ФорумКазинаGamblii Casino - обща дискусия

Gamblii Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от glennry1111
|
17222 преглеждания 113 отговора |
|
1 2 3...6
преди 1 година

здравей Звяр. Имам и пари от Gamblii. изплащането вече е изтекло отдавна. каква е историята ти?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моята история също беше много дълго чакане за плащане ... повече от седмица. Всякакви оправдания.... Затова го затворих сам. Сега те обръщат цялата история. Те се обърнаха към мен да играя за това, докато знаеха, че не живея на Антилите. Какво мислиш ти Гуру? Искате ли да се потопите тук, моля? Поздрави, Дейв... Особено след заплашителния имейл от Gambli

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей Звяр. Имам и пари от Gamblii. изплащането вече е изтекло отдавна. каква е историята ти?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Стийн, получихте ли предупреждения от ръководството да не играете като холандец?



Автоматичен превод:
преди 1 година

наистина е посочено в общите условия, че е забранено за холандци да създават акаунт. Едва сега го виждам. Страхувам се, че току-що загубих парите си..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, но при първото плащане трябва да кажат... Има дори приложение.... VIP се обърна към мен

да играя, докато знаеха, че живея в Холандия...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, но в моя случай ми позволиха да играя и да направя депозит и да стана VIP. И много често водеше разговор за Холандия. Все още бих оплакал гуруто. Имах подобно дело и го спечелих.

Автоматичен превод:
преди 1 година

А Антилите са островите, които принадлежат на Холандия, така че аргументите не са правилни! Не трябваше ли да предоставяш чаша банкови извлечения?

Автоматичен превод:
преди 1 година

това остава странно. Преминах през цялата KYC процедура и потвърдих и одобрих акаунта си.

когато ги питам как върви плащането, те казват, че плащането идва. Ще го изчакам. докато все още не съм получил съобщение, че няма да бъде извършено плащане

Автоматичен превод:
преди 1 година


Аз също спечелих ... това беше техният отговор в събота, знаейки, че грешат




Автоматичен превод:
преди 1 година

моят акаунт също беше напълно проверен

Автоматичен превод:
преди 1 година

file



тук можете да видите, че всичките ми холандски документи бяха приети

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

но всичките ви пари вече са изчезнали? какво искаш да правиш с него сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, изиграх парите си, докладвах ги на властите… защото просто пак е наказуемо

Автоматичен превод:
преди 1 година

Освен това те приеха нашите пари, когато не им беше позволено да го направят... Изпратих им моето потвърждаващо банково извлечение

Автоматичен превод:
преди 1 година

по някое време. но на първо място трябваше сами да се убедим, че не ни е позволено да играем на техния уебсайт. скъп урок страхувам се..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми Гуру,


можеш ли да погледнеш това още веднъж? Дадоха ми всички банкови извлечения , сега изведнъж , че е само за Антилите ?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Stijn, а за съжаление ще се окаже ли така, че нямат право да ти плащат? Да ви уведомя за резултата.


поздрав ,

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхувам се, че дори не мога да си подсвирквам стотинките. Ще те държа в течение

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надежда за теб!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Раджа,


наистина втори холандец чака парите си ... GurU все още може ли да направи нещо?


за разбирането

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини