ФорумКазинаGGBet Casino - обща дискусия

GGBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Vova1983
|
60430 преглеждания 314 отговора |
|
1 2 3...16
Jonas23111
преди 3 години

Какъв метод на плащане е използван за паричния превод? Ще изчакам около 7 дни общо и след това, ако не получите печалбите, тогава, разбира се, проблемът не е на ваша страна. Отговорност на казиното е да се увери, че ще получите печалбите си.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Съвсем нормален банков превод, това беше преди почти 14 дни. Така че всички други плащания пристигнаха, но едно липсва.


Автоматичен превод:
Jonas23111
преди 2 години

Нормалните банкови преводи не отнемат 2 седмици. Казиното трябва да е направило нещо нередно или по вина на доставчика на плащане. Определено не е твоето, защото не ти го изпрати. Можете просто да изчакате, докато стигне до вашата банкова сметка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вчера спечелих 45 000 рубли в тяхното казино. Донесоха ми 14. Поискаха видеоконферентна скайп, която минах и ми предоставиха паспорта и картата си, с която попълних сметката си. Нямам мултиакаунт и нищо не съм нарушил. Но сметката ми беше блокирана и парите бяха блокирани. Моля, помогнете ми да разреша тази ситуация с тях. Моят псевдоним kadrus2002

Регистрирах се на 28 септември 2021 г. Направих около 20 депозита. Сумата, която казиното блокира 30000рубли е около 400$. Предоставих им всички документи и им се обадих по Skype. Също така ви информирам, че акаунтът ми е бил верифициран преди и плащанията са ми извършени 3 пъти. Не съм ползвал чужди платежни средства. Направих депозити от моята карта на мое име и системата piastrix, където също съм потвърден на мое име. Казиното не съобщава точната причина за блокирането. Моля, помогни ми

Автоматичен превод:
Kadrus2002
преди 2 години

В този случай трябва да подадете жалба. По принцип трябва да знаем защо акаунтът е блокиран. Трудно е да се отгатне, но вероятно те не са били доволни от нещо, което са видели по време на разговора.

Автоматичен превод:
преди 2 години


Блокирах акаунта си с множество акаунти за листване. Нямам други сметки, задържаха депозита за себе си. Естествени измамници

Автоматичен превод:
79538070653
преди 2 години

Ако сте сигурни, че нямате повече акаунти там, обмисляли ли сте да подадете жалба чрез нашия уебсайт? Можем да го разгледаме.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поисках изплащане на 250 евро преди 3 дни. След това GG.BET ме помоли да изпратя доказателство за адрес за проверка. Разбира се, направих това ВЕДНАГА! След като документите бяха изпратени, получих директен отказ, че моите документи (уж) не са четливи... след това изпратих документите си отново... 10 минути по-късно получих още един директен отказ със същия намек ^^


Документите, които изпратих до GG.BET, са ВСИЧКИ с отлично качество и четливи. Въпреки това документите ми се отхвърлят отново и отново!


От 3 дни се боря с GG за проверка на акаунта!


Никой не може да ми помогне в чата в GG.BET, защото само англоговорящи служители..


Номерът за контакт на GG.BET, показан на уебсайта, е НЕВАЛИДЕН!!


Ядосан съм, че GG.BET ви дава само стандартни текстове като отговор и никой не иска да ми помогне !!


Ще се боря за парите си. Въпреки това, НЯМА да депозирам НИКАКЪВ ЦЕНТ повече в GG.BET !!


ядосан съм! Затова не препоръчвам НА НИКОЙ да депозира пари в GG.BET !! Абсолютно не се препоръчва!!


Вече подадох документите си за проверка на GG лесно 10 пъти... ако не получа потвърждение за проверка през деня, тогава ще отида още една крачка напред.... !!


Обслужване на клиенти МНОГО ЛОШО

ПРОВЕРКА Е Едва ли е ВЪЗМОЖНА

АБСОЛЮТНО НЕ ПРЕПОРЪЧВА!!!!

Автоматичен превод:
gamzecik1989
преди 2 години

Виждам, че вече сте подали жалба. Това вероятно е всичко, което можете да направите засега. Мисля, че основният проблем е, че продължават да отказват документите ви, но не обясняват подробно защо го правят. Тогава не можете да го поправите, тъй като не знаете какво не е наред.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

И аз така мисля Даниел. Проблемът е, че непрекъснато получавам отказ с един и същ СТАНДАРТЕН ТЕКСТ... Така че не знам какво не е наред с моя документ или как да го направя правилно. Нищо не ти се обяснява... защо, защо, защо... пишеш в GG.BET с робот!


заключение...

Трябваше да намаля печалбите си от 250 EUR напълно на 0 EUR, защото НЕ получих парите си! Тази сутрин се изтрих напълно в GG.BET!


Моля, оставете записа ми, за да бъдат предупредени другите играчи! Телефонният номер за връзка в GG.BET също не е валиден между другото (номерът за повикване е невалиден) .. и чатът им е на английски !!


GG.BET абсолютно НЕ се препоръчва! ДЪРЖЕТЕ ПЛЪЦИТЕ СИ!!!



Автоматичен превод:
gamzecik1989
преди 2 години

Вероятно това е искало казиното и вие им позволявате да спечелят, като намаляват печалбите си. В този случай можем просто да предположим какво би се случило, ако изчакате повече. Казиното винаги ще твърди, че ще изпрати всички печалби.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Акаунтът ми беше блокиран, защото имах друг, който не помня и там имах 1000 песо, но не решиха нищо по пощата

Автоматичен превод:
marionmiguelharry
преди 2 години

Честно казано, мулти-счетоводството не се толерира доста. 🙁

Взехте ли бонуси в някоя от тези две сметки?

Основната идея на това правило е да попречи на "ловците на бонуси" да регистрират няколко акаунта и да събират бонуси, достъпни само за нови играчи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Разбирам го от тази страна, но доколкото не ти пускат или теглят парите, е грешно. Те трябва да го предадат поне на първия ви акаунт, а не да блокират и двата акаунта. Или да не ви позволя да депозирате, не знам по-добро решение от това просто да ви блокирам и да вземете парите ви, също и при условията, които трябва да върнат депозита ви от дублиращата ви се сметка, но поддръжката не прави нищо, за да ме подкрепи.

Автоматично получих бонуси, когато направих депозита си, но никога не ги активирах, защото си загубих времето, невъзможно е да спечеля, трябва да го умножите като x30 или повече.

Автоматичен превод:
marionmiguelharry
преди 2 години

Правилно е, че някои казина наистина оставят първата сметка отворена и затварят останалите. Но това важи за случаите, когато играчът не е използвал бонуси и в двата акаунта. Вашият случай е друга история. Ако те затворят сметките ви и анулират печалбите, това не е нещо необичайно. Това биха направили повечето казина.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното е несправедливо, самоизключването не се приема сериозно най-големият плъх в света на казиното е GG.BET

Автоматичен превод:
Anonymized436
преди 2 години

Здравей Wibrak,

бихте ли споделили повече подробности, моля? Явно поискахте самоизключване, какво последва тогава?

Оплакването ви е ново, така че нямам представа какво се е случило с вас.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

На 21 декември 2021 г. няколко пъти поисках самоизключване в чата. След това трябваше да напиша имейл и той също не беше взет на сериозно.

Автоматичен превод:
Anonymized436
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но изглежда, че просто не сте изпълнили правилно инструкциите. Ако казиното ви информира, че трябва да изпратите имейл до екипа за поддръжка относно вашата заявка за самоизключване, трябва да го направите незабавно и да ги информирате за причината си.

Би било разумно, ако можете да използвате примера на такова искане, предоставено във вашата жалба от Petronela, следващия път, когато искате да се самоизключите от което и да е казино.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега не плащаш, аз чаках 2 месеца и те продължават да го дърпат и измислят оправдания. И сега вече не ми отговарят. Това са 100 евро, които ми дължат

Автоматичен превод:
1 2 3...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини