Здравей, преместих публикацията ти под казиното, за което говориш. В този случай мисля, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да пишете на чат на живо или поддръжка, евентуално на имейл, който ще може да ви посъветва по-добре от нас, тъй като ние не сме казино. Опитахте ли да попитате какъв може да е проблемът, ако нулирате паролата си и не можете да влезете в акаунта си?
Hi I moved your post under the casino you are talking about. In this case, I think the best thing to do would be to write to live chat or support, possibly to email, who will be able to advise you better than us, as we are not a casino. Have you tried asking what the problem might be if you reset your password and can't log into your account ?
благодаря, отдръпнах се и се запитах какво се случва и повярвайте ми, имам доказателство на 22 ноември имах операция на синусите при даването на благодарност, имах covid и спечелих парите, опитах се да ги изтегля всички и разбрах, че не мога да направя това така че опитах само за 1500
след това се разболях от пневмония и се озовах в IC
и сложих животоподдържаща апаратура, бях в тази болница до април, като сметката ми оставаше на вратата
всичко, което искам да правя, е да играя
thank you i have set back and asked myself what happen and believe me i have proof in november of 22 i had sinus surgery at thank giving i had covid and i won the money i tried to withdraw it all and realized i can’t do that so i only tried for 1500
then i got sick with pneumonia and ended up in icu
and put on life support i was in that hospital until april with my account sitting doorment
all i wont to do it play
Съжалявам да чуя за това, през което сте преминали. Както и да е, проблемът с вашия акаунт може да е само незначителен проблем, свързан с неактивен акаунт. Казиното може да повярва, че доброволно сте спрели да играете там.
Както и да е, сигурен ли си, че наистина искаш да играеш в казиното? Те имат много нисък индекс на безопасност според нашия уебсайт 😕
I'm sorry to hear about what you have been through. Anyway, the issue with your account might be just a minor issue related to a dormant account. The casino may believed that you willingly stopped playing there.
Anyway, are you sure you really want to play in the casino? They have a very low safety index according to our website 😕
Хм, все още имате проблем с паролата? Опитахте ли да го обсъдите с поддръжката или изпълнихте ли всички стъпки, описани на екранната снимка?
Въпреки това, бих искал също да отбележа, както Даниел направи, че трябва да внимавате, ако депозирате в казиното, защото то има нисък индекс на безопасност. Можете да го проверите тук на тази връзка: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Моля, бъди внимателен
Hmm, still having a problem with the password ? Did you try to discuss it with support, or did you follow all the steps described in the screenshot ?
However, I would also like to point out, as Daniel did, that you should be careful if you deposit in the casino, because it has a low safety index. You can check it here on this link: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Please be careful
Има ли някакъв шанс да разрешите проблема си? Искам да кажа, промени ли се нещо междувременно?
Is there some chance to solve your issue? I mean, has anything changed meanwhile?
Благодаря ти.
И така, можете ли да го получите по някакъв начин? Не можах да намеря никакъв намек дори като попитах Google, сигурен ли си, че е необходимо?
Няма следи и в правилата и условията, защото не можах да намеря такива на уебсайта!
Thank you.
So, can you get it somehow? I could not find any hint even by asking Google, are you sure it is necessary?
No traces in terms and conditions either because I could not find any on the website!
да, имаш нужда от него, имам имейл от вчера, те казват, че нямам акаунт, но ако нямам, тогава защо не мога да си направя (защото имейлът вече се използва)
yes you do need it it’s i have a email from yesterday they say i don’t have an account but if i didn’t then how come i can’t make one ( cause email already in use)
Добре.
В тази фаза бих изпратил всички тези екранни снимки като отговор на отговора, който сте получили от поддръжката.
Знам, че звучи тъпо, но сигурни ли сте, че не сте се регистрирали с друг имейл? Просто питам.
Ok.
In this phase, I would send all those screenshots as a reply to the response you got from support.
I know it sounds dumb, but are you sure you have not registered under a different email? I'm just asking.
ще опитам това и не е същият имейл, защото имам имейл, когато трябваше да намеря номера на удостоверителя
i will try that and no it the same email cause i have an email when i had find the authenticator number
Е, бих казал, че действието от страна на казиното е единственото решение. 🤔
Дръжте ме в течение, моля.
Well, I'd say the action from the casino's side is the only solution. 🤔
Keep me posted, please.
Вижте какво току-що разбрах, единственото нещо, което направих грешно, беше да дам грешен имейл адрес, но все пак те можеха да прехвърлят парите ми в друга сметка преди много време
Look what I just got the only thing I did wrong was give the wrong email address but still they could’ve transferred my money to a different account a long time ago
Не виждам защо е необходимо да създавам нов акаунт. само аз ли съм
Е, съжалявам да видя, че продължавате да се борите, и бих искал да ви напомня за предишното ви оплакване. Ако смятате, че имате нужда от нас, моля, поискайте жалбата ви да бъде отворена отново. Просто последвайте тази връзка 👈, след което натиснете бутона.
Какво мислите за тази идея?
I can't see why it is necessary to create a new account. Is it just me?
Well, I'm sorry to see you have been struggling further, and I'd like to remind you of your previous complaint. If you feel like you need us, please ask for your complaint to be reopened. Just follow this link 👈, then press the button.
What do you think of this idea?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.