Бих искал да предоставя още една актуализация.
Както споменах, предоставих източник на средства и богатство за депозитите, които направих в моя акаунт в Gamdom. Депозирах около 7000 EUR общо, преди да получа големи печалби и никога повече не ми се наложи да депозирам от непечалби. По принцип слагам 7 хиляди и всичко останало е печалба.
Те се опитват да ми кажат, че трябва да оправдая богатството си за депозитите, които направих по-късно, които всички дойдоха от ПЕЧАЛБИ В ТЯХНОТО КАЗИНО.
Прилагам имейл кореспонденцията тук.
Сега също искам да спомена нещо напълно възмутително, което е спам обаждането, на което Gamdom ме подлага. Виж това:
На мен, годеницата ми и бизнес партньора ми звънят нон стоп със спам. Или това, или са изнесли номера ми.
Това масово премина границата. Не ставаш личен по този начин. Опитват се да ме изплашат да отстъпя.
Абсолютно съм отвратен от това, което правят.
И ако си мислят, че сега могат да измъкнат повече лична информация от мен, грешат.
Имам нужда от помощта на CasinoGuru и общността, за да получа парите си изплатени. Как може едно казино да се измъкне с такова отвратително поведение?
I'd like to provide another update.
As I've mentioned, I have provided source of funds and wealth for the deposits I made into my Gamdom account. I deposited around 7,000 EUR total before I got some big wins and I never had to deposit from non-winnings again. Basically I put 7k in and all the rest is wins.
They are trying to tell me that I need to justify my wealth for the deposits I made later, which all came from WINS ON THEIR CASINO.
I am attaching the email correspondence here.
I also now want to mention something completely outrageous, which is the spam calling that Gamdom is subjecting me to. Look at this:
They are calling me, my fiancee and my business partner non-stop with spam. Either that or they have leaked my number.
This has massively crossed the line. You don't get personal like this. They are trying to scare me into backing down.
I am absolutely disgusted by what they're doing.
And if they think they can get more personal information out of me now, they're wrong.
I need CasinoGuru's help, and the community, to get my money paid. How can a casino be allowed to get away with such disgusting behaviour?
Автоматичен превод: