преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gamblii Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Този уебсайт работи незаконно, без лиценз от Обединеното кралство. Не мисля, че е разумно да ги рекламирате толкова положително, колкото вие.
От личен опит ги посъветвах, че бих искал да се самоизключа и те продължиха да ме бомбардират с имейли, текстови съобщения и дори телефонни обаждания повече от всеки ден.
Не изглежда добре.
This website operates illegally, with no license from within the UK. I don’t think it’s prudent to advertise them as positively as you do.
From personal experience, I advised them that I would like to self exclude and they continued to bombard me with emails, text messages and even telephone calls on more than a daily basis.
Not a good look.
Имат статут на "Свежо казино". Това показва, че въпреки че не сме открили много негативи за тях, все още ни липсва известна информация и потребителски опит, които ще съберем в бъдеще. Засега нямаме причина да смятаме, че казиното би се отнесло с вас несправедливо и така са спечелили текущата си оценка 7.3.
They have a status of the "Fresh casino". It indicates that even though we haven't found many negatives about them, we still lack some information and user experience that we'll collect in the future. For now, we have no reason to believe that the casino would treat you unfairly and that's how they earned their current 7.3 rating.
Надяваме се, че връзката по-долу ще помогне на хората да избегнат това измамно и незаконно действащо казино:
Hopefully the link below will help people to avoid this fraudulent and illegally operating casino:
Здравейте, критериите за оборот за бонуса са 35x бонус+депозит, а не само 35xбонус, както посочихте.
Hello, the turnover criteria for the bonus is 35x bonus+deposit and not just 35xbonus as you stated.
Hallo, die Umsatzkriterien für den Bonus ist 35x Bonus+Einzahlung und nicht wie bei euch angegeben nur 35xBonus.
Здравей woland19631, благодаря ти за коментара. Проверих това от мой колега и си прав. Току-що направихме корекция. Благодаря ти много. Какъв беше вашият опит с това казино? Решихте ли да играете там?
Hello woland19631, thank you for your comment. I've checked that by my colleague and you are right. We just made a correction. Thank you very much. What was your experience with this casino? Have you decided to play there?
Моля, вижте по-долу от Trustpilot по отношение на Gamblii.com и помислете два пъти, преди да обмислите някой от техните сайтове. Това включва следното и всички други, форматирани по същия начин:
и
Please see below from Trustpilot, with regards to Gamblii.com and think twice before you consider any of their sites. This includes the below and any others formatted in the same way:
&
Здравейте и благодаря, че споделихте тази информация,
Gamblii и Jinx са прегледани и видими като нови казина, и на двете им липсва лиценз на UKG, ние сме добре запознати с това, просто проверете рецензиите:
https://casino.guru/jinxcasino-review - изобщо не е лицензиран
https://casino.guru/gamblii-casino-review - лицензиран под Кюрасао (GCB), доколкото установихме.
Все още не сме попаднали на казино Slothive, така че препратих това казино за подходящ преглед и искам да ви благодаря за този съвет.
Hello and thank you for sharing this information,
Gamblii and Jinx are both reviewed and visible as fresh casinos, both lack the UKG license, we are well aware of that, just check the reviews:
https://casino.guru/jinxcasino-review - not licensed at all
https://casino.guru/gamblii-casino-review - licensed under Curaçao (GCB) as far as we have found.
We have not come across the Slothive Casino yet, so I forwarded this casino for a proper review, and like to thank you for this tip.
здрасти
Видях много лоши отзиви. Играх акаунта си и се опитвах да го затворя. Също така е странно, че се допускат хора с холандска банкова сметка. Имейлите се отхвърлят.
поздрави, Дейв
hi ,
I saw to many bad reviews . I played my account and trying to close it . Also it’s strange they are allowed people with dutch bankaccount . E-mails are rejected .
regards , Dave
Правилно ли разбирам, че сте загубили баланса си и в момента се опитвате да закриете акаунта си при тях?
Do I understand it correctly that you lost your balance and you're currently trying to close your account with them?
не, изиграх баланса си и затворих сметката.... Много негативизъм.. също така все още не разбирам защо приемат хора от Холандия? Мислиш ли, че имам право? Моят VIP мениджър Дейвид вече няма да реагира
no I played my balance and closed the account …. To much negativity.. also I still don’t understand why they accept people from the Netherlands? You think I have a point? My VIP manager David won’t react anymore
Здравейте!
Доколкото си спомням предишни дебати с играчи от Холандия, бих казал, че вероятно е защото местните власти все още не са предприели действия. Сигурен съм, че съм чувал за няколко казина, принудени да ограничат Холандия. по един или друг начин, бих очаквал по-добър подход от VIP мениджъра!
Hey there!
As far as I recall previous debates with players from the Netherlands, I'd say it is probably because the local authority has failed to act yet. I'm sure I heard of few casinos forced to restrict Netherlands. one way or another, I would expect a better approach from the VIP manager though!
В случай, че намерите интересна статия или актуализация по темата, моля, не забравяйте да я публикувате.
🙂 - благодаря ти
In case you find an interesting article or any update on the subject, please make sure to post it.
🙂 - thank you
Ще го направя, Дейвид, така нареченият ми вип мениджър, никога не реагира. Така че gambli е лошо казино
I will , David my so called vip manager never reacted. So gambli is poor casino
Здравей Раджа,
Изпратих имейл до отговорността в Холандия за онлайн Gambli и там лежи. Те знаят, че са приети холандски играчи с холандски идеални банкови връзки.
отговарят ли някога на оплаквания на Guru?
за разбирането,
Hi Radja ,
I sent a a email to the responsibility in Holland for on line Gambli and there lying . That they aware they are accepted dutch players with Dutch ideal bank links .
do they ever respond on complaints on Guru ?
regards,
Здравей Beast777!
Е, нека да видим докъде води това съобщение.
Както и да е, изгубих представа за казиното, за което говорите - все още ли е Gamblii? Надявам се, че не, видяхте ли ревюто?
https://casino.guru/gamblii-casino-review
Такова място трябва да се избягва.
Hi Beast777!
Well, let's see where this announcement leads.
Anyway, I honestly lost track of the casino you are speaking about - is it still about Gamblii? I hope not, have you seen the review?
https://casino.guru/gamblii-casino-review
Such a place should be avoided.
Здравей, yub Gambli 🙁
да, видях ... но Дейвид VIP ми каза нещо друго. Искам парите си обратно.
благодаря на бога, че спасих всичко (те се свързват с мен, ако искам да играя отново.
Hi ,yub Gambli 🙁
yes I saw … but David the vip told me something else . I want a my money back .
thank god I saved everything ( they contacten me if I want to play again .
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.