ФорумКазинаGalactic Wins Casino - обща дискусия

Galactic Wins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Scatterpro
|
16618 преглеждания 117 отговора |
|
1 2 3...6
Добавете пост
преди 1 година

така че направих няколко депозита през февруари, без бонус.

Транзакция iddate & timeamountstatus621918915/02/23 09: 24 € 100.00 Приготвени621907415/02/23 09: 11 € 50.00 Приготвен 616688209/02/23 20: 42 € 100.00apploved61661109/02/23 20: 05 £ 50.00апсион6161812/050.00.00Ап 46€50,00Одобрен616620409/02/23 19:04€50,00Одобрен616602409/02/23 18:36€50,00Одобрен616557909/02/23 17:41€25,00Одобрен

както можете да видите тук.

Успях да спечеля малко пари в крайна сметка,

поиска теглене от 750, тъй като просто бях щастлив да получа първоначалните си депозити обратно.

предоставих документи, получих имейл, че акаунтът ми е одобрен и тегленето предстои.

Това е

все още е в очакване

те вероятно се надяват да го отменя и да заложа всичко.

Не виждам никакъв проблем с моето теглене, тъй като не взех бонус/.

Автоматичен превод:
saliktenis10
преди 1 година

Здравей,

откога тегленето ви предстои? Обработката отнема известно време, така че би било добре да знаете кога акаунтът ви е потвърден.

Даваме на казината 14 пълни дни за проверка и теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета, спрете да се опитвате да намерите решение тук... никога няма да го намерите

Показах всички доказателства, че съм прав

Показах им имейли, в които се говори, че съм заложил на грешни игри

Тогава извиненията бяха, че съм играл стойност над ...

всички кражби

Този чат тук не помага с нищо

Като казва това, което никой не иска да чуе

Той е филиал на galaxyno the guru



Винаги грешим...

тотална кражба

Автоматичен превод:
saliktenis10
преди 1 година

Вече са проверили документите ви? Ако случаят е такъв, тогава не е нормално все още да забавяте плащанията, разбирам ви, защото съм свикнал да играя в казина, които извършват тегления в рамките на 5 часа, което считам за бързо, близо 24 часа е нормално, но повече от цял ден за теглене наистина е посредствен/бавен. Попитайте поддръжката какво е тяхното средно време за извършване на теглене, ако вече са потвърдили вашите документи, някои казина предоставят очакваното време за извършване на тегленията

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета, спрете да се опитвате да намерите решение тук... никога няма да го намерите

Показах всички доказателства, че съм прав

Показах им имейли, в които се говори, че съм заложил на грешни игри

Тогава извиненията бяха, че съм играл стойност над ...

всички кражби

Този чат тук не помага с нищо

Като казва това, което никой не иска да чуе

Той е филиал на galaxyno the guru



Винаги грешим...

тотална кражба

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че е справедливо да спомена резюмето на жалбата :

„Историята на игрите, предоставена от казиното, предполага, че сте направили доста свръхзалагания и следователно сте нарушили правилото за максимален залог. Ако играенето на ограничени игри беше единственият проблем тук, ще се опитаме да убедим казиното да ви изплати печалбите, защото вярваме че това трябва да се прилага от системата на казиното. Въпреки това, нарушаването на правилото за максимален залог дава на играчите нечестно предимство пред казиното и прилагането на това правило все още не е индустриален стандарт, страхувам се, че не мога да ви помогна този. За съжаление жалбата ви ще бъде отхвърлена. Иска ми се да съм от повече помощ."

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Още един идиотизъм от подкрепата за това скапано казино. Беше изпратено писмо от ново казино от тази мрежа с оферта за безплатни завъртания без депозит. Регистрирах се, въведох всичките си данни, но имейлът с линка за потвърждение не пристигна. Свързах се с поддръжката. Освен че чаках половин час за отговор, операторът започна да изисква това:

Мога да помогна да го потвърдим ръчно, можете ли да изпратите имейл на: galaxyno@Support.com с пълното си име, дата на раждане и адрес, моля

ЧУДЯ СЕ, ПО дяволите, ТРЯБВА ЛИ ДА ИЗПРАЩА ВСИЧКИ МОИ ДАННИ НА НЯКОЙ ИМЕЙЛ (МНОГО ПОВЕЧЕ НА ДРУГО КАЗИНО), АКО СЪМ ПОСОЧИЛ ВСИЧКО ПРИ РЕГИСТРАЦИЯТА?

РАЗБИРА СЕ, АЗ ОТКАЗАХ ДА НАПРАВЯ ТОВА И БЛОКИРАХ ПРОКАТОТО КАЗИНО.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че е справедливо да спомена резюмето на жалбата :

„Историята на игрите, предоставена от казиното, предполага, че сте направили доста свръхзалагания и следователно сте нарушили правилото за максимален залог. Ако играенето на ограничени игри беше единственият проблем тук, ще се опитаме да убедим казиното да ви изплати печалбите, защото вярваме че това трябва да се прилага от системата на казиното. Въпреки това, нарушаването на правилото за максимален залог дава на играчите нечестно предимство пред казиното и прилагането на това правило все още не е индустриален стандарт, страхувам се, че не мога да ви помогна този. За съжаление жалбата ви ще бъде отхвърлена. Иска ми се да съм от повече помощ."

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вижте имейла, който ми изпрати, и вижте какъв е отговорът им.

Пише, че съм играл в ограничената игра, нито веднъж не казва, че става дума за стойност на залога

Все още имам имейла

тук можете да имате всички доказателства винаги се опитвайте да измислите друго извинение

Никой не идва тук, ако греша

ние имаме нашите права да получим това, което е наше

просто искам това, което е мое


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино също има наистина ниски разрешени тегления с бонуси. Много общо 500 евро със 100% бонус и 100 евро за депозит. Като цяло обаче бонусът не може да бъде рециклиран поради несправедливи правила за рециклиране.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Още един идиотизъм от подкрепата за това скапано казино. Беше изпратено писмо от ново казино от тази мрежа с оферта за безплатни завъртания без депозит. Регистрирах се, въведох всичките си данни, но имейлът с линка за потвърждение не пристигна. Свързах се с поддръжката. Освен че чаках половин час за отговор, операторът започна да изисква това:

Мога да помогна да го потвърдим ръчно, можете ли да изпратите имейл на: galaxyno@Support.com с пълното си име, дата на раждане и адрес, моля

ЧУДЯ СЕ, ПО дяволите, ТРЯБВА ЛИ ДА ИЗПРАЩА ВСИЧКИ МОИ ДАННИ НА НЯКОЙ ИМЕЙЛ (МНОГО ПОВЕЧЕ НА ДРУГО КАЗИНО), АКО СЪМ ПОСОЧИЛ ВСИЧКО ПРИ РЕГИСТРАЦИЯТА?

РАЗБИРА СЕ, АЗ ОТКАЗАХ ДА НАПРАВЯ ТОВА И БЛОКИРАХ ПРОКАТОТО КАЗИНО.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей PVD2021,

понякога тази информация се изисква от казината. От вас зависи дали искате да играете с тях или да изберете друг, който няма тези изисквания. Имате ли друго казино, където обичате да играете и доволни ли сте от всичко там? Споделете с нас.🙂

Автоматичен превод:
andressagrafin0000
преди 1 година

Съжалявам, но всъщност няма значение какво пише в имейла. Помолихме казиното да подкрепи твърдението с доказателства и те го направиха.

Наистина смятам, че е безсмислено да възразявате, като споменавате факта, че първоначално сте били обвинени в игра на ограничени игри. Резултатът, който екипът по жалбите откри, за съжаление е доста ясен, вие сте надхвърлили правилата няколко пъти, следователно сте спечелили нечестно предимство - което ви позволява да завършите залагането по-бързо или да спечелите увеличена печалба на завъртане на овърбет.

Имате право, но трябва да спазвате правилата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино също има наистина ниски разрешени тегления с бонуси. Много общо 500 евро със 100% бонус и 100 евро за депозит. Като цяло обаче бонусът не може да бъде рециклиран поради несправедливи правила за рециклиране.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Seppo14,

Можете ли да посочите проблемите с несправедливото рециклиране? Изгубих се, предполагам.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Считам го за несправедливо в този смисъл, тъй като и бонусът, и депозитът подлежат на рециклиране. В реномираните казина трябва само да заложите бонуса. Galaxyno също има този лимит за теглене от 500 евро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но всъщност няма значение какво пише в имейла. Помолихме казиното да подкрепи твърдението с доказателства и те го направиха.

Наистина смятам, че е безсмислено да възразявате, като споменавате факта, че първоначално сте били обвинени в игра на ограничени игри. Резултатът, който екипът по жалбите откри, за съжаление е доста ясен, вие сте надхвърлили правилата няколко пъти, следователно сте спечелили нечестно предимство - което ви позволява да завършите залагането по-бързо или да спечелите увеличена печалба на завъртане на овърбет.

Имате право, но трябва да спазвате правилата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

точно ние трябва да спазваме правилата и вие също

ако получа промоцията на играта

Направих депозита там, нямаше ограничения за промоцията

Свързах се с обслужващите няколко пъти, нито веднъж не ми казаха нищо за това

същите, които направиха тегленето вместо мен

след това получавам имейл от поддръжката, че съм играл невалидна игра

след това ви казват, че съм заложил твърде много

каква платформа. И това също? Тъй като не можах, не приех залозите, анулирах

и всичко това е лъжа

накарайте всеки да депозира и да загуби парите си

Знам само, че един ден ще ми платят

Ако мога да денонсирам платформата, ще го направя!

Защо Estrel Bet има Blaze?

най-добрата платформа и това наистина плаща без кражба

само аз сгреших с fausos ad go up galaxino и ме откраднаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Никой случай тук нямаше решение

само измама и лъжа

ние трябва да денонсираме платформата, защото нашите пари по този начин няма да получим

не оставяй твоето

отивам до края

Автоматичен превод:
преди 1 година

Считам го за несправедливо в този смисъл, тъй като и бонусът, и депозитът подлежат на рециклиране. В реномираните казина трябва само да заложите бонуса. Galaxyno също има този лимит за теглене от 500 евро.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, бих казал, че е нормално да заложите и двете. Въпросът е колко пъти? Все още не разбирам напълно какво общо има лимитът за теглене с нечестното залагане.

Автоматичен превод:
преди 1 година

точно ние трябва да спазваме правилата и вие също

ако получа промоцията на играта

Направих депозита там, нямаше ограничения за промоцията

Свързах се с обслужващите няколко пъти, нито веднъж не ми казаха нищо за това

същите, които направиха тегленето вместо мен

след това получавам имейл от поддръжката, че съм играл невалидна игра

след това ви казват, че съм заложил твърде много

каква платформа. И това също? Тъй като не можах, не приех залозите, анулирах

и всичко това е лъжа

накарайте всеки да депозира и да загуби парите си

Знам само, че един ден ще ми платят

Ако мога да денонсирам платформата, ще го направя!

Защо Estrel Bet има Blaze?

най-добрата платформа и това наистина плаща без кражба

само аз сгреших с fausos ad go up galaxino и ме откраднаха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Според това, което получихме чрез жалбата, вие сте нарушили едно от най-често срещаните правила за бонуси.

За съжаление, тук не става дума за това, че ние спазваме правилата, а за вас и за несправедливо предимство.

Струва ми се, че все още си бесен, опитай се да помислиш за оплакването, след като се успокоиш.

Вярвам, че резюмето го казва добре:

„Историята на игрите, предоставена от казиното, предполага, че сте направили доста свръхзалагания и следователно сте нарушили правилото за максимален залог. Ако играенето на ограничени игри беше единственият проблем тук, ние ще се опитаме да убедим казиното да ви изплати вашите печалби, защото вярваме че това трябва да бъде наложено от системата на казиното. Въпреки това, нарушаването на правилото за максимален залог дава на играчите нечестно предимство пред казиното и прилагането на това правило все още не е индустриален стандарт, страхувам се, че не мога да ви помогна този. За съжаление жалбата ви ще бъде отхвърлена. Иска ми се да съм от повече помощ."


Ние не се крием, просто не можем да нарушим индустриалните стандарти в този случай.

Дано един ден разбереш.



Автоматичен превод:
преди 1 година

гневът не само иска това, което е мое

така че върна моите 35. Reais, които депозирах, че дори това не се върна

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Просто имах предвид правилата на казиното. Мисля, че лимитът за теглене от 500 евро е нисък. Casino Guru рекламира, че не предпочита казината с месечни или други лимити за теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Конфискувани са 43 милиона йени. .

Става въпрос за 360 000 щатски долара?

Наистина глупаво.

Заявленията за теглене няма да преминат и ако има някакво неудобство от страна на казиното, то ще бъде конфискувано.

Не е ли странно, че правилата могат да се тълкуват по всякакъв начин в зависимост от удобството на казиното?

Само депозитите са ранни, но тегленията са бавни.

Нечувано е да се конфискуват 43 милиона йени. А причината се разследва.

Моля, разпространете този факт по целия свят.

Чудя се дали казино гуру ще го подкрепи?

filefile



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

гневът не само иска това, което е мое

така че върна моите 35. Reais, които депозирах, че дори това не се върна

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете ли да обясните какво ви кара да мислите, че трябва да си върнете депозитите? Депозирахте и изиграхте парите. Не виждам причина вашият депозит да бъде върнат, съжалявам.

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини