На този етап с радост ще приема тази сделка. Ще дам $500 на всеки човек, който коментира в този форум и му изпрати съобщение в Twitter, ако плати.
At this point I will happily take that deal. I will give $500 to each person who comments on this forum and messages them on Twitter if they pay.
Подкрепям те от самото начало, просто се надявам да получиш парите си. Би трябвало да е хубаво да знаем, че колегите комарджии искаме да те видим да вземеш тези пари, така че играй играта и им дай доказателствата, които искат
I've been backing you from the beginning I just hope you get your cash it's should be nice to know fellow gamblers that we want to see you get your hands on that cash, so play the game and give them the evidence they ask for
СЛУЧАЙНОСТ. ВСИЧКИ СПАМ ОБАЖДАНИЯ И ТЕКСТОВЕ СПИРАЛИ ОТ ПОНЕДЕЛНИК СУТРИНТА, КОГАТО СЕ ОПЛАКВАХ ТУК.
Gamdom е буквално най-мръсната компания, с която съм имал работа. Не мога да повярвам, че са прибягнали до тази тактика.
COINCIDENCE. ALL THE SPAM CALLS AND TEXTS HAVE STOPPED SINCE MONDAY MORNING WHEN I COMPLAINED ON HERE.
Gamdom is literally the filthiest company I've ever had to deal with. I can't believe they resorted to those tactics.
Сега има смисъл! В този случай трябва да е доста лесно да се предостави доказателство за доход. Със сигурност бих го направил. Въпреки неприятностите, съсредоточете се върху намирането на баланса.
Now it makes sense! In this case, it should be quite easy to provide the prove of income. I would certainly do it. Despite hard feelings, focus on getting the balance.
трябва да изчакате, за да вземете решение, преди да направите всичко това, като се държите така, само ще го забави, просто се успокойте, докато вземат решение, запомнете тези, които държат парите ви, така че е най-добре да спрете да се държите като дете и да изчакате да видите какво резултатът е
you need to wait to that make a decision before doing all this acting like this will only slow it down just calm down till they make a decision remember there the ones holding your money so it’s best to stop acting like a child and wait to see what the outcome is
Да точно. Може би трябваше да си тръгна, но това е най-вълнуващата победа в живота ми. Толкова дълго се опитвах да постигна голям удар, реших, че може и да ми хареса. Сега се опитвам да си върна част от него и не мога. Ето защо това се чувства толкова несправедливо. Ако не ми платят, тогава защо ми позволяват да депозирам толкова много от печалбите на първо място??
Yes exactly. Maybe I should have walked away but this is the most exciting win of my life. I've been trying to hit big for so long, I thought I may as well enjoy it. Now I'm trying to get some of it back and I can't. That's why this feels so unfair. If they won't pay me, then why let me deposit so much of the winnings in the first place??
Публикуване на последната актуализация на жалбата :
„Ние, от Gamdom, признаваме колко неудобни могат да бъдат подобни ситуации, но определени модели на игри и прагове на суми задействат прилагането на мерки за надлежна проверка.
Съгласно разпоредбите за борба с изпирането на пари и финансовите престъпления, ние сме длъжни да прилагаме засилени мерки за надлежна проверка.
По-специално, когато клиентът откаже да предостави адекватна информация за източника на средства, ние получаваме предупреждение за подозрителна дейност и възможни измамни действия.
След получаване и преглед на правилната документация, ние сме в неприятната позиция да замразим техния акаунт и да деактивираме опцията за теглене, както показват международните стандарти за AML."
Помолих казиното да предостави по-конкретна информация и все още чакам да я получа. Разбирам, че това е невероятно разочароващо, но за съжаление тези ситуации може да отнеме известно време, за да се стигне до заключение. Ще направя всичко възможно да го направя възможно най-бързо."
Нямам представа какъв изглежда проблемът, единствената част, която е най-близка до ясното, изглежда е, че казиното е получило сигнал за вашата сметка в момента, в който сте започнали да питате за целта на доказателството за доход.
Хм, ..ок..
Някой друг вижда ли нещо по-конкретно?
Posting the latest complaint update:
"We, at Gamdom, acknowledge how uncomfortable such situations can be, however, certain gaming patterns and amount thresholds trigger the application of Due Diligence measures.
According to the Anti Money Laundering and Anti Financial Crime Regulations, we are obliged to apply enhanced due diligence measures.
In particular, when the customer denies to provide adequate Source of Funds information, we are alerted for suspicious activity and possible fraudulent actions.
Upon receipt and review of proper documentation, we are in the unpleasant position to freeze their account and disable the withdrawal option, as international AML standards indicate."
I have asked the casino to provide more specific information, and I am still waiting to receive this. I understand that this is incredibly frustrating, but unfortunately these situations can take some time to bring to a conclusion. I will do my best to do so as quickly as possible."
I have no clue what seems to be the issue, the only part closest to the clear thing seems to be the casino got alerted about your account the moment you started asking about the purpose of the proof of income.
Uhm,..ok..
Does anyone else see something more specific?
На този етап с радост ще приема тази сделка. Ще дам $500 на всеки човек, който коментира в този форум и му изпрати съобщение в Twitter, ако плати.
At this point I will happily take that deal. I will give $500 to each person who comments on this forum and messages them on Twitter if they pay.
Моля, не започвайте да плащате за поддръжка. Знам, че сте отчаяни, но подобно обаждане не е добро послание към обществото.
Надявам се, че ме разбирате.
Please, do not start paying for support. I know you are desperate, but such a call is not a good message to the community.
I hope you understand my point.
Просто искаме как 500 Мисля, че той има парите, които си отиде много, всеки, който дължи 950 000, би полудял всеки ден, така че искам как 500 или ще заведем дело, имаме доказателства
Just we want how 500 I think he’s got the money he’s gone very quite any one owed 950k would be going mad every day so I want how 500 or we going to file for a lawsuit we have the evidence
Това определено ще го върне, нали? 😀
Както казах от самото начало, никой не трябва да си прави такива шеги. Но бих искал да вярвам, че и ти се шегуваш. 🙂
This is definitely going to bring him back, right? 😀
As I stated from the beginning, no one should make such jokes. But I'd like to believe you are joking as well. 🙂
Просто искаме как 500 Мисля, че той има парите, които си отиде много, всеки, който дължи 950 000, би полудял всеки ден, така че искам как 500 или ще заведем дело, имаме доказателства
Just we want how 500 I think he’s got the money he’s gone very quite any one owed 950k would be going mad every day so I want how 500 or we going to file for a lawsuit we have the evidence
Освен това жалбата все още е отворена:
https://casino.guru/gamdom-casino-player-s-account-has-been-blocked-with
Как стигнахте до идеята, че са преведени пари? Просто моля да отделя малко време на екипа по жалбите 🙂.
Besides, the complaint is still open:
https://casino.guru/gamdom-casino-player-s-account-has-been-blocked-with
How did you come up with the idea that money has been transferred? I'm just asking to spare the Complaint Team some time though 🙂 .
Искам да кажа, че не бих го отказал.
Но моят беше по-скоро пост от типа "Изяден хляб се забравя".
„Помогнете ми. Признайте ме. Прочетете изказванията ми."
Тогава пуф! MF изчезва.
Затова мисля, че му е платено. ...или убит.
Така или иначе, искам моите $500. Сега.
I mean, I wouldn't turn it down.
But mine was more of a "Eaten bread is soon forgotten"-type post.
"Help me. Acknowledge me. Read my rants."
Then poof! MF disappears.
Thats why i think he got paid. ...or killed.
Either way, I want my $500. Now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.