Здравей Пипо83!
Трябва да кажа, че не сте единственият с този случай, много съжалявам за това.
Проверих казиното и според нашата система изглежда, че това казино е затворено и вече не работи. За съжаление, когато става въпрос за подаване на жалба, опасявам се, че не може да се постигне много без участието на казиното. Наясно съм, че това не адресира адекватно вашия проблем. Въпреки това, в случай че казиното реши да работи отново, ние винаги ще бъдем тук, за да ви помогнем.
Бих ви предложил да прочетете други отговори в тази тема, можете да видите, че и други играчи имат същата ситуация като вас и изглежда, че това казино е затворено със сигурност въз основа на последните оплаквания.
Е, ние ще бъдем на разположение, ако случайно намерите актуализации.
Hi Pippo83!
I must say that you're not the only one with this case, very sorry about that.
I checked the casino, and according to our system it seems that this casino has been closed and no longer operates. Unfortunately, when it comes to submitting a complaint, I fear not much can be accomplished without the casino's participation. I am aware that this does not adequately address your problem. However, in case casino decides to operate again, we will be here to help you always.
I would suggest you to read other responses in this thread, you could see that also other players have the same situation as you and it seems that this casino is closed for sure, based on the latest complaints.
Well, we will be available if you happen to find any updates.
Автоматичен превод: