Просто имах предвид правилата на казиното. Мисля, че лимитът за теглене от 500 евро е нисък. Casino Guru рекламира, че не предпочита казината с месечни или други лимити за теглене.
I was just referring to the casino's rules. I think the withdrawal limit of 500 euros is low. Casino Guru advertises that it does not favor casinos with monthly or other withdrawal limits.
Viittasin vain muuten kasinon sääntöihin. Mielestäni 500 euron nostorajoitus on alhainen. Casino Guru mainostaa, että se ei suosi kasinoita, joissa on kuukausittaisia tai muita nostorajoituksia.
Е, ние не рекламираме казина, ние просто ги изброяваме въз основа на резултата. Не е същото.
Освен това долните граници са посочени като отрицателни - проверили ли сте?
Този печатен екран е директно от страницата за преглед на Galxyno . Ще откриете това, ако превъртите надолу до дъното.
Well, we do not advertise casinos, we just list them based on the score. It's not the same.
Furthermore, the lower limits are listed as negative - have you checked?
This printscreen is directly from the Galxyno review page. You'd find that if you scroll down to the bottom.
Конфискувани са 43 милиона йени. .
Става въпрос за 360 000 щатски долара?
Наистина глупаво.
Заявленията за теглене няма да преминат и ако има някакво неудобство от страна на казиното, то ще бъде конфискувано.
Не е ли странно, че правилата могат да се тълкуват по всякакъв начин в зависимост от удобството на казиното?
Само депозитите са ранни, но тегленията са бавни.
Нечувано е да се конфискуват 43 милиона йени. А причината се разследва.
Моля, разпространете този факт по целия свят.
Чудя се дали казино гуру ще го подкрепи?
43 million yen was confiscated. .
Is it about 360000 US dollars?
Really stupid.
Withdrawal applications will not pass, and if there is any inconvenience on the casino side, it will be confiscated.
Isn't it strange that the rules can be interpreted in any way depending on the convenience of the casino?
Only deposits are early, but withdrawals are slow.
It is unheard of to confiscate 43 million yen. And the cause is under investigation.
Please spread this fact to the whole world.
I wonder if casino guru will support it?
4300万円没収されました。。
アメリカドルで大体360000ぐらいかな?
本当に馬鹿げてる。
出金申請は通らないしカジノ側の不都合なことがあれば没収する。
カジノの都合次第でどうとでも解釈ができる規約なんておかしいでしょ。
入金だけはいっちょ前に早い癖に、出金は遅い。
4300万円没収するとか前代未聞。しかも原因は調査中とのこと。
どうかこの事実が全世界に広がってほしい。
casino guru は対応してくれないのかな?
Здравейте,
Трябва да кажа, че наистина съжалявам за проблема ви, сумата, която споменавате, е невероятна!
Знам, че сте подали жалбата , но все пак можете ли да обясните как точно бяха конфискувани тези печалби? Как казаното обясни?
Във вашия пост не намерих конкретна информация, само общи въпроси. И така, дайте ми някаква представа, моля?
Hello,
I must say I'm truly sorry for your issue, the amount you mention is marvelous!
I know you have submitted the complaint, but still, can you explain how exactly were those winnings confiscated? How did the casino explain?
In your post I didn't find any concrete information, just general questions. So, give me some clue, please?
Благодаря ви за отговора.
Играя само игри с истински пари и не получавам никакви бонуси.
Конкретна игра, този път пространство XY, причиняваше грешката.
galaxyno имейл
„След преглед на историята на вашата игра стана ясно, че в играта „Space XY" е използвана неизправност."
Но такива грешки не се показваха по време на играта и аз играех нормално.
Разбира се, играл съм различни игри като бакара, слотове, игри на живо и т.н., така че тези 43 милиона йени не са чисто сума за грешка, но поради грешка, причинена от интервал XY, спечелих в други игри. Има и печелене на пари.
От моя гледна точка всички правила и условия се определят от страна на казиното и аз не съм доволен от това, което galaxyno направи този път.
Между другото, когато попитах казиното, се върна само думата „потвърждаване". Ще се произнесем, когато конфискуваме приходите от продажбата, защото искаме да осигурим собствените си печалби, въпреки че все още проверяваме и не е ясно каква е причината.
Между другото, кандидатствах за теглене, но мина от първия път. По това време моята банка не обработваше парични преводи в чужбина, така че анулирах поръчката. След това, като кандидатствах пак с жетон, май беше маркиран от секретариата и конфискуван.
Всички грешки са отговорност на казиното. Всички други печалби трябва да бъдат върнати тук.
Никога не съм чувал за казино, което да проверява депозитите с пълна скорост, да не ви позволява да теглите и да конфискува приходите.
thank you for your reply.
I only play real money games and do not receive any bonuses.
A specific game, this time space XY, was causing the error.
galaxyno email
"Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY"."
However, such errors were not displayed during the game, and I was playing normally.
Of course, I have played various games such as baccarat, slots, live games, etc., so this 43 million yen is not purely an error amount, but due to an error caused by space XY, I won in other games. There is also winning money.
From my point of view, the terms and conditions are all decided by the casino side, and I am not satisfied with what galaxyno has done this time.
By the way, when I asked the casino side, only the word "confirming" came back. We will make a judgment when we confiscate the sales proceeds because we want to secure our own profits, even though we are still checking and it is not clear what the cause is.
By the way, I applied for withdrawal, but I passed the first time. At that time, my bank did not handle overseas remittance, so I canceled the order. After that, when I applied again with jeton, it seems that it was marked by the secretariat and confiscated.
Any errors are the responsibility of the casino. Any other winnings should be returned here.
I've never heard of a casino that verifies deposits at full speed, doesn't let you withdraw, and confiscates the proceeds.
返信ありがとうございます。
私はリアルマネーのみでゲームをしており、ボーナスは一切受け取っておりません。
特定のゲーム、今回はspace XYというゲームがエラーを引き起こしていたとの事でした。
galaxynoのメールには
「Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY".」
ただゲームの最中にそういったエラーなどは表示されず、普通にプレイをしておりました。
もちろんこのゲームだけではなく、バカラやスロット、ライブゲームなどいろいろプレイをしてきた為、この4300万円が純粋にエラーのみの金額ではありませんが、space XYが起こしたエラーにより、他のゲームで獲得した勝利金もあります。
私から見ると、規約なんてものはカジノ側のの言い分ですべてが決まってしまうとのであり、今回galaxynoが行ったことに対しては納得がいっておりません。
ちなみに、カジノ側に問い合わせると「確認中」という言葉だけ帰ってきました。確認中で何が原因がもはっきりしていないのにも関わらず、自分たちの利益を確保したいが為に売上金を没収したときこちらは判断をします。
ちなみに出金申請を行いましたが一度目は通っています。その際当方の銀行が海外送金を取り扱っていないためキャンセルをしました。その後再度jetonで申請したところ事務局にマークされて没収されたみたいです。
エラーが起きたのはカジノ側の責任です。それ以外で得た賞金額はこちらに還元されるべきです。
入金はフルスピードで認証され、出金をさせず、売上金を没収するカジノなんて聞いたこともありません。
Добре - благодаря за обяснението.
Въпреки че все още виждам някои несигурни части, трябва да помисля върху твърдението, че казиното е отговорно за всички грешки. Е, предполагам, че не е така.
Проверихте ли правилата? Почти всяко казино заявява, че всички печалби, спечелени поради технически грешки или грешки, ще бъдат анулирани.
Вашата ситуация е доста сложна, защото сте спечелили печалбите си, като играете много други игри. Според мен дори казиното не беше наясно с усложненията през цялото време.
Не забравяйте да обясните всички подробности в жалбата , моля. Тези ще са необходими, сигурен съм.
Е, пожелавам ви справедливо и честно решение 🙏🤞
Ok - thank you for the explanation.
Though I still see some uncertain parts, I must reflect on the statement that the casino is responsible for any errors. Well, I guess it is not.
Did you check the rules? Almost every casino states something like all winnings gained due to technical bugs or errors will be voided.
Your situation is quite complex cause you gained your winnings by playing many other games. The way I see it, even the casino was not aware of the complications the whole time.
Make sure to explain all details in the complaint, please. These will be needed, I'm sure.
Well, wish you a fair and square solution 🙏🤞
Всички оплаквания са както са описани.
Мисля, че е неизбежно да се появи грешка, но мисля, че е много разочароващо, че не можем да получим това, което трябва да получим.
Лоша практика е да го конфискувате само защото е обект на разследване, без дори да знаете колко струва.
Това не е умишлена грешка и грешката е отговорност на казиното.
Ако възникне грешка, сумата трябва да бъде обявена и тъй като играчът не може да види историята на залозите, ръководството може умишлено да се забърква с нея.
Сайтът galaxyno не показва отделно цялата история и не можете да видите данните след страница 13 от тук.
Както казах преди, грешката не беше цялата, но и други казина на живо също вървяха. Не мога да кажа, че е имало такава грешка при нормална игра.
След като това се приложи, дори ако направите печалба, като направите грешка с, да речем, $1 повече,
Това означава, че можете да конфискувате сумата.
От страна на играча впечатлението от казиното е най-лошо. Остава само фактът, че всичките 43 милиона йени са отнети.
Прочетох условията. Просто мисля, че е несправедливо да се използва това като щит за конфискуване на цялата сума. трябва да бъде гарантирано до известна степен.
All complaints are as described.
I think it's inevitable that an error will appear, but I think it's very disappointing that we can't receive what we should receive.
It's a bad practice to confiscate it just because it's under investigation without even knowing how much it's worth.
This is not an intentional error and the error is the responsibility of the casino.
If an error occurs, the amount should be announced, and since the player cannot see the bet history, the management side can intentionally mess with it.
The galaxyno site doesn't display all history separately, and you can't see the data after page 13 from here.
As I said before, the error was not all, but other live and casinos were also going. I can't tell that there was such an error during normal play.
Once this is applied, even if you make a profit by making a mistake by, say, $1 more,
It means that you can confiscate the amount.
From the player's side, the impression of the casino is the worst. All that remains is the fact that all 43 million yen has been taken away.
I have read the terms. I just think it's unfair to use that as a shield to confiscate the full amount. should be guaranteed to some extent.
苦情は説明したものが全てです。
エラーが出てしまうのは仕方のないことだと思いますが、こちらからすると受け取れるべきモノが受け取れないというのは非常に残念なものだと思います。
額がいくらなのかも把握せず、調査中というだけで没収というのはあるまじき行為です。
こちらが意図的にエラーを起こしたわけではなくエラーが出たのはカジノ側の責任です。
エラーが出たのであればその額を公表すべきですし、プレイヤー側からベット履歴が見れないので運営側が意図的にイジることだってできますよね。
galaxynoのサイトは別途履歴が全て表示されず、13ページ以降のデータはこちらから見ることができません。
前にも申し上げました通り、そのエラーが全てではなく他のライブやカジノなども行っていました。通常プレイをしているときにそんなエラーがあったなんて判断できません。
これが適用されてしまうと、例えば1ドル多く間違えて利益が出た場合でも全
額没収しても良いということになります。
プレイヤー側からするとカジノの印象は最悪です。4300万円をすべて奪い去ったという事実しか残りません。
規約は読みました。ただそれを盾にして全額没収するのはズルいと思います。ある程度保証されるべきです。
Здравейте.
Съчувствам ви, за съжаление в такива случаи доставчикът на игри трябва да извърши пълна проверка, следователно казиното трябва да получи доклад със заключение. Обикновено отнема известно време. Въпреки че не разбирам напълно с кои грешки имаме работа тук. Обикновено техническите грешки се обработват от доставчика на играта.
Съгласен съм, че е някак си странно, че всички печалби са анулирани, бих искал да видя някои листове, показващи кои игри или игра са били засегнати.
Предполагам, че трябва да изчакаме жалбата да се развие по-нататък.🤔
Hello.
I empathize with you, sadly in such cases the game provider should run a full check hence the casino should be given a report with a conclusion. It usually takes some time. Though I do not fully understand which errors are we dealing with here. Normally, technical bugs are handled by the game provider.
I agree it is somehow strange all winnings have been voided, I would love to see some sheets showing which games, or gameplay were affected.
I guess we should wait for the complaint to develop further.🤔
да, толкова странно, че целият ми отскок е анулиран.
моята история на играта вече не се появява до 22 март 2023 г.
така че не разбрах коя част е проблем
поисках повече подробности, но galaxyno няма отговор.
galaxyno трябва да обясни този проблем.
galaxyno каза според правилото,
отскачането ми е невалидно, но няма доказателства. няма история на играта, просто играех нормално😭
много лоша компания😭😭
yeah, so strange all of my bounce voided.
my game history is no longer apear untill 2023/03/22.
so i didnt find out which part .problem
i requested more detail, but galaxyno has no answer.
galaxyno have to explan.this issu.
galaxyno said according to rule,
my bounce all void but it has no evidence. no game histry, i was just playing normaly😭
very bad company😭😭
Какво е за ръководството на казиното да конфискува парите и да избяга, защото това е, което сте обяснили в имейла? Дори не носи отговорност. Засега това е казино, което мисли само да вземе всичко, което може да се вземе от клиентите.
Никога не съм чувал за казино, което конфискува 43 милиона.
Не мога да повярвам, че такова измамно казино се регистрира в Malta Gaming и управлява казино.
What is it like for casino management to confiscate the money and run away because it's what you explained in the email? It doesn't even hold accountability. For the time being, it is a casino that only thinks about taking everything that can be taken from customers.
I have never heard of a casino that confiscates 43 million.
I can't believe that such a fraudulent casino is registering with Malta Gaming and operating a casino.
お金を没収して、emailに説明した通りだからと逃げるのはカジノ運営的にはどうなんですか?説明責任も果たしてくれません。とりあえず客から奪えるものは全て奪おうという事しか考えてないカジノです。
4300万没収するというカジノなんて聞いたこともありません。
こういう詐欺みたいなカジノもマルタゲーミングに登録をしてカジノを運営しているということしているということか信じられません。
Няма смисъл да търсите решение тук
винаги има един и същи отговор за всички...
просто. Крада само, че всички като мен също са били измамени се крадат
трябва да денонсираме, за да видим дали ни плащат
It's no use looking for a solution here
always has the same answer for everyone...
simple . I only steal that everyone like me was also deceived is stolen
we have to denounce to see if they pay us
nao Adianta procura solução aqui
sempre tem as msm resposta para todos …
simplis . roubo somente isso todos como eu tbm foi enganado é roubado
gente tem q denucia pra ver se eles nos paga
Здравейте
Е, виждам, че казиното също спомена доставчика на играта, така че предполагам, че трябва да има допълнително разследване или доставчикът на играта вече е направил своето изявление.
Мога ли да знам какво е написано в имейла, споменат за поддръжката, моля? Трябва да съдържа поне някакво обяснение.
Hey there.
Well, I can see the casino also mentioned the game provider, so I would assume there must be some further investigation, or the game provider already made its statement.
May I know what was written in the email the support mentioned, please? It should contain some explanation at least.
Няма смисъл да търсите решение тук
винаги има един и същи отговор за всички...
просто. Крада само, че всички като мен също са били измамени се крадат
трябва да денонсираме, за да видим дали ни плащат
It's no use looking for a solution here
always has the same answer for everyone...
simple . I only steal that everyone like me was also deceived is stolen
we have to denounce to see if they pay us
nao Adianta procura solução aqui
sempre tem as msm resposta para todos …
simplis . roubo somente isso todos como eu tbm foi enganado é roubado
gente tem q denucia pra ver se eles nos paga
Надявах се да си преминал това.
„Благодарим на Galaxyno Casino Team за историята на играта.
Уважаеми andressagrafin0000,
Историята на игрите, предоставена от казиното, предполага, че сте направили доста свръхзалагания и следователно сте нарушили правилото за максимален залог. Ако играенето на ограничени игри беше единственият проблем тук, щяхме да се опитаме да убедим казиното да ви изплати печалбите ви, защото вярваме, че това трябва да бъде наложено от системата на казиното. Въпреки това, нарушаването на правилото за максимален залог дава на играчите нечестно предимство пред казиното и прилагането на това правило все още не е индустриален стандарт, страхувам се, че не мога да ви помогна с това. За съжаление жалбата ви ще бъде отхвърлена. Иска ми се да мога да бъда повече полезен."
Съжалявам.
I was hoping you passed that.
"Thank you Galaxyno Casino Team for the game history.
Dear andressagrafin0000,
The game history provided by the casino suggests that you made quite a lot of overbets and therefore breached the maximum bet rule. If playing restricted games was the only issue here, we would try to convince the casino to pay you your winnings because we believe that this should be enforced by the casino system. However, breaching the maximum bet rule gives players an unfair advantage over the casino and the enforcement of this rule isn't an industry standard yet, I'm afraid I can't help you with this one. Unfortunately, your complaint will be rejected. I wish I could be of more help."
I'm sorry.
това е, че получих моята поща.
След преглед на историята на играта ви стана ясно, че в играта „Space XY" е използвана неизправност. Тази констатация беше допълнително проверена и потвърдена от доставчика на играта.
Поради това ние анулирахме вашата заявка за теглене и анулирахме печалбите, получени от тези средства.
Можете да се обърнете към следните условия, намиращи се в нашите Общи условия ( https://www.galaxyno.com/en/tnc ):
this is i recieved my mail.
Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY". This finding was further verified and confirmed by the game supplier.
Due to this we have canceled your withdrawal request and voided the winnings that were derived from these funds.
You may refer to the following Terms located in our General Terms and Conditions (https://www.galaxyno.com/en/tnc):
Здравейте и благодаря.
Така че, както казах, техническата "нередност" беше потвърдена от доставчика на играта. Но все още смятам, че трябва да се вземат предвид и всички други подробности. Следователно това е само за най-доброто, което споменахте наведнъж в жалбата.
Честно казано, изглежда, че казиното смята ситуацията за затворена, добре - ще видим!
Hello, and thank you.
So it's as I said, the technical "irregularity" was confirmed by the game provider. But I still think all other details should be considered as well. Hence it's only for the best you mentioned all at once in the complaint.
Honestly, it seems the casino sees the situation as closed, well - we shall see!
Твърде безотговорно е просто да кажете „вижте имейла", без да разкривате информацията. Ако това е така, мисля, че е победа. Казиното трябва да гарантира страната на играча.
It's too irresponsible to just say "look at the email" without disclosing the information. If this is the case, I think it's a win. The casino should guarantee the player side.
情報を開示せずメールを見ろの一言だけで済ますのはあまりにも無責任。これだと行ったもの勝ちだと思います。カジノはプレイヤー側に保証すべきです。
Здравейте, бих искал да направя наблюдение/оплакване относно 5 мижави безплатни завъртания, които получих от казиното без никакви изрични правила и условия и когато отидох да го видя, трябваше да изпълня превъртане от 50x 4-те реала, които спечелих в безплатните завъртания. Това е смешно, ако беше 100 или 500 реала BRL, щеше да е добре, но цената на близалка е твърде висока за главата ми. Galaxyno ме разочарова, почти сюрреалистично е да заложиш 200 BRL на 4. Нито една дъвка не може да бъде простена.
Hello, I would like to make an observation/complaint about 5 measly free spins that I received from the casino without any explicit terms and conditions and when I went to see it, I had to fulfill a rollover of 50x the 4 reais that I won in the free spins. This is ridiculous, if it was 100 or 500 reais BRL it would be fine but the price of a lollipop is too much for my head. Galaxyno let me down, it's almost surreal to bet 200 BRL on 4. Not a piece of gum can be forgiven.
Olá, gostaria de fazer uma observação/reclamação de 5 míseros giros grátis que eu recebi do cassino sem termos e condições nenhum explícito e quando fui ver tinha que cumprir rollover de 50x os 4 reais que eu ganhei nos giros grátis. Isso é ridículo, se fosse 100 ou 500 reais BRL tudo bem mas o preço de um pirulito é demais pra minha cabeça. Galaxyno me decepcionou, chega a ser surreal apostar 200 BRL em cima de 4. Nem um chiclete os caras perdoam.
Твърде безотговорно е просто да кажете „вижте имейла", без да разкривате информацията. Ако това е така, мисля, че е победа. Казиното трябва да гарантира страната на играча.
It's too irresponsible to just say "look at the email" without disclosing the information. If this is the case, I think it's a win. The casino should guarantee the player side.
情報を開示せずメールを見ろの一言だけで済ますのはあまりにも無責任。これだと行ったもの勝ちだと思います。カジノはプレイヤー側に保証すべきです。
Здравейте
Забелязахте ли искането? Жалбата се нуждае от вашето внимание. Моля, вземете историята на игрите, ако можете.
Hey there.
Did you notice the request? The complaint needs your attention. Kindly obtain the gaming history, if you can.
Здравейте, бих искал да направя наблюдение/оплакване относно 5 мижави безплатни завъртания, които получих от казиното без никакви изрични правила и условия и когато отидох да го видя, трябваше да изпълня превъртане от 50x 4-те реала, които спечелих в безплатните завъртания. Това е смешно, ако беше 100 или 500 реала BRL, щеше да е добре, но цената на близалка е твърде висока за главата ми. Galaxyno ме разочарова, почти сюрреалистично е да заложиш 200 BRL на 4. Нито една дъвка не може да бъде простена.
Hello, I would like to make an observation/complaint about 5 measly free spins that I received from the casino without any explicit terms and conditions and when I went to see it, I had to fulfill a rollover of 50x the 4 reais that I won in the free spins. This is ridiculous, if it was 100 or 500 reais BRL it would be fine but the price of a lollipop is too much for my head. Galaxyno let me down, it's almost surreal to bet 200 BRL on 4. Not a piece of gum can be forgiven.
Olá, gostaria de fazer uma observação/reclamação de 5 míseros giros grátis que eu recebi do cassino sem termos e condições nenhum explícito e quando fui ver tinha que cumprir rollover de 50x os 4 reais que eu ganhei nos giros grátis. Isso é ridículo, se fosse 100 ou 500 reais BRL tudo bem mas o preço de um pirulito é demais pra minha cabeça. Galaxyno me decepcionou, chega a ser surreal apostar 200 BRL em cima de 4. Nem um chiclete os caras perdoam.
Получих 5 безплатни завъртания като подарък за първия си депозит и когато завърших безплатните завъртания, ми се струва преобръщане 50 пъти над печалбите. Това е смешно, те ми дадоха бонбон и трябва да завършите 50x, за да изтеглите. Мисля, че казината трябва да преразгледат тези практики, защото са смешни. Сигурно се шегуват с нас!!!
I received 5 free spins as a gift for my first deposit and when I completed the free spins appears to me rollover 50x above the wins. That's ridiculous, they gave me a candy and it's necessary to complete 50x to withdraw. I think casinos must review this practices because it's ridiculous. They must be kidding with us!!!
Днес ми правят нов подарък с 60x преобръщане. Извинявай Galaxyno, не съм идиот!!!
Today they are giving me a new gift with 60x rollover. Sorry Galaxyno, I'm not an idiot!!!
Кажете им да анулират печалбите от безплатните завъртания или сами да загубят бонуса, ако в акаунта ви има възможност за това, безплатните завъртания с изисквания за залагане винаги са лоша стойност, особено ако изискванията са твърде високи и общата стойност на безплатните завъртания са толкова ниски
Tell them to void the winnings from the free spins or forfeit the bonus yourself if there is a facility in your account to do so, free spins with wagering requirements are always bad value, specially if the requirements are way too high and the overall value of the free spins is that low
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.