ФорумКазинаGodbunny Casino - обща дискусия

Godbunny Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Radka
|
4281 преглеждания 47 отговора |
|
12 3
Добавете пост
carsix79
преди 2 седмици

Жалбата все още не е приключила, така че нека изчакаме пълното й разрешаване. Все още не е сигурно дали казиното ще ви плати или не. Просто исках да кажа, че не е нужно да си правим прибързани заключения.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Жалбата е приключена и очаквам сериозно наказание за рейтинга на казиното, независимо от решението на CEG за установеното измамно поведение.

Обвиняването на играч в измама с двоен акаунт и конфискуване на депозити и печалби, когато никога преди не съм играл евро в това казино, е отвратително и неморално.

Моят адвокат проследи собственика на казиното, който по ирония на съдбата също е адвокат.

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
carsix79
преди 1 седмица

Без решение на регулатора казиното няма да бъде санкционирано за момента. Ако излезете с резултат, който ще бъде положителен за вас, очевидно тогава ще се случи. Ако не зависеше от регулатора и ние бяхме на мнение, че казиното е виновно, което според отговора на Йозеф мисля, че може да е така, то ще бъде санкционирано, ако жалбата бъде затворена.

Така че това е начинът, по който ще върви засега и ще трябва да изчакаме и да видим какво ще разберете.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Органът все още не е взел окончателно решение. Междувременно, както си представях, казиното загуби лиценза си за CEG

file

На теория той все пак трябва да отговори на жалбата или след като вече не се регулира от тях, те вече не могат да се намесват?

Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 дни

Попитах Йозеф кой се е занимавал с оплакването ви. Това е сложна ситуация, но бих казал, че процедурата може да бъде следната. Тъй като по жалбата CEG вече се е произнесла и те са склонни да кажат, че казиното не е предоставило достатъчно информация, ще се опитам да изчакам окончателно решение, ако има такова. Ако все още нямате ясно мнение, бих се опитал да комуникирам с тях, но от това, което сте написали, имам чувството, че позицията вече е заета. Ако нищо не се случи и никой не ви отговори, свържете се с нас и ние ще отворим отново жалбата и ще я разгледаме с разбирането, че ние също сме на ваша страна и жалбата ще бъде разгледана по съответния начин.

Може ли да бъде?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Чакам до края на тази седмица и ако не получа отговор от CEG ще ви уведомя (от 20 дни нямат отговор).

Исках да избегна съдебно дело, защото отнема повече време, въпреки че в този случай щях да бъда обезщетен и за морални щети.

Както и да е, вече взех мерки и за това. Моят адвокат скоро ще изпрати известие до собственика на казиното, който по ирония на съдбата също е адвокат (KP)

Остава фактът, че до ден днешен това казино извършва престъплението измама.

Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
carsix79
преди 3 дни

Та ми е интересно какво ще излезе накрая от цялата ситуация. Виждам, че не оставяте нищо на случайността, но ще изчакаме известно време, за да видим дали ще получите отговор или не.

Автоматичен превод:
Jaro
вчера

CEG продължава да не обмисля решението. Изминаха три седмици, откакто няма отговор. Дано не стои нищо зад това. Факт е, че нямам намерение да чакам повече.

В този момент поисках жалбата да бъде отворена отново, само за да формализира окончателното решение на казиното.

Ако той не желае да плати печалбите, той най-малкото ще бъде санкциониран, но най-вече ще поеме отговорност за правни действия от моя страна.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини