ФорумКазинаGodbunny Casino - обща дискусия

Godbunny Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
6420 преглеждания 64 отговора |
|
1 2 34
Godbunny Casino
преди 2 месеца

Вашите права? За какви права говориш?

Правото да задържа печалбите си без да посочвам причина?

„подозрения за нарушаване на нашите Общи условия и/или измама и/или предоставяне на невярна информация и/или други причини"

Не съм използвал никакви бонуси, така че не може да съм нарушил вашите T&Cs по никакъв начин.

Измама от какво?? Случайно да съм дошъл да те крада вкъщи??? Не мисля така, всъщност ви платих повече от €4000!

Невярна информация? Всички мои лични данни са верни

Единственият опит за измама, който виждам, е този на казино, което разбра, че трябва да плати на играч €14 000 и блокира сметката му без причина.

CEG очаква вашия отговор. Не ги карайте да чакат, защото имате само още 5 дни за отговор.

Междувременно чакам отговор от вас вече 4 дни!



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И така или иначе, на Smokace изобщо не ми помогна.

Дадохте причина на казино, което не прилага самоизключване от игрална дейност с активен баланс при заявка на играч! Това е незаконно и хищническо и вие продължавате да го спонсорирате и препоръчвате на играчите като страхотно казино!

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

За съжаление, не успяхме да ви помогнем с жалбата : „Жалбата беше затворена от нас поради липса на доказателства за искане за самоизключване, за което играчът беше уведомен многократно. Бяхме отворили отново тази жалба съгласно жалбата на играча в крайна сметка беше отхвърлена поради недостатъчни доказателства, че играчът е съобщил за проблем с хазарта или е следвал правилните процедури за самоизключване."

Нашият екип не може да ви предложи повече помощ поради фактите, обяснени там.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казината са там само за да губят пари

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вярваме, че всеки играч трябва да приема онлайн игрите като хоби, за което трябва да плащате, за да се забавлявате, и нищо друго.

Има ли нещо, с което бихме могли да ви помогнем?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Бях предоставил доказателствата.

Първоначално акаунтът ми беше блокиран поради проблеми с игрите.

Също така казиното не би спряло моята игрална дейност по мое искане, дори ако бях декларирал проблеми с хазарта, тъй като те не прилагат инструменти за отговорна игра, ако имате активен баланс.

Има всички екранни снимки на чатовете и техните правила и условия, които предоставих, които го доказват.

Подадох жалба в друг сайт за разрешаване на жалби и те я приеха, заявявайки, че е неприемливо казино да не приеме искането на играч за самоизключване от игрална дейност само защото има активен баланс.

Автоматичен превод:
Godbunny Casino
преди 2 месеца

Днес отново няма отговор от вашия "правен отдел" и вашия регулаторен орган.

Търпението ми е на изчерпване и не искам да ми се подигравате.

Не се интересувам от вашите спекулации. Предоставих ви IBAN по имейл, на който трябва да бъде платено цялото салдо в моята сметка. Ако това не се случи до следващия вторник, ще уведомя CEG и очаквам репутационни щети на всички фронтове. Избрали сте грешния човек за измама.

Добре мафиоти??

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Бях предоставил доказателствата.

Първоначално акаунтът ми беше блокиран поради проблеми с игрите.

Също така казиното не би спряло моята игрална дейност по мое искане, дори ако бях декларирал проблеми с хазарта, тъй като те не прилагат инструменти за отговорна игра, ако имате активен баланс.

Има всички екранни снимки на чатовете и техните правила и условия, които предоставих, които го доказват.

Подадох жалба в друг сайт за разрешаване на жалби и те я приеха, заявявайки, че е неприемливо казино да не приеме искането на играч за самоизключване от игрална дейност само защото има активен баланс.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Тогава ви пожелавам възможно най-добрия резултат с вашата жалба. Уведомете ни, моля, за резултата.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Ако казиното обвини играч в дублиращ се акаунт, но играчът не си спомня да е отварял други акаунти в това казино и не е използвал бонуси, можете ли според вас да го обвините в измама като престъпник?

filefile

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Спомням си случаи, когато играч наистина не си спомня отварянето на друга сметка в едно казино, но казиното предостави доказателства, че това наистина се е случило. Така че не веднъж сме били свидетели на подобни случаи.

Ако това не е вашият случай, надяваме се, че всичко ще бъде решено скоро във вашата жалба .

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

От цяла седмица моля казиното да ми предостави подробности за дублиращата се сметка, за която не знам, и да ми каже дали съм злоупотребил с бонуси. Не ми отговарят! Ако открия втори акаунт за игри без мое знание, искам да знам дали съм злоупотребил с бонуси, тъй като ме обвиняват в измама. Разбира се, че не отговарят, защото вече знам отговора..

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Виждам, че представителят на казиното комуникира директно с нас в нишката за оплакване , така че се надявам решението на вашия случай да бъде намерено скоро.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Но дали Йозеф е на почивка?

Минаха 8 дни, откакто обработиха жалбата ми.

Междувременно казиното не е предоставило никакви доказателства за дублиращ се акаунт, който може да бъде свързан с обвинение в измама.


Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Съжалявам за забавянето. Както знам, Йозеф беше малко болен, но позволете ми да се свържа с него с напомнянето за вашето оплакване.

Наистина оценяваме търпението ви по този въпрос.👍🙏

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

хей Йозеф вече ви отговори в темата за оплакване. Моля, погледнете тук .

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

благодаря Съжалявам, че не знаех, че е болен

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Благодаря ви за търпението. Не съм сигурен как върви във вашата страна; преживяваме толкова много болни колеги тези дни.

Пази се, моля те.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Аз също получих COVID през август и това ме нокаутира за 5 дни.

Надявам се Йозеф да се е възстановил.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Е, съжалявам, все още е доста неприятна болест, така че се надявам всички да сме добре и да не се разпространява повече.

И аз се чудя как ще се развие вашият случай. Видях, че сте пуснали жалба и в КИГ. Получихте ли някакъв отговор от тук?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

CEG поиска от казиното доказателства за дублиращата се сметка.

Казиното изпрати екранна снимка на предполагаем предишен акаунт, където няма мои лични данни, няма движения по акаунта и дори името на казиното. На практика то не е представило никакви доказателства. Многократно поисках от казиното да ми изпрати подробности за тази сметка (регистрирани лични данни, депозити, използвани бонуси, дата на регистрация), но не го направи нито по имейл, нито в жалбата на CEG.

Това е първият ми път, когато депозирам и играя в тяхното казино. Също така не съм използвал никакви бонуси.

Обвиниха ме в измама, когато обратното очевидно е вярно.

Очаквам отговора на CEG, който трябва да пристигне тази седмица.

Автоматичен превод:
carsix79
преди 2 месеца

Добре тогава, когато CEG отговори, не се колебайте да споделите какво са казали. Не е лесно да се окажете в подобна ситуация, но ако е ясно, ще видя какъв е резултатът.

Нека всичко се окаже честно.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Измина повече от месец и казиното продължава да задържа моите депозити и печалби, въпреки ясно потвърденото в жалбата (както тук, така и в жалбата, отворена при лицензодателя), че никога преди това не съм играл в това казино.

Казиното представи като доказателство за дублиращ се акаунт анонимен акаунт (без записани лични данни), по-стар от две години и без движения (депозити и игри).

Така че внимавайте, който иска да се регистрира тук, защото ще направи всичко възможно да не ви плати.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини