявайки, че съм предоставил повече от достатъчна документация и предоставяйки им банкови данни ще дам на казиното възможност за достъп до моите банкови спестявания, като се имат предвид всички документи за потвърждение, които вече бях предоставил. Казано просто, това е риск за сигурността.

Така или иначе, те забавят, намират извинения и изискват информация, която нямат право. Депозирах с cashtocode, така че защо изискват банкови данни. Депозити, направени с портфейли, според техните условия тегленията трябва да отиват в портфейл или в метода, използван за депозиране.


Вижте, имах чувството, че това казино е риск, когато се присъединих. И разбира се, мога просто да предоставя банковите данни. Но няма да го направя.


Какъв е моят регрес? Гледайте това пространство. Бил съм по този път с няколко казина. Всички те в крайна сметка плащат, ако техните картови процесори спрат да изчистват или приемат депозити или парични преводи. . Регулаторите вече приемат и действат по спорове. Не беше отдавна, те направиха всичко. Това е просто болка в задника. И прахосник на време. Но на това разчитат. Те разчитат на отказването на играчите.












Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 5 месеца

Здравейте, в цялата тази ваша ситуация реших да ви посъветвам да подадете жалба при нас, ако имате подобен проблем.

Вероятно обаче ще трябва да работите с казиното, за да потвърдите допълнителния документ, ако можете да теглите само чрез банков превод. Алтернативата вероятно е да изчакате, докато техническите проблеми с криптовалутата бъдат разрешени, и да опитате да теглите, като я използвате отново.

Странно е, ако трябваше да чакате доста дълго време за удостоверяване и сега отново имате проблеми.

И така, какви са следващите ви стъпки?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Това е 3-ти път, когато получавам по-долу. Всеки път друго извинение.

.........................

Моля, имайте предвид, че тегленето ви е неуспешно поради технически причини

причини и сумата е върната обратно във вашия баланс.


Моля, инициирайте ново теглене и ние ще го обработим възможно най-скоро.


Извиняваме се за неудобството, което може да сме причинили.


Поздрави,

Финансов екип


......................

Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 5 месеца

Хм, затова споменах оплакването в предишния си отговор. Даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо, независимо дали около теглене или KYC, и да изпратят на играча парите. Тъй като във вашия случай това не се е случило, няма да чакам повече и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако проявявате интерес.

Просто щракнете върху тази връзка, за да отворите жалба .

Бих казал, че ако все още е друга причина и не можете да направите теглене, това би било разумна стъпка.

Какво мислиш ?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Накрая. Оттеглянето е завършено.

Автоматичен превод:
Crikeym8
преди 5 месеца

Това е страхотно. Всъщност научихте ли каква е причината за забавянето?🤔

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бих казал същата причина, поради която много казина предоставят бавни тегления. Те се надяват да възпроизведете това, което спечелите. Колкото по-дълго време им отнема обработката, толкова по-вероятно е играчите да върнат всичко обратно. Това всъщност е част от бизнес модела на много казина. Това е особено забележимо при новите играчи, които печелят рано след първото присъединяване. Това е омраза към любимците на казината.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

О, само да отбележа. След всички бъркотии наоколо, те вече не предоставят игри на Netent. Това беше основната причина да се присъединя. Вече имат игри Quickspin и Playtech, но не могат да се играят в моя регион. Трябва да се смея.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини