НачалоФорумКазинаFrumzi Casino - обща дискусия

Frumzi Casino - обща дискусия (страница 12)

48 229 преглеждания 275 отговора |
преди 1 година
|
1...11 12 13...15
Добавете пост
ARTOULIN
преди 10 месеца

Мога да разбера, че трябва да е някакъв вид разочароващо наистина и те биха могли да го подобрят със сигурност.

Само моля, не забравяйте да си сътрудничите, за да можете да изтеглите печалбите си.

Бихте ли ни информирали за актуализации, които ще получите в близко бъдеще, моля?


Автоматичен превод:
Romi
преди 10 месеца

АЗ СЪС СИГУРНОСТ СЪДЕЙСТВИМ С ТЯХ, НЕЗАВИСИМО ОТ РАЗОЧАРОВАНИЕТО, КОЕТО ЧУВСТВАМ... И СЪЩО ТАКА ЩЕ ВИ ИНФОРМИРАМ ЗА ВСИЧКО, КОЕТО СЕ СЛУЧИ....

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

КАРТАТА ЗА ПРОВЕРКА СЕГА ПОКАЗВА ТОВА ИЗОБРАЖЕНИЕ file И ПЪРВИТЕ 500 ЕВРО БЯХА КРЕДИТ ПО МОЯТА СМЕТКА В СЪЩОТО ВРЕМЕ. ВСЕ ОЩЕ ИМАМЕ ДА ИЗВЪРШИМ ПЪТ ДО ПЪЛНОТО ЗАВЪРШВАНЕ НА ТЕГЛЕНИЯТА.....СПОДЕЛЯМ ГО С ВАС И БЛАГОДАРЯ НА CAZINO GURU ЗА ПОДКРЕПАТА И ПОМОЩТА

Редактирано
Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 10 месеца

Много сте добре дошли и много се радвам да видя, че нещата са се развили. Така че не забравяйте да ни държите в течение как вървят другите тегления.

Успех.☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

И РАЗБИРА СЕ, ЩЕ ВИ ДЪРЖА ИНФОРМАЦИЯ ....... И МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКО!!!

Автоматичен превод:
jojoskoronas
преди 10 месеца

ДОБЪР ВЕЧЕР КАК СА ВАШИТЕ ТЕГЛЕНИЯ?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

НЯКОЙ ОБРЕЩАЛ ЛИ СЕ Е ПРОБЛЕМА С ВРЪЩАНЕТО НА ИЗТЕГЛЕНИТЕ ПАРИ НА FRUMZI В СМЕТКАТА НА ИГРАЧА?

АКО ДА, КАК СЕ СПРАВИХТЕ С ТОВА?

Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 10 месеца

Хей, попитахте ли казиното защо се случи тази ситуация? Какво ти казаха, ако го направиха?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

КАЗИНОТО КАЗВА, ЧЕ Е ПРОБЛЕМ С ДОСТАВЧИКА......СВЪРЗАХ СЕ С БАНКАТА НЯМА ПРОБЛЕМ НЕ ЗНАМ НА КАКВО ИЛИ НА КОГО ДА ВЯРВАМ..... ПРОБЛЕМЪТ Е, ЧЕ ПОЛУЧИХ ПЪРВИТЕ 500 НОРМАЛНО.....ОТ КАЗИНОТО СЪЩО МИ КАЗАХА ДА ПРОМЕНЯ МЕТОДА НА ТЕГЛЕНЕ......АЗ СЕГА СЪМ НАПРАВИЛ 2 ЗАЯВКИ С БАНКОВ ДЕПОЗИТ НО ИМАМ И ЕДНА ИЗЧАКВАЩА С КАРТА......ПАК СЪМ В ЧАКАЛНАТА.....СЪЩО И С ПРОБЛЕМИТЕ КОИТО СЕ СЪЗДАВАТ ОТ ТОЗИ С АНУЛИРАНЕТО НА ТЕГЛЕНИЯ И ОТ НО С НЕПРЕКЪСНАТО ЗАБАВЯНЕ НА ОБРАБОТКАТА, КОГА И ЗА КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ?......

Редактирано
Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 9 месеца

Не мога да преценя времето, защото имаше проблем с доставчика.

Както и да е, какъв метод препоръчва казиното? Вероятно бих ги помолил да нямат място за отмяна поради тази причина.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

МЪЛЧАНИЕ ОТ ГРОБА, НЯМА НОВИ ДЕЙСТВИЯ ОТ CAZINO FRUMZI ОТ 16/01/25 , КОЯТО Е ДАТАТА НА ПЪРВАТА ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ, ПОЛУЧИХ САМО 500 ЕВРО

Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 9 месеца

Добре, това все още е доста тъжно от страна на казиното, но бихте ли отговорили на въпроса ми?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ОТ 3-ТЕ ТЕГЛЕНИЯ ПРЕЗ ЯНУАРИ И ПО-конкретно на 16,17,18 ПОЛУЧИХ ПЪРВИТЕ 500 ЕВРО, ДРУГИТЕ БЯХА ВЪРНАТИ В МОЯТА СМЕТКА В КАЗИНО FRUMZI, НАПРАВИХ НА 17/2 ЕДНО С КАРТА ЗА ТЕГЛЕНЕ И ДРУГИ 2 НА 18/2 & 19/2 С БАНКОВ ДЕПОЗИТ ......ГОВОРИ С ОБСЛУЖВАНЕТО НА КЛИЕНТИ АВТОМАТИЗИРАНИТЕ ОТГОВОРИ СА В ОБРАБОТА МАЛКО ТЪРПЕНИЕ .....НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА НАЧИНА, ТЕ СЛЕДВАТ ПО ИЗДАВАНЕТО НА ПЛАЩАНИЯТА .....ПАРИТЕ СА НАПЪЛНО ИДЕНТИФИЦИРАНАТА СМЕТКА ЗАЩО ЦЯЛАТА ТАЗИ ИЗМАМА..... КОНКРЕТНА ДНЕВНА СУМА ЗА ТЕГЛЕНЕ СЪЩО КОНКРЕТНА МЕСЕЧНА СУМА, АКО ТЯХ БЯХА ЗАПАЗИЛИ, ТРЯБВАШЕ ДА ПОЛУЧА ДОСТАТЪЧНО ПАРИ ..... ЧУВСТВАМ СЕ НАПЪЛНО РАЗОЧАРОВАН

Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 9 месеца

Най-много да ти съчувствам, защото отдавна трябваше да го имаш в акаунта си. Второто нещо е, че ако сте анулирали тегленето си и сте го въвели отново, времето на теглене се отчита отново. Но когато казиното ви предложи алтернатива тегленето ви да не бъде отменено отново, какво беше това?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

СЕГА ИСКАМ ТЕГЛЕНЕ ЧРЕЗ БАНКОВ ДЕПОЗИТ .....НЯМАМ АНУЛИРАНИЯ ПОНЕ С ПРОМЕНИ НА ДАТАТА ......КАКТО СПОМЕНАХ ТЕГЛЕНИЯТА ОТ ЯНУАРИ НЕ БЯХА ЗАВЪРШЕНИ СЕГА ИМАМ 17,18,19 ФЕВРУАРИ ......ЗА ТРИ РАБОТЕЩИ МИЛАНИ И ТЕ ОБЕЩАХА

Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 9 месеца

Единственото, което можем да направим в тази ситуация, е да чакаме. Да видим как ще се развият тегленията. Казиното изплаща толкова бавно, че бих бил готов за почти всичко.🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

В ЩАСТЛИВОТО СЪСТОЯНИЕ СЪМ ДА КАЖА, ЧЕ СЕГА CAZINO FRUMZI ЗАПОЧВА ДА ИЗПЪЛНЯВА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА СИ КЪМ МЕН .....НАДЯВАМ СЕ ДА ПРОДЪЛЖИ С ТОЗИ ТЕМП ДО КРАЯ

Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 9 месеца

В крайна сметка това означава ли, че вече са ви платили нещо? Както казах, обикновено отнема повече време. 😏

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

ЛЮБОВ Яро

ДА, ЗАПОЧНАХА ДА МИ ПЛАЩАТ БАВНО, НО СЕГА Е НАЧАЛОТО


Автоматичен превод:
ARTOULIN
преди 9 месеца

Страхотно, така че се придвижи напред, което ме радва. Ако случайно спрат, определено се свържете с мен, но очаквам да отнеме повече време с времето им.🙂

Автоматичен превод:
1...11 12 13...15
Отидете на страницаот 15 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини