Здравейте, може ли някой да ми обясни добре какво трябва да сложа там, защото не разбирам?
Hello, could someone explain to me well what I have to put there because I don't understand?
hola alguien me podría explicar bien que es lo que tengo que poner ahí esque no entiendo
IBAN и Swift се предоставят от вашата банка и са кодове за международни преводи, които идентифицират вашата банкова агенция. Трябва да отидете във вашата банка и да го поискате от вашия мениджър или някой друг!!!
IBAN and Swift are given by your bank, are codes for international tranfers that identifies your bank agency. You must go to your bank and request for it with your manager or someone!!!
Добър ден! Депозирах 300 реала в galacti wins и отидох за 700 и няколко реала и не използвах бонуса и се отказах от него, направих теглене преди 5 дни и все още нищо! Може ли някой да ми каже дали има възможност да си получа парите?
Good afternoon! I deposited 300 reais in galacti wins and went for 700 and a few reais and I didn't use the bonus and renounced it, I made a withdrawal 5 days ago and still nothing! Can anyone tell me if there is a possibility of receiving my money?
Boa tarde! Depositei 300 reias na galacti wins e fui para 700 e poucos reais e não usei bonus me abidicando do mesmo, fiz uma retirada a 5 dias e ate hoje nada! Aguém sabe me dizer a há a possibilidade deu receber meu dinheiro?
Здравейте, със сигурност е възможно да получите печалбата. Опитахте ли да се свържете с казиното относно вашето теглене? Ако това е първото ви теглене в казиното, много вероятно е първо да трябва да потвърдите самоличността си и това обикновено отнема известно време.
Hi, it's certainly possible to receive the winnings. Have you tried contacting the casino regarding your withdrawal? If it's your 1st withdrawal in the casino, it's highly probable that you'll need to verify your identity first and that's what usually takes some time.
От 13.02.2024 г. направих тегленето си и то все още не е приключило. Отдавна бях изпратил документите си. Трябваше да се провери и пак ме попитаха. Въпросът ми е кога ще получа депозита си? Минаха повече от 5 дни и все още нищо
Since 02/13/2024 I made my withdrawal and it is still pending. I had already sent my documents for a long time. It was supposed to be verified and they asked me again. My question is when will I receive my deposit? More than 5 days have passed and still nothing
Desde el día 13/02/2024 hice mi retiro y aún está pendiente hace tiempo ya había mandado mis documentos se supone que ya estaba verificado y me lo volvieron a pedir mi pregunta es cuando recibiré mi depocito ya han pasado más de 5 días y aún nada
Съжалявам, че го казвам, но само служителите на казиното ще имат шанс да отговорят на въпроса ви.
Тъй като все още не сте преминали проверката на акаунта, бих казал, че засега трябва да се съсредоточим върху най-важната част - да разберем защо документите ви не са приети.
Бихте ли могли да поясните дали все още трябва да предоставите определени документи или те биват отхвърлени по някаква причина?
Целта ми е да науча откъде идва забавянето. Уведомете ме, моля.
I'm sorry to say that, but only casino employees would have a chance to answer your question.
Since you have not yet passed the account verification, I'd say we should for now focus on the most important part - finding out why your documents are not accepted.
Could you please clarify if you still need to provide certain documents or if they are being rejected for a reason?
I aim to learn where the delay comes from. Let me know, please.
Проблемът беше решен вчера. Говорих с поддръжката и оттеглянето ми вече е в процес, благодаря ви много
Problem solved yesterday I spoke with support and my withdrawal is already in process, thank you very much
Problema solucionado ya ayer hablé con soporte y ya está en proceso mi retiro muchísimas gracias
Хей. Благодаря ви за положителните новини. Винаги е по-добре да се свържете с поддръжката, ако има някакъв проблем, нали? 😉 Обясниха ли какъв е случаят?
Hey. Thank you for tis positive news. It is always better to contact the support if there is some problem, right? 😉 Have they explained what was the case?
Моля, някой знае ли какви документи са ми необходими и колко бързо влиза в сила тегленето?
Please, does anyone know what documents I need and how quickly the withdrawal is effective?
Xfa si alguien sabe que documentos necesito y que tan rápido se hace efectivo el retiro?
Здравейте, според това, което пишете, трябва да се верифицирате в казиното, прав ли съм? Що се отнася до самия ви въпрос, най-доброто нещо, което можете да направите, би било да попитате казиното какво ви трябва и ако те поискат да верифицирате акаунта си, те ще ви кажат какво искат от вас. Но ако искате да попитате предварително, определено трябва да опитате поддръжката на казиното.
След това можете да ни уведомите дали всичко е минало гладко.
Силно вярвам, че ще стане. 🤗
Hello, according to what you write you need to verify yourself in the casino, am I right ? As for your question itself, the best thing to do would be to ask the casino what you need, and if they ask you to verify your account, they will tell you what they require from you. But if you want to ask beforehand, you should definitely try the casino's support.
Afterwards you can let us know if everything went smoothly.
I strongly believe that it will. 🤗
Здравейте, мога ли също така да знам каква беше причината, която ви даде казиното? Това означава ли, че са ти взели всички пари? Успяхте ли да преминете проверката в крайна сметка?
Уведомете ме и ще видим дали можем да ви помогнем.
Hello, can I also know what was the reason the casino gave you ? Does that mean they took all your money? Were you able to pass the verification in the end ?
Let me know and we'll see if we can help you.
здрасти
Дори не бях изпратил документите си... след като исках да се оттегля, се борих около 2 или 3 дни, за да мога да говоря с изпълнителен директор... И в деня, в който ми отговори, това беше ботът и акаунтът ми беше вече на нула и ми каза, че поради правила и условия
Hi
I hadn't even sent my documents... after I wanted to withdraw I struggled for like 2 or 3 days to be able to speak with an executive... And the day it responded to me it was the bot and my account was already at zero and it told me that due to terms and conditions
Holaa
ni siquiera había mandado mis documentos… después de que quise retirar batallé como2o 3 días pa poder hablar con algún ejecutivo …. Y el día que me respondió era el bot y ya estaba en cero mi cuenta y me dijo que por términos y condiciones
Здравейте. Всъщност вашата сметка напълно потвърдена ли е в това казино или все още не? Каква беше точната причина, казаха ви, че сте нарушили условията и знаете ли, че го правите? Моля, предоставете още подробности, за да можем да го проверим и да видим дали нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с това. Ще очакваме вашия отговор.
Hello. Is actually your account fully verified at this casino, or not yet? What was the exact reason, they have told you, you have breached the terms, and are you aware of doing so? Please provide some more details, so we can check it out and see if our complaint team will be able to help you out with that. We'll be waiting for your response.
Не, никога не са ми казвали какво заема… и не, истината е, че не съм наясно и дори не проверявам….
No, they never told me what it occupied… and no, the truth is, I'm not aware and I don't even check….
No nunca me dijeron lo que ocupaba… y no la verdad no estoy consciente y ni cheque ….
Хей, в тази ситуация смятам, че няма да стигнем много по-далеч, като ви задаваме въпроси, така че какво ще кажете за снимките? 🙂. Тъй като наистина искаме да разберем какво се случва, бихте ли могли да поставите екранна снимка, показваща имейла или друг начин за комуникация, чрез който казиното ви е информирало за проблема с правилата?
Повече от убеден съм, че си струва да опитате.
Благодаря ви предварително!
Hey, in this situation, I feel we are not going much further by asking you questions, so how about pictures? 🙂. Since we really want to understand what is going on, could you please paste a screenshot showing the email or any other way of communication through which the casino informed you about the problem with the rules?
I'm more than convinced this is worth a try.
Thank you in advance!
Окончателното ми заключение с това казино: двойки депозити не повече от 50$,. 2 тегления не повече от 150$. Поради тези тегления ми е забранено да получавам всякакви допълнителни бонуси и промоции. И двете претендирани тегления са били с много трудности. Така че мога да кажа сега, сбогом, Galactic Wins, и да съм здрав...
My final conclusion with this casino: couples of deposits no more than 50$,. 2 withdrawals no more than 150$. Because of that's withdrawals, I am banned from any further bonuses and promotions. Both claimed withdrawals has been with lots of difficulty . So I can say now, good bye Galactic Wins, and stay me well...
Виждам друго казино, в което вероятно вече няма да играете. Разбирам, че това, което се случва все повече и повече, е, че казината отнемат бонуси от играчи, които печелят, дори и да не са много. Честно казано, нямам нищо против, защото понякога виждам бонусите като неудобство, а не като предимство.
Що се отнася до тегленията, колко време ви отне да ги получите? Отне ли много време? 🙂
I see another casino you probably won't be playing at anymore. I understand that what is happening more and more is that casinos are taking away bonuses from players who are winning even if it is not much. I wouldn't mind it to be honest, because I sometimes see bonuses as a nuisance rather than an advantage.
As for the withdrawals, how long did it take you to get them ? Did it take long ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.