ФорумКазинаGate 777 Casino - обща дискусия

Gate 777 Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Radka
|
21539 преглеждания 115 отговора |
|
1...4 5 6
Добавете пост
преди 2 години

Изпратих номера на сметката си, който не разбирам, можете ли да ми помогнете

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 2 години

Здравейте, не е в моята власт да ви помогна, съжалявам. Моля, направете както Кристина предложи и изчакайте казиното да приключи разследването. Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече го предадох за изгубено, пише, че съм изневерил и е лъжа, когато трябва да ти платят много пари, те измислят начини да не ти платят

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Опитвали ли сте с испанския регулатор, както предложихме чрез жалбата ?

Бих казал, че си струва да опитате!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Аз съм на 65 години. Не искам достатъчно проблеми, които имам с болния си съпруг

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Съжалявам да го чуя, надявам се и двамата да останете силни!

Все пак загубихте доста голяма сума пари и контактът с регулатора е безплатен. Направете това, което смятате за правилно.

🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Препоръчвам ви да се свържете с регулатора, това е доста висока сума и няма да имате правни проблеми или нещо подобно, просто попълнете брошура, те я прегледат и ви връщат парите. Ако имате нужда от помощ, можете да се свържете с нас по имейл.

Автоматичен превод:
Tudo
преди 1 година

Здравейте Tudo, само за ваша информация, ако искате да се свържете с някого, моля, използвайте бутона за отговор под публикацията, на която искате да реагирате. В случай, че не го направите, получателят няма да получи известие и вероятно няма да получите обратна връзка.

file

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

ИЛИ

Автоматичен превод:
преди 1 година

Отказах се

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

не! Защото дори аз бих се борил за €1 в момента в ситуацията, в която се намираме и тази, която предстои. Всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
Tudo
преди 1 година

Не мога да направя нищо и съм дал всичките си депозити и те ми казват, че съм измамил, но когато са много пари, те правят каквото е необходимо, за да не ти плащат, но ти харчиш много, което е, което искат от нас за плащане, но малко награди

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Обърнете ми внимание, поискайте ги в отговорния хазарт в Испания, което е от правителството и те изобщо няма да ви го дадат, просто трябва да попълните формуляр. Но това са много пари, бих ги твърдял.

Автоматичен превод:
Wiki2310
преди 1 година

Доколкото виждам, сега чакаме решението на регулатора. 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добро утро, аз съм играч от Перу, потребител Kamarok14. Миналия 9 август казиното GATE777 ПРИЕ МОЕТО ТЕГЛЕНЕ на 2000 солес, при което направиха ръчната операция, при която им дадох акаунтите си, изминаха повече от 10 дни и парите ми все още не са пристигнали. Изпратиха ми имейл, който казва, че вече са депозирали, но аз се обадих на моята банка Banco del Crédito del Perú и ми каза, че не са направили никакъв депозит, трябват ми, за да разрешат проблема, всичките ми данни са валидирани, надявам се, че можете подкрепи ме

Автоматичен превод:
Juanreinoso14
преди 8 месеца

Добър ден!

За съжаление не мога да разбера дали проблемът е пропуснат депозит или забавено плащане.

Можете ли да посъветвате, моля?

По един или друг начин бих поискал от казиното потвърждение за плащане. 🤔

Можете ли да опитате това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Добро утро, това е закъсняло плащане за изход 777

Автоматичен превод:
Juanreinoso14
преди 8 месеца

Добре благодаря.

А какво ще кажете за потвърждението, има ли успех досега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Казаха ми да си прегледам случая, тъй като уж вече са направили депозит на 11 август в сметка, която не е тази, която подадох, вече е минал месец и нищо, надявам се да ми отговорите и ще ви кажа

Автоматичен превод:
Juanreinoso14
преди 8 месеца

Сега разбирам!

Първоначално проблемът беше причинен от въвеждане на неправилна информация за акаунта. Това е доста необичайна ситуация, бих казал, така че първо исках да изясня това. Говорейки за това, казиното направи тази грешка, нали?

Не се притеснявайте обаче; жалбата е отворена и екипът ще направи всичко възможно, за да ви помогне; просто трябва да си сътрудничите.

Кликнете или докоснете тази зелена връзка, моля: https://es.casino.guru/gate-777-casino-el-retiro-del-jugador-se-ha-retrasado-2

След това продължете както е препоръчано:

  1. Достъп до жалбата
  2. Отговори на всички въпроси
  3. Следете напредъка

Можете ли да го направите, моля?


Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още