НачалоФорумКазинаGama Casino - обща дискусия

Gama Casino - обща дискусия

преди 1 година от yoyeli
|
18 708 преглеждания 113 отговора |
|
1 2...6
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gama Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Невероятно измамно казино. Първо ме накараха да прескоча невероятни препятствия, за да бъда потвърден. Винаги измисляха нови неща, от които се нуждаят, въпреки че бях напълно проверен. Сега продължават да анулират моите тегления, въпреки че съм напълно потвърден, заявявайки, че не съм въвел „информацията за акаунта", което означава идентификационните данни на кредитната ми карта. Изпратих на екипа за поддръжка множество екранни снимки, показващи, че всеки път, когато съм подавал заявка за теглене, съм въвел правилно цялата поискана информация.


Без късмет. Само отмяна след отмяна. Не вярвам, че ще получа и цент от тази измамна операция. Наистина изумен от оценката 8,9 тук, като се има предвид тяхното поведение.


На този етап това си е направо тормоз.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега те обещаха да обработят плащането чрез биткойн, тъй като методът на плащане, който използвах, има проблем от страна на доставчиците на плащания. Накараха ме да чакам с часове само за да анулирам плащането с биткойни, тъй като е „неуместен метод на плащане". 😀


Сега ще си измислят ново оправдание да не плащат.


Тотални измамници. Няма да видя и цент от печалбите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега си измислят оправдания за технически затруднения. Те също така отказват да плащат чрез биткойн, тъй като „експертите решават технически трудности по отношение на картовите плащания". Така че е ясно, че нищо не е направено и те чакат да го заложа отчаяно.


Наистина ужасно.


Измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега ме изгониха от чата и ми забраниха да използвам функцията. Не виждам нито цент. МОЛЯ, ПРЕГЛЕДАЙТЕ ПРЕГЛЕД ВИСОКАТА СИ ОТЗИВА ЗА ТАЗИ ПЪТНА ИЗМАМИЯ НА КАЗИНО.


РЕДАКТИРАНЕ: Явно бъгът, тормозещ картовите преводи, е коригиран. Да видим какво извинение използват, за да не плащат сега 😉

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам цялата история, но май си преживял ад!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
GuruMay23
преди 1 година

Да, напълно. Сега отмениха тегленето ми, след като ми казаха, че са решили проблема. След това тегленето ми беше отменено три пъти и те отказват да ми позволят да използвам алтернативен метод и не отговарят на имейлите ми. Това е тотално измамно казино, което не плаща.


вече не знам какво да правя.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изключително досадно и разочароващо е, когато се случи такова нещо. Има безброй дребни, сенчести и откровено непочтени оператори на онлайн игри по целия свят!

Бийте добрата битка!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега ме изгониха от чата и ми забраниха да използвам функцията. Не виждам нито цент. МОЛЯ, ПРЕГЛЕДАЙТЕ ПРЕГЛЕД ВИСОКАТА СИ ОТЗИВА ЗА ТАЗИ ПЪТНА ИЗМАМИЯ НА КАЗИНО.


РЕДАКТИРАНЕ: Явно бъгът, тормозещ картовите преводи, е коригиран. Да видим какво извинение използват, за да не плащат сега 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е още едно невероятно трудно преживяване за доста кратък период от време. Позволете ми да спомена, че подаването на жалбата беше най-добрата стъпка, защото без подходящ преглед и грижа оценката просто не може да бъде намалена.

Казиното трябва да даде приоритет на намирането на подходящо и работещо решение скоро, доверието на играчите не е лесно да се възстанови, след като бъде загубено!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да кажа, че за мой срам в крайна сметка заложих печалбите. Те все още ми изпращат автоматизирани съобщения да им се доверявам и да чакам теглене. Чувствам се подведен и също малко разочарован от себе си.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

О, не, много съжалявам да го чуя. Но знаете ли какво? При такива обстоятелства бих казал, че не трябва да бъдете толкова сурови към себе си сега.

Нали знаете поговорката: „Л*во се случва".

Ако някога почувствате, че по някакъв начин губите контрол, тогава е време да се почувствате нащрек, но засега - всички понякога правим грешки. 🙏

по-добре ли е


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще направя всичко възможно, за да дам на това измамно казино възможно най-лоша реклама.

Автоматичен превод:
yoyeli
преди 1 година

Мисля, че разбирам подхода ви. Доколкото виждам, една потребителска рецензия е създадена преди 5 дни - така че една по-малко, за която да се тревожите 🙂.

Мога ли да знам какви други стъпки възнамерявате да предприемете? Играете ли, за да споделите опита си чрез други форуми, фокусирани върху хазарта, например?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино е ИЗМАМА!! Играя в това казино и печеля малко пари (не много) Верифицирах акаунта си..и поисках теглене!! И ето го.. според правилата и условията на казиното всички тегления ще бъдат обработени в рамките на 24 часа! Затова направих заявката си за теглене в неделя. В понеделник сутринта отварям сметката си в казиното и виждам, че тегленето ми е маркирано със зелено и статусът е завършен! Опитвам се да тегля чрез Jeton и знам от опит, че парите отнемат секунди, за да пристигнат в електронния ми портфейл..но парите ги нямаше! Забелязах, че има ! Марк Щракнах върху него и беше написано на руски..Преведох и казах неуспешно теглене на пари обратно към сметката на играча! Свързах се с поддръжката и те ми казаха, че Jeton има някои технически проблеми. Те изпращат парите, но Jeton ми връща парите! Свързах се с Jeton и поддръжката на Jeton каза, че няма проблем..моят акаунт е добре да работи без никакви ограничения..и никой да не изпраща пари в електронния ми портфейл!! Така че ме излъгаха от поддръжката.. Показах екрана за печат от Jeton на поддръжката.. и ме посъветваха да направя нова заявка за теглене!! И те ще ми ускорят процеса!! Днес, след като нищо не се случи!! Отново се свързах с поддръжката и сега ми казаха, че акаунтът ми е бил забелязан за измамни дейности!! Ето какво ми казва поддръжката: забелязали сте грешно активиране на играта. Когато го попитах какво означава това, тъй като не съм запознат с това, той ми отговори с това: Това означава, че можете да използвате измамни действия в играта и чрез измамни средства да спечелите средства. Дори не знам как е възможно това..I вече подадох жалбата си!! И се надявам, че гуруто ще ми помогне..защото в края на краищата отварям акаунт тук, защото виждам положителната репутация на Guru casino!!

Автоматичен превод:
Kokoska15
преди 1 година

Здравей!

Трябва да призная, че не съм съвсем сигурен какво прави казиното, но се надявам, че жалбата ще хвърли малко светлина по въпроса. Направихте добра стъпка, нека сега да видим какво има да каже казиното...

Все още ли сте във връзка с казиното, чудя се...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Интересно, така че те използват този технически проблем като обикновена лъжа да не плащат. Измамници и измамници.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това изглежда най-новото. Готвя се да публикувам жалба срещу BetUS, който между другото, гуруто има много добра репутация. Съпругът ми всъщност играеше, а аз просто се мотаех наоколо и го гледах и т.н. Беше меко казано много интересно. Тези корумпирани казина могат да го нарекат технически, проблем или както им се иска да го нарекат, обаче, както казахте, това е измама. Повече за това, когато публикувам жалбата.

Съгласен съм с теб. Също така се случи отново в казино, от което се оплаках преди месеци Duckyluck. Получих плащане, но спрях да играя там след това, което направиха с акаунта ми след това. Означен съм като УМЕН ИГРАЧ LOL. Слотовете са период на хазартна игра. Отнеха всичките ми промоции, всички бонуси за депозит, които дават на всички, безплатни завъртания, ако и когато загубите; Така че вече изобщо не играя там.

Автоматичен превод:
SpinDr22
преди 1 година

Здравей!


Виждам, че сте загрижени за рейтинга на BetUS, но имайте предвид, че ние изобщо не сме спонсорирани или плащани от казина.

Ние правим прегледи въз основа на повече технически условия (които могат да се видят по-долу). Ние обаче не пренебрегваме мнението и проблемите на играчите. Нашата система работи върху системата за черни точки, за да кажем, че всяка неразрешена жалба дава на казината черни точки в зависимост от тежестта и причината.

За съжаление, както знаете, не можем да вземем под внимание приноса на всеки играч само защото е загубил много пари или не е спечелил от някакъв вид бонуси.

Винаги можете да проверите отзивите на BetUS и да прецените сами:

https://casino.guru/BetUS-Casino-review#tab=js-tab-reviews

Когато става въпрос за индивидуални случаи, ние предлагаме на играчите възможност да подадат жалба и нашият екип проучва, влиза в контакт с казиното и се опитва да разреши проблема, пред който са изправени играчите. Можете да щракнете върху тази връзка, за да изпратите: https://casino.guru/complaints/create

Ако обаче искате да знаете процеса по-задълбочено, можете да прочетете следните връзки:

https://casino.guru/our-casino-reviews

Само за да разберете как се придържаме към правилата на казиното, прикачвам връзка тук:

https://casino.guru/fair-gambling

Кажете ни какво мислите и ако решите да подадете оплакване, надяваме се, че всичко ще мине гладко.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Познавам процеса; въпреки това оценявам, че оставихте връзките само в случай, че са ви необходими. Въпреки това, откакто това се случи, направих много проучвания относно BetUS. Всъщност изобщо не се гледат. Те наричат дома си Коста Рика, но Канада е мястото, където е базата им, според мен, разбира се. Това всъщност се случи с мъжа ми, докато той играеше, а аз седях до него. Корни, както звучи, ние го правим, хаха. Но. Веднага направих екранни снимки на случилото се, след това още една, просто защото реших, че може да ми потрябва. Както и да е, толкова е неуместно как са се справили с това. Трябва да са ми посочили 5 или 6 различни причини защо се е случило и моите доказателства доказаха, че грешат. Последното беше нещо за производството на софтуер, като го погледна бла-бла. Не го вярвам нито за миг. Преди известно време подадох жалба при вас за Ducky luck casino и в крайна сметка получих плащане, тъй като изплащането беше само 2k. Те ме етикетираха като СПЕЦИАЛЕН ИГРАЧ, LOL. Което е нелепо време. Отнеха всички промоции, не ми дават безплатните завъртания, които всеки друг получава, когато депозира. Така че, очевидно спрях да играя там. Онзи ден съпругът ми беше депозирал вероятно $100 и ги загуби, получи своите безплатни завъртания и направи малко пари. Техните изисквания за преобръщане са безумни, но той всъщност го направи. Той игра около 2 дни, докато не го накарах просто да спре. Както и да е, по време на играта му това бяха неговите пари, тъй като беше изпълнил изискванията за превъртане. Той играеше на машината 10x. Е, те очевидно искаха да го няма. Всеки път, когато правеше голям залог, парите му падаха много бързо, но когато ги свали до 30 цента, започнаха да удрят, не много, но въпреки това шансовете му се повишиха. Той просто внимава, проблемът със залаганията го накара да бъде нащрек. И така, внезапно той удря 10x сини 7, които според тяхната таблица с плащанията, което няма смисъл, са платили 20 долара. Той го удря отново, същото, но с няколко решетки? малко повече. Междувременно правя екранни снимки на всички тези победи, но след това той удря 10x 10x сини 7s и това му плаща $20. Какво? След това той удря 10x червени 7s @45 цента плати $60? 15 цента повече? Чакай.....след това той удря 10x 10x червени 7s @ 30 цента, платил му $40? Повече от объркан съм. Изпратихме всички екранни снимки и те казаха, че имат всичко. Чакам отговор. Господи, последното нещо, което искам да правя на една красива е да викам казината, че са ни ограбили. Не е моята представа за добро прекарване. Всъщност го мразя. Просто ви уведомявам за какво се говори около BetUs. Познавам този сайт много добре. Вярвай ми. Много пъти обаче са ни взимали парите. Приписахме го на нашия провал просто да не играем там или да направим това. Цялата тази индустрия падна до дълбочина, за която ме е срам да говоря. Знам какво правите в Guru, знам също, че той поддържа BetUS. Което беше малко шокиращо за мен, но за всеки си. Ето защо се колебая дори да си губя времето да подавам жалба. Когато съм готов, вероятно ще трябва да похарча малко пари, за да ги изследвам правилно. Защото в момента Caraco е техният регулатор, хаха, това е смешно. Но ще се свържа с вас. междувременно можем просто да поговорим за това, ако желаете. ако не и това също е добре. Аз съм на 62 и просто съм уморен от BS. Просто бъди честен. Уморихте се да плащате честно ипотеки. Приятен ден.


SpinDr22

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, но се опитайте да не разберат какво съм намислил. Не са регулирани, не ме интересува кой какво ще каже. Те също нямат лиценз, о, за ИНТЕРНЕТ. Но, разбира се. Кой регулира тази област, Байдън? хаха Индустрията наистина се промени тъжно. Свърших да губя целия си ден с мошеници, които имат дълбоки .... джобове, те плащат на своя регулатор. Това е отвратително. Въпросът е какво ще направиш по въпроса. Сега това е, което трябва да разберем. По мое време, а не по тяхно. Благодаря ви за отговора, много го оценявам.

Пази се


SpinDr22

Автоматичен превод:
1 2...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини