Вашите права? За какви права говориш?
Правото да задържа печалбите си без да посочвам причина?
„подозрения за нарушаване на нашите Общи условия и/или измама и/или предоставяне на невярна информация и/или други причини"
Не съм използвал никакви бонуси, така че не може да съм нарушил вашите T&Cs по никакъв начин.
Измама от какво?? Случайно да съм дошъл да те крада вкъщи??? Не мисля така, всъщност ви платих повече от €4000!
Невярна информация? Всички мои лични данни са верни
Единственият опит за измама, който виждам, е този на казино, което разбра, че трябва да плати на играч €14 000 и блокира сметката му без причина.
CEG очаква вашия отговор. Не ги карайте да чакат, защото имате само още 5 дни за отговор.
Междувременно чакам отговор от вас вече 4 дни!
Your rights? What rights are you talking about?
The right to withhold my winnings without giving a reason?
"suspicions of violation of our Terms and Conditions and/or Fraud and/or providing false information and/or other reasons"
I have not used any bonuses so I cannot have violated your T&Cs in any way.
Fraud of what?? Did I come to steal from you at your house by chance??? I don't think so, in fact I paid you more than €4000!
False information? All my personal data is correct
The only attempt at fraud that I see is that of a casino that realized it had to pay a player €14,000 and blocked his account for no reason.
CEG is waiting for your response. Don't keep them waiting too because you only have 5 more days to respond.
In the meantime, I've been waiting for a response from you for 4 days now!
I vostri diritti? Di che diritti stai parlando?
Il diritto di trattenere le mie vincite senza fornire una motivazione?
"sospetti di violazione dei nostri Termini e Condizioni e/o Frode e/o fornitura di informazioni false e/o altri motivi"
Non ho utilizzato bonus perciò non posso aver violato i vostri T&C in alcun modo.
Frode di cosa?? Sono venuto a rubarvi a casa vostra per caso??? Non credo anzi vi ho versato più di 4000€!
Informazioni false? Tutti i miei dati personali sono corretti
L'unico tentativo di frode che vedo io è quello di un casinò che si è accorto di dover pagare 14000€ un giocatore e gli ha bloccato l'account senza motivo.
La CEG sta attendendo una vostra risposta. Non fate aspettare anche loro perché avete solo altri 5 giorni per rispondere.
Io intanto sono già 4 giorni che aspetto una risposta da voi!