До голяма степен го разбирам.
Въпреки това смятам също, че всеки може да разбере кога дадено мнение му се предоставя като потвърден факт и кога е направено по начин, който позволява уважителен обмен на противоположни гледни точки. Може да има много лесен начин за справяне с тази ситуация. Докажете, че казиното ви е измамило. Подай жалбата. Лесно и просто действие.
Както в реална ситуация, ако обвините някого, че е измамник, вие също трябва да сте готови да докажете това - за това жалбата трябва да е достатъчна. Не е като да се радваме на противниковите играчи. Ние се стремим да разследваме просто защото Индексът на безопасност трябва да отразява безопасността на казиното. Ако можете да подкрепите това, което казвате тук, за нас и за другите, важно е да го направите официално. В противен случай няма да има правилно въздействие.
Запознати ли сте със статията " Как преглеждаме казината "? Нека спомена частта му:
„Нашият екип за преглед на казино сърфира в интернет, за да намери всички съответни оплаквания, които ни дават добра представа за това как казината се отнасят към своите играчи. Ние въвеждаме всички оплаквания в нашата база данни и ги класифицираме въз основа на нашето възприемане на оплакването (независимо дали мислим, че казиното наистина е направило нещо нередно или не) и други фактори (като например дали играчът е играл с истински пари или бонус пари и т.н.) Като вземем предвид оспорваната сума във всяка жалба и гореспоменатата класификация, получаваме число черни точки за всяка жалба, които след това се използват при изчисляването на индекса на безопасност."
Надявам се това да обясни защо сме толкова ориентирани към доказателство тук във форума. Казано просто, форумът е просто място за мнения, освен за оплаквания.
Последната точка е, че сте допринесли за нишката на Viper Spin Casino. Не знаехме, че обсъждате Goldenbet Casino например.
I pretty much understand that.
However, I also think that everyone can tell when an opinion is delivered to them like a confirmed fact and when it is done so in a way that allows for a respectful exchange of opposing viewpoints. There may be a very simple way to handle this situation. Prove the casino has scammed you. File the complaint. Easy and straightforward action.
Like in a real-world situation, if you accuse someone of being a scammer, you should also be ready to prove that - for that, the complaint should suffice. It's not like we enjoy opposing players. We aim to investigate simply because the Safety Index should mirror the casino's safetiness. If you can support what you have been saying here, for us, and for the other's sake, it's important to make it official. Otherwise, there will be no proper impact.
Are you familiar with the article "How we review casinos"? Let me mention its part:
"Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation."
I hope this explain why we are so proof-oriented here on the forum. Put simply, the forum is simply a place for opinions, aside from complaints.
The final point is that you contributed to the Viper Spin Casino thread. We were unaware that you were discussing Goldenbet Casino, for example.