НачалоФорумКазинаGoldenLion.bet Casino - обща дискусия

GoldenLion.bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
3 414 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3
преди 1 месец

Освен това на вашия уебсайт компанията трябва просто да бъде в черния списък, не?

Автоматичен превод:
michaelgonzalez
преди 1 месец

За съжаление не разполагаме с такава информация.

Всичко свързано с всяко онлайн казино в нашата база данни е включено в прегледа на него.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Освен това на вашия уебсайт компанията трябва просто да бъде в черния списък, не?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ако казиното е в черния списък, то няма да се вижда на нашия уебсайт.

За да предоставим цялата информация, ние предпочитаме да бъдем видими, така че всички наши потребители да виждат всичко ясно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добре, но къде се намира фирмата? Имате информацията на уебсайта си, но тя не е ясна.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Re Черен списък. Можете да поставите в черния списък на уебсайта...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добре, но къде се намира фирмата? Имате информацията на уебсайта си, но тя не е ясна.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не мога да отговоря на този въпрос, съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Re Черен списък. Можете да поставите в черния списък на уебсайта...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Както е написано в ревюто на това казино: „Доколкото знаем, няма подходящи черни списъци на казино, които включват GoldenLion.bet Casino. Ако дадено казино си е намерило място в черен списък, като нашия черен списък на Casino Guru , това може да означава, че казиното е малтретирал клиентите си, когато търсят онлайн казино, в което да играят, ние считаме, че е изключително важно играчите да не приемат този факт леко."

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, но на сайта си имате името на холдинга. Откъде го взехте това?


Някакъв съвет как наистина да си върна парите от тези момчета?

Автоматичен превод:
michaelgonzalez
преди 1 месец

Нашият екип за данни събира информацията от сайта на всяко казино или чрез комуникация с тях, ако те желаят да комуникират, разбира се.

Нямаме друга информация; всичко се вижда в прегледа на всяко казино.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Как разбрахте за родителската група? Бихте ли споделили страницата или връзката?

Автоматичен превод:
michaelgonzalez
преди 1 месец

Моля, знайте, че всичко се вижда във всеки преглед на онлайн казина от наша страна. Можете да видите и прочетете всичко, което можем да споделим.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках 6 месеца за моето теглене. След мисля 2 месеца го анулира и се връща в акаунта ви. Изпращах го отново 3 пъти. Просто получавам същото извинение чрез чат на живо. Че имат чекове до и трябва да се справят с голям обем тегления.


Това е техният отговор

Вашето теглене в момента е в процес на обработка, което обикновено отнема 7-21 работни дни (с изключение на почивните дни). Ще бъдете уведомени по имейл, ако са необходими допълнителни документи за завършване на процеса.

Вашата заявка за теглене е важна за нас и искаме да ви уверим, че в момента тя преминава през необходимите проверки като част от нашата рутина

процес на проверка. Тези проверки са от решаващо значение за поддържане на целостта на всички транзакции. Ние се стремим да финализираме този процес в рамките на нашия стандартен срок и ще ви държим в течение.

Автоматичен превод:
Kking84
преди 1 месец

file Опитвам се да получа парите си 1,5 години (23 юли) същите отговори като вашите.


Заявките ми се отменят на всеки 3 месеца.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички, това е толкова тъжно. Всички ли опитахте или имате някакви идеи да опитате и да се върнете? Депозитите трябва да са законни и смятам, че е неетично доставчиците на казино игри да продължават да им позволяват да използват техните игри. Не че играя казино игри.


Просто не мога да разбера, че тези мошеници нямат защита. Честно казано, мисля, че е доста глупаво от тяхна страна, тъй като повечето комарджии губят и биха депозирали отново.


Всяка помощ ще бъде много оценена и предполагам, че ще помогне във вашите случаи.


Просто сте загубили вяра, че това някога ще се случи. Всъщност имах някои тегления преди...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Чаках 6 месеца за моето теглене. След мисля 2 месеца го анулира и се връща в акаунта ви. Изпращах го отново 3 пъти. Просто получавам същото извинение чрез чат на живо. Че имат чекове до и трябва да се справят с голям обем тегления.


Това е техният отговор

Вашето теглене в момента е в процес на обработка, което обикновено отнема 7-21 работни дни (с изключение на почивните дни). Ще бъдете уведомени по имейл, ако са необходими допълнителни документи за завършване на процеса.

Вашата заявка за теглене е важна за нас и искаме да ви уверим, че в момента тя преминава през необходимите проверки като част от нашата рутина

процес на проверка. Тези проверки са от решаващо значение за поддържане на целостта на всички транзакции. Ние се стремим да финализираме този процес в рамките на нашия стандартен срок и ще ви държим в течение.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Иска ми се да мога да кажа нещо положително, но се страхувам, че не само въз основа на тази тема, а също и според много ниския индекс на безопасност, това изобщо не е толкова изненадващо. 🙁

Въпреки факта, че аз лично не бих възлагал големи надежди на процеса на оплакване, точно както се казва в действителното предупреждение, моля, актуализирайте съвместимата нишка, за да придвижите случая напред. кой знае В края на краищата това може да промени играта.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

file Опитвам се да получа парите си 1,5 години (23 юли) същите отговори като вашите.


Заявките ми се отменят на всеки 3 месеца.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Съжалявам да чуя, че страданието никога не свършва. Останалите може да преосмислят играта в такова казино, ако видят вашата неразрешена жалба. Фактът, че това казино ви е отговорило въпреки жалбата без отговор, ме изумява. Бих казал, че това е особено трагично.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте всички, това е толкова тъжно. Всички ли опитахте или имате някакви идеи да опитате и да се върнете? Депозитите трябва да са законни и смятам, че е неетично доставчиците на казино игри да продължават да им позволяват да използват техните игри. Не че играя казино игри.


Просто не мога да разбера, че тези мошеници нямат защита. Честно казано, мисля, че е доста глупаво от тяхна страна, тъй като повечето комарджии губят и биха депозирали отново.


Всяка помощ ще бъде много оценена и предполагам, че ще помогне във вашите случаи.


Просто сте загубили вяра, че това някога ще се случи. Всъщност имах някои тегления преди...

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

здравейте!

Успешно се оттеглихте от този сайт... Е, това е нещо!

Спомняте ли си коя година беше? Според нашия опит, това казино е проблем поне от няколко години.

Трябва да кажа, че съм съгласен с вашите мисли, но бих казал, че живеем в странен свят.

Справедливостта по някакъв начин се превърна във въпрос на гледна точка и сега всичко е възможно. Поне от време на време изпитвам толкова силни чувства.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

здравей


Да, беше през септември тази година и вярвате или не беше в рамките на 1 или 2 дни. Мисля, че понякога позволяват някои тегления, за да ви накарат да депозирате повече...


Също така мисля, че те крадат вашите данни, след като бъдат потвърдени, за да продават на онлайн измами с карти. Тъй като използвах само една карта за транзакции, а не никъде другаде. Изведнъж данните на картата се използват за транзакции в Нигерия...

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Но това е въпросът, който предполагам още повече, че те позволиха теглене, така че няма причина друго теглене да не може да се случи.

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Има ли друг съвет, който да опитате да направите нещо тук. Трябва да има начин да се „проследят парите", за да се приковат тези хора и да се върнат парите.


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини