наистина е посочено в общите условия, че е забранено за холандци да създават акаунт. Едва сега го виждам. Страхувам се, че току-що загубих парите си..
it is indeed stated in the general terms and conditions that it is forbidden for Dutch people to create an account. I'm only seeing that now. I'm afraid I just lost my money..
er staat inderdaad in de algemene voorwaarden dat het voor nederlanders verboden is om een account aan te maken. ik zie dat nu pas. ben bang dat ik m’n geld gewoon kwijt ben..
Здравейте.
Бих изчакал, докато получите официално изявление, само в случай, че казиното откаже да изплати справедливо спечелените печалби, също бих подам жалба, защото вярваме в това:
Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.
Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не го смятаме за толкова трудно на технологично ниво.
източник: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Уверете се, че ни държите в течение за тази ситуация, ако е необходимо, жалбата е на разположение.
Какво казваш?
Hello.
I would wait untill you receive an official statement, just in case the casino refuses to pay fairly gained winnings, I would also submit a complaint, because we believe in this:
It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level.
source: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Make sure you keep us posted about this situation, if necessary the complaint is at hand.
What do you say?
Уважаеми Гуру,
можеш ли да погледнеш това още веднъж? Дадоха ми всички банкови извлечения , сега изведнъж , че е само за Антилите ?
Dear Guru,
can you take another look at this? They have given all my bank statements , now suddenly that it is only for the Antilles ?
Beste Guru ,
kunnen jullie hier nog eens naar kijken ? Ze hebben al mijn bankafschriften gegeven , nu ineens dat het alleen voor de Antillen is ?
Както току-що споменах, ако има високо ниво на риск, казиното възнамерява да използва ограничени държави като причина за анулиране на печалби, трябва да се създаде жалба.
защото:
„Не е приемливо да се позволи на играчи да залагат, ако дадено казино знае, че са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничени държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.
Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не смятаме, че е толкова трудно на технологично ниво."
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
As I just mentioned, if there is a high level of risk the casino intends to use restricted countries as a reason to void winnings, a complaint should be created.
Because:
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
Не, казаха ми само хора от
холандските Антили имат право да играят на gambli. Когато направих проверката си, изпратих моето холандско банково извлечение. Както се казва, хората от Холандия нямат право да играят !!!!!
No they told me only people from
the dutch Antilles are allowed to play at gambli . When I did my verification I sent my dutch banking statement . As they say people from the Netherlands are not allowed to play !!!!!
Бих казал, че са малко объркани за нас. Но да, ние оценяваме казината по различен начин и изчисляваме нашите собствени оценки въз основа на тези критерии:
https://casino.guru/our-casino-reviews
Нищо чудно, че казино, способно да фалшифицира лиценза, използвайки не харесва много прегледа:
Имат почти нула - никой да не играе там!
I'd say they are a bit confused about us. But yes, we evaluate casinos differently and calculate our own ratings based on those criteria:
https://casino.guru/our-casino-reviews
No wonder a casino capable of faking the license, using is not very fond of the review:
They've got almost zero - no one should play there!
не съм получил официално изявление за каквито и да било плащания. просто ще изчакам още малко за моето изплащане.
но се страхувам, че мога да чакам цял живот..
ще видим
i havent received an official statement about payments of any kind. i will just wait a bit longer for my payout.
yet i am affraid i can wait a lifetime..
we’ll see
Здравей Beast777.
изобщо не съм изненадан от това. Следя този сайт от известно време. С известна помощ получих известна информация за контакт и основна информация за хора, свързани с тях в Обединеното кралство.
Уведомете ме, ако искате да получите някаква информация, но може би не в публичен форум.
Hi Beast777.
i am not at all surprised by this. I have been tracking this site for some time. With some help, have acquired some contact and background information for people affiliated with them within the UK.
Let me know if you would like to receive some info but perhaps not on a public forum.
Документът за проверка, където всички холандски банкови документи, тъй като ни позволяват да играем и проверка с холандски банкови документи, и Холандските Антили са част от Холандия. Казаха ми само, че част от Холандия може и е позволено да играя ... така че глупости, те Абд други хора дадоха там холандски адрес и т.н., дори телефонен номер и т.н., така че от самото начало трябваше да ни отхвърлят ... не като мен повече от 5000 евро .. така че това е защо претендирам за €2300 .. даже ме поставиха като VIP играч...
The document for verification where all dutch bank documents as they let us play and verification with Dutch bank papers , and the Dutch Antilles are part of the Netherlands. They told me only that part of the Netherlands can and allowed to play … so nonsens they Abd other people gave there dutch adres etc , even phonenumber etc so from start they should have rejected us … not like me more then 5000 euro .. so that’s why I claim €2300 .. they even put me as a VIP player …
засега изглежда, че парите ми са на пътя му. ще актуализирам отново, когато е в банковата ми сметка
for now it looks like my money is in its way. i will update again when it is in my bank account
Наистина се радвам за теб!
но моят VIP човек лъже срещу мен тогава. Надявам се скоро да получите парите...
приятен уикенд
I really am happy for you !
but my VIP guy is lying agains me then . I hope that you soon receive the money …
have a good weekend
да, няма да празнувам твърде рано. все още имам още €870,- все още чакат.
надявам се всичко да е положително
yeah i won’t cellebrate too early. i still have another €870,- still pending.
hope it will al turn out positive
те ще плащат! Те не могат да направят нищо, те също четат това ....
they will pay out ! They can’t do nothing they also read this ….
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.