ФорумКазинаGetwin Casino - обща дискусия

Getwin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от robinpowers97
|
7832 преглеждания 60 отговора |
|
12 3 4
преди 6 месеца

нужда от помощ Getwin Casino (getwin.com), има моите заявки за теглене в „Предстоящи" повече от седмица. И не отговарят на имейли. Освен това техният алтернативен имейл адрес на „съдружници" не работи. Случайно бях сбъркал десетичната запетая, когато прехвърлях биткойни на техния сайт (монетата, която спестявах години наред за терапията на болестта на Хънтингтън на майка ми). Не съм направил нищо нередно (няма проблеми с бонус промоцията или нещо подобно). Може ли някой да помогне.

Автоматичен превод:
8hhpqprrpg
преди 6 месеца

Съжаляваме за проблема, който имате в това казино. Сигурен съм, че нашият екип за разглеждане на жалби ще го разгледа по-задълбочено, когато изтече 14-дневният срок, както са ви обяснили във вашата жалба .

Междувременно, моля, информирайте ни за всякакви промени или новини от казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Депозирах три пъти в getwin и все още не мога да тегля

Автоматичен превод:
sethokyere171
преди 1 месец

Поздрави, от това, което видях, казиното няма най-добрия индекс на безопасност, виждали ли сте го и вие?

Попитахте ли казиното защо не можете да изтеглите парите си? От колко време се опитвате да се оттеглите?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

file Четири пъти и ме молят да депозирам 1000 за част от vip статуса, преди да мога да тегля

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
sethokyere171
преди 1 месец

И така, според това, което видях тук, не можете да изтеглите парите си, защото VIP статусът ви е нисък. За мен това е доста подозрително, особено в казина с по-нисък индекс на безопасност.

https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈👈👈

Възможно е обаче да изтеглите по-ниска сума за определен период от време. Обикновено тези VIP статуси влияят основно върху способността ви да теглите по-големи суми. Така че, ако бях на ваше място, бих се свързал отново с поддръжката на казиното и бих попитал конкретно колко и колко често можете да теглите предвид действителния ви VIP статус.

Можете ли да опитате това, моля?

Моля, уведомете ни за резултата от това запитване, за да можем да определим най-вероятния сценарий. 🙏



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това направих и промених биткойн акаунта си, но продължавам да печеля

Автоматичен превод:
Jglc
преди 1 месец

Можете ли да ми покажете как да го направя

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Заключиха акаунта ми, защото спечелих още 5000 долара, сметката ми е 8000 в него

защо казиното трябва да работи на глас, ако правят това filefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това направих и промених биткойн акаунта си, но продължавам да печеля

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, какво ще отговорите, моля? Предишната публикация беше предназначена за друг играч, но ми се струва, че вие сте в подобна ситуация, така ли е?

Във всеки случай, как се включват биткойните, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Заключиха акаунта ми, защото спечелих още 5000 долара, сметката ми е 8000 в него

защо казиното трябва да работи на глас, ако правят това filefile

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Е, честно казано, както споменахме по-рано, това конкретно казино не е сред най-приличните сайтове и не трябва да се доверявате на неговите функции.

Честно казано, вашият опит подкрепя тази информация. Вижте сами:

https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Бих предпочел обаче да избегна евентуални недоразумения. Правилно ли разбрах, че представителят на казиното изрично ви каза, че акаунтът ви е закрит, защото сте спечелили отново?

Това би било не само крайно несправедливо, но по-скоро много глупаво извинение. Моля, споделете всички възможни подробности относно закриването на вашия акаунт. Може би можем да измислим нещо.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не знам защо моята е заключена, те няма да комуникират с мен, те използват, за да ми изпратят наградна точка, но това е заключено до file

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Мислех, че съм им дал грешен биткойн адрес, така че направих отново моето теглене. Имам 2 биткойн адреса

Автоматичен превод:
Jglc
преди 1 месец

Не ми харесва накъде отива това. Казината, които показват такива предупреждения, потенциално биха могли да направят всичко, както споменах. Така че най-добрият начин на действие беше да подадете жалба, със сигурност. За момента трябва да изчакаме, за да видим дали представителят на казиното ще реши да отговори, когато настъпи подходящият момент. Стискам ти палци.

Видях също, че не сте запознати с процедурата KYC; позволете ми да ви помогна с това.

KYC = Познай своя клиент; той е фокусиран върху потвърждаване на вашата самоличност и подробности за акаунта, за да предотврати, например, злоупотребяващите да използват нечии други дебитни карти, за да играят в казина. Ако спечелите и искате да изтеглите, акаунтът ви първо трябва да бъде потвърден. Правилно ли предполагам, че не сте преминавали през тази процедура преди?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Да, и можете ли да помогнете с това

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Мога да потвърдя кой съм, ако го поискат, но това не беше поискано, когато се регистрирах. Просто наистина не разбирам това, толкова е нечестно, че спечелих и ми беше платено преди това беше около 500$, поставих моите пари в него. Направих всичко според правилата. Не съм направил нищо лошо, те дори няма да ми изпратят имейл

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, и можете ли да помогнете с това

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам, но мога да използвам по-конкретна информация. Прочетохте ли моите предложения, моля? Моля, направете го. 🙏

Боя се, че това няма да ни стигне много далеч.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Прочетох вашите предложения и попълних жалба и мисля да предприема допълнителни действия

Автоматичен превод:
Jglc
преди 1 месец

това е страхотно Надявам се решението да е възможно, но трябва да разберем.

За да се изясни всяко объркване, предишната публикация, която поиска да прочете предишното ми предложение, беше предназначена за различен потребител. Сигурен съм, че сте имали открито оплакване в един момент. Но както и да е, достатъчно за това. Нека се концентрираме върху настоящата ви ситуация и как да разсъждавате с казиното.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

file някои от тях

оттеглят своите

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини