Здравейте.
Не мога да се сдържа, от моя гледна точка сборът на всичките ви депозити надхвърля споменатите от вас 7 хиляди.
Освен това, въз основа на тези екранни снимки (написаният текст е почти нечетлив за мен 🙁), не беше като да сте направили еднократен депозит от 7k и да играете само със спечелени печалби, нали?
Хазартът е най-честият източник на пране на пари по света, така че да, може да се окажете в такава ситуация, ако редовно депозирате по-големи суми. Не казвам, че съм съгласен с този подход, казвам, че това е бизнес стандарт. 🙁
(Намерете нашите повече тук: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification ) Чували ли сте, че „качеството на лиценза" също засяга правилата за KYC и AML?
По един или друг начин силно препоръчвам сътрудничество. Въпреки вашите съвети, не им давайте причина да удължават процеса повече от необходимото, опитайте се да се съсредоточите върху получаването на печалбите, моля.
Ако се затруднявате в даден момент, сигурно е - изпратете жалбата, винаги е добро решение. Просто трябва да ви предупредя, че целият екип е изключително зает от доста време, ще отнеме известно време, за да стигнем до точката.
Ако можете да си сътрудничите с казиното, със сигурност бих опитал това.
Съжалявам, че нямам по-добро предложение... Представям си, че вече си доста ядосан.
Hello.
I can't help myself, from my point of view, the sum of all your deposits exceeds the 7k you mentioned.
Also, based on those screenshots (the written text is almost unreadable for me 🙁) it was not like you've made a one-time deposit of 7k and played only with winnings gained, right?
Gambling is the most common source of money laundering around the globe, so yes, you may find yourself in such a situation if you regularly deposit higher sums. I'm not saying I agree with this approach, I'm saying it is a business standard. 🙁
(Find our more here: https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification) Have you heard the "quality of license" also affects the KYC and AML policy?
One way or another, I strongly recommend cooperation. Despite your toughts, do not give them a reason for prolonging the process more than necessary, try to focus on getting the winnings, please.
If you struggle at some point, sure thing - submit the complaint, it is always a good call. I just have to warn you the whole Team is extremely bussy for quite some time, it will take some time to get to the point.
If you are able to cooperate with the casino, I would certainly try that.
I'm sorry I have no better suggestion.... I can imagine you're quite pissed off already.
Автоматичен превод: