За съжаление не разполагаме с такава информация.
Всичко свързано с всяко онлайн казино в нашата база данни е включено в прегледа на него.
Unfortunately, we have no such information.
Everything related to each online casino in our database is included in the review of it.
Ако казиното е в черния списък, то няма да се вижда на нашия уебсайт.
За да предоставим цялата информация, ние предпочитаме да бъдем видими, така че всички наши потребители да виждат всичко ясно.
If the casino is blacklisted, then it would not be visible on our website.
In order to provide all the information, we prefer to be visible so all our users can see everything clearly.
Добре, но къде се намира фирмата? Имате информацията на уебсайта си, но тя не е ясна.
Ok, but where is the company located ? You have the information on your website but it is not clear.
Както е написано в ревюто на това казино: „Доколкото знаем, няма подходящи черни списъци на казино, които включват GoldenLion.bet Casino. Ако дадено казино си е намерило място в черен списък, като нашия черен списък на Casino Guru , това може да означава, че казиното е малтретирал клиентите си, когато търсят онлайн казино, в което да играят, ние считаме, че е изключително важно играчите да не приемат този факт леко."
As written in the review of this casino: "As far as we know, no relevant casino blacklists include GoldenLion.bet Casino. If a casino has landed itself a spot on a blacklist such as our Casino Guru blacklist, this could mean that the casino has mistreated its customers. When seeking out an online casino to play at, we consider it crucial for players to not take this fact lightly."
Здравейте, но на сайта си имате името на холдинга. Откъде го взехте това?
Някакъв съвет как наистина да си върна парите от тези момчета?
Hi, but you have on your website the name of the holding company. Where did you get this from ?
Any advice to actually get the money back from these guys?
Нашият екип за данни събира информацията от сайта на всяко казино или чрез комуникация с тях, ако те желаят да комуникират, разбира се.
Нямаме друга информация; всичко се вижда в прегледа на всяко казино.
Our data team collects the information from the site of each casino, or by communicating with them, if they are willing to communicate, of course.
We have no other information; everything is visible in the review of each casino.
Моля, знайте, че всичко се вижда във всеки преглед на онлайн казина от наша страна. Можете да видите и прочетете всичко, което можем да споделим.
Please know that everything is visible on every review of online casinos on our side. You can see and read everything we are able to share.
Чаках 6 месеца за моето теглене. След мисля 2 месеца го анулира и се връща в акаунта ви. Изпращах го отново 3 пъти. Просто получавам същото извинение чрез чат на живо. Че имат чекове до и трябва да се справят с голям обем тегления.
Това е техният отговор
Вашето теглене в момента е в процес на обработка, което обикновено отнема 7-21 работни дни (с изключение на почивните дни). Ще бъдете уведомени по имейл, ако са необходими допълнителни документи за завършване на процеса.
Вашата заявка за теглене е важна за нас и искаме да ви уверим, че в момента тя преминава през необходимите проверки като част от нашата рутина
процес на проверка. Тези проверки са от решаващо значение за поддържане на целостта на всички транзакции. Ние се стремим да финализираме този процес в рамките на нашия стандартен срок и ще ви държим в течение.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Опитвам се да получа парите си 1,5 години (23 юли) същите отговори като вашите.
Заявките ми се отменят на всеки 3 месеца.
I am trying to get my money 1.5 years (July 23) same answers as yours.
My requests cancels every 3 months.
Здравейте всички, това е толкова тъжно. Всички ли опитахте или имате някакви идеи да опитате и да се върнете? Депозитите трябва да са законни и смятам, че е неетично доставчиците на казино игри да продължават да им позволяват да използват техните игри. Не че играя казино игри.
Просто не мога да разбера, че тези мошеници нямат защита. Честно казано, мисля, че е доста глупаво от тяхна страна, тъй като повечето комарджии губят и биха депозирали отново.
Всяка помощ ще бъде много оценена и предполагам, че ще помогне във вашите случаи.
Просто сте загубили вяра, че това някога ще се случи. Всъщност имах някои тегления преди...
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
Чаках 6 месеца за моето теглене. След мисля 2 месеца го анулира и се връща в акаунта ви. Изпращах го отново 3 пъти. Просто получавам същото извинение чрез чат на живо. Че имат чекове до и трябва да се справят с голям обем тегления.
Това е техният отговор
Вашето теглене в момента е в процес на обработка, което обикновено отнема 7-21 работни дни (с изключение на почивните дни). Ще бъдете уведомени по имейл, ако са необходими допълнителни документи за завършване на процеса.
Вашата заявка за теглене е важна за нас и искаме да ви уверим, че в момента тя преминава през необходимите проверки като част от нашата рутина
процес на проверка. Тези проверки са от решаващо значение за поддържане на целостта на всички транзакции. Ние се стремим да финализираме този процес в рамките на нашия стандартен срок и ще ви държим в течение.
I have been waiting 6months for my withdrawal. After I think 2 months it cancels it and it goes back into your account. I have resubmitted it 3 times. I just get the same excuse through live chat. That they have checks to to and they have a high volume of withdrawals to deal with.
This is their reply
Your withdrawal is currently undergoing processing, which typically takes 7-21 working days (excluding weekends). You will be notified via email if any additional documents are required to complete the process.
Your withdrawal request is important to us, and we want to assure you that it is currently undergoing the necessary checks as part of our routine
verification process. These checks are crucial for maintaining the integrity of all transactions. We aim to finalize this process within our standard timeframe and will keep you informed.
Иска ми се да мога да кажа нещо положително, но се страхувам, че не само въз основа на тази тема, а също и според много ниския индекс на безопасност, това изобщо не е толкова изненадващо. 🙁
Въпреки факта, че аз лично не бих възлагал големи надежди на процеса на оплакване, точно както се казва в действителното предупреждение, моля, актуализирайте съвместимата нишка, за да придвижите случая напред. кой знае В края на краищата това може да промени играта.
I wish I could say something positive, but I fear that, not just based on this thread and also according to a very low Safety Index it is not that surprising at all. 🙁
Despite the fact that I would not personally hold high hopes for the complaint process, just as the actual warning says, please update the compliant thread to press the case forward. Who knows? It might be a game changer after all.
Съжалявам да чуя, че страданието никога не свършва. Останалите може да преосмислят играта в такова казино, ако видят вашата неразрешена жалба. Фактът, че това казино ви е отговорило въпреки жалбата без отговор, ме изумява. Бих казал, че това е особено трагично.
I am sorry to hear that the suffering never ends. The others might reconsider playing in such a casino if they saw your unresolved complaint. The fact that this casino has responded to you in spite of the unanswered complaint astounds me. I would say that this is particularly tragic.
Здравейте всички, това е толкова тъжно. Всички ли опитахте или имате някакви идеи да опитате и да се върнете? Депозитите трябва да са законни и смятам, че е неетично доставчиците на казино игри да продължават да им позволяват да използват техните игри. Не че играя казино игри.
Просто не мога да разбера, че тези мошеници нямат защита. Честно казано, мисля, че е доста глупаво от тяхна страна, тъй като повечето комарджии губят и биха депозирали отново.
Всяка помощ ще бъде много оценена и предполагам, че ще помогне във вашите случаи.
Просто сте загубили вяра, че това някога ще се случи. Всъщност имах някои тегления преди...
Hello All, this is so sad. Have you all tried or have any ideas to try and get back? The deposits must be legit and I think its unethical that casino game providers continue to allow them to use their games. Not that I play casino games.
I am just cant get my head round that there is no recourse for these crooks. Honestly, I think it is quite stupid of them, as most gamblers lose and would redeposit.
Any help would be greatly appreciated nad I suppose would help in your cases.
Have you simply lost faith this will ever happen. I actually got some withdrawls before....
здравейте!
Успешно се оттеглихте от този сайт... Е, това е нещо!
Спомняте ли си коя година беше? Според нашия опит, това казино е проблем поне от няколко години.
Трябва да кажа, че съм съгласен с вашите мисли, но бих казал, че живеем в странен свят.
Справедливостта по някакъв начин се превърна във въпрос на гледна точка и сега всичко е възможно. Поне от време на време изпитвам толкова силни чувства.
Hi there!
You have successfully withdrawn from this site... Well, that's something!
Do you recall what year it was? According to our experiences, this casino has been a pain for at least a few years already.
I have to say I agree with your thoughts, but we live in a strange world, I'd say.
Fairness has somehow become a question of perspective, and anything is possible now. At least occasionally, I experience such strong feelings.
здравей
Да, беше през септември тази година и вярвате или не беше в рамките на 1 или 2 дни. Мисля, че понякога позволяват някои тегления, за да ви накарат да депозирате повече...
Също така мисля, че те крадат вашите данни, след като бъдат потвърдени, за да продават на онлайн измами с карти. Тъй като използвах само една карта за транзакции, а не никъде другаде. Изведнъж данните на картата се използват за транзакции в Нигерия...
Hello,
Yes it was in September of this year and believe it or not it was within 1 or 2 days. I think they sometimes allow some withdrawls to make you deposit more...
I also think they steal your details once verified to sell to online card fraud. As I only used one card for transactions and not anywhere else. Suddenly the card details are being used for transactions in Nigeria...
Но това е въпросът, който предполагам още повече, че те позволиха теглене, така че няма причина друго теглене да не може да се случи.
But this is the point I suppose even more that they allowed a withdrawl so there is not reason why another withdrawl could not happen.
Има ли друг съвет, който да опитате да направите нещо тук. Трябва да има начин да се „проследят парите", за да се приковат тези хора и да се върнат парите.
Is there any other advice to look to try and do something here. There must be a way to "follow the money" to nail these people down and get money back.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.