преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Goldenbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Слотовете на Playngo изглежда работят от различен сървър "76.gamesdelivery.net", отколкото в други законни казина, които работят от "https://bmtfly.playngonetwork.com/"
Потенциално фалшиви слотове?
The Playngo slots seem to run from a different server "76.gamesdelivery.net" than on other legit casinos which run from "https://bmtfly.playngonetwork.com/"
Potentially fake slots?
Това е интересно - бихте ли изпратили тази информация на нашия екип за данни, моля?
Има специална функция за такива актуализации 🙂
Превъртете надолу в секцията „Общ преглед".🙏
That's interesting - care to send this info to our data team, please?
There's a special feature for such updates 🙂
Scroll down in the "Overview" section.🙏
Много се притеснявам, че няма да мога да изтегля никакви пари. Изпратил съм повече от достатъчно информация, за да бъде проверена, и все още не мога да получа парите си? Как това все още работи и излиза високо в списъка за търсене на казина, когато изглежда, че е измама? Някой наистина ли е съживил там пари?
Very concerned that I will not be able to withdraw any money I have sent more than enough information to be verified and still can not get my money? How is this still up and running and coming up high on a search list for casinos when it appears to be a scam? Has anyone actually revived there money ?
Здравейте
Мисля, че трябва да се съсредоточите върху основите, поне засега.
Както и да е, казиното изглежда добре на пръв поглед:
https://casino.guru/goldenbet-casino-review#tab=js-tab-reputation
Това, което виждате като повече от достатъчно информация, може да не е достатъчно за казиното. сигурни ли сте, че сте предоставили правилния тип документи, моля? Това е често срещан проблем, така че искам да съм сигурен.
Попитахте ли казиното за вашето безпокойство?
Hey there.
I think you should focus on the basics, at least for now.
Anyway, the casino seems ok at the first glance:
https://casino.guru/goldenbet-casino-review#tab=js-tab-reputation
What you see as more than enough information may not be enough for the casino. are you sure you provided the correct type of documents, please? This is a common issue, so I want to be sure.
Have you asked the casino about your concern?
Здравей Джош, сега преминавам през същото и се опитвам да разбера за това, успя ли някога да се оттеглиш?
Hi Josh I am going through the same thing now and trying to find out about it, were you ever able to withdraw?
Съжалявам, че се намесвам. Просто исках да знаете, че в случай, че смятате, че можете да се нуждаете от помощ, моля, обяснете ситуацията си подробно и ще видим дали има начин да помогнем.
I'm sorry to step in. Just wanted you to know that in case you think you could use some help, please explain your situation in detail, and we shall see whether there is a way to help out.
Здравей, Радка, благодаря ти за отговора, сега са потвърдили акаунта ми и обработват тегленето. Дано да мине гладко и всичко да е наред. Ще актуализирам как върви! Благодаря ви, че се настанихте!
Hi Radka thank you for the reply, they have verified my account now and processing the withdrawal. Hopefully that goes smoothly and everything will be ok. I will update on how it goes! Thank you though for checking in!
Така че вие сте една крачка напред, когато кажете, че вече сте потвърдили акаунта си. Така че ще изчакаме да чуем какво имате да кажете и дали сте успели да се оттеглите без проблеми.
Късмет. ☘️
So you are one step ahead when you say that you have already verified your account. So we will wait to hear what you have to say and if you managed to withdraw without any problems.
Good luck. ☘️
Не играя в Казино, залагам на спорт, но днес, когато исках да изтегля средствата си, тегленето ми беше блокирано и ето какво получих по пощата:
Свързваме се с вас относно проверката на акаунта.
Моля, имайте предвид, че от съображения за сигурност трябва да преминете видео потвърждение.
Моля, разгледайте подробната информация по-долу:
Видеото трябва да бъде заснето в режим на селфи. Моля, дръжте телефона си в една ръка, а същия документ за самоличност, използван за идентификация на нашия уебсайт, в друга. С документ за самоличност трябва да носите и лист хартия, където е изписана текущата дата, трите ви имена, потребителско име и името на нашия уебсайт.
Не забравяйте да произнесете цялата информация, написана на хартията, устно на английски. Моля, заснемете видеоклип според тези изисквания и ни го изпратете обратно."
Чудя се дали някой се е сблъсквал с това?
I don’t play in the Casino, I bet on sports, but today when I wanted to withdraw my funds, my withdrawal was blocked and this is what I received in the mail:
We are contacting you regarding the account verification.
Please be informed that for security reasons you are requested to pass video verification.
Kindly check out the detailed information below:
The video has to be taken in selfie mode. Please, hold your phone in one hand and the same identity document used for identification on our website in another. With an identity document, you have to hold a piece of paper as well, where the current date, your full name, username and the name of our website is written.
Do not forget to pronounce all the information written on the paper verbally in English. Please, take a video according to these requirements and send it back to us."
I wonder if anyone has encountered this?
Здравейте. Бих казал, че това не е нищо необичайно, когато става въпрос за самопроверка в онлайн казино. Много казина използват този вид доказателство, както бих могъл да го нарека, за да се уверят, че проверяват правилния човек, да кажем. Знам, че може да ви прозвучи някак глупаво, но сме се сблъсквали с това много пъти преди. Винаги е добре да си сътрудничите с казиното, за да получите напълно потвърдена сметка. Да видим обаче дали някой друг ще ви разкаже повече за този вид преживяване. 🤔 Какво ще кажете, ще опитате ли да запишете видеото според инструкциите, които сте получили от казиното?
Hello. I would say, that this is nothing unusual when it comes to the verifying yourself at online casino. Many casinos use this kind of proof, as I could call it, to make sure, that they verify the right person, let's say. I know, that it might sound somehow silly to you, but we have come across this many times before. It is always good to cooperate with the casino, to get the account fully verified. Let's see, though, if someone else will tell you more about this kind of experience. 🤔 So what do you say, will you try to record the video according to the instructions you were given from the casino?
Хей!
Сътрудничеството винаги е най-добрият начин да получите заплащане, бих казал. Може би ще ви е интересно да прочетете за подобна видео проверка, която наскоро премина друг украински играч - тя е точно тук 👈
Надявам се, че и вие ще приключите с потвърждаването си достатъчно скоро!
Докато не го направите, ние сме тук, за да следим напредъка ви, не се притеснявайте.
Hey!
Cooperation is always the best way to get paid, I'd say. Maybe you would be interested in reading about a similar video verification that another fellow Ukrainian player recently passed - it's right here 👈
I hope you'll be done with your verification soon enough too!
Until you do, we are here to keep an eye on your progress, don't worry.
Преминах проверката и получих възможност да тегля средства. Опитах се да тегля с криптовалута, но те отмениха тегленето и казаха, че имат технически проблеми. Засега все още не съм сигурен дали мога да тегля средства.
I passed the verification and was given the opportunity to withdraw funds. I tried to withdraw using cryptocurrency, but they canceled the withdrawal and said that they had some technical problems. So far, I'm still not sure if I can withdraw funds.
Супер новина! И така, коя опция за плащане спаси положението в крайна сметка?
Ако не се лъжа, отне ти доста време да получиш парите. 🤔
Super news! So, which payment option saved the day in the end?
If I'm not mistaken, it took you quite some time to get the money, though. 🤔
Хей, виждам, че си в добро настроение, играл ли си в това казино преди и успявал ли си да спечелиш нещо или не? 🙂
Hey, I see you are in a good mood, have you played in this casino before and managed to win something or not ? 🙂
Избрах sepa, за да тегля от goldenbet, аз съм във Великобритания! Пише успех на golden bet, но все още не съм получил парите си и не мога да се свържа със sepa, golden bet измама ли е?
I chose sepa to withdraw from goldenbet , I am in the uk! It says success on golden bet but I still haven’t received my money and can’t get in contact with sepa, is golden bet a scam?
Хей, мисля, че е добре да изчакате известно време, когато видите в казиното, че парите са изпратени, така че е добре да имате търпение.
Но когато казвате, че не можете да се свържете с доставчика на плащания, как е възможно това?
Hey, I think it's good to wait a while, when you see in the casino that the money has been sent, so it's good to be patient.
But when you say you can't contact the payment provider, how is that possible ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.