НачалоФорумКазинаGamblii Casino - обща дискусия

Gamblii Casino - обща дискусия (страница 3)

 от glennry1111
|
23 575 преглеждания 113 отговора |
|
12 3 4...6

file


те дори ми казаха, че GURU прави свои собствени тарифи …..



Автоматичен превод:

наистина е посочено в общите условия, че е забранено за холандци да създават акаунт. Едва сега го виждам. Страхувам се, че току-що загубих парите си..

Автоматичен превод:

Здравейте.

Бих изчакал, докато получите официално изявление, само в случай, че казиното откаже да изплати справедливо спечелените печалби, също бих подам жалба, защото вярваме в това:

Не е приемливо да позволите на играчите да залагат, ако казиното знае, че те са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничените държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра, тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не го смятаме за толкова трудно на технологично ниво.

източник: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries

Уверете се, че ни държите в течение за тази ситуация, ако е необходимо, жалбата е на разположение.

Какво казваш?

Автоматичен превод:

Уважаеми Гуру,


можеш ли да погледнеш това още веднъж? Дадоха ми всички банкови извлечения , сега изведнъж , че е само за Антилите ?

Автоматичен превод:

Съжалявам какво не е наред с документите?

Автоматичен превод:

Раджа,


наистина втори холандец чака парите си ... GurU все още може ли да направи нещо?


за разбирането

Автоматичен превод:

Както току-що споменах, ако има високо ниво на риск, казиното възнамерява да използва ограничени държави като причина за анулиране на печалби, трябва да се създаде жалба.

защото:

„Не е приемливо да се позволи на играчи да залагат, ако дадено казино знае, че са от ограничена държава и ако казиното планира да се позовава на правилото за ограничени държави, когато играч поиска първото си теглене. Това е напълно против правилата на честната игра , тъй като казиното съзнателно позволява на играч да залага пари без шанс действително да спечели нещо в замяна.

Много казина твърдят, че това е трудно или невъзможно да се внедри в техните системи, но става въпрос просто за сравняване на държавата на пребиваване на играча със списъка на ограничените или разрешените държави; следователно не смятаме, че е толкова трудно на технологично ниво."

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries


Автоматичен превод:

Не, казаха ми само хора от

холандските Антили имат право да играят на gambli. Когато направих проверката си, изпратих моето холандско банково извлечение. Както се казва, хората от Холандия нямат право да играят !!!!!

Автоматичен превод:

file


те дори ми казаха, че GURU прави свои собствени тарифи …..



Автоматичен превод:

Бих казал, че са малко объркани за нас. Но да, ние оценяваме казината по различен начин и изчисляваме нашите собствени оценки въз основа на тези критерии:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Нищо чудно, че казино, способно да фалшифицира лиценза, използвайки не харесва много прегледа:

file

Имат почти нула - никой да не играе там!



Автоматичен превод:

не съм получил официално изявление за каквито и да било плащания. просто ще изчакам още малко за моето изплащане.

но се страхувам, че мога да чакам цял живот..


ще видим

Автоматичен превод:

Сега ме блокираха за имейли !!!!!!!

Автоматичен превод:

Здравей Beast777.

изобщо не съм изненадан от това. Следя този сайт от известно време. С известна помощ получих известна информация за контакт и основна информация за хора, свързани с тях в Обединеното кралство.


Уведомете ме, ако искате да получите някаква информация, но може би не в публичен форум.

Автоматичен превод:

Здрасти ,


да, искам вече да ги докладвам... моля, използвайте моя имейл


davekoemans@hotmail.com

Автоматичен превод:
Radka

Документът за проверка, където всички холандски банкови документи, тъй като ни позволяват да играем и проверка с холандски банкови документи, и Холандските Антили са част от Холандия. Казаха ми само, че част от Холандия може и е позволено да играя ... така че глупости, те Абд други хора дадоха там холандски адрес и т.н., дори телефонен номер и т.н., така че от самото начало трябваше да ни отхвърлят ... не като мен повече от 5000 евро .. така че това е защо претендирам за €2300 .. даже ме поставиха като VIP играч...

Автоматичен превод:

file




но имат моя имейл, за да ги оценят

…… това също отива в Холандския комитет по хазарта.

Автоматичен превод:

file


засега изглежда, че парите ми са на пътя му. ще актуализирам отново, когато е в банковата ми сметка

Автоматичен превод:

Това е много хубаво … Предполагам, че е холандска банкова сметка?

Автоматичен превод:
Anonymized772

да, така е.

Автоматичен превод:
stij6n

Наистина се радвам за теб!


но моят VIP човек лъже срещу мен тогава. Надявам се скоро да получите парите...


приятен уикенд

Автоматичен превод:

да, няма да празнувам твърде рано. все още имам още €870,- все още чакат.


надявам се всичко да е положително

Автоматичен превод:
stij6n

те ще плащат! Те не могат да направят нищо, те също четат това ....

Автоматичен превод:

Надявам се. ще бъде положителна обратна връзка за тях, ако ми платят моите залози и печалби.

Автоматичен превод:

Да се надяваме …..

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини