Е, аз не работя за казиното, следователно не знам как работят нещата там. Вие очевидно знаете по-добре, тъй като това е третото ви дело срещу Galactic Wins.
Свикнал съм да задавам въпроси всеки път, когато почувствам, че мога да използвам отговора. Все пак мисля, че е добър навик.
В жалбата преди 3 дни сте написали: „Подробности ДОРИ НЕ ИЗПОЛЗВАХ БОНУСА."
Вчера беше: "Моят бонус в момента на теглене беше същата сума, както когато го получих."
Така че, съжалявам, но изглежда, че сте взели бонус - или сте получили такъв.
Има ли шанс да ви бъде даден бонус, който не сте приели? Или просто не сте наясно с приемането?
Няма нужда да отговарям на нито един от тези въпроси, разбира се, все още просто се опитвам да разбера проблема.
Нищо по-малко, нищо повече.
Well, I don't work for the casino hence I do not know how things work there. You obviously know better, since this is your third case against Galactic Wins.
I'm used to asking questions every time I feel I could use the answer. I think it's a good habit though.
In the complaint 3 days ago you wrote: "Detail I DIDN'T EVEN USE THE BONUS."
Yesterday it was: "My bonus at the time of withdrawal was the same amount as when I received it."
So, sorry but it seems like you took a bonus - or received one.
Is there a chance you were given a bonus you didn't accept, perhaps? Or you are just not aware of accepting?
No need to answer none of those questions, of course, I'm still just trying to figure out the problem.
Nothing less nothing more.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: