НачалоФорумКазинаGoldenbet Casino - обща дискусия

Goldenbet Casino - обща дискусия (страница 11)

 от hanzy1991
|
32 297 преглеждания 229 отговора |
|
1...10 11 12
Edwardo67

До голяма степен го разбирам.

Въпреки това смятам също, че всеки може да разбере кога дадено мнение му се предоставя като потвърден факт и кога е направено по начин, който позволява уважителен обмен на противоположни гледни точки. Може да има много лесен начин за справяне с тази ситуация. Докажете, че казиното ви е измамило. Подай жалбата. Лесно и просто действие.

Както в реална ситуация, ако обвините някого, че е измамник, вие също трябва да сте готови да докажете това - за това жалбата трябва да е достатъчна. Не е като да се радваме на противниковите играчи. Ние се стремим да разследваме просто защото Индексът на безопасност трябва да отразява безопасността на казиното. Ако можете да подкрепите това, което казвате тук, за нас и за другите, важно е да го направите официално. В противен случай няма да има правилно въздействие.

Запознати ли сте със статията " Как преглеждаме казината "? Нека спомена частта му:

„Нашият екип за преглед на казино сърфира в интернет, за да намери всички съответни оплаквания, които ни дават добра представа за това как казината се отнасят към своите играчи. Ние въвеждаме всички оплаквания в нашата база данни и ги класифицираме въз основа на нашето възприемане на оплакването (независимо дали мислим, че казиното наистина е направило нещо нередно или не) и други фактори (като например дали играчът е играл с истински пари или бонус пари и т.н.) Като вземем предвид оспорваната сума във всяка жалба и гореспоменатата класификация, получаваме число черни точки за всяка жалба, които след това се използват при изчисляването на индекса на безопасност."

Надявам се това да обясни защо сме толкова ориентирани към доказателство тук във форума. Казано просто, форумът е просто място за мнения, освен за оплаквания.

Последната точка е, че сте допринесли за нишката на Viper Spin Casino. Не знаехме, че обсъждате Goldenbet Casino например.


Автоматичен превод:
Radka

Без грижи. Нямам нищо за viperspin, за да го коментирам. Казиното, за което говорех, беше goldenbet. Единственото казино, което съм маркирал през годините без онлайн игри. Ако хората искат доказателство за това, което казвам, опитайте казиното и вижте. Обичам да разглеждам и намерих повече от достатъчно доказателства, че това е измама. Както се казва, доказателствата в пудинга. Вземете проба и вижте. Те са нелицензирани, което само по себе си е предупреждение. Уж има източноафриканска. Благодаря все пак.

Автоматичен превод:
Edwardo67

Благодарим ви, че изразихте мнението си, за което точно е този форум и се надяваме, че ще помогне на други играчи да бъдат по-внимателни като цяло.

Автоматичен превод:
Romi

Без притеснения добър приятел.

Автоматичен превод:

Противоречи на логиката как това златно измамно казино все още мами хората. Капаците трябва да са добре спуснати.

Автоматичен превод:
Edwardo67

Бихте ли ни обяснили поста си, моля?

Не съм сигурен какво имаш предвид с това. Или искате да ни кажете повече?

Автоматичен превод:
Romi

Казах мнението си за това така наречено казино и неговите родствени сайтове в много форуми. Никога от много години на онлайн игри не съм виждал такава измама да се измъкне основно с кражба. На trustpilot ги доказах и докладвах, но по моя преценка trustpilot трябва да получава парче от пая. Те имат 5 звезди, хаха, хаха, хаха, най-добрите марки казина дори не могат да се сравнят с това. Както казах преди, доказателствата в пудинга. Всеки от Великобритания се присъедини и опитайте. Ще преживеете най-голямата загуба на пари някога.

Автоматичен превод:

Казиното, за което говоря, е голдън бет. Ком. В случай, че съм в грешната стая за чат. хаха

Автоматичен превод:
Edwardo67

Съжалявам, но не научих нищо от публикациите ви тук. В случай, че искате помощ за проблем, който сте имали в това казино, моля, предоставете повече подробности за него. В противен случай не можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi

Публикациите ми са предназначени за казино goldenbet. Грешна чат стая

Автоматичен превод:
Edwardo67

Това обаче е официална тема за Goldenbet Casino.🤷‍♀️

Бихте ли искали да ни кажете дали тогава има някакъв проблем?

Автоматичен превод:

Това обаче е официална тема за Goldenbet Casino.🤷‍♀️

Бихте ли искали да ни кажете дали тогава има някакъв проблем?

Автоматичен превод:

Да goldenbet казино и дъщерни сайтове. Те са бичът за проблемните комарджии. Измамиха ме с фалшивите си слотове. В момента съм на резолвер. Дано успеят да направят нещо. Няма смисъл да разказвате на хората за тези измамнически боклуци. Трябва да си отворите акаунт и да го пробвате. Кюрасао нямаше търпение да се отърве от тях trustpilot ги постави на 5 звезди на страницата за преглед. Ако някога ви е скучно, отидете и прочетете страницата за рецензия от trustpilot. хаха Ще видите какво имам предвид. Не би трябвало дори да се приема британският обичай за нелицензиран.

Автоматичен превод:
Edwardo67

Ще оставя другите играчи да направят собствена преценка за това. Е, благодаря, предполагам.

Също така съм съгласен, че няма смисъл да добавям нищо повече. Благодаря ви за усилията!

Автоматичен превод:

Goldenbet е добро казино с толкова много игри и услугата е бърза, доволен съм

Автоматичен превод:
Lex2604

Мислех, че слотовете им са повредени 💩

Автоматичен превод:

здравей,


Чакам видео потвърждение в Goldenbet.com от 11 дни... Имам над 6k в акаунта си...

четенето на вашите преживявания, които завършиха положително, ме успокоява...



Автоматичен превод:

здравей,


Чакам видео потвърждение в Goldenbet.com от 11 дни... Имам над 6k в акаунта си...

четенето на вашите преживявания, които завършиха положително, ме успокоява...



Автоматичен превод:

Хей, казиното каза ли също кога трябва да се направи видеообаждането или казаха, че ще ви уведомят? 11 дни чакане вероятно биха ме изнервили малко. Не ти казаха нищо повече за процеса?

Както и да е, видях, че имате оплакване , така че ако нищо не може да бъде разрешено, нашият екип ще направи каквото може.

Ако получите точна дата, уведомете ме.

Автоматичен превод:

добро утро


Трябваше да запиша видеото и да го изпратя на


Вече го изпратих на 12 октомври. Все още чакам да бъде валидиран. Поддръжката ми казва, че се обработва, но все още нямам потвърждение.

в момента тегленията към моята сметка са деактивирани.


Продължих да играя. В момента имам 8000 евро в сметката си, които не мога да изтегля.


Спирам да играя сега, докато не получа потвърждение, че мога да тегля.


Имам открита жалба.


Прочетох в този форум, че е имало подобна ситуация на дъщерен сайт и че казиното е отнело 14 дни, за да потвърди. Така че съм малко обнадежден.


Благодаря за подкрепата.

Edited
Автоматичен превод:

Goldenbet е добро казино с толкова много игри и услугата е бърза, доволен съм

Автоматичен превод:

Какво оценявате най-много в това казино или какви преживявания сте имали. Можете ли да кажете нещо повече за подкрепата, оттеглянето или други неща? 🤔

Автоматичен превод:

добро утро


Трябваше да запиша видеото и да го изпратя на


Вече го изпратих на 12 октомври. Все още чакам да бъде валидиран. Поддръжката ми казва, че се обработва, но все още нямам потвърждение.

в момента тегленията към моята сметка са деактивирани.


Продължих да играя. В момента имам 8000 евро в сметката си, които не мога да изтегля.


Спирам да играя сега, докато не получа потвърждение, че мога да тегля.


Имам открита жалба.


Прочетох в този форум, че е имало подобна ситуация на дъщерен сайт и че казиното е отнело 14 дни, за да потвърди. Така че съм малко обнадежден.


Благодаря за подкрепата.

Автоматичен превод:

О, значи изпратихте видеото, добре. Определено не бих направил нищо с парите засега и ще изчакам, докато цялата ситуация се разреши. Няма да можете да теглите без успешно преминаване на проверката, така че ще е необходимо търпение. Нашият екип ще се свърже с казиното след 14 дни, ако нищо не се е променило и вашата проверка все още е в същия процес.

Автоматичен превод:
1...10 11 12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини