ФорумКазинаGalactic Wins Casino - обща дискусия

Galactic Wins Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от Scatterpro
|
27424 преглеждания 130 отговора |
|
1...5 6 7
Radka
преди 1 година

Благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Здравейте, може ли някой да ми обясни добре какво трябва да сложа там, защото не разбирам?

Автоматичен превод:
rosaangelicacecilio
преди 1 година

здрасти

Какво трябва да знаете, моля?

Автоматичен превод:
rosaangelicacecilio
преди 1 година

IBAN и Swift се предоставят от вашата банка и са кодове за международни преводи, които идентифицират вашата банкова агенция. Трябва да отидете във вашата банка и да го поискате от вашия мениджър или някой друг!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден! Депозирах 300 реала в galacti wins и отидох за 700 и няколко реала и не използвах бонуса и се отказах от него, направих теглене преди 5 дни и все още нищо! Може ли някой да ми каже дали има възможност да си получа парите?

Автоматичен превод:
JFSDPM81
преди 1 година

Здравейте, със сигурност е възможно да получите печалбата. Опитахте ли да се свържете с казиното относно вашето теглене? Ако това е първото ви теглене в казиното, много вероятно е първо да трябва да потвърдите самоличността си и това обикновено отнема известно време.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

От 13.02.2024 г. направих тегленето си и то все още не е приключило. Отдавна бях изпратил документите си. Трябваше да се провери и пак ме попитаха. Въпросът ми е кога ще получа депозита си? Минаха повече от 5 дни и все още нищо

Автоматичен превод:
obedcreatica
преди 9 месеца

Съжалявам, че го казвам, но само служителите на казиното ще имат шанс да отговорят на въпроса ви.

Тъй като все още не сте преминали проверката на акаунта, бих казал, че засега трябва да се съсредоточим върху най-важната част - да разберем защо документите ви не са приети.

Бихте ли могли да поясните дали все още трябва да предоставите определени документи или те биват отхвърлени по някаква причина?

Целта ми е да науча откъде идва забавянето. Уведомете ме, моля.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проблемът беше решен вчера. Говорих с поддръжката и оттеглянето ми вече е в процес, благодаря ви много

Автоматичен превод:
obedcreatica
преди 9 месеца

Хей. Благодаря ви за положителните новини. Винаги е по-добре да се свържете с поддръжката, ако има някакъв проблем, нали? 😉 Обясниха ли какъв е случаят?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Моля, някой знае ли какви документи са ми необходими и колко бързо влиза в сила тегленето?

Автоматичен превод:
letysasa110383
преди 9 месеца

Здравейте, според това, което пишете, трябва да се верифицирате в казиното, прав ли съм? Що се отнася до самия ви въпрос, най-доброто нещо, което можете да направите, би било да попитате казиното какво ви трябва и ако те поискат да верифицирате акаунта си, те ще ви кажат какво искат от вас. Но ако искате да попитате предварително, определено трябва да опитате поддръжката на казиното.

След това можете да ни уведомите дали всичко е минало гладко.

Силно вярвам, че ще стане. 🤗

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ти

За съжаление отмениха тегленето ми и го анулираха

Автоматичен превод:
letysasa110383
преди 9 месеца

Здравейте, мога ли също така да знам каква беше причината, която ви даде казиното? Това означава ли, че са ти взели всички пари? Успяхте ли да преминете проверката в крайна сметка?

Уведомете ме и ще видим дали можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здрасти

Дори не бях изпратил документите си... след като исках да се оттегля, се борих около 2 или 3 дни, за да мога да говоря с изпълнителен директор... И в деня, в който ми отговори, това беше ботът и акаунтът ми беше вече на нула и ми каза, че поради правила и условия

Автоматичен превод:
letysasa110383
преди 8 месеца

Здравейте. Всъщност вашата сметка напълно потвърдена ли е в това казино или все още не? Каква беше точната причина, казаха ви, че сте нарушили условията и знаете ли, че го правите? Моля, предоставете още подробности, за да можем да го проверим и да видим дали нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне с това. Ще очакваме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не, никога не са ми казвали какво заема… и не, истината е, че не съм наясно и дори не проверявам….

Автоматичен превод:
letysasa110383
преди 8 месеца

Хей, в тази ситуация смятам, че няма да стигнем много по-далеч, като ви задаваме въпроси, така че какво ще кажете за снимките? 🙂. Тъй като наистина искаме да разберем какво се случва, бихте ли могли да поставите екранна снимка, показваща имейла или друг начин за комуникация, чрез който казиното ви е информирало за проблема с правилата?

Повече от убеден съм, че си струва да опитате.

Благодаря ви предварително!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Окончателното ми заключение с това казино: двойки депозити не повече от 50$,. 2 тегления не повече от 150$. Поради тези тегления ми е забранено да получавам всякакви допълнителни бонуси и промоции. И двете претендирани тегления са били с много трудности. Така че мога да кажа сега, сбогом, Galactic Wins, и да съм здрав...

Автоматичен превод:
dancerreddevile
преди 6 месеца

Виждам друго казино, в което вероятно вече няма да играете. Разбирам, че това, което се случва все повече и повече, е, че казината отнемат бонуси от играчи, които печелят, дори и да не са много. Честно казано, нямам нищо против, защото понякога виждам бонусите като неудобство, а не като предимство.

Що се отнася до тегленията, колко време ви отне да ги получите? Отне ли много време? 🙂

Автоматичен превод:
1...5 6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини