ФорумКазинаGetwin Casino - обща дискусия

Getwin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от robinpowers97
|
3265 преглеждания 39 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца

благодаря ви и да, мисля, че трябва да се отвори

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

може ли някой да ми помогне да вляза в Getwin Опитах се да променя паролата си и не работи

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 7 месеца

Здравей, преместих публикацията ти под казиното, за което говориш. В този случай мисля, че най-доброто нещо, което можете да направите, е да пишете на чат на живо или поддръжка, евентуално на имейл, който ще може да ви посъветва по-добре от нас, тъй като ние не сме казино. Опитахте ли да попитате какъв може да е проблемът, ако нулирате паролата си и не можете да влезете в акаунта си?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

благодаря, отдръпнах се и се запитах какво се случва и повярвайте ми, имам доказателство на 22 ноември имах операция на синусите при даването на благодарност, имах covid и спечелих парите, опитах се да ги изтегля всички и разбрах, че не мога да направя това така че опитах само за 1500

след това се разболях от пневмония и се озовах в IC

и сложих животоподдържаща апаратура, бях в тази болница до април, като сметката ми оставаше на вратата

всичко, което искам да правя, е да играя

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 7 месеца

Съжалявам да чуя за това, през което сте преминали. Както и да е, проблемът с вашия акаунт може да е само незначителен проблем, свързан с неактивен акаунт. Казиното може да повярва, че доброволно сте спрели да играете там.

Както и да е, сигурен ли си, че наистина искаш да играеш в казиното? Те имат много нисък индекс на безопасност според нашия уебсайт 😕

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 7 месеца

Хм, все още имате проблем с паролата? Опитахте ли да го обсъдите с поддръжката или изпълнихте ли всички стъпки, описани на екранната снимка?

Въпреки това, бих искал също да отбележа, както Даниел направи, че трябва да внимавате, ако депозирате в казиното, защото то има нисък индекс на безопасност. Можете да го проверите тук на тази връзка: https://casino.guru/getwin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Моля, бъди внимателен

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Написах рецензия. Благодаря ти

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 7 месеца

Има ли някакъв шанс да разрешите проблема си? Искам да кажа, промени ли се нещо междувременно?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

добре ето ти filefilefile

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

не мога да вляза имам нужда от getwin.com удостоверител

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 7 месеца

Благодаря ти.

И така, можете ли да го получите по някакъв начин? Не можах да намеря никакъв намек дори като попитах Google, сигурен ли си, че е необходимо?

Няма следи и в правилата и условията, защото не можах да намеря такива на уебсайта!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

да, имаш нужда от него, имам имейл от вчера, те казват, че нямам акаунт, но ако нямам, тогава защо не мога да си направя (защото имейлът вече се използва)

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file погледнете имейла отдолу, това е същият имейл, с който съм регистриран

file

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 7 месеца

Добре.

В тази фаза бих изпратил всички тези екранни снимки като отговор на отговора, който сте получили от поддръжката.

Знам, че звучи тъпо, но сигурни ли сте, че не сте се регистрирали с друг имейл? Просто питам.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

ще опитам това и не е същият имейл, защото имам имейл, когато трябваше да намеря номера на удостоверителя

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 6 месеца

Е, бих казал, че действието от страна на казиното е единственото решение. 🤔

Дръжте ме в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вижте какво току-що разбрах, единственото нещо, което направих грешно, беше да дам грешен имейл адрес, но все пак те можеха да прехвърлят парите ми в друга сметка преди много време



file

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 1 месец

Не виждам защо е необходимо да създавам нов акаунт. само аз ли съм

Е, съжалявам да видя, че продължавате да се борите, и бих искал да ви напомня за предишното ви оплакване. Ако смятате, че имате нужда от нас, моля, поискайте жалбата ви да бъде отворена отново. Просто последвайте тази връзка 👈, след което натиснете бутона.

Какво мислите за тази идея?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини