ФорумКазинаGate 777 Casino - обща дискусия

Gate 777 Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Radka
|
30651 преглеждания 113 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
преди 1 година

Вече го предадох за изгубено, пише, че съм изневерил и е лъжа, когато трябва да ти платят много пари, те измислят начини да не ти платят

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Опитвали ли сте с испанския регулатор, както предложихме чрез жалбата ?

Бих казал, че си струва да опитате!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Аз съм на 65 години. Не искам достатъчно проблеми, които имам с болния си съпруг

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Съжалявам да го чуя, надявам се и двамата да останете силни!

Все пак загубихте доста голяма сума пари и контактът с регулатора е безплатен. Направете това, което смятате за правилно.

🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Препоръчвам ви да се свържете с регулатора, това е доста висока сума и няма да имате правни проблеми или нещо подобно, просто попълнете брошура, те я прегледат и ви връщат парите. Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с нас по имейл.

Автоматичен превод:
Tudo
преди 1 година

Здравейте Tudo, само за ваша информация, ако искате да се свържете с някого, моля, използвайте бутона за отговор под публикацията, на която искате да реагирате. В случай, че не го направите, получателят няма да получи известие и вероятно няма да получите обратна връзка.

file

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

ИЛИ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отказах се

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

не! Защото дори аз бих се борил за €1 в момента в ситуацията, в която се намираме и тази, която предстои. Всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
Tudo
преди 1 година

Не мога да направя нищо и съм дал всичките си депозити и те ми казват, че съм измамил, но когато са много пари, те правят каквото е необходимо, за да не ти плащат, но ти харчиш много, което е, което искат от нас за плащане, но малко награди

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Обърнете ми внимание, поискайте ги в отговорния хазарт в Испания, което е от правителството и те изобщо няма да ви го дадат, просто трябва да попълните формуляр. Но това са много пари, бих ги твърдял.

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Доколкото виждам, сега чакаме решението на регулатора. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добро утро, аз съм играч от Перу, потребител Kamarok14. Миналия 9 август казиното GATE777 ПРИЕ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ на 2000 солес, при което направиха ръчната операция, при която им дадох акаунтите си, изминаха повече от 10 дни и парите ми все още не са пристигнали. Изпратиха ми имейл, който казва, че вече са депозирали, но аз се обадих на моята банка Banco del Crédito del Perú и ми каза, че не са направили никакъв депозит, трябват ми, за да разрешат проблема, всичките ми данни са валидирани, надявам се, че можете подкрепи ме

Автоматичен превод:
Juanreinoso14
преди 1 година

Добър ден!

За съжаление не мога да разбера дали проблемът е пропуснат депозит или забавено плащане.

Можете ли да посъветвате, моля?

По един или друг начин бих поискал от казиното потвърждение за плащане. 🤔

Можете ли да опитате това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добро утро, това е закъсняло плащане за изход 777

Автоматичен превод:
Juanreinoso14
преди 1 година

Добре благодаря.

А какво ще кажете за потвърждението, има ли успех досега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казаха ми да си прегледам случая, тъй като уж вече са направили депозит на 11 август в сметка, която не е тази, която подадох, вече е минал месец и нищо, надявам се да ми отговорите и ще ви кажа

Автоматичен превод:
Juanreinoso14
преди 1 година

Сега разбирам!

Първоначално проблемът беше причинен от въвеждане на неправилна информация за акаунта. Това е доста необичайна ситуация, бих казал, така че първо исках да изясня това. Говорейки за това, казиното направи тази грешка, нали?

Не се притеснявайте обаче; жалбата е отворена и екипът ще направи всичко възможно, за да ви помогне; просто трябва да си сътрудничите.

Кликнете или докоснете тази зелена връзка, моля: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2

След това продължете както е препоръчано:

  1. Достъп до жалбата
  2. Отговори на всички въпроси
  3. Следете напредъка

Можете ли да го направите, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Писах на това казино gate777, те ми казаха, Луна, че няма такава промоция 35fs или друга, моят отговор на това казино, което беше добре оценено от гуруто, е, че те правят фалшива реклама, която губи време и играчи , Просто това, което имат, е сериозно казино с хора с добра репутация.

Автоматичен превод:
Marte8894
преди 1 година

Здравейте, имате предвид бонуса, който имаме на уебсайта - 35 FS за играта Aloha Christmas? На нашия сайт също пише, че бонусите не са налични за всички страни. Писахте ли до поддръжката или чат на живо, където казиното ви информира, че вече няма този бонус?

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини