ФорумКазинаGoldenbet Casino - обща дискусия

Goldenbet Casino - обща дискусия

преди 1 година от hanzy1991
|
2836 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Goldenbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Слотовете на Playngo изглежда работят от различен сървър "76.gamesdelivery.net", отколкото в други законни казина, които работят от "https://bmtfly.playngonetwork.com/"

Потенциално фалшиви слотове?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
hanzy1991
преди 1 година

Това е интересно - бихте ли изпратили тази информация на нашия екип за данни, моля?

Има специална функция за такива актуализации 🙂

file

Превъртете надолу в секцията „Общ преглед".🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Много се притеснявам, че няма да мога да изтегля никакви пари. Изпратил съм повече от достатъчно информация, за да бъде проверена, и все още не мога да получа парите си? Как това все още работи и излиза високо в списъка за търсене на казина, когато изглежда, че е измама? Някой наистина ли е съживил там пари?

Автоматичен превод:
josephsurridge1994
преди 1 година

Здравейте

Мисля, че трябва да се съсредоточите върху основите, поне засега.

Както и да е, казиното изглежда добре на пръв поглед:

https://casino.guru/goldenbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Това, което виждате като повече от достатъчно информация, може да не е достатъчно за казиното. сигурни ли сте, че сте предоставили правилния тип документи, моля? Това е често срещан проблем, така че искам да съм сигурен.

Попитахте ли казиното за вашето безпокойство?

Автоматичен превод:
josephsurridge1994
преди 7 месеца

Здравей Джош, сега преминавам през същото и се опитвам да разбера за това, успя ли някога да се оттеглиш?

Автоматичен превод:
JosephUnder1993
преди 7 месеца

Съжалявам, че се намесвам. Просто исках да знаете, че в случай, че смятате, че можете да се нуждаете от помощ, моля, обяснете ситуацията си подробно и ще видим дали има начин да помогнем.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей, Радка, благодаря ти за отговора, сега са потвърдили акаунта ми и обработват тегленето. Дано да мине гладко и всичко да е наред. Ще актуализирам как върви! Благодаря ви, че се настанихте!

Автоматичен превод:
JosephUnder1993
преди 7 месеца

Така че вие сте една крачка напред, когато кажете, че вече сте потвърдили акаунта си. Така че ще изчакаме да чуем какво имате да кажете и дали сте успели да се оттеглите без проблеми.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не играя в Казино, залагам на спорт, но днес, когато исках да изтегля средствата си, тегленето ми беше блокирано и ето какво получих по пощата:

Свързваме се с вас относно проверката на акаунта.


Моля, имайте предвид, че от съображения за сигурност трябва да преминете видео потвърждение.


Моля, разгледайте подробната информация по-долу:


Видеото трябва да бъде заснето в режим на селфи. Моля, дръжте телефона си в една ръка, а същия документ за самоличност, използван за идентификация на нашия уебсайт, в друга. С документ за самоличност трябва да носите и лист хартия, където е изписана текущата дата, трите ви имена, потребителско име и името на нашия уебсайт.


Не забравяйте да произнесете цялата информация, написана на хартията, устно на английски. Моля, заснемете видеоклип според тези изисквания и ни го изпратете обратно."

Чудя се дали някой се е сблъсквал с това?


Автоматичен превод:
zendik40
преди 1 месец

Здравейте. Бих казал, че това не е нищо необичайно, когато става въпрос за самопроверка в онлайн казино. Много казина използват този вид доказателство, както бих могъл да го нарека, за да се уверят, че проверяват правилния човек, да кажем. Знам, че може да ви прозвучи някак глупаво, но сме се сблъсквали с това много пъти преди. Винаги е добре да си сътрудничите с казиното, за да получите напълно потвърдена сметка. Да видим обаче дали някой друг ще ви разкаже повече за този вид преживяване. 🤔 Какво ще кажете, ще опитате ли да запишете видеото според инструкциите, които сте получили от казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

разбира се направих видео, чакам отговор от тях) имам $2000 в сметката си в казиното

Автоматичен превод:
zendik40
преди 1 месец

Хей!

Сътрудничеството винаги е най-добрият начин да получите заплащане, бих казал. Може би ще ви е интересно да прочетете за подобна видео проверка, която наскоро премина друг украински играч - тя е точно тук 👈

Надявам се, че и вие ще приключите с потвърждаването си достатъчно скоро!

Докато не го направите, ние сме тук, за да следим напредъка ви, не се притеснявайте.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Преминах проверката и получих възможност да тегля средства. Опитах се да тегля с криптовалута, но те отмениха тегленето и казаха, че имат технически проблеми. Засега все още не съм сигурен дали мога да тегля средства.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изтеглих средствата си.

Автоматичен превод:
zendik40
преди 1 месец

Супер новина! И така, коя опция за плащане спаси положението в крайна сметка?

Ако не се лъжа, отне ти доста време да получиш парите. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

LOV U ИГРАЧИ

Автоматичен превод:
vichusumesh34
преди 1 месец

Хей, виждам, че си в добро настроение, играл ли си в това казино преди и успявал ли си да спечелиш нещо или не? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Избрах sepa, за да тегля от goldenbet, аз съм във Великобритания! Пише успех на golden bet, но все още не съм получил парите си и не мога да се свържа със sepa, golden bet измама ли е?

Автоматичен превод:
Jadeycw
преди 1 месец

Хей, мисля, че е добре да изчакате известно време, когато видите в казиното, че парите са изпратени, така че е добре да имате търпение.

Но когато казвате, че не можете да се свържете с доставчика на плащания, как е възможно това?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини