НачалоФорумКазинаGalactic Wins Casino - обща дискусия

Galactic Wins Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Scatterpro
|
29 330 преглеждания 137 отговора |
|
1...4 5 67
Ren15
преди 1 година

Здравей.

Въпреки че даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и да изпратят пари, не се колебайте да подадете жалба.

Не можем да ви помогнем във форума, има специален екип за това 🙂 - щракнете или докоснете тази връзка и обяснете ситуацията там. Не забравяйте да прикачите тези екранни снимки.

Ако казиното не успее да ви плати до изтичането на 14-те дни, екипът ще се намеси.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моят акаунт е потвърден

Има пълна страница на техния уебсайт, която възхвалява превода чрез PIX за извършване на тегленето. добре

От 16.03.2023 г. около 02:00ч.

Поискано теглене чрез PIX (транзакцията е незабавна)

Техният уебсайт има връзка за PIX

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games

И нищо не получих

Досега!

Вече не мога да повярвам, че ще го получа!

Автоматичен превод:
TiagoSantos
преди 1 година

Здравейте.

Само да поясня датата на теглене, подадена ли е на 16.03.23 - през март или на 16.05.23 през май? В публикацията ви пише март, докато жалбата се отнася за май.

Е, таймерът е настроен за допълнителни 12 дни, което позволява на казиното две пълни седмици да обработи плащането и ако дотогава няма развитие, ние ще се намесим. Нека останем позитивни и изчакаме добрите новини относно вашето оттегляне.

Защо останахте в това казино? Това е третата ви жалба срещу тях. 🤔 Бих казал, че не трябва да се изненадвате толкова.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Съжалявам, че сгреших с датата

Продължете към най-новия.

Относно свиренето отново.

След жалбите заявката е изпълнена за часове. В предишното оттегляне.



Изненадата ми отново беше, когато отидох да тегля след печалба и нямах опция в PIX формат. Това преди да играя се консултирах, те казаха, че ще имат. Моята заявка е точно тази, която казиното описва на самия уебсайт.

Нищо повече от това, което трябва да предложат


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Следете отново какво има на уебсайта на казиното.

Има ли грешка в твърдението ми?


Автоматичен превод:
TiagoSantos
преди 1 година

Благодаря ти!

Мисля, че разбирам, но просто се случва, че не можете да използвате метода, който харесвате. Въпросът е да сте сигурни, че получавате печалбите по някакъв начин.

За мен изглежда, че казиното е ускорило предишното ви теглене поради оплакванията, но наистина ли искате да се карате така всеки път през останалите дни? 🙂



Автоматичен превод:
преди 1 година

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Следете отново какво има на уебсайта на казиното.

Има ли грешка в твърдението ми?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, не виждам "иск" Какво трябва да видя там?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В линка, който изпратих, е описано, че те предоставят средствата за банкова транзакция, които поставям под въпрос.

Те рекламират и или рекламират за него, но не е наличен

ТРАНЗАКЦИЯТА PIX. КОЕТО Е НЕЗАБАВНО

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не е нахаканият, който харесвам


Моля, прочетете връзката за метода на техния уебсайт.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Познай какво


Автоматичен превод:
преди 1 година

В линка, който изпратих, е описано, че те предоставят средствата за банкова транзакция, които поставям под въпрос.

Те рекламират и или рекламират за него, но не е наличен

ТРАНЗАКЦИЯТА PIX. КОЕТО Е НЕЗАБАВНО

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам, но повече или по-малко изглежда, че казиното просто не е актуализирало уебсайта, защото обикновено методът PIX е наличен. Това е съвсем нормално, честно казано. Приемам, че го виждат като временен проблем.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Познай какво


Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво? Нямам представа... 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

След обещания и още обещания за плащане. анулирана печалба

Те твърдят, че използват бонуса,

ПОДРОБНОСТИ ДОРИ НЕ СЪМ ИЗПОЛЗВАЛ БОНУС

ПРИСЪЕДИНЕТЕ СЕ КЪМ СПИСЪКА НА ИЗМАМЕНИТЕ ОТ КАЗИНОТО

И Е БЕЗПОЛЗНО ДА СЕ ОПЛАКВАТЕ

ИМАМ ЗАПИС НА ВСИЧКИ ЧАТОВЕ ТЕ МЕ ИНФОРМИРАХА ЧЕ ЩЕ ПЛАЩАТ И ЧЕ ВСИЧКО Е НАРЕД НО НЕ Е НАПРАВЕНО

Автоматичен превод:
TiagoSantos
преди 1 година

Виждате ли история на бонусите във вашата казино сметка? Искам да кажа, предполагам, че казиното трябва да има някакви доказателства, че бонусът наистина е бил взет. В противен случай това е просто сблъсък на твърдения. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бинуса беше получен но не го ползвах

Дори защото първо използва истински пари.


Къщата изтри моите истории. От уж непозволените пиеси.

Не я шокирайте с изявления




Автоматичен превод:
TiagoSantos
преди 1 година

Добре, оставям останалото за жалбата, защото без да проучвам историята на играта и бонусите, честно казано, чувствам, че не мога да кажа много.

Просто си помислете на глас сега: Ако бонусът първо консумира истински пари и е получен, както казахте, какво ви кара да мислите, че всъщност не сте го използвали, моля?

Аз самият не бих бил толкова сигурен, предполагам. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Със сигурност не сте сигурни.

Нормални въпроси към играчите. Процедура на вашия сайт за отлагане на ситуации!

Хайде (сякаш не знаеш)

Моят бонус в момента на теглене беше същата сума, както когато го получих.

И действителната парична стойност, която е била там, се е увеличила.

Сякаш може би не сте сигурни. Къщата се различава от стойностите в портфейла!

Автоматичен превод:
TiagoSantos
преди 1 година

Е, аз не работя за казиното, следователно не знам как работят нещата там. Вие очевидно знаете по-добре, тъй като това е третото ви дело срещу Galactic Wins.

Свикнал съм да задавам въпроси всеки път, когато почувствам, че мога да използвам отговора. Все пак мисля, че е добър навик.

В жалбата преди 3 дни сте написали: „Подробности ДОРИ НЕ ИЗПОЛЗВАХ БОНУСА."

Вчера беше: "Моят бонус в момента на теглене беше същата сума, както когато го получих."

Така че, съжалявам, но изглежда, че сте взели бонус - или сте получили такъв.

Има ли шанс да ви бъде даден бонус, който не сте приели? Или просто не сте наясно с приемането?

Няма нужда да отговарям на нито един от тези въпроси, разбира се, все още просто се опитвам да разбера проблема.

Нищо по-малко, нищо повече.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо чакате толкова дълго за теглене от galactic wins casino само за да не сте потвърдили тук и galactic wins casino депозира парите обратно

След 2 седмици, след целия този дълъг стресиращ процес, вие решавате да направите всичко, което казиното galactic wins казва да направите, и да извършите процеса на теглене отново и няколко дни те казват, че акаунтът ви е потвърден сега, оттогава е минал почти месец, все още очакване,

Въпросът ми е ще изплатите ли тегленето на печалбите или няма да чакам нищо, моля, имайте нужда от отговори поне galactic wins casino не отговаря на помощта за поддръжка в чата

Автоматичен превод:
huriwailanajanjan
преди 1 година

Съжалявам, казиното най-вероятно няма да ви отговори дори тук. 🙁

Без допълнително забавяне бих ви препоръчал да подадете жалба. Безплатно е.

Ако смятате, че си струва да опитате, моля, използвайте тази връзка:

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини