ФорумКазинаGoldenLion.bet Casino - обща дискусия

GoldenLion.bet Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Radka
|
1105 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoldenLion.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Radka
преди 9 месеца

file ето още един от тях, който би било добре да избягвате!! 😫

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 9 месеца

Добре, какво е толкова лошо в този случай? Умирам да знам! 😎

Искам да кажа, че ревюто е ужас и никой не трябва да играе там...

https://casino.guru/goldenlion-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation




Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, поисках теглене на 1000 евро от 1 август, тегленето все още не е обработено, докато на сайта се споменава, че тегленето не трябва да надвишава 48 часа,

моля помогнете ми, защото това казино изглежда несериозно и нарочно протака нещата, за да не изплати печалбите file

Автоматичен превод:
levishyska
преди 9 месеца

Здравейте, комуникирахте ли с казиното къде е проблемът, когато те казват, че тегленията не трябва да надвишават 48 часа? Акаунтът Ви напълно ли е потвърден вече? Освен това това първото ви теглене ли беше?

Както и да е, виждали ли сте индекса за безопасност на това казино на нашия уебсайт? Вероятно бих помислил два пъти дали да депозирам в това казино, тъй като то има доста „червени знамена".

Въпреки това, ако сте чакали повече от 2 седмици, бих ви препоръчал да подадете жалба при нас. Просто кликнете върху тази връзка: https://casino.guru/complaints

Ще се опитаме да разгледаме вашата ситуация и да се опитаме да я разрешим.

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Има ли някой, който да получава пари от тях

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Минаха два месеца, а още не са ми платили! Това е измама

Автоматичен превод:
levishyska
преди 7 месеца

Направих заявка за теглене на 15/7/2023

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Има ли някой, който да получава пари от тях

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че не сте единственият, който има подобен проблем и според вашето оплакване казиното дори не е отговорило, което не е изненадващо, тъй като индексът му на безопасност е много нисък и не е отговорило на много други оплаквания. Съжалявам, че не можахме да помогнем повече, но ако казиното не се интересува, това е почти невъзможно.

Въпреки това, ако успеете да се свържете с казиното и да получите отговор от тях в рамките на вашето теглене, ще бъде ли възможно да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Минаха два месеца, а още не са ми платили! Това е измама

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, съжалявам да чуя, че сте в същата ситуация, но изглежда, че казиното все още не иска да направи много по въпроса. Ако откриете нова информация, бихте ли ни актуализирали?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, изтеглих £300 от goldenlion.bet и оттогава минаха 21 дни и не ми е платено досега. Това законен сайт ли е? Как мога да предприема правни действия срещу тях? Благодаря ти, Даниел

Автоматичен превод:
danielturtureanus
преди 7 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви в казиното, за което говорите. Съжалявам за ситуацията, в която попаднахте, защото когато погледнах индекса за безопасност на казиното , стана ясно защо имате проблеми. Опитахте ли да проверите някаква информация за казиното, преди да дойдете тук, за да играете? Например потребителски отзиви или оплаквания . Винаги бих препоръчал това, тъй като отразява опита на играчите. Що се отнася до оплакванията, открих, че казиното не е отговорило на нито едно досега, което не ме учудва, но от друга страна не ме радва. Бих препоръчал да подадете и жалба, но не бих очаквал положителен резултат. Ако смятате, че е добра идея поне да опитате, ето линк: https://casino.guru/complaints/all

Що се отнася до правните действия, не съм сигурен какво бих препоръчал, тъй като казиното няма лиценз и не е възможно да се свържете с властите. Ако имаше друг начин, вероятно нямаше да се поколебая, въпреки че не знам какъв би бил резултатът.

Опитвали ли сте обаче да се свържете с казиното относно тегленето?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вие сте като тях, мошениците като това зло казино, преструвате се, че помагате на хората, но не помагате на никого. Защо не съобщиш на властите, така те затварят сайта изобщо, но ги оставяш да действат безнаказано

Автоматичен превод:
levishyska
преди 7 месеца

Грешите... Те ми помогнаха в миналото в много случаи. Те имат 0,9/10 за това казино какво точно очаквате да направите?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вие сте като тях, мошениците като това зло казино, преструвате се, че помагате на хората, но не помагате на никого. Защо не съобщиш на властите, така те затварят сайта изобщо, но ги оставяш да действат безнаказано

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако бяхме като тях, както споменахте, вероятно нямаше да се опитваме да ви помогнем с оплакването, което започнахте . Знам, че трябва да е трудно и стресиращо, когато възникне подобна ситуация, но ако казиното няма воля да реагира и да разреши проблема, не можем да направим много по въпроса. Казиното получи черни точки и индексът му за безопасност е намален, което разбирам, че понякога е недостатъчно, но не можем да върнем парите с махване на магическа пръчка.

Както и да е, бих добавил също, че казиното има индекс на безопасност от 0,9 и много червени знамена, така че наистина не разбирам защо сте дошли тук, за да играете. Мисля, че е добра идея да направите малко проучване, преди да депозирате в казино.

Що се отнася до властите, казиното не е лицензирано, така че пред кой орган трябва да ги докладваме, нямам идея.

Още веднъж ви съчувствам, но за съжаление не успяхме да направим повече. Ще се радвам, ако казиното се опита да разреши техните оплаквания и вие можете да отворите отново оплакването си, но не знам дали това ще бъде така в близко бъдеще.

Затова бих ви препоръчал да бъдете много внимателни с избора си на казино и да се опитате да съберете възможно най-много информация, преди да играете. Пожелавам ти успех и дано повече не изпадаш в подобна ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Вие сте като тях, крадци

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини