преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoldenLion.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добре, какво е толкова лошо в този случай? Умирам да знам! 😎
Искам да кажа, че ревюто е ужас и никой не трябва да играе там...
https://casino.guru/goldenlion-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation
Ok, what is sooo bad in this case? I'm dying to know! 😎
I mean the review is a horror and no one should play there...
https://casino.guru/goldenlion-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation
Здравейте, поисках теглене на 1000 евро от 1 август, тегленето все още не е обработено, докато на сайта се споменава, че тегленето не трябва да надвишава 48 часа,
моля помогнете ми, защото това казино изглежда несериозно и нарочно протака нещата, за да не изплати печалбите
Hello, I have requested a withdrawal of 1000 euros since August 1st, the withdrawal is still not processed while on the site it is mentioned that the withdrawal must not exceed 48 hours,
please help me, because this casino does not seem to be serious and drags things out on purpose in order not to pay the winnings
Bonjour, j’ai demander un retrait de 1000 euros depuis le 1 et août, le retrait n’est toujours pas traiter alors que sur le site est mentionné que le retrait ne doit pas dépasser les 48 heures de délais,
merci de m’aider, car ce casino n’a pas l’air d’être sérieux et traîne les choses volontairement dans le but de ne pas payer les gains
Здравейте, комуникирахте ли с казиното къде е проблемът, когато те казват, че тегленията не трябва да надвишават 48 часа? Акаунтът Ви напълно ли е потвърден вече? Освен това това първото ви теглене ли беше?
Както и да е, виждали ли сте индекса за безопасност на това казино на нашия уебсайт? Вероятно бих помислил два пъти дали да депозирам в това казино, тъй като то има доста „червени знамена".
Въпреки това, ако сте чакали повече от 2 седмици, бих ви препоръчал да подадете жалба при нас. Просто кликнете върху тази връзка: https://casino.guru/complaints
Ще се опитаме да разгледаме вашата ситуация и да се опитаме да я разрешим.
Мислите ли, че си струва?
Hi, have you communicated with the casino about where the problem is when they say withdrawals should not exceed 48 hours ? Has your account been fully verified yet ? Additionally, was this your first withdrawal ?
Anyway, have you seen the safety index of this casino on our website ? I would probably think twice about depositing in this casino, as it has quite a few "red flags".
However, If you have been waiting for more than 2 weeks, I would recommend you to file a complaint with us. Just click on this link: https://casino.guru/complaints
We will try to look into your situation and try to resolve it.
Do you think it's worth it?
Здравейте, виждам, че не сте единственият, който има подобен проблем и според вашето оплакване казиното дори не е отговорило, което не е изненадващо, тъй като индексът му на безопасност е много нисък и не е отговорило на много други оплаквания. Съжалявам, че не можахме да помогнем повече, но ако казиното не се интересува, това е почти невъзможно.
Въпреки това, ако успеете да се свържете с казиното и да получите отговор от тях в рамките на вашето теглене, ще бъде ли възможно да ни уведомите?
Hi, I see that you are not the only one who has a similar problem and according to your complaint the casino did not even respond, which is not surprising as its saftey index is very low and it did not respond to many other complaints. I'm sorry we couldn't help more, but if the casino is not interested, it's almost impossible.
However, if you managed to contact the casino and get a response from them within the scope of your withdrawal, would it be possible to let us know ?
Здравейте, съжалявам да чуя, че сте в същата ситуация, но изглежда, че казиното все още не иска да направи много по въпроса. Ако откриете нова информация, бихте ли ни актуализирали?
Hi, I'm sorry to hear that you have the same situation, but it looks like the casino doesn't want to do much about it yet. If you find out any new information could you update us ?
Здравейте, изтеглих £300 от goldenlion.bet и оттогава минаха 21 дни и не ми е платено досега. Това законен сайт ли е? Как мога да предприема правни действия срещу тях? Благодаря ти, Даниел
Hi, I’ve mad a withdrawal of £300 on goldenlion.bet and it’s 21 days since and I haven’t been paid until now. It’s this a legitimate site? How can I take legal action against them? Thank you, Daniel
Здравейте, преместих публикацията ви в казиното, за което говорите. Съжалявам за ситуацията, в която попаднахте, защото когато погледнах индекса за безопасност на казиното , стана ясно защо имате проблеми. Опитахте ли да проверите някаква информация за казиното, преди да дойдете тук, за да играете? Например потребителски отзиви или оплаквания . Винаги бих препоръчал това, тъй като отразява опита на играчите. Що се отнася до оплакванията, открих, че казиното не е отговорило на нито едно досега, което не ме учудва, но от друга страна не ме радва. Бих препоръчал да подадете и жалба, но не бих очаквал положителен резултат. Ако смятате, че е добра идея поне да опитате, ето линк: https://casino.guru/complaints/all
Що се отнася до правните действия, не съм сигурен какво бих препоръчал, тъй като казиното няма лиценз и не е възможно да се свържете с властите. Ако имаше друг начин, вероятно нямаше да се поколебая, въпреки че не знам какъв би бил резултатът.
Опитвали ли сте обаче да се свържете с казиното относно тегленето?
Hi, I've moved your post to the casino you're talking about. I'm sorry for the situation you got into, because when I looked at the casino's safety index, it's clear why you're having problems. Did you try to check some information about the casino before you came here to play? For example, user reviews or complaints. I would always recommend this, as it reflects the experience of the players. As for complaints, I found that the casino hasn't responded to any so far, which doesn't surprise me, but on the other hand it doesn't please me either. I would recommend that you file a complaint as well, but I would not expect a positive result. If you think it's a good idea to at least give it a try, here's a link: https://casino.guru/complaints/all
As for legal action, I'm not sure what I would recommend since the casino doesn't have a license and it's not possible to contact the authorities. If there was another way, I probably wouldn't hesitate, although I don't know what the outcome would be.
However, have you tried contacting the casino about the withdrawal ?
Вие сте като тях, мошениците като това зло казино, преструвате се, че помагате на хората, но не помагате на никого. Защо не съобщиш на властите, така те затварят сайта изобщо, но ги оставяш да действат безнаказано
You are like them, crooks like this evil casino, you pretend to help people, but you help no one. Why don't you report it to the authorities, that way they close the site altogether, but you let them act with impunity
Vous êtes comme eux des escrocs comme ce casino diabolique, vous faites semblant d’aider les gens, mais vous aidez personne. Pourquoi vous ne le signalez pas aux autorités, comme ça le site ils ferment carrément, mais vous les laissez agir en tout impunité
Грешите... Те ми помогнаха в миналото в много случаи. Те имат 0,9/10 за това казино какво точно очаквате да направите?
You are wrong.... They helped me in the past in many cases. They have 0.9/10 to this casino what exactly you expect to do?
Вие сте като тях, мошениците като това зло казино, преструвате се, че помагате на хората, но не помагате на никого. Защо не съобщиш на властите, така те затварят сайта изобщо, но ги оставяш да действат безнаказано
You are like them, crooks like this evil casino, you pretend to help people, but you help no one. Why don't you report it to the authorities, that way they close the site altogether, but you let them act with impunity
Vous êtes comme eux des escrocs comme ce casino diabolique, vous faites semblant d’aider les gens, mais vous aidez personne. Pourquoi vous ne le signalez pas aux autorités, comme ça le site ils ferment carrément, mais vous les laissez agir en tout impunité
Ако бяхме като тях, както споменахте, вероятно нямаше да се опитваме да ви помогнем с оплакването, което започнахте . Знам, че трябва да е трудно и стресиращо, когато възникне подобна ситуация, но ако казиното няма воля да реагира и да разреши проблема, не можем да направим много по въпроса. Казиното получи черни точки и индексът му за безопасност е намален, което разбирам, че понякога е недостатъчно, но не можем да върнем парите с махване на магическа пръчка.
Както и да е, бих добавил също, че казиното има индекс на безопасност от 0,9 и много червени знамена, така че наистина не разбирам защо сте дошли тук, за да играете. Мисля, че е добра идея да направите малко проучване, преди да депозирате в казино.
Що се отнася до властите, казиното не е лицензирано, така че пред кой орган трябва да ги докладваме, нямам идея.
Още веднъж ви съчувствам, но за съжаление не успяхме да направим повече. Ще се радвам, ако казиното се опита да разреши техните оплаквания и вие можете да отворите отново оплакването си, но не знам дали това ще бъде така в близко бъдеще.
Затова бих ви препоръчал да бъдете много внимателни с избора си на казино и да се опитате да съберете възможно най-много информация, преди да играете. Пожелавам ти успех и дано повече не изпадаш в подобна ситуация.
If we were like them, as you mention, we probably wouldn't be trying to help you with the complaint you started. I know it must be difficult and stressful when a similar situation arises, but if the casino has no will to respond and resolve the problem, there is not much we can do about it. The casino has received black points and its safety index has been reduced, which I understand is sometimes insufficient, but we can't bring the money back with a wave of a magic wand.
Anyway, I would also add that the casino has a safety index of 0.9 and many red flags, so I don't really understand why you came here to play. I think it's a good idea to do a little research before depositing in a casino.
As far as authority is concerned, the casino is not licensed, so what authority we should report them to I have no idea.
Once again, I sympathise with you, but unfortunately we have not been able to do more. I would be happy if the casino would try to resolve their complaints and you could reopen your complaint, but I don't know if that will be the case in the near future.
Therefore, I would recommend that you be extra careful with your choice of casino and try to gather as much information as possible before you play. I wish you the best of luck and I hope you will not get into a similar situation again.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.