преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Getwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
същото нещо се случва и при мен. Не съм си получил депозита, но ме блокираха от акаунта. Съгласен съм с този човек, напълно определено трябва да проверя с този getwin и .and it rite
the same thing happen to me I haven't gotten my deposit yet they blocked me from the account I agree with this guy fully definitely need to check with this getwin and .and it rite
Здравейте, какво се случи с вас? Няма предишен пост, така че не е ясно с кого сте съгласни тук. 🙂
Hello, what happened to you? There is no previous post so it is not clear with who you agree here. 🙂
Отворени ли са, защото забравих паролата си, когато и за да получа възстановяване на парола получих нова парола, сега ме пита за ключ за сигурност, който не знам как да получа, те казват, че трябва да го получа чрез другия app authenticator apt, но мога Не, защото нямам кутията с числата в нея
Are they open cause I forgot my password when and to get password recovery got a new password now it’s asking me for a security key which I don’t know how to get one they say to get one through the other app authenticator apt but I can’t because I don’t have the I don’t have the box with the numbers in it
Отворени ли са, защото забравих паролата си, когато и за да получа възстановяване на парола получих нова парола, сега ме пита за ключ за сигурност, който не знам как да получа, те казват, че трябва да го получа чрез другия app authenticator apt, но мога Не, защото нямам кутията с числата в нея
Are they open cause I forgot my password when and to get password recovery got a new password now it’s asking me for a security key which I don’t know how to get one they say to get one through the other app authenticator apt but I can’t because I don’t have the I don’t have the box with the numbers in it
Това не е добре,
изглежда, че по някакъв начин възстановяването на паролата е активирало проверката за влизане в "дву стъпки". Сигурни ли сте, че не сте използвали този вид функция за влизане преди? За съжаление, доколкото ми е известно, за да получите първоначалния код, използван за синхронизиране на акаунта ви в казиното с приложението за удостоверяване, първо трябва да получите достъп до профила си в казиното, за да намерите този уникален код. В противен случай не можете да настроите приложението.
Предлагам ви да прегледате пощенската си кутия за всеки имейл, свързан с казиното, и да потърсите този код. Честно казано, ще се изненадам, ако го намерите.
Опитах се да ви намеря контакт за поддръжка, но нямах късмет.
That's not good,
it seems that somehow the password recovery activated the "two-step" login verification. Are you sure that you have not used this kind of login feature before? Sadly, as far as I know, in order to get the initial code used to sync your casino account with the authenticator app, you need to access your casino profile first to find this unique code. Otherwise, you can't set up the app.
I suggest you browse your mailbox for any email associated with the casino and look for this code. Honestly, I would be surprised if you find it.
I tried to find you some support contact, but I was not so lucky.
Опитах се също да намеря профила му в социалните медии, но също не успях.
Тъй като това казино е нелицензирано, няма друг начин да се обърнете, освен да подадете жалба чрез нашия център за разрешаване на проблеми.
Чувствайте се свободни да го направите, просто щракнете върху тази връзка:
https://casino.guru/complaints/create
Надявам се, че можем да ви помогнем по някакъв начин.
I also tried to find its profile on social media but was not successful either.
Since this casino is unlicensed, there is no other way to turn besides submitting a complaint via our resolution center.
Feel free to do so, just click this link:
https://casino.guru/complaints/create
I hope we can help you somehow.
Съжалявам, но все още смятам, че жалбата е единственият начин за действие.
Какво мислиш за това?
I'm sorry but I still think that the complaint is the only grasp of action.
What do you think about it?
Здравейте,
Добре, че реши да изпратиш оплакването си. Виждам също, че печалбите са дошли. Добре!
Както можете да видите, понякога тегленето отнема почти седмица.
Hello,
It's good you decided to submit your complaint. I can also see that winnings came through. Good!
As you can see, it takes almost a week to cash out, sometimes.
Имам отчет за кода си за удостоверяване. Получих го, благодаря на getwin !!!!
I have a report on my authentication code I have received it thank getwin !!!!
Как успяхте да разрешите проблема с вашия удостоверител? Бих искал да знам, моля 🙂
How did you manage to solve the issue with your authenticator? I'd like to know, please 🙂
ААА разбирам.
Така че въпросът е да бъдете търпеливи и да чакате. 🙂
Изглежда ми някак досадно, вероятно бих опитал друго казино, вероятно някое лицензирано с по-добра репутация 😉.
Ами ти?
Ah, I see.
So the point is to be patient and wait. 🙂
It seems kind of annoying to me, I would probably try a different casino, probably some licensed one with a better reputation 😉.
How about you?
Е, виждам, че си замълчал, така че жалбата беше приключена.
Жалбите изискват тясно сътрудничество, ако смятате, че все още имате нужда от помощ и имате време да го направите, помислете дали да не поискате жалбата да бъде отворена отново.
Свържете се с Кристина: kristina.s@casino.guru
Well, I can see that you went silent, so the complaint was closed.
The complaints require close cooperation, if you think you still need help and have time to do so, consider asking the complaint to be reopened.
Contact Kristina: kristina.s@casino.guru
Е, сегашният рейтинг на казиното изглежда твърде нисък, за да останем оптимисти, но предложението ми все още е валидно.
Забелязал ли си?
„Жалбите изискват тясно сътрудничество, ако смятате, че все още имате нужда от помощ и имате време да го направите, помислете дали да не поискате жалбата да бъде отворена отново.
Свържете се с Кристина: kristina.s@casino.guru "
Well, the current casino rating seems far too low for staying optimistic, however, my offer is still valid.
Have you noticed?
"The complaints require close cooperation, if you think you still need help and have time to do so, consider asking the complaint to be reopened.
Contact Kristina: kristina.s@casino.guru"
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.