Радка, в моя случай изиграх толкова много пари в казино, че дори (акцизирани), така че какво е моето право на обезщетение?
Radka , in my case I played so much money at a casino that not even ( excised) so what are my right towards compensation?
Здрасти ,
възможно ли е все още да получавам по моя имейл някаква основна информация?
Поздрави
Hi there ,
is it still possible to receive via my email some background information?
kind regards
Със сигурност това е автоматично генериран имейл, фокусиран върху обратната връзка. За съжаление, това е нормално в наши дни, не само за казината 🙁
Би било чудесно списъкът с изключени контакти да се поддържа актуален, съгласен съм с това!
Surely this is an automatically generated email focused on feedback. Sadly, normal these days, not just for casinos 🙁
Would be great to keep the list of excluded contacts up to date, I agree with that!
Здравей отново.
За съжаление не разбирам въпроса. Начинът, по който го виждам, чувствате, че имате право на обезщетение, защото с течение на времето сте загубили много пари по пътя дотам - близо ли съм?
Това не е причина за обезщетение, бих казал.
Както непрекъснато повтаряме – в дългосрочен план казината винаги печелят!
Hello again.
Sadly, I do not understand the question. The way I see it, you feel entitled to compensation because as time goes on, you've lost a lot of money along the way there - am I close?
This is not a reason for any compensation, I'd say.
As we keep repeating - in the long term, casinos always win!
Малко е близо.... Нямам право .. но те ме изключиха като холандски играч и когато ги изправих с там да играя .... Станаха сополиви… както знаеш Радка, играя достатъчно пари… но ако нещо е нечестно, чувствам се в правото си… не нова пчела тук. И да, казината печелят... Но трябва да бъдем особено внимателни за това казино… виждате как лъжат и манипулират
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Малко е близо.... Нямам право .. но те ме изключиха като холандски играч и когато ги изправих с там да играя .... Станаха сополиви… както знаеш Радка, играя достатъчно пари… но ако нещо е нечестно, чувствам се в правото си… не нова пчела тук. И да, казината печелят... Но трябва да бъдем особено внимателни за това казино… виждате как лъжат и манипулират
It’s a bit close …. Not entitled .. but they excepted me as a dutch player and when I confronted them with there play …. They became snotty … as you know Radka I play enough money … but If something is unfair I feel entitled… not a new bee over here . And yes casinos win …. But we need to be extra careful for this casino … you see how they lie and manipulate
Съжалявам, но поради интересния ви английски все още пропускам това, което изглежда несправедливо. Както и да е, вече обясних нашия подход по отношение на ограничените държави или поне така вярвам. И така, какъв е проблемът? 🙂
I'm sorry, but due to your interesting English, I'm still missing what seems to be unfair. Anyway, I already explained our approach regarding restricted countries, or at least, I believe. So, what is the issue? 🙂
Както и да е, казах ти, че ако нещата са неясни ги изтрий. А относно английския ми … Вече обясних, че фактът, че са наясно от самото начало, че съм играл от Холандия (не е позволено), тогава трябваше да ми кажат веднага. Не играя, получавам депозити и накрая казвам, че съм от страна с ограничения. И също така ти казах, че разбирам подхода ти… ти отговаряш едва сега… така че това е стара новина. Ако не сте доволни от английския ми, изтрийте го … лесно Peasy ✅
Anyway , I told you if things are unclear delete them . And about my English … I already explained that the fact they are where aware from the beginning that I played from the Netherlands ( it’s not allowed ) then should have told me immediately. Not playing , receiving deposits and at the end telling I am from a restricted country . And I also told you I understand you’re approach … you are replying only now … so it’s old news . If you’re not happy with my English delete it … easy Peasy ✅
Ще се опитам да ви покажа как да обобщите информацията, което би трябвало да е полезно:
Начинът, по който жалбата свързва посланието, е ясен :
„Следователно, ние проучваме допълнително и помагаме само на онези играчи, чиито средства или печалби са били конфискувани поради това, че са от ограничена държава."
От играчите зависи да се запознаят поне с основните правила, докато се регистрират в казино:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino :
Първа точка:
Загубихте ли равновесие справедливо? Вярвам, че е така. В такъв случай не ви е нанесена никаква вреда, въпреки факта, че сте играли от страна с ограничения.
В бъдеще един съвет : Вместо да публикувате 5 или повече публикации на ден - публикувайте само една добре написана, консолидираща всички подходящи данни, ако мога да помоля.
Нямам време да изтривам вашите остарели, объркващи или неуместни публикации всеки ден. 🙂 Това е форум, не чат.
Приятно изкарване!✨
I'll try to show you how to summarize information, which should be helpful:
The way the complaint strands the message is clear:
"Therefore, we investigate further and help only those players, whose funds or winnings have been confiscated due to being from a restricted country."
It is up to players to get familiar at least with the basic rules while registering in a casino:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino:
Point one:
Did you lose your balance fairly? I believe so. In such a case, no harm was done to you despite the fact you played from a restricted country.
In the future, a word of advice: Instead of posting 5 or more posts per day - post just one well-written consolidating all relevant data, if I may ask.
I don't have time to delete your outdated, confusing, or misplaced posts daily. 🙂 This is a forum, not a chat.
Have a good one!✨
Нищо не съм загубил, казах ви, че пощата е твърде дълга … вие започнахте за моя „специален английски" Все още пазя изявлението си. Ако някой стане много личен (както ти) просто ми кажи, Franciscus тук са правилата на форума... проблемът е решен. Приемам правилата, но английският ми не е важното. Но следващия път Радка... ще прочета правилата много внимателно. Ако знаех този ден първи (не прочетох правилата на казиното от Gamblii .. тъй като ме приеха, потвърдиха ме, всичко на холандски паспорт, банка и т.н. …
така че да се прилагат ограничения ... но ако един човек получи плащане от ограничена държава, трябва да поемете отговорност като казино като Gambli ... не забравяйте, че се обърнаха към мен на холандски, докато не съм играл в казиното.
предложиха ми 50 евро в брой, за да играя с тях. Нищо относно ограниченията (имейлът беше написан на холандски и ВИП мениджърът също... Така че са необходими двама твърде много танго според мен).
останалото е история... както казах, ще се заема със съответната организация. Защото и двамата знаем, че казиното (както ти каза) никога не трябва да има точки. Направих грешка .. но не се отнасям лично към теб .
така че следващия път, ако имате проблеми или с моя английски, или с случая … просто го кажете.
да ви е добър и вие ✔️
Didn’t lose anything, I told you about the mail was to long … you started about my " special English " I still have my statement . If someone getting real personal ( like you did ) just tell me , Franciscus here is the forum rules … problem solved . I’me accepting the rules … but my English is not the point . But the next time Radka … I will read the rules extra carefully. If I knew this day one ( I didn’t read the casino rules from Gamblii .. as they accepted me , confirmed me , everything on a dutch paspoort , bank etc …
so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino .
they offerde me €50 in cash to play with them . Nothing about restrictions ( the email was written in Dutch and the VIP manager also …. So it takes two too tango I think .
the rest is history … as I told I will take it up with the appropriate organization. Because we both know the casino ( as you told ) should never have points . I made a mistake .. but I don’t get personal towards you .
so next time if you have problems with either my English or the case … just say it .
have a good one also ✔️
Съжалявам, не разбирам мисълта ви. Дори не разбирам какво означава това:
„така че да, ограниченията се прилагат … но ако един човек получи плащане от ограничена държава, трябва да поемете отговорност като казино като Gambli … не забравяйте, че се обърнаха към мен на холандски, докато не съм играл в казиното."
Кой каква отговорност трябва да поеме за какво ? просто не те разбирам...
I'm sorry, I do not understand your point. I even do not comprehend what any of this means:
"so yea restrictions are applied … but if one person get payed from a restricted country you need to take responsibility as a casino like Gambli … remember they approached me in Dutch while I didn’t played the casino ."
Who should take what responsibility for what? I just do not understand you...
току-що получих първото си теглене от моята банкова сметка. отне им достатъчно време, но те изпълниха обещанията си.
сега ще чакам втория
just received my first withdrawal on my bankaccount. took them long enough, but they came trough on their promisses.
now i will wait for the second one
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.