преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fizz888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, два месеца бих казал, че са много дълго време. Свързахте ли се с казиното и казаха ли ви защо сте чакали толкова дълго и на какво се дължи? Проверихте ли в казиното или не? Играхте ли с бонуса тук?
Разкажи ми малко повече.
Hello, so two months I would say is a very long time. Have you been in contact with the casino and have they told you why you've been waiting so long and what caused it? Did you verify with the casino or not? Did you play with the bonus here?
Tell me a bit more.
Не съм играл с бонуса, писах на fizz888 те ми писаха трябва да изчакам трябва да имам търпение
I didn't play with the bonus, I wrote to fizz888 they wrote to me I have to wait I have to be patient
Jag spelade inte med bonusen, jag skrev till fizz888 dom skrev till mig jag måste vänta jag måste ha tålamod
Така че не казаха много, когато всичко, което ти казаха, беше да изчакаш. Бих казал, че сте чакали достатъчно дълго.
Така че определено е добра постъпка, че подадохте жалба и ще видим дали нашият екип ще може да ви помогне.
Колкото и да ми е неприятно да го кажа, очевидно сега ще трябва да изчакаме по-нататъшното развитие, за да видим дали казиното ще сътрудничи или не.
надявам се
So they didn't say much when all they told you was to wait. I'd say you've waited long enough.
So it's definitely a good move that you've opened a complaint and we'll see if our team will be able to help you.
As much as I hate to say it, obviously we will now have to wait for further developments to see if the casino will cooperate or not.
I hope so.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.