Да, правилно, депозирах и играх с реални средства и натрупани печалби от над £2400.
След това продължиха да отхвърлят оттеглянето ми, като поискаха повече документи, които бяха предоставени и одобрени. След това предприех тегленето още веднъж за моя изненада, че системата ръчно беше изтрила £1950, за които казаха, че са слели бонус в баланса ми и не могат да изтеглят такива прекомерни печалби. Свързах се с IBAS, които ми отговориха
„Уважаеми г-н Свети
Благодарим ви за подаването на Resolver в четвъртък вечерта.
Може да не знаете, но Goldenbet са нелицензирани в Обединеното кралство. Те не попадат в IBAS ADR (алтернативно разрешаване на спорове).
Техният уебсайт само загатва за лиценз от Кюрасао чрез неясна препратка към спорове, които се отнасят до съдилищата там. Опасявам се, че сте извън всякакви „нормални" пътища за оплакване и защита на клиентите.
Мога да предложа само тези чисто общи предложения:
Информирайте Комисията по хазарта на Обединеното кралство за случилото се; Сигурен съм, че биха приветствали всякакви доказателства, които можете да предоставите
Приемането на залози от гражданин на Обединеното кралство без лиценз за хазарт, издаден от Обединеното кралство, е престъпление. Трябва да се свържете с Action Fraud – АКО смятате, че сте били жертва на киберпрестъпление.
Трябва да отидете във вашата банка – АКО смятате, че потенциални киберпрестъпници може да разполагат с данните на вашата карта
Също така попитайте вашата банка дали има нещо, което те могат да направят, за да помогнат.
Ако се сблъскате с финансови затруднения, помислете дали да не се обадите на Националната телефонна линия за помощ за хазарта, която има съветници с опит в консултирането по дълга и може да е в състояние да предложи полезен съвет.
Приемането на залагания от нелицензирани в Обединеното кралство оператори на залагания понастоящем е включено в темите на парламентарна Бяла книга. Може да пожелаете да информирате вашия MP за обстоятелствата, които сте открили. Най-добрият начин да направите това е чрез имейл до ."
Yes that correct i depositedaAnd played with real funds and accrued winnings of over £2400.
They then kept rejecting my withdrawal asking for more documentation which was all supplied and approved. I then actioned the withdrawal once again to my suprise they had manually system wiped £1950 which they said they had merged a bonus into my balance and cannot make a withdrawal of such excessive winnings. I have contacted the IBAS who have responed
"Dear Mr Saint
Thank you for your Resolver submission on Thursday evening.
You may not be aware, but Goldenbet are unlicensed in the UK. They do not come under IBAS ADR (alternative dispute resolution).
Their website only alludes to a Curacao licence via a vague reference to disputes being taken to the courts there. I fear you are outside any ‘normal’ complaint routes and customer protections.
I can only offer these purely general suggestions:
Inform the UK Gambling Commission about what happened; I’m sure they would welcome any evidence that you can supply to[email protected]
Accepting bets from a UK citizen without a UK-issued gambling licence is a crime. You should contact Action Fraud – IF you believe that you have been the victim of cybercrime.
You should go to your bank – IF you believe potential cybercriminals may have your card details
Also ask your bank if there is anything they could do to help.
If you face financial difficulties, consider calling the National Gambling Helpline who have advisers experienced in debt counselling and may be able to offer helpful advice.
The acceptance of bets by betting operators unlicensed in the UK is currently included within the subjects of a parliamentary White Paper. You may wish to inform your MP of the circumstances you have found. The best way to do that is by email to [email protected]."
Автоматичен превод: