ФорумКазинаGeniusWin Casino - обща дискусия

GeniusWin Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 11 месеца от montella85
|
39610 преглеждания 347 отговора |
|
1...12 13 14...18
Добавете пост
преди 7 месеца

Здравейте момчета, същата ситуация, само €170 в акаунта ми, бих искал да се присъединя, кажете ми какво трябва да направя и на кого да изпратя данните си

Автоматичен превод:
pakybet87
преди 7 месеца

здравей 170 не е много и имай предвид, че вероятно ще бъдат похарчени около 100 евро или малко по-малко

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, и аз да се допълня, ако е възможно, говорим за удържани над 5000 евро. Благодаря ти

Автоматичен превод:
mark84
преди 7 месеца

Здравейте, оставете имейла си

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 7 месеца

благодаря, трябва ли да получа имейл от вас? Все още нищо не съм получил


Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 7 месеца

pipposerra87@gmail.com- Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

здрасти

днес получих имейл от Casinoguru, в който се говори за " кибератаки, извършени от неизвестни лица, които се представят за членове на екипа на Casino Guru и молят потребителите да споделят чувствителна информация или да извършат плащане."

Не знам дали това е автоматичен имейл, изпратен от вашата система, дали е имало някакъв доклад или нещо друго, но ако се отнася за мен, изобщо не се „преструвам на член на екипа", аз аз съм нормален потребител на този сайт, който той мами, и наех адвокат, за да си върнем парите.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
domenic987
преди 7 месеца

здрасти

Изглежда имейлът ми е изпратен, правилно ли написахте адреса си? Проверихте ли спама си? Ако адресът е правилен, проблемът може да е в домейна (hotmail.com). Ако е така, можете ли да ми дадете друг gmail адрес?

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 7 месеца

И мен ме хвана, но не мисля, че се отнася до нашия разговор

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

здрасти

днес получих имейл от Casinoguru, в който се говори за " кибератаки, извършени от неизвестни лица, които се представят за членове на екипа на Casino Guru и молят потребителите да споделят чувствителна информация или да извършат плащане."

Не знам дали това е автоматичен имейл, изпратен от вашата система, дали е имало някакъв доклад или нещо друго, но ако се отнася за мен, изобщо не се „преструвам на член на екипа", аз аз съм нормален потребител на този сайт, който той мами, и наех адвокат, за да си върнем парите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, бяхме атакувани, така че беше автоматичен имейл, за да внимавате. Също така, имайте предвид, че ние от Casino.Guru никога не искаме паролата за вашия казино акаунт. Въпреки че може да поискаме информация, ние никога не търсим достъп до вашия акаунт. Моля, въздържайте се от споделяне на вашата парола с трета страна. Основно комуникираме чрез официални теми, от време на време по имейл за искани неща.

Е, не е било срещу теб и можеш да си спокоен. Беше само предупреждение.🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

аааа добре, много по-добре тогава! За щастие имаме достатъчно опит в мрежата

Автоматичен превод:
mark84
преди 7 месеца

Здравей, изпратих имейла и на теб, пристигна ли?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, отговорих ви с всички подробности. Знаете, че имате нужда от повече дребни пари.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бихте ли ми обяснили как работи? Ако се върна в разговора, виждам, че има публикации от преди две години. Имам малко пари, които да опитам да възстановя на Genius. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Anjinho1
преди 7 месеца

там всичко е написано, само погледнете последните страници, където съм писал. Ако се интересувате, пишете ми на имейл, но трябва да е бързо, защото вече изпратих всичко на адвоката.

Автоматичен превод:
Valdivia11
преди 7 месеца

imma91gambale@gmail.com

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, имах малко пари за Geniuswin, можете ли да ми кажете какво мога да направя?

Автоматичен превод:
Pippo83
преди 7 месеца

Здравей Пипо83!

Трябва да кажа, че не сте единственият с този случай, много съжалявам за това.

Проверих казиното и според нашата система изглежда, че това казино е затворено и вече не работи. За съжаление, когато става въпрос за подаване на жалба, опасявам се, че не може да се постигне много без участието на казиното. Наясно съм, че това не адресира адекватно вашия проблем. Въпреки това, в случай че казиното реши да работи отново, ние винаги ще бъдем тук, за да ви помогнем.

Бих ви предложил да прочетете други отговори в тази тема, можете да видите, че и други играчи имат същата ситуация като вас и изглежда, че това казино е затворено със сигурност въз основа на последните оплаквания.

Е, ние ще бъдем на разположение, ако случайно намерите актуализации.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Знам, но защитата на Adm трябва да е налице... Чудех се дали някой знае как да се справя с Adm и с онзи прочут фонд, за който винаги се говори като защита за тези ситуации (следващият в Италия оттук , който ще каже изречението: ние сме защитени в Италия от адм.... ще го изритам), благодаря на всеки, който може да ми предложи нещо повече

Автоматичен превод:
Pippo83
преди 7 месеца

Pippo83 се свързва с Valdivia11 и той се грижи за това ок 👌

Автоматичен превод:
1...12 13 14...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини