ФорумКазинаGamblii Casino - обща дискусия

Gamblii Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от glennry1111
|
8110 преглеждания 109 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
преди 8 месеца

здравей Звяр. Имам и пари от Gamblii. изплащането вече е изтекло отдавна. каква е историята ти?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моята история също беше много дълго чакане за плащане ... повече от седмица. Всякакви оправдания.... Затова го затворих сам. Сега те обръщат цялата история. Те се обърнаха към мен да играя за това, докато знаеха, че не живея на Антилите. Какво мислиш ти Гуру? Искате ли да се потопите тук, моля? Поздрави, Дейв... Особено след заплашителния имейл от Gambli

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей Звяр. Имам и пари от Gamblii. изплащането вече е изтекло отдавна. каква е историята ти?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Стийн, получихте ли предупреждения от ръководството да не играете като холандец?



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

наистина е посочено в общите условия, че е забранено за холандци да създават акаунт. Едва сега го виждам. Страхувам се, че току-що загубих парите си..

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, но при първото плащане трябва да кажат... Има дори приложение.... VIP се обърна към мен

да играя, докато знаеха, че живея в Холандия...

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, но в моя случай ми позволиха да играя и да направя депозит и да стана VIP. И много често водеше разговор за Холандия. Все още бих оплакал гуруто. Имах подобно дело и го спечелих.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

А Антилите са островите, които принадлежат на Холандия, така че аргументите не са правилни! Не трябваше ли да предоставяш чаша банкови извлечения?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

това остава странно. Преминах през цялата KYC процедура и потвърдих и одобрих акаунта си.

когато ги питам как върви плащането, те казват, че плащането идва. Ще го изчакам. докато все още не съм получил съобщение, че няма да бъде извършено плащане

Автоматичен превод:
преди 8 месеца


Аз също спечелих ... това беше техният отговор в събота, знаейки, че грешат




Автоматичен превод:
преди 8 месеца

моят акаунт също беше напълно проверен

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file



тук можете да видите, че всичките ми холандски документи бяха приети

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

но всичките ви пари вече са изчезнали? какво искаш да правиш с него сега?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, изиграх парите си, докладвах ги на властите… защото просто пак е наказуемо

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Освен това те приеха нашите пари, когато не им беше позволено да го направят... Изпратих им моето потвърждаващо банково извлечение

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

по някое време. но на първо място трябваше сами да се убедим, че не ни е позволено да играем на техния уебсайт. скъп урок страхувам се..

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Уважаеми Гуру,


можеш ли да погледнеш това още веднъж? Дадоха ми всички банкови извлечения , сега изведнъж , че е само за Антилите ?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Stijn, а за съжаление ще се окаже ли така, че нямат право да ти плащат? Да ви уведомя за резултата.


поздрав ,

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Страхувам се, че дори не мога да си подсвирквам стотинките. Ще те държа в течение

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Надежда за теб!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Раджа,


наистина втори холандец чака парите си ... GurU все още може ли да направи нещо?


за разбирането

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини