преди 1 година
0
Здравей Радка. Греша, както можах да потвърдя. Всички имейли, изпратени от поддръжката на Galaxyno, съдържат правилата и условията за безплатни завъртания, бонуси и промоции. Мисля, че не прочетох всички спецификации, така че съжалявам. Толкова се зарадвах, че получих подарък, че не обърнах внимание.
Съжалявам, ценя честността и наистина сгреших в този случай.
Hi Radka. I'm wrong as I could verify. All emails sent by Galaxyno support have the terms and conditions for free spins, bonus and promotions. I think I didn't read all the specifications, so sorry. I was so happy by receiving a gift that I didn't pay attention.
So sorry, I value honesty and I was really wrong in this case.
Получих 5 безплатни завъртания като подарък за първия си депозит и когато завърших безплатните завъртания, ми се струва преобръщане 50 пъти над печалбите. Това е смешно, те ми дадоха бонбон и трябва да завършите 50x, за да изтеглите. Мисля, че казината трябва да преразгледат тези практики, защото са смешни. Сигурно се шегуват с нас!!!
I received 5 free spins as a gift for my first deposit and when I completed the free spins appears to me rollover 50x above the wins. That's ridiculous, they gave me a candy and it's necessary to complete 50x to withdraw. I think casinos must review this practices because it's ridiculous. They must be kidding with us!!!
Е, ако казиното е активирало този доста нещастен бонус без вашето съгласие - това е гадно! Не трябваше да се случва. Има ли шанс за анулиране на печалбите?
В противен случай не приемайте глупави предложения, бих казал.
Well, if the casino activated this pretty unfortunate bonus without your agreement - it sucks! It should have not happened. Any chance to void the winnings?
Otherwise, do not accept rubbish offers, I'd say.
Здравей Радка. Греша, както можах да потвърдя. Всички имейли, изпратени от поддръжката на Galaxyno, съдържат правилата и условията за безплатни завъртания, бонуси и промоции. Мисля, че не прочетох всички спецификации, така че съжалявам. Толкова се зарадвах, че получих подарък, че не обърнах внимание.
Съжалявам, ценя честността и наистина сгреших в този случай.
Hi Radka. I'm wrong as I could verify. All emails sent by Galaxyno support have the terms and conditions for free spins, bonus and promotions. I think I didn't read all the specifications, so sorry. I was so happy by receiving a gift that I didn't pay attention.
So sorry, I value honesty and I was really wrong in this case.
Здравей.
Благодаря ви много, че сте толкова честни!🙌💚
Съжалявам, че трябваше да научиш урока по трудния начин. Опитайте се да го имате предвид, като цяло знаете, че безплатните завъртания обикновено не са най-добрата сделка. 🙁
Hello there.
Thank you very much for being so honest!🙌💚
I'm sorry you had to learn the lesson the hard way. Try to keep that in mind, you know in general, free spins are not usually the best deal. 🙁
Наистина спечелих с моя депозит 14 пъти повече от залога. И те решиха да не продължат с моето теглене и анулираха всички печалби, поискаха нещо за бонус, който никога не беше докосван и аз отказах да го направя при моята заявка за теглене. Повтарям, никога не съм пипал този баланс, всичките ми печалби бяха с моя депозит и те все пак решиха да не плащат.
I won genuinely with my deposit 14x times the bet. And they decided not to continue with my withdraw and voided all the winnings claimed something about a bonus that never was touched and I refused to it on my withdraw request. I repeat, I never touched that balance, all my winning were with my deposit and they still decided not to pay.
Казиното трябва да предостави допълнително обяснение и екранна снимка на историята на вашия акаунт, за да вземе решение.
Виждате ли историята на бонусите някъде в акаунта - би било полезно.
Освен това, можете ли да поставите тук обяснението на казиното? Просто го копирайте и поставете в отговора.
Бих искал да видя това.
The casino should provide a further explanation and screenshot of your account history to supply the decision.
Do you see the bonus history somewhere in the account - would be useful.
Furthermore, can you paste the casino's explanation here? Just copy and paste it into the reply.
I'd love to see that.
Скъпи Хулиан Енрике,
При преглед на вашата заявка за теглене виждаме, че са направени редица залози, които са над 10% от бонуса, кредитиран във вашата сметка. Според Правилата и условията на бонуса това не е позволено.
Поради това отменихме вашата заявка за теглене и анулирахме печалбите.
Извиняваме се за неудобството и разочарованието и ви каним да продължите да играете на нашия сайт.
Ако имате някакви въпроси, моля, отговорете на този имейл или се свържете с нашата поддръжка на клиенти чрез чат на живо на нашия сайт.
Ето това е тяхната причина.
. Трябва да добавя, че не взех нито едно от зайчетата, съгласих се да ги загубя, когато поисках тегленето, също беше напълно завършено. Никога не докосвам тази сума на бонуса, защото имам истинските си пари в моя депозит и спечелих това с то. Отказах да го взема и никога не го пипам, беше цял и беше изгубен, съгласих се.
Dear Julian Enrique,
On review of your withdrawal request, we see that a number of bets were placed that were greater than 10% of the bonus credited to your account. According to the Bonus Terms and Conditions, this is not allowed.
We have therefore cancelled your withdrawal request, and voided the winnings.
We do apologize for any inconvenience and disappointment, and we invite you to continue playing on our site.
Should you have any questions please reply to this email or contact our customer support via live chat on our site.
There it is their reason.
. I have to add that I didn't take any of the bunnies I agreed to loose it when I requested the withdraw also it was fully complete I never touch that amount of bonus cuz I have my real money on my deposit and I won that with it. I refused to take it and I never touch it it was complete and it was lost I agreed to.
Те взеха цялата сума, когато я поисках (теглене), имаше дори $6 повече от някои завъртания (5 завъртания), които ми дадоха, за да ме накарат да чакам повече от 6 часа, за да заработя слот, и трябваше, защото вече, но бонус, но имам предвид завъртания, които платих за него с моя баланс, който вече спечелих (купих специалните 7 завъртания със собствените си печалби, които бях спечелил със собствения си баланс) Трябва да добавя, че поддръжката никога не направи нещо направете го и имам предвид поддръжка, те просто ме питаха едно и също нещо отново и отново и отново за количеството часове, които съм прекарал в чакане да приключат седемте завъртания
They took the amount complete when I requested it (withdrawal) there were even $6 more by some spins (5 spins) that they gave me for a keeping me on waiting more than 6 hours to a slot to work, and I had to because I already but a bonus but I mean spins I paid for it with my balance that I already have won ( bought the special 7 spins with my own winnings that I had won with my own balance) I have to add that the support never did something to do so and I mean support, they were just asking me the same thing over and over and over again for the amount of hours that I spent on waiting for the seven spins to finish
Преди всичко трябва да добавя, че не взех целия баланс, за да избегна всякакъв вид конфликт относно някакво преобръщане или нещо подобно, не поисках всичко. Просто питам за малко, а не за действително спечеленото
Before anything I have to add that I didn't took all the balance for avoid any kind of conflict about some rollover or anything, I didn't request it all. I just ask for some not the actually total won
Точно затова бих искал да видя бонуса и историята на залаганията. 🤔
По някаква причина те смятат, че някакъв бонус е бил активен и свързаното правило е нарушено.
Можете ли да видите тази история някъде в акаунта, моля? Ако не, можете ли да попитате казиното? Защото, когато решите да подадете жалба, тя със сигурност ще бъде изключително полезна.
That's exactly why I would love to see the bonus and wagering history. 🤔
For some reason, they think some bonus was active and the associated rule was broken.
Can you see that history anywhere in the account, please? If not, can you ask the casino? Because when you decide to submit a complaint, it will be extremely useful surely.
Опитах се да изтегля заложените си печалби с истински пари. Депозиран чрез pix. Но когато отидох да тегля, няма опция pix
Че има новини на уебсайта, че те предоставят теглене на pix
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
Говорим за най-ефективния метод за депозит, наличен в Бразилия. Galaxyno не можеше да остане настрана от това. Ако искате да започнете да правите депозити и тегления с Pix в защитено онлайн казино, разгледайте Galaxyno. Сигурни сме, че няма да съжалявате.
I tried to withdraw my wagered winnings with real money. Deposited through pix. But when I went to withdraw, there is no pix option
That there is news on the website that they provide pix withdrawal
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
We are talking about the most efficient deposit method available in Brazil. Galaxyno couldn't stay out of this. If you want to start making deposits and withdrawals with Pix at a secure online casino, check out Galaxyno. We're sure you won't regret it.
Tentei sacar meus ganhos apostados com dinheiro real. Depositei através do pix. Porém quando fui sacar não tem a opção pix
Isso que tem uma notícia no site que eles disponibilizam saque pix
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
Estamos falando do método de depósito mais eficiente disponível no Brasil. O Galaxyno não poderia ficar fora dessa. Se você deseja começar a fazer depósitos e retiradas com Pix em um cassino online seguro, confira o Galaxyno. Temos certeza de que você não vai se arrepender
Добре, изглежда снимката не е налична в момента. Така че благодаря за обяснението. Предполагам, че казиното трябва да обясни или да предложи поне алтернативи.
Ok, well it seems the pix is not available at the moment. So, thanks for the explanation. I guess the casino should explain or suggest alternatives at least.
Все още не успях да се оттегля
I still haven't been able to withdraw
Ainda não consegui efetuar a retirada
Има ли други налични опции? Попитайте казиното, моля - тогава ме уведомете.
Are there any other options available to you? Ask the casino, please - then let me know.
Никога не съм използвал бонус или нещо е било активно, това всъщност беше първият ми депозит, затова се появява 140, но отново трябва да кажа, че беше пълен, взеха го обратно, когато поисках тегленето, нищо от тази сума не беше използвано. Само моите истински пари. Когато правех исканото, се появява съобщение, че ще загубя 140 бонуса. Понеже никога не пипах се съгласих. Но не получих баланса си, който вече беше спечелен с истинските ми пари. Отказах да взема каквото и да е от този бонус и те го взеха обратно заедно с печалбите ми
I never used a bonus or anything was active, this was my first deposit actually, that's why the 140 appears but again I have to say it was complete, they took it back when I requested the withdraw nothing of that amount was used. Only my real money. When I was doing the requested a message appears claiming that I was to loose the 140 of bonus. Because I never touched I agreed. But I didn't receive my balance already won with my real money. I refused to take any of that bonus and they took it back with my wins included
Добре, бих казал, че казиното трябва да обясни ситуацията и да предостави историята на вашите бонуси, която трябва да е празна според вашето описание.
За да подредите нещата, препоръчвам да подадете жалба тук в Casino Guru - използвайте тази връзка , създайте такава и поставете цялата необходима информация там. Някой от екипа по оплакванията ще го провери, след което ще получите известие.
Okay, I'd say the casino should explain the situation and provide your bonus history, which should be empty according to your description.
To sort things out, I recommend submitting a complaint here on Casino Guru - use this link, create one, and put all relevant information there. Someone from the complaint team will check it, then you'll get notified.
Здравейте, бих искал да ми помогнете с казиното Galacticwins, направих депозит за бонус, който е следният: 50 завъртания с нулев залог за депозит от само 5 USD и от този бонус изтеглих 185, въпреки че мога изтеглете 100 от бонуса Не го разбрах, но тегленето предстои 185, поне трябва да получа 100 и поисках тегленето и за да изтегля трябваше да се верифицирам и сметката ми беше потвърдена на 15 април и тегленето ми ще да бъдат прегледани там, консултирах се с чата на Жив съм и той ми каза същото нещо, което предстои, че трябва да им даде 3 дни, че няма проблем с тегленето, но че им дава известно време . но мина повече от седмица и ми се струва, че е много, за да дам отговор.
Ще прикача снимки тук благодаря.
Hello, I would like you to help me with the Galacticwins casino, I made a deposit for a bonus that is the following: 50 Zero-Wager Spins for a deposit of only USD 5 and from that bonus I took out 185 even though I can withdraw 100 from the bonus I don't I realized that, but the withdrawal is pending 185, at least I should receive 100 and I requested the withdrawal and to withdraw I had to verify and my account was verified on April 15 and my withdrawal would be reviewed there, I have been consulting the chat at I'm alive and he has told me the same thing that is pending, that he should allow them 3 days, that there is no problem with the withdrawal but that he give them some time. but it's been more than a week and I feel like it's a lot to give an answer.
I will attach photos here thanks.
Hola, me gustaría que me ayudara con el casino Galacticwins, hice deposito por un bono que es el siguiente: 50 Zero-Wager Spins for a deposit of only USD 5 y de ese bono saque de 185 aun que del bono puedo retirar 100 no me di cuenta de eso, pero el retiro esta pendiente 185, al menos debería recibir 100 y pedí el retiro y para retirar tuve que verificar y mi cuenta se verifico el 15 de abril y ahí entraría en revisión mi retiro, he estado consultando al chat en vivo y me ha dicho lo mismo que esta pendiente, que en les permita 3 días, que no hay ningún problema con el retiro pero que les dé un tiempo. pero ya ha pasado mas de una semana y siento que es mucho para dar una respuesta.
Adjuntare fotos aquí gracias.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.