ФорумКазинаBigwins.bet казино дискусия

Bigwins.bet казино дискусия (страница 2)

преди 1 година от Radka
|
4115 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 1 година


Извиняваме се за причиненото неудобство. Както можем да видим в нашата система, статусът на вашата заявка е на изчакване. Закъснения могат да възникнат поради голям обем заявки, които моите колеги трябва да проверят и сумата на изплащане, както и банковия процес.


Ако всичко е било според нашите Общи условия, нямате причина да се притеснявате. Процедурата за проверка може да продължи по-дълго от обикновено поради много различни фактори, тъй като искаме да сме сигурни, че всичко е било честно и че няма нарушение на Правилата и условията.


Факт е, че разглеждането на тези искания е много чувствителен и сложен процес. Отнема време за цялостна проверка

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всеки ден ми казват нещо различно

Автоматичен превод:
Sevara
преди 1 година

Това е доста разочароващо, нали?

Има възможност някои от тези твърдения да са близки до реалността, но как може някой да е сигурен, ако казиното изглежда толкова непоследователно през цялото време?

Бих искал да ти кажа, че всичко е наред и скоро ще свърши.

Факт е, че казиното може да извършва деликатна проверка, в такъв случай трябва да изчакаме, докато приключи.

Знам, че не ви харесва, но нека останем позитивни!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имат едни и същи казина с различно име и аз чакам почти месец и половина да си получа парите.

Автоматичен превод:
Sevara
преди 1 година

Това е наистина жалко! Но жалбата не е стигнала до края си, трябва да изчакаме.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Пиша им съобщения всеки ден и не получавам отговор.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Надявам се да си върна парите...

Автоматичен превод:
Sevara
преди 1 година

Това е обезпокоително. За щастие според таймера за жалби скоро трябва да има актуализация!

Сигурно се чувствам ужасно и се надявам краят да е близо.


Автоматичен превод:
Sevara
преди 1 година

Ако сте депозирали с Visa или MasterCard, можете да им кажете, че сте били жертва на измама и може да получите такса обратно, което означава, че поне ще получите депозитите си обратно

Автоматичен превод:
Sevara
преди 1 година

Знам, че изминаха около 14 дни, откакто поискахте тегленето. За съжаление сте играли в казино, което според нас няма добър индекс на безопасност. Както и да е, прочетох най-новия имейл, който сте публикували във вашата жалба. Доколкото общуват с вас, все пак бих им дал шанс. Въпросът е колко време сте готови да чакате... Те може да използват тактиката на забавяне, надявайки се, че ще загубите печалбите си, тъй като сте спечелили доста в сравнение с размера на вашия депозит. Но аз само предполагам.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 1 година

Тук говорим за депозит от 20 eur, който може да й осигури място в черен списък на много казино доставчици, в случай че тя поиска възстановяване на плащането. Бих използвал това само в краен случай.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Ако това е ваше право. Тя все още може да получи парите си, просто бъдете по-търпеливи и ги продължете.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

, Не са 14 дни, а от 26 юни, много повече

Автоматичен превод:
Sevara
преди 1 година

Не се притеснявайте, отговорникът по жалбите знае това. Мина повече от месец, прав ли съм?

Е, бих изчакал още няколко дни. Но не ми изглежда много обещаващо.

Ще видим скоро, предполагам.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини