ФорумКазинаGetwin Casino - обща дискусия

Getwin Casino - обща дискусия

преди 2 години от robinpowers97
|
7179 преглеждания 60 отговора |
|
1 2...4
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Getwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

същото нещо се случва и при мен. Не съм си получил депозита, но ме блокираха от акаунта. Съгласен съм с този човек, напълно определено трябва да проверя с този getwin и .and it rite

Автоматичен превод:
robinpowers97
преди 2 години

Здравейте, какво се случи с вас? Няма предишен пост, така че не е ясно с кого сте съгласни тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отворени ли са, защото забравих паролата си, когато и за да получа възстановяване на парола получих нова парола, сега ме пита за ключ за сигурност, който не знам как да получа, те казват, че трябва да го получа чрез другия app authenticator apt, но мога Не, защото нямам кутията с числата в нея

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, съгласен съм, че имах 80,00 $ долара в акаунта си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отворени ли са, защото забравих паролата си, когато и за да получа възстановяване на парола получих нова парола, сега ме пита за ключ за сигурност, който не знам как да получа, те казват, че трябва да го получа чрез другия app authenticator apt, но мога Не, защото нямам кутията с числата в нея

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това не е добре,

изглежда, че по някакъв начин възстановяването на паролата е активирало проверката за влизане в "дву стъпки". Сигурни ли сте, че не сте използвали този вид функция за влизане преди? За съжаление, доколкото ми е известно, за да получите първоначалния код, използван за синхронизиране на акаунта ви в казиното с приложението за удостоверяване, първо трябва да получите достъп до профила си в казиното, за да намерите този уникален код. В противен случай не можете да настроите приложението.

Предлагам ви да прегледате пощенската си кутия за всеки имейл, свързан с казиното, и да потърсите този код. Честно казано, ще се изненадам, ако го намерите.

Опитах се да ви намеря контакт за поддръжка, но нямах късмет.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, съгласен съм, че имах 80,00 $ долара в акаунта си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитах се също да намеря профила му в социалните медии, но също не успях.

Тъй като това казино е нелицензирано, няма друг начин да се обърнете, освен да подадете жалба чрез нашия център за разрешаване на проблеми.

Чувствайте се свободни да го направите, просто щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Надявам се, че можем да ви помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитах имейл и имейлът ми се връща обратно на подателя

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 2 години

Съжалявам, но все още смятам, че жалбата е единственият начин за действие.

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, разбирам

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 2 години

Здравейте,

Добре, че реши да изпратиш оплакването си. Виждам също, че печалбите са дошли. Добре!

Както можете да видите, понякога тегленето отнема почти седмица.





Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам отчет за кода си за удостоверяване. Получих го, благодаря на getwin !!!!

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 2 години

Как успяхте да разрешите проблема с вашия удостоверител? Бих искал да знам, моля 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Някак си отговориха на имейла ми

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 2 години

ААА разбирам.

Така че въпросът е да бъдете търпеливи и да чакате. 🙂

Изглежда ми някак досадно, вероятно бих опитал друго казино, вероятно някое лицензирано с по-добра репутация 😉.

Ами ти?

Автоматичен превод:
преди 1 година

бих искал да получа моите 5000 моят джак пот, но те ме блокираха !!!!

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 1 година

Е, виждам, че си замълчал, така че жалбата беше приключена.

Жалбите изискват тясно сътрудничество, ако смятате, че все още имате нужда от помощ и имате време да го направите, помислете дали да не поискате жалбата да бъде отворена отново.

Свържете се с Кристина: kristina.s@casino.guru


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

не, моите печалби не са издадени

Автоматичен превод:
lisakcodner
преди 1 година

Е, сегашният рейтинг на казиното изглежда твърде нисък, за да останем оптимисти, но предложението ми все още е валидно.

Забелязал ли си?

„Жалбите изискват тясно сътрудничество, ако смятате, че все още имате нужда от помощ и имате време да го направите, помислете дали да не поискате жалбата да бъде отворена отново.

Свържете се с Кристина: kristina.s@casino.guru "


Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини