Здравейте, не е в моята власт да ви помогна, съжалявам. Моля, направете както Кристина предложи и изчакайте казиното да приключи разследването. Благодаря ти.
Hello, it is not in my power to help you, I'm sorry. Please do as Kristina suggested and wait for the casino to finish the investigation. Thank you.
Вече го предадох за изгубено, пише, че съм изневерил и е лъжа, когато трябва да ти платят много пари, те измислят начини да не ти платят
I've already given it up for lost, it says I cheated and it's a lie when they have to pay you a lot of money they make up ways not to pay you
Ya lo e dado por perdido dice que hice trampas y es mentira cuando te tienen que pagar mucho dinero se las inventan para no pagarte
Опитвали ли сте с испанския регулатор, както предложихме чрез жалбата ?
Бих казал, че си струва да опитате!
Have you tried the Spanish regulator, as we suggested via the complaint?
I'd say it's worth a try!
Аз съм на 65 години. Не искам достатъчно проблеми, които имам с болния си съпруг
I'm 65 years old I don't want enough trouble I have with my sick husband
Te go 65 años no quiero líos bastante tengo con mi marido enfermo
Съжалявам да го чуя, надявам се и двамата да останете силни!
Все пак загубихте доста голяма сума пари и контактът с регулатора е безплатен. Направете това, което смятате за правилно.
🙏
I'm sorry to hear that, I hope that you will both stay strong!
Still, you lost quite a huge sum of money, and contacting the regulator is free. Do what you feel is right.
🙏
Препоръчвам ви да се свържете с регулатора, това е доста висока сума и няма да имате правни проблеми или нещо подобно, просто попълнете брошура, те я прегледат и ви връщат парите. Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с нас по имейл.
I recommend that you contact the regulator, it's a fairly high sum, and you don't get into legal trouble or anything like that, just fill out a brochure, they review it and return your money. If you need help you can contact us by email.
Yo te recomiendo que contactes con el regulador, es una suma bastante alta, y no te metes en lios judiciales ni nada de eso, solo es rellenar un folleto ellos lo revisan y te devuelven el dinero. Si necesitas ayuda puedes contactarnos por correo electronico.
Здравейте Tudo, само за ваша информация, ако искате да се свържете с някого, моля, използвайте бутона за отговор под публикацията, на която искате да реагирате. В случай, че не го направите, получателят няма да получи известие и вероятно няма да получите обратна връзка.
Hello Tudo, just for your information, if you like to contact someone please use the reply button under the post on which you like to react. In case you don't do it, the recipient won't receive a notification and you probably don't get a feedback.
не! Защото дори аз бих се борил за €1 в момента в ситуацията, в която се намираме и тази, която предстои. Всичко най-хубаво
Nope! Because, even I would fight for €1 right now in the situation we are in and the one that is coming. All the best
No! Porque, incluso yo ahora mismo pelearia por 1€ en la situacion que estamos y en la que viene. Un saludo
Не мога да направя нищо и съм дал всичките си депозити и те ми казват, че съм измамил, но когато са много пари, те правят каквото е необходимо, за да не ти плащат, но ти харчиш много, което е, което искат от нас за плащане, но малко награди
I can't do anything and I've given all my deposits and they tell me I cheated, but when it's a lot of money they do whatever it takes to not pay you, but you spend a lot, which is what they want us to pay, but few prizes
NO puedo hacer nada e dado todo mis depósitos y me dicen que hice trampas mentira pero cuando es mucho dinero hacen lo que sea para no pagarte.pero tu gastate mucho que es lo que quieren que paguemos pero pocos premios
Обърнете ми внимание, поискайте ги в отговорния хазарт в Испания, което е от правителството и те изобщо няма да ви го дадат, просто трябва да попълните формуляр. Но това са много пари, бих ги твърдял.
Pay attention to me, claim them in responsible gambling in Spain, which is from the government and they will not give it to you at all, you just have to fill out a form. But it's a lot of money, I would claim it.
Hazme caso reclamalos en juego responsable españa, que es del gobierno y en nada te lo daran, solo tienes que rellenar un formulario. Pero es mucho dinero yo lo reclamaria.
Доколкото виждам, сега чакаме решението на регулатора. 🤔
As far as I can see, we are waiting for the regulator's decision now. 🤔
Добро утро, аз съм играч от Перу, потребител Kamarok14. Миналия 9 август казиното GATE777 ПРИЕ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ на 2000 солес, при което направиха ръчната операция, при която им дадох акаунтите си, изминаха повече от 10 дни и парите ми все още не са пристигнали. Изпратиха ми имейл, който казва, че вече са депозирали, но аз се обадих на моята банка Banco del Crédito del Perú и ми каза, че не са направили никакъв депозит, трябват ми, за да разрешат проблема, всичките ми данни са валидирани, надявам се, че можете подкрепи ме
Good morning, I am a player from Peru, user Kamarok14. Last August 9, the GATE777 casino ACCEPTED MY WITHDRAWAL of 2000 soles in which they did the manual operation where I gave them my accounts, more than 10 days have passed and my money still has not arrived. They sent me an email that says that they have already deposited but I called my bank Banco del Crédito del Perú and it tells me that they did not make any deposit, I need them to solve the problem all my data is validated I hope you can support me
Buen día soy jugador de Perú usuario Kamarok14 el pasado 9 de agosto el casino GATE777 ACEPTO MI RETIRO de 2000 soles en cuál ellos hicieron la operación manual donde yo les entregué mis cuentas , ya han pasado más de 10 días y aún no llega mi dinero , me enviaron un correo que dice que ya depositaron pero yo llamé a mi banco banco del crédito del Perú y me indica que no hicieron ningún deposito, nesecito me solucionen el problema todos mis datos están validados espero me puedan apoyar
Добър ден!
За съжаление не мога да разбера дали проблемът е пропуснат депозит или забавено плащане.
Можете ли да посъветвате, моля?
По един или друг начин бих поискал от казиното потвърждение за плащане. 🤔
Можете ли да опитате това?
Good day!
Sadly I can't comprehend whether the issue is a missed deposit or delayed payment.
Can you advise, please?
One way or another I would ask the casino for a payment confirmation. 🤔
Can you try that?
Добро утро, това е закъсняло плащане за изход 777
Good morning, it is a late payment for gate 777
Buen día , es un pago retrasado de gate 777
Добре благодаря.
А какво ще кажете за потвърждението, има ли успех досега?
Ok, thank you.
And what about the confirmation, any luck so far?
Казаха ми да си прегледам случая, тъй като уж вече са направили депозит на 11 август в сметка, която не е тази, която подадох, вече е минал месец и нищо, надявам се да ми отговорите и ще ви кажа
They told me to review my case, since supposedly they already made the deposit on August 11 to an account that is not the one I submitted, it has already been a month and nothing, I hope you can answer me and I will tell you
Me indicaron que revisaran mi caso , ya que supuestamente ya hicieron el depósito el 11 agosto a una cuenta que no es la que yo entrege,a si mismo ya se va cumplir un mes y nada , espero me puedan responder y le comento
Сега разбирам!
Първоначално проблемът беше причинен от въвеждане на неправилна информация за акаунта. Това е доста необичайна ситуация, бих казал, така че първо исках да изясня това. Говорейки за това, казиното направи тази грешка, нали?
Не се притеснявайте обаче; жалбата е отворена и екипът ще направи всичко възможно, за да ви помогне; просто трябва да си сътрудничите.
Кликнете или докоснете тази зелена връзка, моля: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
След това продължете както е препоръчано:
Можете ли да го направите, моля?
Now I see!
Initially, the problem was caused by entering incorrect account information. It is a rather unusual situation, I would say, so I wanted to clarify this first. Speaking of which, the casino made that error, correct?
Don't worry, though; the complaint is open, and the Team will do their best to assist you; you just need to cooperate.
Click or tap this green link, please: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2
Then proceed as advised:
Can you do that, please?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.