ФорумКазинаGoldenbet Casino - обща дискусия

Goldenbet Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от hanzy1991
|
19961 преглеждания 219 отговора |
|
1...10 11
Добавете пост
Edwardo67
преди 2 месеца

До голяма степен го разбирам.

Въпреки това смятам също, че всеки може да разбере кога дадено мнение му се предоставя като потвърден факт и кога е направено по начин, който позволява уважителен обмен на противоположни гледни точки. Може да има много лесен начин за справяне с тази ситуация. Докажете, че казиното ви е измамило. Подай жалбата. Лесно и просто действие.

Както в реална ситуация, ако обвините някого, че е измамник, вие също трябва да сте готови да докажете това - за това жалбата трябва да е достатъчна. Не е като да се радваме на противниковите играчи. Ние се стремим да разследваме просто защото Индексът на безопасност трябва да отразява безопасността на казиното. Ако можете да подкрепите това, което казвате тук, за нас и за другите, важно е да го направите официално. В противен случай няма да има правилно въздействие.

Запознати ли сте със статията " Как преглеждаме казината "? Нека спомена частта му:

„Нашият екип за преглед на казино сърфира в интернет, за да намери всички съответни оплаквания, които ни дават добра представа за това как казината се отнасят към своите играчи. Ние въвеждаме всички оплаквания в нашата база данни и ги класифицираме въз основа на нашето възприемане на оплакването (независимо дали мислим, че казиното наистина е направило нещо нередно или не) и други фактори (като например дали играчът е играл с истински пари или бонус пари и т.н.) Като вземем предвид оспорваната сума във всяка жалба и гореспоменатата класификация, получаваме число черни точки за всяка жалба, които след това се използват при изчисляването на индекса на безопасност."

Надявам се това да обясни защо сме толкова ориентирани към доказателство тук във форума. Казано просто, форумът е просто място за мнения, освен за оплаквания.

Последната точка е, че сте допринесли за нишката на Viper Spin Casino. Не знаехме, че обсъждате Goldenbet Casino например.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Без грижи. Нямам нищо за viperspin, за да го коментирам. Казиното, за което говорех, беше goldenbet. Единственото казино, което съм маркирал през годините без онлайн игри. Ако хората искат доказателство за това, което казвам, опитайте казиното и вижте. Обичам да разглеждам и намерих повече от достатъчно доказателства, че това е измама. Както се казва, доказателствата в пудинга. Вземете проба и вижте. Те са нелицензирани, което само по себе си е предупреждение. Уж има източноафриканска. Благодаря все пак.

Автоматичен превод:
Edwardo67
преди 2 месеца

Благодарим ви, че изразихте мнението си, за което точно е този форум и се надяваме, че ще помогне на други играчи да бъдат по-внимателни като цяло.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Без притеснения добър приятел.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Противоречи на логиката как това златно измамно казино все още мами хората. Капаците трябва да са добре спуснати.

Автоматичен превод:
Edwardo67
преди 1 месец

Бихте ли ни обяснили поста си, моля?

Не съм сигурен какво имаш предвид с това. Или искате да ни кажете повече?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Казах мнението си за това така наречено казино и неговите родствени сайтове в много форуми. Никога от много години на онлайн игри не съм виждал такава измама да се измъкне основно с кражба. На trustpilot ги доказах и докладвах, но по моя преценка trustpilot трябва да получава парче от пая. Те имат 5 звезди, хаха, хаха, хаха, най-добрите марки казина дори не могат да се сравнят с това. Както казах преди, доказателствата в пудинга. Всеки от Великобритания се присъедини и опитайте. Ще преживеете най-голямата загуба на пари някога.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното, за което говоря, е голдън бет. Ком. В случай, че съм в грешната стая за чат. хаха

Автоматичен превод:
Edwardo67
преди 1 месец

Съжалявам, но не научих нищо от публикациите ви тук. В случай, че искате помощ за проблем, който сте имали в това казино, моля, предоставете повече подробности за него. В противен случай не можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 седмици

Публикациите ми са предназначени за казино goldenbet. Грешна чат стая

Автоматичен превод:
Edwardo67
преди 3 седмици

Това обаче е официална тема за Goldenbet Casino.🤷‍♀️

Бихте ли искали да ни кажете дали тогава има някакъв проблем?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това обаче е официална тема за Goldenbet Casino.🤷‍♀️

Бихте ли искали да ни кажете дали тогава има някакъв проблем?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да goldenbet казино и дъщерни сайтове. Те са бичът за проблемните комарджии. Измамиха ме с фалшивите си слотове. В момента съм на резолвер. Дано успеят да направят нещо. Няма смисъл да разказвате на хората за тези измамнически боклуци. Трябва да си отворите акаунт и да го пробвате. Кюрасао нямаше търпение да се отърве от тях trustpilot ги постави на 5 звезди на страницата за преглед. Ако някога ви е скучно, отидете и прочетете страницата за рецензия от trustpilot. хаха Ще видите какво имам предвид. Не би трябвало дори да се приема британският обичай за нелицензиран.

Автоматичен превод:
Edwardo67
преди 3 седмици

Ще оставя другите играчи да направят собствена преценка за това. Е, благодаря, предполагам.

Също така съм съгласен, че няма смисъл да добавям нищо повече. Благодаря ви за усилията!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Goldenbet е добро казино с толкова много игри и услугата е бърза, доволен съм

Автоматичен превод:
Lex2604
преди 3 седмици

Мислех, че слотовете им са повредени 💩

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей,


Чакам видео потвърждение в Goldenbet.com от 11 дни... Имам над 6k в акаунта си...

четенето на вашите преживявания, които завършиха положително, ме успокоява...



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей,


Чакам видео потвърждение в Goldenbet.com от 11 дни... Имам над 6k в акаунта си...

четенето на вашите преживявания, които завършиха положително, ме успокоява...



Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Хей, казиното каза ли също кога трябва да се направи видеообаждането или казаха, че ще ви уведомят? 11 дни чакане вероятно биха ме изнервили малко. Не ти казаха нищо повече за процеса?

Както и да е, видях, че имате оплакване , така че ако нищо не може да бъде разрешено, нашият екип ще направи каквото може.

Ако получите точна дата, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

добро утро


Трябваше да запиша видеото и да го изпратя на


Вече го изпратих на 12 октомври. Все още чакам да бъде валидиран. Поддръжката ми казва, че се обработва, но все още нямам потвърждение.

в момента тегленията към моята сметка са деактивирани.


Продължих да играя. В момента имам 8000 евро в сметката си, които не мога да изтегля.


Спирам да играя сега, докато не получа потвърждение, че мога да тегля.


Имам открита жалба.


Прочетох в този форум, че е имало подобна ситуация на дъщерен сайт и че казиното е отнело 14 дни, за да потвърди. Така че съм малко обнадежден.


Благодаря за подкрепата.

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Goldenbet е добро казино с толкова много игри и услугата е бърза, доволен съм

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Какво оценявате най-много в това казино или какви преживявания сте имали. Можете ли да кажете нещо повече за подкрепата, оттеглянето или други неща? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

добро утро


Трябваше да запиша видеото и да го изпратя на


Вече го изпратих на 12 октомври. Все още чакам да бъде валидиран. Поддръжката ми казва, че се обработва, но все още нямам потвърждение.

в момента тегленията към моята сметка са деактивирани.


Продължих да играя. В момента имам 8000 евро в сметката си, които не мога да изтегля.


Спирам да играя сега, докато не получа потвърждение, че мога да тегля.


Имам открита жалба.


Прочетох в този форум, че е имало подобна ситуация на дъщерен сайт и че казиното е отнело 14 дни, за да потвърди. Така че съм малко обнадежден.


Благодаря за подкрепата.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

О, значи изпратихте видеото, добре. Определено не бих направил нищо с парите засега и ще изчакам, докато цялата ситуация се разреши. Няма да можете да теглите без успешно преминаване на проверката, така че ще е необходимо търпение. Нашият екип ще се свърже с казиното след 14 дни, ако нищо не се е променило и вашата проверка все още е в същия процес.

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини